The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Ad Wim Wrote:Inderdaad ongelofelijk dat ze daar aan vast blijven houden. Dit kan gewoon echt heel nadelig worden voor sommigen, en dan moet je wel gaan nadenken wat nou in godsnaam belangrijker is: traditie of het belang van de spelers.

Ik verbaaste me er ook altijd over, maar las vandaag dat het met de buren te maken heeft.. Zij willen hun zondagse rust! Hilarisch eigenlijk met zo'n miljoenen-event...
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
andre Wrote:Nadal moet de derde ronde nog spelen en Federer zit al in de kwartfinale. Als dat geen voordeel is.
Alsof dat uiteindelijk uitmaakt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal moet nu 5 wedstrijden spelen in een week. Dat moet je in een normaal toernooi ook.

Tis alleen dat de regen het deze week nog wel eens lastig kan gaan maken.
Reply
Maar normaal gesproken moet je geen 5 best of five partijen in een week spelen. Ik denk dus dat het best een nadeel kan zijn, niet voor Nadal want hij raakt niet zo snel vermoeid, maar voor een eventuele andere finalist uit het onderste gedeelte. Maarja, die zijn eigenlijk sowieso al kansloos tegen Federer, dus uiteidelijk zal het allemaal niet zo veel uitmaken.
Reply
Dat bedoel ik dus. En zelf hebben ze onderling allemaal hetzelfde probleem. Bovendien zijn Wimbledonpartijen over het algemeen geen marathons en is Nadal ook nog eens een van de fitsten op de tour, al dan niet de fitste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Natuurlijk maakt het uit. Het kan allemaal meevallen omdat Nadal een fitte speler is en waarschijnlijk geen marathonpartijen hoeft te spelen, maar een gunstig speelschema is zeker een voordeel.
Reply
Nogmaals, hij is sowieso kansloos tegen Federer in de finale, dus in die zin maakt het niet zoveel uit. En de jongens op de weg naar de finale kampen met hetzelfde probleem.
Ik vind het belachelijk van de organisatie dat ze niet spelen op zondag, maar zo gaat het nou eenmaal op Wimbledon, dat weet je van tevoren, en laten we nou niet net doen alsof dit nooit gebeurd is. Natuurlijk heeft Federer nu geluk, maar ja, zo heeft iedereen een keer geluk. Ze mogen allang blij zijn als ze straks niet twee partijen op een dag hoef te spelen, gezien de voorspellingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
regen weer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er wordt inmiddels gespeeld.
Reply
Hup Soderling en Lee!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lee geeft de TB wel heel makkelijk uit handen... :|

Youzhny-Nieminen en Baghdatis-Nalbi ook begonnen, wat een drukte!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hup Soderling en Lee!

Niks hup Lee want Berdych is de man die Nadal uit de finale gaat houden.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Berdych 2-0 in sets en een break voor in de 3e! =D>

hup baghdatis en nieminen
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berdych lijkt hem beslist te hebben, Nadal eigenlijk ook al wel.

Youzhny begint goed =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi - Bagh op baan 11???? :eeeek:
Geen TC baan dus...waar slaat dat nou weer op???? :letitallout:
Reply
Geen TV baan bedoel ik :Big Grin
Reply
Youzhny van *4-1 naar 4-5 :letitallout:

Baghdatis en Davy lekker bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekkere rally hoor van Soderling en Nadal, Robin breakt terug Icon_twisted In de rally kan hij vaak goed meekomen
Reply
En regen als Youhzny voor de set serveert en op 30-30 staat :|

Eiwit begint goed!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
V. Williams en die Oostenrijkse dame zijn net voor de bui binnen.
Reply
Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren?

Kort...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
korte pauze. baghdatis lijkt nalbi te pakken. dat is ongunstig toch als je ze beide hebt?

nieminen komt super terug en dan laat ie zich op 5-5 weer breaken?! grr #-o

berdych #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren?

Kort...

Maak er maar lang van ouwe....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
centre court Wrote:korte pauze. baghdatis lijkt nalbi te pakken. dat is ongunstig toch als je ze beide hebt?

nieminen komt super terug en dan laat ie zich op 5-5 weer breaken?! grr #-o

berdych #-o
Klopt, Nalbi moet eigenlijk gewoon winnen, maar het zou wel mooi zijn als onze gloryhunter eens afgestraft wordt Icon_twisted

Youzhny moet het eerst nog maar uitserveren. Het is gewoon een drol als hij deze set verliest. 4-1 30-0 voor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren?

Kort...

Maak er maar lang van ouwe....
Op zich geen ramp, maar gaan ze uberhaupt nog spelen vandaag? Ben om 18 uur thuis, zou leuk zijn om nog een paar uur mee te pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:korte pauze. baghdatis lijkt nalbi te pakken. dat is ongunstig toch als je ze beide hebt?

nieminen komt super terug en dan laat ie zich op 5-5 weer breaken?! grr #-o

berdych #-o
Klopt, Nalbi moet eigenlijk gewoon winnen, maar het zou wel mooi zijn als onze gloryhunter eens afgestraft wordt Icon_twisted

Youzhny moet het eerst nog maar uitserveren. Het is gewoon een drol als hij deze set verliest. 4-1 30-0 voor...

:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Play resumed en Youzhny pakt de set =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op een aantal courts is het al droog.
Youzhny pakt de set.
Reply
Krajicek ook begonnen, ik ga snel naar huis.

Iemand een idee of het voorlopig droog blijft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: