The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Kak,
Kiefer ligt eruit.
What, me worry?
Reply
buurs Wrote:Mathieu =D> =D> =D>

Kiefer =D> =D> =D>
=D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu dus Mischa op baan 2!
Reply
Wie gaat er nu nog zeggen dat Roddick niet kan tennissen en slecht is van achteruit, nu hij in straight van PHM wint en hem in totaal 4 keer breakt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick haalt gewoon de halve finale, of hij nu kan tennissen of niet. Als Gasquet wint, heb ik een lekkere week. Come on Richard...
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Mathieu =D> =D> =D>

Kiefer =D> =D> =D>
=D>

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsonga nu al voor de tweede keer een break voor, serveer het uit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Serena Williams heeft een spierscheuring, aldus vader Williams in een persconferentie. Hij en de dokter raden haar af te spelen, maar ze gaat het toch proberen.

Rookgordijntje?
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Mathieu =D> =D> =D>

Kiefer =D> =D> =D>
=D>
Dat zijn toch wel de twee grootste antihelden die tennis heeft
Reply
Wat een breaks hee, Richard pakt de eerste set. Tsonga heeft volgens mij slechts een keer z'n service behouden, ook veel unforced errors.
Reply
Tsonga #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoppa, 2-0 Gasquet.
Reply
Wat een drol, Tsonga...

Venus walst even over Sharapova heen :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een drol, Tsonga...

Venus walst even over Sharapova heen :eeeek:

Hakkuh

(Wimbledon Manager)
Reply
Ik vind Venus een stom wijf, maar ik hou wel van haar stijl. Ze speelt ook fantastisch, de punten die ik zie als ik even zap.

En Venus is natuurlijk een must-pick, voor dat geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En Venus is natuurlijk een must-pick, voor dat geld.

Dat leek mij ook, ondanks dat een 4R tegen Sharapova voor de hand lag.

Maar ze is er nog niet, Sharapova is een vechter.
Reply
Dat is waar, maar Venus en Wimbledon is een dodelijke combinatie.

Maar ik neem aan dat je met Venus niet het verschil maakt, of ligt het niveau zo laag :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zie maar weinig teams met Venus, verrassend genoeg.

250 teams en iig minder dan 95x Venus.
Reply
Wel een geil broekje dat die Venus aan heeft. Haar kop moet je niet zien, maar de rest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat was de techniek van de spelers vroeger toch lelijk als je zo naar Connors-McEnroe kijkt. Vooral de groundstrokes van McEnroe zijn echt om te huilen. Op zich was het knap wat ze konden met die houten rackets, maar enkelhandige backhands die dubbelhandig beginnen, dubbelhandige volleys [-(

Het toneelspel echter was weer vele malen beter en leuker, zeker bij deze twee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dat haar!! Hilarisch.
Reply
Williams 6-1 6-3, erg netjes. Nu hopen dat zuslief ook weet te winnen.
Reply
Alle mannen klaar vandaag, er hadden echt nog best twee partijen gespeeld kunnen worden. Davy-Baghdatis en Bjorkman-Berdych bijvoorbeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je ziet die Henin wel 100 keer per wedstrijd richting haar coach kijken, dat ze daar nooit iets van zeggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Williams 6-1 6-3, erg netjes. Nu hopen dat zuslief ook weet te winnen.

Dat hoop ik niet. Heb wel even genoeg van Serena.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Hahaha :Big Grin ...is het 1x droog daar, spelen ze geen single wedstrijden meer #-o
En dan zich zondag afvragen hoe het toch komt dat ze zover achterliggen.... :eeeek:
Reply
Om 12:00 is het spannend; alle 4 de 4R partijen die nog gespeeld moeten worden starten dan tegelijk.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat was de techniek van de spelers vroeger toch lelijk als je zo naar Connors-McEnroe kijkt. Vooral de groundstrokes van McEnroe zijn echt om te huilen. Op zich was het knap wat ze konden met die houten rackets, maar enkelhandige backhands die dubbelhandig beginnen, dubbelhandige volleys [-(

Het toneelspel echter was weer vele malen beter en leuker, zeker bij deze twee.

Laatst serveerde Rodddick met een houten racket ook gewoon 220 km p/h, dus de techniek van de rackets zegt ook niet alles..
Reply
_Tampie Wrote:Om 12:00 is het spannend; alle 4 de 4R partijen die nog gespeeld moeten worden starten dan tegelijk.
De organisatie wordt verstandig?
Reply
En we zijn los!

Hup Eiwit, Bjorki, Youzhny en Baghdatis!
Vooral Eiwit is erg belangrijk, voor beide spellen. Voor TM moeten verder Bjorkman en Baghdatis winnen, voor MV juist Berdych en Davy :|

Tennissen ze een keer vol, moet ik werken :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: