The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Wat een film, ongelofelijk.
Reply
elke keer hetzelfde met die djoko, als 't er op aan komt dan heeft ie elke keer geluk met 1 mm.

en wat 't toch is met TB's en djoko. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal ronde verder dan Federer en hij stond er 2 achter :eeeek:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wat is dat toch. Berdych speelt een uitstekend toernooi en Nadal heeft veel moeite met zijn tegenstanders en dan toch een simpele overwinning voor Nadal.
Reply
andre Wrote:Melo is het grootste probleem van de organisatie met een zeer druk schema.
Die gast wint wel even van Knowles/Nestor in straight :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:elke keer hetzelfde met die djoko, als 't er op aan komt dan heeft ie elke keer geluk met 1 mm.

en wat 't toch is met TB's en djoko. Icon_evil
Tja, daar is het wel voor bedoeld. Het zou wel lullig zijn als hij daardoor genaaid zo worden.

Maar wat een choke van Baghdatis. Eindelijk heeft hij door hoe hij hem moet bespelen in het 1e deel van de TB, maar dan geeft ie het helemaal weg door voorzichtig te gaan spelen. Dan verdient ie het ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Melo is het grootste probleem van de organisatie met een zeer druk schema.
Die gast wint wel even van Knowles/Nestor in straight :eeeek:
Hij vergat er een lange 5 setter van te maken. Heeft zeker nog wat in petto voor zijn andere 2 partijen vandaag.
Reply
Nadal en Djokovic =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kom je inderdaad toch nog behoorlijk weg met het niet nemen van Baghdatis.
Al kost het je wel de weekwinst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer komt goed uit de startblokken, mooie rally's meteen al.

Baghdatis is over en sluiten, toch jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat speelde Ferrero een slechte tie-break
Reply
En Federer een goede.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Makkelijke overwinning Nadal =D>
Hij is, buiten zijn tenniskwaliteiten, gewoon fysiek en ook mentaal veel beter als de rest....alleen Djoko komt mentaal aardig in de buurt...knap dat je 3 uit 3 tiebreaks wint van Hewitt en 2 uit 2 van Baghdatis =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Kom je inderdaad toch nog behoorlijk weg met het niet nemen van Baghdatis.
Al kost het je wel de weekwinst.

Jammer van de weekwinst, maar ik blijf 1e dat is het belangrijkste Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
voorspelbaar zeg dat mannentennis.

gaan de gewoon de nrs 1-4 geplaatst naar de sf. Xtragaap4de
Reply
Baghdatis van 0-3 naar 4-3 :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis breakt, Djoko is moegestreden en gaat het niet redden :wink: Let op, Bagha gaat winnen.
Reply
Baghdatis had net zelf na de tweede TB een blessurebehandeling aan zijn schouder :|

Maar Baghdatis is natuurlijk ook een vechter. Djoko heeft wel vaker zulk soort inzinkingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Baghdatis is over en sluiten, toch jammer.
Precies de fout die veel tennissers ook maken: te snel denken dat het al afgelopen is.
Reply
Ad Wim Wrote:Baghdatis had net zelf na de tweede TB een blessurebehandeling aan zijn schouder :|

Maar Baghdatis is natuurlijk ook een vechter. Djoko heeft wel vaker zulk soort inzinkingen.

Kijk dat van Baghdatis weet ik dan weer niet, omdat die lui van RTL die laffe wedstrijd van Fedex uitzenden.
Reply
Maar tuurlijk serveert Baghdatis het niet uit #-o

BBC2 Scholt.

Ferrero wint gewoon een set van Federer :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Set voor Ferrero, ik vind Federer toch veel slordige ballen spelen.
Reply
Djoko - Bagh 3-0 3-5 6-5 ... :|

Ferrero =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ach, hij heeft bijna een week niet gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk weet Baghdatis door te drukken. Ik vrees alleen wel dat het te laat is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-1. vijf kansen. moet toch kunnen.

edit: eerste 2 kwijt
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Djoko nu alsnog wint, is het alleen maar kut want hij moet wel fit zijn voor tegen Nadal morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jammer toch van Berdych, maar oveerwinningen van Nadal en Djoko zijn prima, die heeft toch niemand. verder gun ik nadal van harte zijn Wimbledon. Fedex is maar bij tijd en wijlen echt overtuigend, dus misschien zit er een stunt in!
Reply
Niks aan de hand, en opeens is Baghdatis weer gebroken :|

Het is wel echt een leuke partij tussen twee hele sympathieke gasten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer na zijn wedstrijd: 'Gasquet is a fantastic player and Roddick a fantastic server.' Om maar waar even aan te geven hoe ze over Roddick denken. :razz:
Reply


Forum Jump: