The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Brussels
#31
Vietjes Wrote:
Quote:Waarom zou het niet zeker zijn dat Bostoen en Acda naar Brussels verhuizen?

Omdat ik dat niet uit het antwoord op de vraag die ik aan de coach van Brussels gesteld heb op kan maken.

Quote:Ik zoek inderdaad nog een ML met 'specifieke' skills en de MC wil graag meekomen

Ik zeg hiermee niet dat het niet zo is maar voor mij staat hiermee de overstap niet 100%

Een transfer is pas 100% als de handtekeningen zijn gezet.

Had je al contact met de manager van Brussels of heb je hiervoor specifiek contact met hem opgenomen? In het geval van het tweede: waarom?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#32
Ik zeg nergens dat dit een goed georganiseerd team is. Ik zeg dat we waarschijnlijk beter georganiseerd zijn dan de meeste andere teams. Travian haalde ik er alleen bij als voorbeeld. Daar heeft ook iedereen een forum maar het grootste deel komt er gewoon niet en het zou me verbazen als bij footstar iedereen daar wel dagelijks komt om uitvoerig te discussieren over individuele orders.

Nee dat wil ik niet zeggen, ik denk echter wel dat bij veel teams de TT bepaald wordt door de manager, ik lees zelfs op het forum dat spelers die worden aangetrokken onderhandelen over de teamtraining. Zo kreeg een keeper 2 dagen per week TT zodat ie bij dat team zou komen spelen. Ik zeg niet dat het bij brussels gebeurt maar die dingen gebeuren wel in footstar. Hier heb je zelf nog invloed op de TT.
Reply
#33
Ik heb nog nooit een goed onderzoek naar individuele orders gezien. Wie speelt momenteel met wat dan? Is het iedere wedstrijd hetzelfde?
Daarbij vind ik wel dat de coach de lijnen uit moet zetten. Toen TOOL coach was moest ik me meer richten op tackling trainen. Van Pijperen heeft dit bijvoorbeeld volkomen aan zijn laars gelapt. 2 dezelfde ML had geen zin dus ik heb voorgesteld om een verschillend trainingpatroon te gebruiken. Geen resultaat.
Ik heb mij ook aangemeld als coach toen TOOL wegging maar op 1 of andere manier is Mac coach geworden. Dat vind ik prima maar ik ben het niet eens met de wijze waarop getraind wordt, etc. Die gast van Brussels heeft mij een 2 pagina groot boekwerk gegeven met zijn plannen. Daar kan ik me goed in vinden.

Ook nog een korte reactie op de Klop met zijn verhaal over het lontje aansteken:
Heeft er niks mee te maken. We hebben een andere visie. Jij laat je fitness dalen tot 50/60% en ik hou hem boven de 89%. In de regels staat dat onder de 89% je een penalty krijgt. Jij denkt dat dat wel meevalt. Acda is later begonnen dan jij en is je in skillpunten gewoon voorbij. Ik zou dan gewoon niet eigenwijs blijven en mijn training aanpassen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#34
Volgens mij was het de bedoeling dat we samen coach zouden worden, maar ik heb niks meer van je gehoord. Ook mukkus is al zo'n mooie afhaker die eerst assistent zou worden maar dit steeds maar bleef rekken en uiteindelijk afhaakte. Prachtig voorbeeld weer van wel zeiken maar niet zelf initiatief nemen om dingen te veranderen. Wel vreemd trouwens dat dit de eerste keer is dat we horen dat jullie het er niet mee eens zijn.

Ik denk wel degelijk dat er van die lijnen zijn, dat jij/jullie ze niet ziet is wat anders. Deze lijnen zijn al langer geleden ingezet en ik zie geen reden om die te veranderen.
Onno en ik hebben ons op verschillende dingen gericht. Onno heeft de laatste tijd meer afstandsschoten gericht en ik meer op dribbling. Joep is al tijden een finishing geilerd en zo vullen we elkaar perfect aan. Ook bij de middenvelders is dit aardig goed gebeurd met lips op afstandsschoten, eddy op positioning/game vision, tool op short passes en milad op tackling. Zelfs bij de keepers richt de een zich meer op reflexes en de ander meer op handling.
Reply
#35
Mac Wrote:Wel vreemd trouwens dat dit de eerste keer is dat we horen dat jullie het er niet mee eens zijn...

Kom jij uit een ei ofzo? Ik heb meerdere malen de knuppel in het hoederhok gegooid, zelfs met als resultaat dat Beukman weg wou.

Enneh, mijn afhaken voor assistent-manager heb ik destijds al uitgelegd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Mukkus Wrote:Er is geen coach die zaken analyseert, ik heb destijds nog nooit een mailtje gehad van Tool bijv. (ik noem jou naam niet, Mac, ik vind het klasse dat jij deze taak op je neemt) over welke orders ik uit of aan had staan. Dan ga ik liever naar een team waar iemand de lijnen uitzet.

iets wat jij als assistent manager zou gaan doen, maar waarvoor je jezelf toch ineens terugtrok.....
Reply
#37
echt een vriendenteam
Reply
#38
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:Er is geen coach die zaken analyseert, ik heb destijds nog nooit een mailtje gehad van Tool bijv. (ik noem jou naam niet, Mac, ik vind het klasse dat jij deze taak op je neemt) over welke orders ik uit of aan had staan. Dan ga ik liever naar een team waar iemand de lijnen uitzet.

iets wat jij als assistent manager zou gaan doen, maar waarvoor je jezelf toch ineens terugtrok.....

Ook niet voordat mijn naam uberhaupt ter sprake kwam als assistent-manager....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
@Mukkus: heb ik inderdaad niet gedaan, omdat ik vanaf het begin af aan gezegd heb ik dat ik die beslissingen niet alleen ging maken. we zijn/waren met z'n allen FC CT (tenslotte heeft het merendeel van de spelers ervoor betaald), dus iedereen had evenveel inspraak bij mij. schijnbaar zijn er spelers die liever alles voorgekauwd krijgen om er achteraf tegenaan te kunnen schoppen..

@Legion:
Legion Wrote:Ik heb nog nooit een goed onderzoek naar individuele orders gezien.

En dat had je zelf ook niet kunnen doen?

@Mac: ik weet precies hoe je je voelt

@Kooltje: als je niks wezenlijks bij te dragen hebt over iets wat je sowieso niks aangaat, hou dan svp gewoon stil
Reply
#40
Ja hoor dat had ik prima kunnen doen. Er zijn echter wel wat dingen gebeurd.
Er is een tijd geweest dat wij (TOOL, Muk en ik) de wedstrijdenbeelden kritisch bekeken en daar leerling uittrokken.
Blijft staan dat ik vind dat de coach beslissingen moet nemen. Jij wilde tackelen omhoog hebben en dat heb ik gedaan. Dat hele gezeik over speed trainen van Kloppenberg heeft gewoon maanden geduurd. Als ik daar een aantal keer iets van zeg, roep jij dat het een persoonlijke aanval op Vietjes is. Kijk dat schiet dus niet op. Hij heeft gewoon een plaat staal voor zijn hoofd van 4 meter breed. Nu is het weer dat "onder de 89% trainings" akkeVietje Wink.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#41
Laat ik een poging doen om een en ander te lijmen, als dit nog kan.
Stel dat we de volgende zaken gaan afspreken:
- Er komt een assistent bij welke zich samen met Mac meer gaat bezig houden met coaching in de richting van specifieke spelers en trainingsmethoden
- Er wordt van iedereen een actieve bijdrage verwacht aan t forum met name topics die over wedstrijdtactieken gaan
- Er worden duidelijke doelstellingen gemaakt
- Iedereen werkt aan de relaties
- We gaan kijken naar externe spelers die we eventueel ouden kunnen aantrekken (of niet natuurlijk)
- Er wordt georganiseerd te werk gegaan

Is er dan nog een mogelijkheid dat we CT doorzetten en binnen nu en 3 seizoenen die titel gaan pakken?
The great old Ludwig von...
Reply
#42
Legion Wrote:Ja hoor dat had ik prima kunnen doen. Er zijn echter wel wat dingen gebeurd.
Er is een tijd geweest dat wij (TOOL, Muk en ik) de wedstrijdenbeelden kritisch bekeken en daar leerling uittrokken.
Blijft staan dat ik vind dat de coach beslissingen moet nemen.
Dat mag jij vinden, maar dat vind ik niet. Ik ben destijds coach geworden voor wat praktische zaken (opstelling maken rekening houdend met dat iedereen speelt, teamtraining instellen, friendly's regelen, financien), niet om voor iedereen te bepalen hoe ze het spelletje moeten spelen. Dan had ik wel 11 spelers aangemaakt en FC TOOL gesticht.
Quote:Jij wilde tackelen omhoog hebben en dat heb ik gedaan.
ik heb idd gezegd dat dat me verstandig leek ja, niet dat ik van je eiste dat je dat zou trainen. volgens mij was jij het er ook wel mee eens na het analyseren van die wedstrijdbeelden, aangezien je zelf ook zag dat je mannetje heel hard achter de tegenstander aan kon rennen maar de bal nooit veroverde.
Quote:Dat hele gezeik over speed trainen van Kloppenberg heeft gewoon maanden geduurd. Als ik daar een aantal keer iets van zeg, roep jij dat het een persoonlijke aanval op Vietjes is. Kijk dat schiet dus niet op. Hij heeft gewoon een plaat staal voor zijn hoofd van 4 meter breed. Nu is het weer dat "onder de 89% trainings" akkeVietje Wink.
Dat je iemand aanspreekt op z'n training is nooit een probleem geweest, de manier waarop wel. Daarbij zou het dan ook fijn zijn als het consequent gedaan wordt. Ik heb je bv nooit gehoord over Dre, die wekenlang (misschien nu nog wel) rondliep met een conditie van 50
Reply
#43
T00L Wrote:Dat mag jij vinden, maar dat vind ik niet. Ik ben destijds coach geworden voor wat praktische zaken (opstelling maken rekening houdend met dat iedereen speelt, teamtraining instellen, friendly's regelen, financien), niet om voor iedereen te bepalen hoe ze het spelletje moeten spelen. Dan had ik wel 11 spelers aangemaakt en FC TOOL gesticht.

Is gewoon een meningsverschil waar we dan niet uit zullen komen en dat is prima. Dat laatste mag overigens niet, cheater Wink

T00L Wrote:ik heb idd gezegd dat dat me verstandig leek ja, niet dat ik van je eiste dat je dat zou trainen. volgens mij was jij het er ook wel mee eens na het analyseren van die wedstrijdbeelden, aangezien je zelf ook zag dat je mannetje heel hard achter de tegenstander aan kon rennen maar de bal nooit veroverde.

Klopt. Feit blijft wel staan dat mijn instelling van het spel is, dat de coach bepaald. Als anderen das dus niet doen is dat een irritatiepunt van me

T00L Wrote:Dat je iemand aanspreekt op z'n training is nooit een probleem geweest, de manier waarop wel. Daarbij zou het dan ook fijn zijn als het consequent gedaan wordt. Ik heb je bv nooit gehoord over Dre, die wekenlang (misschien nu nog wel) rondliep met een conditie van 50

Onstein is een reserve die nooit in de basis zal komen dus waarom zal ik me daar druk over maken. Ik wilde in de beker ook met de sterkste spelen want met Onstein in de basis lagen we meteen eruit. Dat is ook gebleken.
Verder snap ik niet wat je bedoelt met de manier waarop. Ik ben altijd vrij netjes, tenzij je Peter heet, maar die is hier niet.


@Gitter: Ik waarder je poging.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#44
Legion Wrote:Is gewoon een meningsverschil waar we dan niet uit zullen komen en dat is prima. Dat laatste mag overigens niet, cheater Wink
de huidige manager is ook een cheater want die gebruikt mijn account nog steeds Wink

Quote:Klopt. Feit blijft wel staan dat mijn instelling van het spel is, dat de coach bepaald. Als anderen das dus niet doen is dat een irritatiepunt van me
Maar als de coach dat zelf al niet wil/doet, is het dan niet verstandiger om je eigen instelling aan te passen?

Quote:Onstein is een reserve die nooit in de basis zal komen dus waarom zal ik me daar druk over maken. Ik wilde in de beker ook met de sterkste spelen want met Onstein in de basis lagen we meteen eruit. Dat is ook gebleken.
Meen gelezen te hebben dat Fred na dit seizoen weg zou gaan bij FC CT (Klopt dit Fred?), dus dan heb je toch echt een nieuwe RB nodig voor in de basis... Als we alles met de sterkste 11 wilden spelen, dan hadden we ook geen 17 spelers aan moeten nemen. Bij mijn weten was (is?) het voornaamste doel gezellig met zn allen een spelletje spelen.
Quote:Verder snap ik niet wat je bedoelt met de manier waarop. Ik ben altijd vrij netjes, tenzij je Peter heet, maar die is hier niet.
dat is voor mijn afscheid vaak genoeg ter sprake gekomen
Quote:@Gitter: Ik waarder je poging.
Als er hele duidelijke (en voor iedereen acceptabele) afspraken komen, dan wil ik wel weer op het tool account gaan spelen. met nog een mits, het coachschap wordt overgedragen aan een ander account (meen een opmerking van Mac gelezen te hebben dat dat kan)
Reply
#45
Quote:@Gitter: Ik waarder je poging.

Quote:Quote:
@Gitter: Ik waarder je poging.

Als er hele duidelijke (en voor iedereen acceptabele) afspraken komen, dan wil ik wel weer op het tool account gaan spelen. met nog een mits, het coachschap wordt overgedragen aan een ander account (meen een opmerking van Mac gelezen te hebben dat dat kan)

He, ik zie een opening Smile
Mac samen met Tool coachen?
is dat een optie. Mac gaf in een ander topic aan zo niet door te willen, wat ik me voor kan stellen, maar als Tool het weer overneemt en Mac (of iemand anders (Muk?) wordt ass.
We gaan gerichter trainen en duidelijke afspraken maken...
Valt er dan nog wat te doen?
The great old Ludwig von...
Reply
#46
Je hebt alleen over een stukje heen gelezen (of het verkeerd begrepen): "met nog een mits, het coachschap wordt overgedragen aan een ander account"

oftewel, geen tool als coach Wink
Reply
#47
oke, had het idd niet begrepen, is combi Mac/Mukkus dan iets? Heren?
The great old Ludwig von...
Reply
#48
Bokkie als coach en geen gelul Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Kan Devlin er niet bij? Die speelt toch ook?
Meer eentje meer...
The great old Ludwig von...
Reply
#50
Kooltje in de basis!
Reply
#51
kooltje Wrote:Kooltje in de basis!

[Image: warningzf9.png]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#52
Kooltje in de basis!

(pas op je vingers)
Reply
#53
Meld Bokkie zich aan voor de functie manager?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#54
Quote:Had je al contact met de manager van Brussels of heb je hiervoor specifiek contact met hem opgenomen? In het geval van het tweede: waarom?
[/quote]

Dat tweede. Omdat ik het niet geloofde en dat bleek gedeeltelijk gegrond te zijn. Daarnaast zijn jullie helemaal niet zo goed dus verbaasde me de klop op de deur van de nr 1 van Belgique.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#55
Vietjes Wrote:
Quote:Had je al contact met de manager van Brussels of heb je hiervoor specifiek contact met hem opgenomen? In het geval van het tweede: waarom?

Dat tweede. Omdat ik het niet geloofde en dat bleek gedeeltelijk gegrond te zijn. Daarnaast zijn jullie helemaal niet zo goed dus verbaasde me de klop op de deur van de nr 1 van Belgique.[/quote]

Probeer die laatste zin nog eens goed te typen, dan snappen niet-dyslexie-patientjes het ook. Succes alvast!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
Legion Wrote:Ik heb nog nooit een goed onderzoek naar individuele orders gezien. Wie speelt momenteel met wat dan? Is het iedere wedstrijd hetzelfde?
Daarbij vind ik wel dat de coach de lijnen uit moet zetten. Toen TOOL coach was moest ik me meer richten op tackling trainen. Van Pijperen heeft dit bijvoorbeeld volkomen aan zijn laars gelapt. 2 dezelfde ML had geen zin dus ik heb voorgesteld om een verschillend trainingpatroon te gebruiken. Geen resultaat.
Ik heb mij ook aangemeld als coach toen TOOL wegging maar op 1 of andere manier is Mac coach geworden. Dat vind ik prima maar ik ben het niet eens met de wijze waarop getraind wordt, etc. Die gast van Brussels heeft mij een 2 pagina groot boekwerk gegeven met zijn plannen. Daar kan ik me goed in vinden.

Ook nog een korte reactie op de Klop met zijn verhaal over het lontje aansteken:
Heeft er niks mee te maken. We hebben een andere visie. Jij laat je fitness dalen tot 50/60% en ik hou hem boven de 89%. In de regels staat dat onder de 89% je een penalty krijgt. Jij denkt dat dat wel meevalt. Acda is later begonnen dan jij en is je in skillpunten gewoon voorbij. Ik zou dan gewoon niet eigenwijs blijven en mijn training aanpassen.

We hadden toen afgesproken dat jij meer voor tackling ging en ik meer voor speed. Alleen dat spraken we af toen de noodzaak van speed opeens door veel mensen werd ingezien, waardoor iedereen speed ging trainen.
Reply
#57
Quote:Meen gelezen te hebben dat Fred na dit seizoen weg zou gaan bij FC CT (Klopt dit Fred?), dus dan heb je toch echt een nieuwe RB nodig voor in de basis...

Waar zou ik heengaan dan?
Ben best benieuwd hoe je hierbij komt.

Zolang we in de eredivisie zitten, blijf ik bij CT.
Ik snap wel dat er door sommigen (nu dus Legion en Mukk) een discussie opgezet wordt over het wel en wee in en rond het team, wat ik niet snap dat daarbij meteen een dreigement hoort van vertrek.
Ik zou het niet fijn en leuk vinden als Bostoen en Acda vetrekken gedurende het seizoen. Vooral als dat zou liggen aan bepaalde nuances binnen het team, die makkelijk glad gestreken kunnen worden. Wat ik niet snap is dat deze 2 voetballers naar Brussel willen verhuizen. Vroeger ginger er ook allerlei Nederlandse voetballers in België voetballen (bv. Haan, Rensenbrink, Rutjes, Bosman & Tahamata) en hoeveel Europa Cups 1 hebben ze daar in België wel niet gewonnen? Precies nul.
Nederland staat op 6, dus reken uit je kansen op waar het beste voetbal gespeeld wordt.
Nee mannen, jullie moeten echt met iets beters komen dan met dit verhaal.
Ik ben niet in die 1 april grap getrapt en ik trap hier weer niet in.

Samen gaan we voor de top en samen worden we de top!
What, me worry?
Reply
#58
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:
Quote:Had je al contact met de manager van Brussels of heb je hiervoor specifiek contact met hem opgenomen? In het geval van het tweede: waarom?

Dat tweede. Omdat ik het niet geloofde en dat bleek gedeeltelijk gegrond te zijn. Daarnaast zijn jullie helemaal niet zo goed dus verbaasde me de klop op de deur van de nr 1 van Belgique.

Probeer die laatste zin nog eens goed te typen, dan snappen niet-dyslexie-patientjes het ook. Succes alvast![/quote]

Oh, maar die snappen precies wat ik bedoel Mukkuske. Dat het niet helemaal volgens de nederlandsche spelling/gramatica of whatever (daarmee bedoel ik "of wat dan ook", even voor de niet-over-de-grens-patientjes) doet niet ter zake. Alleen kniesoren....

Ben ik geslaagd meester Mukkus?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#59
Fred Naaigaren Wrote:
Quote:Meen gelezen te hebben dat Fred na dit seizoen weg zou gaan bij FC CT (Klopt dit Fred?), dus dan heb je toch echt een nieuwe RB nodig voor in de basis...

Waar zou ik heengaan dan?
Ben best benieuwd hoe je hierbij komt.

Zolang we in de eredivisie zitten, blijf ik bij CT.
Ik snap wel dat er door sommigen (nu dus Legion en Mukk) een discussie opgezet wordt over het wel en wee in en rond het team, wat ik niet snap dat daarbij meteen een dreigement hoort van vertrek.
Ik zou het niet fijn en leuk vinden als Bostoen en Acda vetrekken gedurende het seizoen. Vooral als dat zou liggen aan bepaalde nuances binnen het team, die makkelijk glad gestreken kunnen worden. Wat ik niet snap is dat deze 2 voetballers naar Brussel willen verhuizen. Vroeger ginger er ook allerlei Nederlandse voetballers in België voetballen (bv. Haan, Rensenbrink, Rutjes, Bosman & Tahamata) en hoeveel Europa Cups 1 hebben ze daar in België wel niet gewonnen? Precies nul.
Nederland staat op 6, dus reken uit je kansen op waar het beste voetbal gespeeld wordt.
Nee mannen, jullie moeten echt met iets beters komen dan met dit verhaal.
Ik ben niet in die 1 april grap getrapt en ik trap hier weer niet in.

Samen gaan we voor de top en samen worden we de top!

Top! Big Grin

Team is dan imo compleet, Bostoen en Acda zullen vertrekken, Marshall is die nog actief? Zo niet zou ik ook het contract niet verlengen, Bumme idem.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#60
Nee, nu nog leren quoten, kadaverbek.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: