The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TL
#1
Heb nog eens gekeken en gevraagd aan Tool, maar ik kan dus niets doen.
De mensen die er nu op staan, hebben een deadline tot 30-6 om 1122.

Ik hoop dat iedereen blijft en dus niet een nieuwe club accepteert.
Verder denk ik dat we het verschil met anderen kunnen maken door kracht te gaan trainen(dus 3-5 dagen per week)

P.S.
Als je besluit om wel weg te gaan, veel plezier en succes bij je nieuwe club.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Ik sta erop en kan de aanbidingen kunnen nu al niet op 1 pagina :wink:

Ik blijf!!!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#3
Ik moet en zal een omhaal maken in 89 min voor FC CT in CL Finale 2008/2009.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#4
adder, zoek ook ff of je die mogelijkheid hebt om coachschap naar je eigen account te halen.. ik wil weer eens koekeloeren hoe het met Ed gesteld is Wink
Reply
#5
moet ik eerst uit ons team, dan gold aanschaffen, terug aangenomen worden door CT en dan kan het team overgedragen worden.
Dus zonde. Je kan sowieso koekeloeren. Als het jaar er bijna op zit en we hebben allemaal nog interesse in dit spel, dan kunnen we het wel doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Hé new coach! Goed dat je dit wil doen man! Ik hoop dat we nu op een gezonde manier kunnen commuiceren en vooral ook met kritiek om kunnen gaan. O ja, tussen de regels doorlezen is ook wel eens handig :wink:

Volgens mij is het zo ongeveer algemeen bekend dat de nieuwe ME een stuk meer aandacht gaat besteden aan SI en PS en dat voor alle linies. Dit hadden we onderkend en waren daarop aan het inspelen. Ik denk terecht. De vraagt blijft alleen; wanneer komt die nieuwe ME?

Tegelijkertijd ben ik het met je eens dat kracht wel eens een factor kan worden die het verschil zou kunnen maken maar om dit nou gelijk 3 maal in de week te doen? De verwachting van het belangrijker worden van SI en PS wordt nu wel onderbelicht.

Ik zou zeggen 1 maal kracht minder en SI en PM (of techniek!!) sowieso in het pakket.

Graag jullie commentaar hierop.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#7
Ik denk dat we eerst moeten wachten op wat elke linie wil, dan heb je een basisplan. Vanuit dat plan kunnen we de rest invullen...
Stap voor stap, eerst denken over stap 1 dan komt stap 2.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
Iedereen speelt nu in op SI en PM, dus moeten wij juist iets anders doen. Als de linies kiezen voor SI en PM en weet ik wat, prima.
Maar ik wil juist verschil gaan maken met andere teams en ik denk dat te kunnen doen door allemaal Duitsers van ons te maken.... :wink:

Dampf machen!
Voor de oudjes onder ons, ik wil 1 Toni Schumacher, 5 Terri Butchers en 5 Hans Peter Briegels... :wink: Houden we iig de 0 achterin.

Daarom ga ik de komende tijd 3 x kracht invoeren en als de meesten op 11 staan, kunnen we weer iets anders vol trainen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Adder Wrote:Iedereen speelt nu in op SI en PM, dus moeten wij juist iets anders doen. Als de linies kiezen voor SI en PM en weet ik wat, prima.
Maar ik wil juist verschil gaan maken met andere teams en ik denk dat te kunnen doen door allemaal Duitsers van ons te maken.... :wink:

Dampf machen!
Voor de oudjes onder ons, ik wil 1 Toni Schumacher, 5 Terri Butchers en 5 Hans Peter Briegels... :wink: Houden we iig de 0 achterin.

Daarom ga ik de komende tijd 3 x kracht invoeren en als de meesten op 11 staan, kunnen we weer iets anders vol trainen.

Is het ook niet zo dat je met meer kracht minder fitness verlies hebt na een wedstrijd? Zou dus op de wat langere termijn schelen in je training.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#10
Adder Wrote:Iedereen speelt nu in op SI en PM, dus moeten wij juist iets anders doen. Als de linies kiezen voor SI en PM en weet ik wat, prima.
Maar ik wil juist verschil gaan maken met andere teams en ik denk dat te kunnen doen door allemaal Duitsers van ons te maken.... :wink:

Dampf machen!
Voor de oudjes onder ons, ik wil 1 Toni Schumacher, 5 Terri Butchers en 5 Hans Peter Briegels... :wink: Houden we iig de 0 achterin.

Daarom ga ik de komende tijd 3 x kracht invoeren en als de meesten op 11 staan, kunnen we weer iets anders vol trainen.

Deal!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#11
Herkennen jullie deze nog?

[Image: 0304-st19-torakel-001.jpg]

Zo gaat Cas ook worden.
What, me worry?
Reply
#12
jazeker, al schiet mij de naam niet te binnen....
Lijkt mij een mooi streven. Bulgaarse houthakkers zijn ook meer dan welkom.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
[Image: Muller.jpg]

Dat word ik Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#14
Fred Naaigaren Wrote:Herkennen jullie deze nog?

[Image: 0304-st19-torakel-001.jpg]

Zo gaat Cas ook worden.

Ivanov toch? De Bulgaarse Couto :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Gieles is Stams opvolger.

[Image: 2433841_340_1154526611516-jaap.jpg]
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#16
Trifon Ivanov is de naam.
What, me worry?
Reply
#17
Beste Onno,

bij FEBO zijn we op zoek naar een versterking in de verdediging en onze ogen zijn gevallen op Cas.
Ik zou graag van je willen weten of er gepraat kan worden over een transfer.

Groeten en prettige dagen,
Marciano




Ik had al iets van Cas daarover gehoord en hij is niet geheel onwelwillend.
Ikzelf heb een bedrag van een miljoen in mijn hoofd( liefst verkoop ik hem helemaal niet).
Wat wil de rest?
Hij zelf is nu de zwarte piste onveilig aan het maken, dus hij gaat evt. de TL op, als hij terug is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
Ik hou m het liefste bij CT. Maar als hij zelf wilt gaan, dan moet dat natuurlijk kunnen, alleen wel echt de hoofdprijs inderdaad
The great old Ludwig von...
Reply
#19
hehe miljoen lijkt me wat overdreven, denk niet dat er een club is die zoveel heeft. Maar goed als Cas het zelf wil lijkt een tonnetje of 3 a 4 me zeker geen slechte prijs. Uiteraard hou ik m ook veel liever gewoon bij ons.
Reply
#20
Cas is altijd een teamspeler geweest. Dus als hij echt graag naar FEBO wil, dan moeten we hem deze transfer gunnen. Niet perse de hoofdprijs, maar een markt conforme prijs, zodat wij van dat geld een vervanger kunnen halen. Maar natuurlijk hoop ik ook dat hij blijft.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#21
Bij ons schijnt er iemand ook een miljoenen bod te hebben gedaan op een speler van ons.
Of tenminste toegezegd. het is de vraag in hoeverre dit natuurlijk realistisch is.

Mochten jullie Cas wegdoen, is er dan de mogelijkheid dat ik vanuit Zweden terugkeer?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
Bocaloca Wrote:Bij ons schijnt er iemand ook een miljoenen bod te hebben gedaan op een speler van ons.
Of tenminste toegezegd. het is de vraag in hoeverre dit natuurlijk realistisch is.

Mochten jullie Cas wegdoen, is er dan de mogelijkheid dat ik vanuit Zweden terugkeer?

Was een bug, aangezien het een bod van een bot-team was :-k
En waarom wil je weer een stap terug doen Boca? :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
Het zou echt jammer zijn als Fred zou vertrekken. Met fred hebben we echt een solide verdediging. Als hij echt graag een stap naar een andere team wilt maken, dan moeten we daar absoluut niet in de weg staan. Een prijs tussen 500 a 750k lijkt me beter.

Als Fred besluit te vertrekken, dan zou Boca een goede optie zijn.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#24
Ik zou het jammer vinden als cas zou vertrekken. Maar als hij zelf echt weg wil, dan moet hij dat zeker doen. Het lijkt mij wel dat wij zoveel mogelijk eruit moeten slepen als mogelijk is!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#25
Zeker met oog op het lange termijn plan wat we voor ogen hebben, hoop ik echt dat hij wilt blijven.
Is het overigens niet eens tijd dat we dit plan gaan definieren?
Doelstelling... Hoe willen we die doelstellingen gaan behalen... etc.
The great old Ludwig von...
Reply
#26
Hey Onno,

wij hebben 250.000 voor Cas over. Mits hij natuurlijk zonder beenbreuken uit de Alpen komt.....

Groeten,
Marciano




Nog niet gereageerd, maar voor die prijs gaat Cas niet weg.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#27
gittermaster Wrote:Zeker met oog op het lange termijn plan wat we voor ogen hebben, hoop ik echt dat hij wilt blijven.
Is het overigens niet eens tijd dat we dit plan gaan definieren?
Doelstelling... Hoe willen we die doelstellingen gaan behalen... etc.


Doelstelling is om kampioen te worden dit seizoen. We willen dat halen om wedstrijden te winnen.
:wink:
Nee zonder gekheid, wat ik al aangaf het serieuze scoutwerk/analyseren is niet voor mij weggelegd, dus dan mag iemand anders tzt de managerbaan overnemen.
Het lijkt mij dat de spelers die nu in het buitenland graaien, hun contracten daar niet meer verlengen en dan transfervrij eer terug naar FC CT komen( als ze daar natuurlijk zin in hebben)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#28
Hey Onno,

we zien voorlopig af van Cas. We hebben 4 goede defs en gaan een trainee erbij zoeken.
Volgend seizoen hoor je nog wel van me ;-).

Groeten,
Marciano



Ik had nog niet eens gereageerd op dat 250k bod....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#29
Slome :wink:

Wel goed dat Cas nu, of hij nou wil of niet, blijft!

Leve FC CT
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#30
Cas is hot, want:

Cas Oosterhuis (5773)
Auteur Bericht Datum
Bertrand Verjan

kan ik met hem onderhandelen om te zien of hij een overgang ziet zitten?
Ben bereid een prijs te betalen om hem te laten overkomen, maar daar kunnen wij het nog wel is over hebben!

Mag ik onderhandelen met de speler?
En zo ja, wa prijs had je in gedachten!?





Heb gezegd dat hij een bericht mag sturen naar hem. Heb zelf nog geen prijs genoemd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: