The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




keepers
#1
Discussieer maar welke training er in moet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Voor mijn trainingsschema maakt het in de praktijk niks uit. Alleen uitgooien zou ik wat zonde vinden. De rest train ik regelmatig. En pas dit aan op welke vaardigheid in de teamtraining zit. Deze gaat iets sneller of wordt alleen in de teamtraining getraind. Andere vaardigheden kan ik altijd nog meerdere dagen trainen en op die manier prioriteit geven boven de vaardigheid die in de teamtraining zit.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#3
Forever.. is het misschien verstandig om 2 weekjes Stamina in het schema voor de keepers op te nemen ? Hiermee kan je Stamina op 2 of 3 krijgen om het kleine beetje fitnessverlies wat we hebben in een wedstrijd op te vangen ?

Met 9 en 10 op reflexes zit het op het moment wel snor denk ik...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#4
Je bedoelt voor onze teamtraining? Zelf ben ik nog niet zwaar overtuigd van de positieve effecten van stamina. Maar een week of 3 in de teamtraining mag wel.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#5
Voor de zaterdag al instellen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Forever Wrote:Je bedoelt voor onze teamtraining? Zelf ben ik nog niet zwaar overtuigd van de positieve effecten van stamina. Maar een week of 3 in de teamtraining mag wel.

Tsja, heb nu meer het idee van baat het niet schaad het niet. De beste keepers van Nederland zullen we niet meer worden (ook al staan we allebei in de top 15 qua skills). Toch denk ik dat een beetje stamina niet verkeerd zal zijn.

Adder Wrote:Voor de zaterdag al instellen?

Wat mij betreft wel, als Forever het er ook mee eens is mag je het switchen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:Je bedoelt voor onze teamtraining? Zelf ben ik nog niet zwaar overtuigd van de positieve effecten van stamina. Maar een week of 3 in de teamtraining mag wel.

Tsja, heb nu meer het idee van baat het niet schaad het niet. De beste keepers van Nederland zullen we niet meer worden (ook al staan we allebei in de top 15 qua skills). Toch denk ik dat een beetje stamina niet verkeerd zal zijn.

Adder Wrote:Voor de zaterdag al instellen?

Wat mij betreft wel, als Forever het er ook mee eens is mag je het switchen.

Is goed.
Reply
#8
done, dus ook voor de spelers die conditie wilden gaan trainen, nu is je kans!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Forever Wrote:Tsja, heb nu meer het idee van baat het niet schaad het niet. De beste keepers van Nederland zullen we niet meer worden (ook al staan we allebei in de top 15 qua skills).

Misschien is er nog hoop voor mij...nieuw keepertje, 17, alleen niet helemaal zeker wat te trainen. Denk zelf dat handling en reflexen een beetje de voorkeur verdienen. Is speed van enige invloed op hoe goed een keeper is?
Reply
#10
Welkom farmer, ik heb geen idee, maar het lijkt me sterk. Wellicht dat een van de keepers je vraag kan beantwoorden.
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Farmersmother Wrote:
Forever Wrote:Tsja, heb nu meer het idee van baat het niet schaad het niet. De beste keepers van Nederland zullen we niet meer worden (ook al staan we allebei in de top 15 qua skills).

Misschien is er nog hoop voor mij...nieuw keepertje, 17, alleen niet helemaal zeker wat te trainen. Denk zelf dat handling en reflexen een beetje de voorkeur verdienen. Is speed van enige invloed op hoe goed een keeper is?

Heb het een weekje getrained en daardoor 2 op speed maar het is niet van noemenswaardig belang. Stamina train ik naar 2 en dan stop ik ermee Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#12
Box Brother Wrote:Heb het een weekje getrained en daardoor 2 op speed maar het is niet van noemenswaardig belang. Stamina train ik naar 2 en dan stop ik ermee Wink

Ok goed om te weten, dank. Hoe ziet jou trainings schema er ongeveer uit als ik vragen mag?
Reply
#13
Ligt helemaal aan welke skill ik train. Ik ga voor multi-skilled maar Levi gaat voor Handling en Reflexes, pak de TT mee en zorg dat je conditie niet onder de 90% komt en dan kom je er wel.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#14
Welkom Farmer. Ik ben dus Levi (de ander keeper in ons team)

Heb het volgende voor jou ff van de footstar site gehaald.

Quote:Goalkeepers vaardigheden
Handling - Des te hoger de behandeling des te beter de keeper zal zijn met het (in 1 keer) tegen houden van moeilijke ballen. Een keeper met een lage behandeling zal waarschijnlijk niet in staat zijn om de bal meteen in 1x te klemmen als het schot met veel kracht is geschoten. Dit kan tot gevolg hebben dat spitsen de kans krijgen op een rebound of dat de bal zelfs tot corner verwerkt wordt.
Out of Area/Uitkomen - Dit blijft onveranderd, het is als het ware hetzelfde als positiespel (Positioning) en snelheid (Speed) voor de keepers als ze eens niet bezig zijn met het maken van reddingen.
Reflexes/Reflexen - Des te hoger dit is des te sneller een keeper een bal aan zal zien komen waarna hij ook sneller een redding zal voorbereiden. Daarnaast zal bij een hoge vaardigheid in reflexen (Reflexes) de tijd die een keeper nodig heeft om 'bij te komen' na een goede redding verkorten.
Agility/Lenigheid - Een keeper met een hoge lenigheid (Agility) zal ballen pakken die verder en hoger komen dan normaal het geval is. Dit geldt voor zowel de ballen die over de keeper heen kunnen gaan als ballen die voor de keeper langs vliegen. Daarnaast heeft lenigheid ook nog te maken met het maken van reddingen, des te hoger deze skill des te beter de keeper in staat is om de hoek in te duiken.
Throwing/Uitgooien: Is de spelvisie (Gamevision), korte passes en lange passes voor de keeper. Alles in één dus.

Zoals je leest, vals speed onder out of area bij keepers. Ikzelf train vooral op Reflexes, handling en agility. Omdat deze skills belangrijk zijn voor het doen van reddingen. Zolang de meeste passes van mij blijven aankomen (kan je in de spelersstatistieken zien bij de wedstrijden), train ik geen throwing. Out of area laat ik op dit moment ff zitten.

Het is hier gebruikelijk dat de keepers mogen bepalen wat zaterdag in de teamtraining zit. Op dit moment staat er strength (conditieverlies te beperken en zo minder vaak fitness te hoeven trainen), want daar kunnen ook andere spelers van profiteren. Maar van mij mag het over een weekje of 2 ook wel weer handling worden. Geef maar ff je voorkeur aan.
Reply
#15
Ok dank, erg helpvol. Was zelf van plan wel in de handling/reflexes regionen te blijven hangen, met af en toe agility. Binnenkort misschien ook maar eens met throwing beginnen aangezien die nog op nul staat. Wat dat betreft kan ik waarschijnlijk de teamtraining blijven volgen zoals jij die graag ziet. Op dit moment nog niet bepaald een voorkeur.
Reply
#16
Als keeper zou ik graag weer handling krijgen. Maar als er veel spelers zijn die ook op zaterdag kracht trainen dan mag hij er nog wel een paar weken op blijven. Want ik wil in ieder geval toch wel naar 2 toe.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#17
Forever Wrote:Als keeper zou ik graag weer handling krijgen. Maar als er veel spelers zijn die ook op zaterdag kracht trainen dan mag hij er nog wel een paar weken op blijven. Want ik wil in ieder geval toch wel naar 2 toe.

Dan zal ik deze week hem nog op conditie laten en volgende week Za naar handling zetten. Ik neem aan dat Boersma dat ook wel goed vindt.
( help me alleen wel ff onthouden)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
Is prima.
Reply
#19
Mijn huidige club heeft 2 dagen handling (GK) als TT Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#20
Box Brother Wrote:Mijn huidige club heeft 2 dagen handling (GK) als TT Hakkuh

Ga ff gauw een transfer aanvragen. Icon_evil Wink
Reply
#21
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:Mijn huidige club heeft 2 dagen handling (GK) als TT Hakkuh

Ga ff gauw een transfer aanvragen. Icon_evil Wink

Je bent de laatste goede keeper... ze zullen moeite hebben om een keeper van hetzelfde kaliber aan te trekken !!

EISEN STELLEN !! Icon_twisted :wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#22
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:Mijn huidige club heeft 2 dagen handling (GK) als TT Hakkuh

Ga ff gauw een transfer aanvragen. Icon_evil Wink

Je bent de laatste goede keeper... ze zullen moeite hebben om een keeper van hetzelfde kaliber aan te trekken !!

EISEN STELLEN !! Icon_twisted :wink:

Hé!
Rot jij eens snel op naar Portugal!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:Mijn huidige club heeft 2 dagen handling (GK) als TT Hakkuh

Ga ff gauw een transfer aanvragen. Icon_evil Wink

Je bent de laatste goede keeper... ze zullen moeite hebben om een keeper van hetzelfde kaliber aan te trekken !!

EISEN STELLEN !! Icon_twisted :wink:

Ach als Adder dit salaris een poosje handhaaft dan krijg ik die 50.000 nog wel bij elkaar die ik nodig heb voor een PT5. Dan ben ik wel tevreden.
2 teamtrainingen dan moeten je ploeggenoten wel heel erd dol op je zijn.
Reply
#24
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:Mijn huidige club heeft 2 dagen handling (GK) als TT Hakkuh

Ga ff gauw een transfer aanvragen. Icon_evil Wink

Je bent de laatste goede keeper... ze zullen moeite hebben om een keeper van hetzelfde kaliber aan te trekken !!

EISEN STELLEN !! Icon_twisted :wink:

Ach als Adder dit salaris een poosje handhaaft dan krijg ik die 50.000 nog wel bij elkaar die ik nodig heb voor een PT5. Dan ben ik wel tevreden.
2 teamtrainingen dan moeten je ploeggenoten wel heel erd dol op je zijn.

Speler naar mijn hart, erg loyaal....
Jij komt er wel Levi :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#25
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:Mijn huidige club heeft 2 dagen handling (GK) als TT Hakkuh

Ga ff gauw een transfer aanvragen. Icon_evil Wink

Je bent de laatste goede keeper... ze zullen moeite hebben om een keeper van hetzelfde kaliber aan te trekken !!

EISEN STELLEN !! Icon_twisted :wink:

Ach als Adder dit salaris een poosje handhaaft dan krijg ik die 50.000 nog wel bij elkaar die ik nodig heb voor een PT5. Dan ben ik wel tevreden.
2 teamtrainingen dan moeten je ploeggenoten wel heel erd dol op je zijn.

Ze willen mij gewoon heel graag hebben... had natuurlijk niet verwacht dit absurde salaris te krijgen Wink

Adder Wrote:Hé!
Rot jij eens snel op naar Portugal!

Ik ga ervan uit dat hier een Wink bij had moeten staan...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#26
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:Mijn huidige club heeft 2 dagen handling (GK) als TT Hakkuh

Ga ff gauw een transfer aanvragen. Icon_evil Wink

Je bent de laatste goede keeper... ze zullen moeite hebben om een keeper van hetzelfde kaliber aan te trekken !!

EISEN STELLEN !! Icon_twisted :wink:

Ach als Adder dit salaris een poosje handhaaft dan krijg ik die 50.000 nog wel bij elkaar die ik nodig heb voor een PT5. Dan ben ik wel tevreden.
2 teamtrainingen dan moeten je ploeggenoten wel heel erd dol op je zijn.

Ze willen mij gewoon heel graag hebben... had natuurlijk niet verwacht dit absurde salaris te krijgen Wink

Adder Wrote:Hé!
Rot jij eens snel op naar Portugal!

Ik ga ervan uit dat hier een Wink bij had moeten staan...

Denk je dat?!



















ja, dat klopt :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#27
Adder Wrote:
Forever Wrote:Als keeper zou ik graag weer handling krijgen. Maar als er veel spelers zijn die ook op zaterdag kracht trainen dan mag hij er nog wel een paar weken op blijven. Want ik wil in ieder geval toch wel naar 2 toe.

Dan zal ik deze week hem nog op conditie laten en volgende week Za naar handling zetten. Ik neem aan dat Boersma dat ook wel goed vindt.
( help me alleen wel ff onthouden)

Je mag hem aanpassen, Adder.
Reply
#28
Forever Wrote:
Adder Wrote:
Forever Wrote:Als keeper zou ik graag weer handling krijgen. Maar als er veel spelers zijn die ook op zaterdag kracht trainen dan mag hij er nog wel een paar weken op blijven. Want ik wil in ieder geval toch wel naar 2 toe.

Dan zal ik deze week hem nog op conditie laten en volgende week Za naar handling zetten. Ik neem aan dat Boersma dat ook wel goed vindt.
( help me alleen wel ff onthouden)

Je mag hem aanpassen, Adder.

aangepast.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#29
jammer...ben ik eens een zaterdag vrij...is er handling ipv conditie.
Reply
#30
kooltje Wrote:jammer...ben ik eens een zaterdag vrij...is er handling ipv conditie.

Jammer he dat niet heel dat spelletje om jou draait.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: