The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




buitenstaanders
#1
Heb trouwens een aanbieding gekregen van een Israëlier(schrijf je dat zo?) die in het buitenland wil ballen.

Rami Abu Kasum (5138)
Toekomst Wil graag nog eens in het buitenland spelen.
Reputatie Wereldklasse (Internationale Ranking: #249 Nationale Ranking: #9)


Tackelen 20 Wereldklasse
Positiespel 13 Zeer Goed
Spelinzicht 7 Zwak
Koppen 3 Slecht
Korte Passes 1 Zeer Slecht
Lange Passes 1 Zeer Slecht
Snelheid 5 Zeer Zwak
Kracht 1 Zeer Slecht


roept u maar:

ikzelf wil voorlopig nog alleen met CT-ers ballen, maar we hebben niet veel speling meer als onze 2 vedetten weggaan aan het einde van het seizoen. Dus ik denk dat we volgend seizoen er wel aan moeten geloven om vreemden binnen te halen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
wel een goeie speler! alleen denk ik dat we vooral versterking nodig hebben op het middenveld. Bovendien denk ik dat we het tot aan de blessures aardig kunnen redden met ons groepje, we zullen alleen 2 wedstrijden per week moeten gaan spelen.
Reply
#3
van mij mag ie komen, maar weet niet hoe onze verdedigers daarover denken. daarnaast misschien een MR, ML en MC en we kunnen vooruit
Reply
#4
Ik zou zeggen dat we hem een interessante optie vinden voor volgend seizoen.
Nog niets vast leggen, wellicht dat we hem nog niet nodig hebben (wat ik uiteraard hoop).
What, me worry?
Reply
#5
Ene deel van me is voor: is wel een erg goede verdediger!
Andere deel: Geen Nederlander wat zou betekenen dat we het team forum op footstar in het Engels zouden moeten doen om hem enigzins te laten participeren.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
Een zeer mooie speler al zeg ik hetzelf. Eéntje die je niet vaak zult tegen komen. Vooral niet als ze zichzelf aanbieden. Zelf zou ik minder moeite hebben als hij erbij komt.

Momenteel hebben we 4 verdedigers. Fred, Nr.1, Dre en ik. Als de coach van plan is om op zijn duits te gaan spelen met 4 of 5 verdedigers dan zal één extra noodzakelijk zijn.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#7
Als de verdedigers er geen problemen mee hebben...mag ie van mij direct komen Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
gezien z'n ratings en ranking lijkt dit me een prima versterking!
Reply
#9
mee eens. Denk dat we het aantal buitenstaanders moeten beperken tot bijvoorbeeld max. 2.
Hij zou dan een zeer welkome versterking zijn, maar inderdaad, ik ben geen verdediger.
Derhalve zou ik ook geen problemen hebben met een sterke middenvelder (wat wel een concurrent voor mij zou zijn) overigens.
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Daarnaast zou deze knakker helemaal geen slecht figuur slaan als middenvelder..... Wat mij betreft komt ie
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#11
Opvolger van Milad?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#12
Depor Wrote:Opvolger van Milad?

Nee, want dan gaat 1 uit het rijtje Ed van hangende pootjes Janse, Henk Schaamlips en Eddy Grafbekkenberg huilen, omdat 1 van hun hun basisplek kwijtraakt.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Opvolger van Milad?

Nee, want dan gaat 1 uit het rijtje Ed van hangende pootjes Janse, Henk Schaamlips en Eddy Grafbekkenberg huilen, omdat 1 van hun hun basisplek kwijtraakt.....

Geven we ze een zakdoek, en gaan we door.....
Iemand die hier wil spelen met tacklen 20 en positioning 13 moet met open armen binnengehaald worden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#14
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Opvolger van Milad?

Nee, want dan gaat 1 uit het rijtje Ed van hangende pootjes Janse, Henk Schaamlips en Eddy Grafbekkenberg huilen, omdat 1 van hun hun basisplek kwijtraakt.....

Geven we ze een zakdoek, en gaan we door.....
Iemand die hier wil spelen met tacklen 20 en positioning 13 moet met open armen binnengehaald worden.

Nee, hij kan niet passen.
(Over een tijdje hoor ik wel dat ik gelijk had......nu wordt toch iedereen boos.)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
volgens mij heb je mij nog nooit zien/horen klagen dat ik niet speelde en heb ik mezelf, toen ik nog manager was, ook vaak genoeg geen basisplaats gegeven..
Reply
#16
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Opvolger van Milad?

Nee, want dan gaat 1 uit het rijtje Ed van hangende pootjes Janse, Henk Schaamlips en Eddy Grafbekkenberg huilen, omdat 1 van hun hun basisplek kwijtraakt.....

Geven we ze een zakdoek, en gaan we door.....
Iemand die hier wil spelen met tacklen 20 en positioning 13 moet met open armen binnengehaald worden.

Nee, hij kan niet passen.
(Over een tijdje hoor ik wel dat ik gelijk had......nu wordt toch iedereen boos.)

Passen valt nog te leren, hoeft niet als verdedigende middenvelder kan ook achterin. En niemand word boos.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Antidote Wrote:Een zeer mooie speler al zeg ik hetzelf. Eéntje die je niet vaak zult tegen komen. Vooral niet als ze zichzelf aanbieden. Zelf zou ik minder moeite hebben als hij erbij komt.

Momenteel hebben we 4 verdedigers. Fred, Nr.1, Dre en ik. Als de coach van plan is om op zijn duits te gaan spelen met 4 of 5 verdedigers dan zal één extra noodzakelijk zijn.

Ik mis mijn 2. Maar laat maar komen ik ben voor 6 verdedigers.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#18
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Opvolger van Milad?

Nee, want dan gaat 1 uit het rijtje Ed van hangende pootjes Janse, Henk Schaamlips en Eddy Grafbekkenberg huilen, omdat 1 van hun hun basisplek kwijtraakt.....

Geven we ze een zakdoek, en gaan we door.....
Iemand die hier wil spelen met tacklen 20 en positioning 13 moet met open armen binnengehaald worden.

Nee, hij kan niet passen.
(Over een tijdje hoor ik wel dat ik gelijk had......nu wordt toch iedereen boos.)

Passen valt nog te leren, hoeft niet als verdedigende middenvelder kan ook achterin. En niemand word boos.

Neuh, laat hem dan lekker dribbelen met de bal. :roll: Als hij met tackling een bal verovert, hoe krijgt hij dan in godsnaam die bal naar een andere speler? Met de stat "Beam the ball up, Scotty'?

Die gozert is op dit moment gewoon een verdediger.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
T00L Wrote:volgens mij heb je mij nog nooit zien/horen klagen dat ik niet speelde en heb ik mezelf, toen ik nog manager was, ook vaak genoeg geen basisplaats gegeven..

Voel je je aangesproken?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Opvolger van Milad?

Nee, want dan gaat 1 uit het rijtje Ed van hangende pootjes Janse, Henk Schaamlips en Eddy Grafbekkenberg huilen, omdat 1 van hun hun basisplek kwijtraakt.....

Geven we ze een zakdoek, en gaan we door.....
Iemand die hier wil spelen met tacklen 20 en positioning 13 moet met open armen binnengehaald worden.

Nee, hij kan niet passen.
(Over een tijdje hoor ik wel dat ik gelijk had......nu wordt toch iedereen boos.)

Passen valt nog te leren, hoeft niet als verdedigende middenvelder kan ook achterin. En niemand word boos.

Neuh, laat hem dan lekker dribbelen met de bal. :roll: Als hij met tackling een bal verovert, hoe krijgt hij dan in godsnaam die bal naar een andere speler? Met de stat "Beam the ball up, Scotty'?

Die gozert is op dit moment gewoon een verdediger.

Kap nou eens met het geven van al die tips. Straks luisteren ze ineens wel.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#21
Legion Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Opvolger van Milad?

Nee, want dan gaat 1 uit het rijtje Ed van hangende pootjes Janse, Henk Schaamlips en Eddy Grafbekkenberg huilen, omdat 1 van hun hun basisplek kwijtraakt.....

Geven we ze een zakdoek, en gaan we door.....
Iemand die hier wil spelen met tacklen 20 en positioning 13 moet met open armen binnengehaald worden.

Nee, hij kan niet passen.
(Over een tijdje hoor ik wel dat ik gelijk had......nu wordt toch iedereen boos.)

Passen valt nog te leren, hoeft niet als verdedigende middenvelder kan ook achterin. En niemand word boos.

Neuh, laat hem dan lekker dribbelen met de bal. :roll: Als hij met tackling een bal verovert, hoe krijgt hij dan in godsnaam die bal naar een andere speler? Met de stat "Beam the ball up, Scotty'?

Die gozert is op dit moment gewoon een verdediger.

Kap nou eens met het geven van al die tips. Straks luisteren ze ineens wel.

Zeg nergens dat het alleen een verdedigende middenvelder is, zeg dat hij net zo goed achterin kan spelen, daar zijn passen op pijl kan brengen en dan door drukken...opties genoeg. Acda en Bostoen verdwijnen, dus we zullen iets van opvulling moeten vinden.

En Legion...ik heb jullie gasten niets ge/misdaan, dus had graag dat je wel op een normale toon met mij communiceert.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Sorry Depor cry
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#23
Sorry Depor, ik ga wel even met de buik op tafel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Antidote Wrote:Een zeer mooie speler al zeg ik hetzelf. Eéntje die je niet vaak zult tegen komen. Vooral niet als ze zichzelf aanbieden. Zelf zou ik minder moeite hebben als hij erbij komt.

Momenteel hebben we 4 verdedigers. Fred, Nr.1, Dre en ik. Als de coach van plan is om op zijn duits te gaan spelen met 4 of 5 verdedigers dan zal één extra noodzakelijk zijn.

in principe blijf ik 352 spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#25
Die gozer verdient nu al 4 ruggen, dus dat wordt niks.
Ik wil hem wel 3 ruggen aanbieden, maar ik geloof nooit dat hij hapt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:volgens mij heb je mij nog nooit zien/horen klagen dat ik niet speelde en heb ik mezelf, toen ik nog manager was, ook vaak genoeg geen basisplaats gegeven..

Voel je je aangesproken?

volgens mij had je het over mijn speler, dus ja
Reply
#27
zou het interessant kunnen zijn om 17jarige nederlanders weg te plukken bij bot teams, als 'opvulling'? die kunnen dan mooi in de friendly's ballen en ervaring opdoen binnen een topploeg in de Eredivisie.. want aangezien we 1e staan zal dat toch best interesse opwekken Wink

bijvoorbeeld
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www3.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=22311">http://www3.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=22311</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www3.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=20805">http://www3.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=20805</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www2.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=21576">http://www2.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=21576</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www2.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=21827">http://www2.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=21827</a><!-- m -->
Reply
#28
Goed idee
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#29
in 1e instantie vond ik het niks, maar ik begin ook steeds meer voor dit idee te voelen....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#30
Twijfel nog erg. Aan de ene kant is het handig om dat soort spelers achter de hand te hebben voor friendlies en voor als eventueel blessures worden ingevoerd in het spel.

Aan de andere kant betaal je wel weer 4 spelers loon voor eigenlijk alleen friendlies. Voor de beker zijn ze nog te slecht en voor de competitie helemaal. Bovendien heb je kans dat die gasten snel ontevreden worden omdat ze bijna nooit zullen spelen behalve in friendlies.

Dan heb je nog het dillemma communicatie. Laten we ze op dit forum? wat als het misgaat? Dan krijgen we misschien weer travian taferelen etc.
Reply


Forum Jump: