The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




chantage?
#61
Quote:Ik heb het idee, dat ze dit niet kunnen hardmaken. Stel: er is een team zoals FC CT, alleen de jongens wonen bij elkaar in de buurt en willen de wedstrijdbeelden terug zien. De ene week bij Kees, de andere week bij Joep en daarna bij Sjaak, allemaal onder account van Erik, die de manager is. Is dit strafbaar? Nee, maar er wordt wel op verschillende Ip-adressen inlogged onder de managers naam.

Eigenlijk kunnen ze dat nergens hardmaken. Ook bij hattrick niet. Ze doen wel alsof ze allerlei dubbelaccounts eruit halen maar ze kunnen nooit weten of ik 2 teams heb of dat wij 1 computer thuis hebben staan waar ik en mn broertje apart op inloggen ondanks wat ze beweren. Helaas kunnen zij doen wat ze willen aangezien ze gamemasters zijn en het spel eigenlijk gratis is. Misschien zou je ze nog kunnen aanklagen als je betaald hebt maar niemand is zo gek om dat te doen voor 20 euro.

Quote:Wat zijn we lekker aan het discussieren, he Mac?
gaat ook makkelijk als we het redelijk met elkaar eens zijn Wink Bovendien ben ik altijd wel in voor een goede discussie
Reply
#62
Mac Wrote:
Quote:Ik heb het idee, dat ze dit niet kunnen hardmaken. Stel: er is een team zoals FC CT, alleen de jongens wonen bij elkaar in de buurt en willen de wedstrijdbeelden terug zien. De ene week bij Kees, de andere week bij Joep en daarna bij Sjaak, allemaal onder account van Erik, die de manager is. Is dit strafbaar? Nee, maar er wordt wel op verschillende Ip-adressen inlogged onder de managers naam.

Eigenlijk kunnen ze dat nergens hardmaken. Ook bij hattrick niet. Ze doen wel alsof ze allerlei dubbelaccounts eruit halen maar ze kunnen nooit weten of ik 2 teams heb of dat wij 1 computer thuis hebben staan waar ik en mn broertje apart op inloggen ondanks wat ze beweren. Helaas kunnen zij doen wat ze willen aangezien ze gamemasters zijn en het spel eigenlijk gratis is. Misschien zou je ze nog kunnen aanklagen als je betaald hebt maar niemand is zo gek om dat te doen voor 20 euro.

Quote:Wat zijn we lekker aan het discussieren, he Mac?
gaat ook makkelijk als we het redelijk met elkaar eens zijn Wink Bovendien ben ik altijd wel in voor een goede discussie

Wat betreft dat eerste, mocht iemand ook HT spelen via mijn computer/Ip-adres, wordt wel vaak aangeraden dit te melden via de GM's. Geen idee of ze dit uberhaupt kunnen handlen / controleerbaar maken / rekening meehouden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#63
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:Ben jij hier trouwens de dupe van, LL? Volgens mij speel jij ergens in Zweden....en laten we wel wezen: Een PB openbaar maken, blijft een PB openbaar maken, daar hoor ik je nu opeens niet meer over. LL: 'PB openbaar maken' 1 - 'Zeiken over chantage' 2. Trek de stand even gelijk wil je? Je vond het toch zo dramatisch toen IK dat deed?

Het is werkelijk lachwekkend hoe slecht jij berichten van anderen leest, dat is me in deze periode wel duidelijk geworden zeg. Op beide vragen staat reeds ergens het antwoord, zoek ze! Flower

Ik vind het niet zo vreemd dat de manager (en de rest) van Brussels je niet meer wil, nu hij dit allemaal heeft gelezen :lol:

Dat valt wel mee, jij ging toch weg bij FC CT omdat je gezeik beu was. Nu is er gezeik bij FC CT en wie staat er vooraan mee te blaten? Inderdaad, Lamme Lennie (Ik zou 'Laffe Lennie' typen, maar ik discussieer weer normaal).

Uitleg Brussels: Ik wist van tevoren dat hij eerst een mid moest/diende kwijt te raken, dat is hem niet gelukt, zodat mijn deal niet doorgaat. Dat wist ik vantevoren....prima, toch. Was 'part of the deal'.

Bostoen gaat dus wel?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#64
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:Ben jij hier trouwens de dupe van, LL? Volgens mij speel jij ergens in Zweden....en laten we wel wezen: Een PB openbaar maken, blijft een PB openbaar maken, daar hoor ik je nu opeens niet meer over. LL: 'PB openbaar maken' 1 - 'Zeiken over chantage' 2. Trek de stand even gelijk wil je? Je vond het toch zo dramatisch toen IK dat deed?

Het is werkelijk lachwekkend hoe slecht jij berichten van anderen leest, dat is me in deze periode wel duidelijk geworden zeg. Op beide vragen staat reeds ergens het antwoord, zoek ze! Flower

Ik vind het niet zo vreemd dat de manager (en de rest) van Brussels je niet meer wil, nu hij dit allemaal heeft gelezen :lol:

Dat valt wel mee, jij ging toch weg bij FC CT omdat je gezeik beu was. Nu is er gezeik bij FC CT en wie staat er vooraan mee te blaten? Inderdaad, Lamme Lennie (Ik zou 'Laffe Lennie' typen, maar ik discussieer weer normaal).

Uitleg Brussels: Ik wist van tevoren dat hij eerst een mid moest/diende kwijt te raken, dat is hem niet gelukt, zodat mijn deal niet doorgaat. Dat wist ik vantevoren....prima, toch. Was 'part of the deal'.

Bostoen gaat dus wel?

Denk het niet, Brussels gaat die 4 ton ook niet betalen. Misschien samen een botteam overnemen, misschien iets anders. We zien wel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#65
Ik was degene die zei dat ik het nooit van je had verwacht, en na je Portugal geintje geloofde ik het voor 60% niet.
Ben blij dat er normaal gediscusseerd word, al verwacht ik wel dat Lennie (je hebt niets meer met CT te maken, ga de boel hier dan niet verneuken) en kooltje(dude je weet er echt niets van, dus of lees het hele forum van 0 tot nu of geef alleen je mening) zich iets meer afzijdig houden.

Hoop dat de rust nu wat langer wederkeert.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#66
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*

Ik lees jouw berichten prima, LL.....volgens mij lees jij je eigen berichten erg slecht. Lachwekkend idd, dat mij in deze periode ook wel duidelijk geworden......) :lol:

Ga je mu nu aangeven bij de mods? Nee toch?

@Depor: Ik ben al weg. Ik ben niet degene die het hier verneukt lijkt me. Vond het gewoon zo'n naaistreek dat ik gewoon MOEST reageren :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#67
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*
*ik ga me er niet mee bemoeien*

Ik lees jouw berichten prima, LL.....volgens mij lees jij je eigen berichten erg slecht. Lachwekkend idd, dat mij in deze periode ook wel duidelijk geworden......) :lol:

Ga je mu nu aangeven bij de mods? Nee toch?

Nee, lelijk zijn is geen cheaten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#68
Mukkus Wrote:Wat jij+adder? Of wij iets hebben? Voorzover ik weet niet.

Oh, 1x in het algemene nieuws gestaan. Da's mooi. Die heb ik gemist. Sorry. Kan ik het in de regels teruglezen danwel met een verwijzing?

Tool bedoelde waarschijnlijk dat jij en ik het team gaan leiden.
Maar ik heb al eerder aangegeven, dat jij het team van mij mag leiden hoor. Ik ben er in gesprongen,omdat ik niet wou dat het team kapot zou gaan.
Als jij het met Legion wil gaan doen, mijn zegen heb je.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#69
mooie meniaer om die tarnsferprijs wat lager te maken Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#70
De discussie tussen mac en muk laat ik ff aan mij voorbijgaan.
Ikzelf heb de voorwaarden en gedoe en zo ook nooit doorgelezen.
Wat dat betreft ben ik niet zo bloedfanatiek als Muk.
Qua team leiden kijk ik dus ook niet wat ze allemaal van plan zijn met de ME. Ik denk wel dat ze wat met kracht gaan doen( ook al zal het nergens staan). Daar wil ik dus wel op vooruitlopen( maar dat heb ik al gezegd)

Wel wil ik nog ff weten van de afzondelijke groepen(liefst voor vanavond 2200), wat ze willen gaan trainen.
Aanval gaat voor techniek.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: