The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC CT - Nelson City
#31
Vietjes Wrote:Wel wakker blijven Levi :wink:

Sjaak stond de 2e helft in de goal Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#32
0 gespeeld en koploper in de eredivisie!! kan niet beter!! mooie overwinning =D>
Reply
#33
Mukkus Wrote:Wat hebben de heren van Meerte Janse, Lips en Vietjes voor individuele orders aanstaan m.b.t. dribbelen cq. lopen met de bal? Ze lopen continue stuk met hun dribbels.

geen individuele orders hiero
Reply
#34
:cheers:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#35
Deze easy walk over kostte me maar 4% energie?? D'r moet vast nog wat verwerkt worden.... Of zou het zou zijn, hoe makkelijker de overwinning (qua uitslag) hoe minder energieverspilling?

Mij verbaasd bij dit spelletje niets meer.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#36
Erg fijne overwinning mannen.
What, me worry?
Reply
#37
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:Wat hebben de heren van Meerte Janse, Lips en Vietjes voor individuele orders aanstaan m.b.t. dribbelen cq. lopen met de bal? Ze lopen continue stuk met hun dribbels.

geen individuele orders hiero

alleen schiet vaker van afstand.
Zal eens proberen sober te spelen en dribbels te vermijden.
The great old Ludwig von...
Reply
#38
wedstrijd bekeken.

Opvallend:

van Ijperen die de 1e helft veel ballen afpakte in de 1e helft en de 2 e onzichtbaar was.

klop die ook in de 1e helft hinderlijk aanwezig was voor de tegenstanders( net ergens voor gaan staan,zodat de tegenstander verkeerd passte) en ook onzichtbaar de 2e helft.

Lips veel balverlies had door dribbels en ook weinig ballen veroverde.
De verdediging heel weinig te doen had en eigenlijk alleen Poel zelden de bal had en als hij hem had veel slechte passen uit voortkwam.

Meerte Janse veel rake tackles had, maar niet overdreven veel in het spel betrokken was.

Onno en Lucas veel tackelde en makkelijk door de verdediging dribbelde.
Met als hoogtepunt, lucas scoorde , zij trappen af, 1 van de 2 pakt de bal af, loopt door en scoort. En dat 2x.

Leede ook weinig gezien. Wel af en toe en goede tackle, maar dan een dribbel die stuk liepe of foute pass.

1e helft waren wij veel sterker, 2e helft verloren we eigenlijk alleen van de nr.4 van de tegenstander. Die pakte alles en stond ook overal.

Born heel veel schoten pakte waardoor er zo'n geflatteerde score kwam. Het had net zo goed 7-5 kunnen worden.

Tergau heeft besloten om ons te verlaten. Helaas, maar veel plezier en succes bij je nieuwe club.

Topcu zijn 1e salaris heeft verloren met poker aan Acda.

Al met al, berepot van ons in de 1e, matig in de 2e.
Maar als we elke keer winnen zo, dan hoor je mij niet klagen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#39
Quote:Lips veel balverlies had door dribbels en ook weinig ballen veroverde.
Ik zal volgende pot vermijid dribbels eens aanzetten.. Kijken of dat veel effect heeft
The great old Ludwig von...
Reply
#40
Adder Wrote:wedstrijd bekeken.
Lips veel balverlies had door dribbels en ook weinig ballen veroverde.
De verdediging heel weinig te doen had en eigenlijk alleen Poel zelden de bal had en als hij hem had veel slechte passen uit voortkwam.

Mooie analyse. Ik heb eergister ook voor gesteld om passen te trainen (zie verdediger topic). Het was mij namelijk ook al opgevallen. Wij als verdedigers pakken af en wij leveren hem in bij een (mede)speler mbv een pass. Dus verdedigers ik stem nu zeker voor passen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#41
Damned wat een heerlijke overwinning zeg op de tweevoudige titelhouder. Hebben we ooit zo'n grote overwinning behaald in competitie verband?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#42
Adder Wrote:van Ijperen die de 1e helft veel ballen afpakte in de 1e helft en de 2 e onzichtbaar was.

Ja dat viel mij idd ook op. De 1e helft was hij heel erg aanwezig, de 2e helft vrijwel onzichtbaar. Maar al met al ben ik in ieder geval wel erg tevreden met deze wedstrijd, zowel de prestatie van Wiebe, als de teamprestatie.
Reply
#43
Als ik de data nog eens bekijk heeft Sjakie Born een assist !
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#44
Depor Wrote:Als ik de data nog eens bekijk heeft Sjakie Born een assist !

en daarom ook een 6.. had het al gezien Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#45
Box Brother Wrote:
Depor Wrote:Als ik de data nog eens bekijk heeft Sjakie Born een assist !

en daarom ook een 6.. had het al gezien Wink

Heb jij "maak vaker gebruik van lange pass" aan staan, Box? En zo ja heeft dat effect?
Reply
#46
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Depor Wrote:Als ik de data nog eens bekijk heeft Sjakie Born een assist !

en daarom ook een 6.. had het al gezien Wink

Heb jij "maak vaker gebruik van lange pass" aan staan, Box? En zo ja heeft dat effect?

Ik heb niks aan staan ... eens proberen bij een oefenpot ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: