The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vertrekken
#1
Ik ben zonder mijn medeweten op de de TL geplaatst... ik heb het hele gezeik hier aan gehoord en niks gezegd. Er zijn 12 contractaanbiedingen gedaan en ik denk er serieus over om te vertrekken.

Tenzij jullie goede argumenten hebben waarom ik niet zou vertrekken.

De aanbiedingen...

Quote:JKPP, Estland (2e Ere) -> 2 jaar -> € 5.000 p/w, € 500 match + € 500 clean sheet

Ultra Violent, Israel (8e Ere) -> 4 jaar -> € 1.000 p/w, TT = keeperstraining non-stop

HUERTAS TEAM, Spanje (5e B-2) -> 2 jaar -> € 3.000 p/w, € 1500 match + € 750 clean sheet + €200.000 min. fee release

Sporting C.P., Portugal (4e C-5) -> 2 jaar -> € 4.500 p/w, € 50 clean sheet

S.Z Tal Aviv, Israel (3e B-4) -> 3 jaar -> € 8.000 p/w, € 400 clean sheet + € 240.000 min. fee release

Sneppipallo, Finland (1e B-2) -> 2 jaar -> € 4.000 p/w

Virados do Avesso, Portugal (1e C-8 ) -> 2 jaar -> € 4.000 p/w, € 2.000 match + € 1.000 clean sheet

FC Barca, Nederland (C-1) -> 3 jaar -> € 3.250 p/w

Rapid JC, Nederland (C-13) -> 2 jaar -> € 2.500 p/w

De Gouden Elf, Belgie (2e B-2) -> 2 jaar -> € 2.200 p/w

FC Carpe Diem, Zweden (3e B-1) -> 2 jaar -> € 3.500 p/w, € 300 clean sheet

Kızıltepe SK, Turkije (7e B-1), -> 2 jaar -> € 5.000 p/w, € 1.000 match + € 1.000 clean sheet

Graag hoor ik jullie mening hierover. Aaan het eind van het weekend neem ik een beslissing. Ik zie een aantal hele mooie aanbiedingen die FC CT mij niet kunnen bieden. Het gezeik ben ik meer dan zat. Eerst met Lennie nu met Mukkus en Legion.

De aanbieding uit Israel is erg mooi maar niet eredivisie niveau, Estland had een goed plan en ook echt contact mee gehad. Turkije geeft ook een prachtige aanbieding maar zal waarschijnlijk degraderen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#2
als jij voor 4000 virtuele knaken meer liever met een stel onbekenden wil spelen dan hou ik je niet tegen Wink
Reply
#3
Als je graag wilt vertrekken, dan kan ik je niet tegenhouden.

Maar om voor gezeik te swichten, vind ik op dit moment geen sterk argument.
Lennie is al vertrokken en Mkks/Legion gaan ook vertrekken.
Daardoor houden we waarschijnlijk een kern over die redelijk eensgezind door kunnen gaan met FC CT.

Ik kan misschien een inventarisatie opzetten wie absoluut het seizoen wil afmaken.
What, me worry?
Reply
#4
T00L Wrote:als jij voor 4000 virtuele knaken meer liever met een stel onbekenden wil spelen dan hou ik je niet tegen Wink

Fred Naaigaren Wrote:Als je graag wilt vertrekken, dan kan ik je niet tegenhouden.

Maar om voor gezeik te swichten, vind ik op dit moment geen sterk argument.
Lennie is al vertrokken en Mkks/Legion gaan ook vertrekken.
Daardoor houden we waarschijnlijk een kern over die redelijk eensgezind door kunnen gaan met FC CT.

Ik kan misschien een inventarisatie opzetten wie absoluut het seizoen wil afmaken.

Laat ik duidelijk maken dat als ik heel graag weg had willen gaan ik al vertrokken was. Er zitten een aantal heel goeie aanbiedingen bij en ik denk niet dat FC CT dit kan aanbieden. Feit is dat er veel gezeik was/is en ik hoop niet dat er over 3 maanden eenzelfde discussie oplaait.

Verder komt daarbij dat met het vertrek van Milad en Emile er op veel posities geen concurrentie meer is behalve de keepersplaats. Levi en ik verschillen niet van elkaar en dus is er geen uitgesproken basisplaats.

Om het spel eventueel intressant te houden moet ik misschien wel vertrekken. Momenteel hebben wij 20 spelers in de selectie en zijn er 2 mensen die hun mond open doen. Of zij spreken voor de gehele selectie of de andere 18 kunnen het aan hun reet roesten wat ik doe. Als dat laatste het geval is vertrek ik zeker...

Hierbij dus de oproep aan de andere 18 om hun mening te geven.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#5
Lafaard!

Je weet me mening
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
hehe tja denk dat je mijn mening ook wel weet. Als je ziet wat voor 2-wekelijkse winst wij inmiddels maken denk ik dat het loon van ons binnenkort ook heel dik omhoog kan. Misschien nog niet richting tel aviv hoogtes maar het gaat zeker in de buurt komen en zeker hoger dan alle andere aanbiedingen. Daarom hoef je het dus zeker niet te doen.

Qua uitdaging kan ik het natuurlijk niet voor jou bepalen. Ikzelf vind de uitdaging nog altijd groot hier bij fc ct, om met een vaste groep te kijken of we landskampioen kunnen worden.
Reply
#7
Dat zijn mooie perpectieven Mac.

Box,
het kan zijn dat niet iedereen reageert op dit moment, er zullen er vast wel een paar forum-moe zijn of op vakantie.
What, me worry?
Reply
#8
ik heb dit weekend erg weinig tijd(vanavond wel).
Maar ook ik vind het uiteraard jammr als je weggaat. Enige wat ik nu kan garanderen is dat je 2x een helft speelt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Eh aanstaande huisetter, blijf gewoon. Komt allemaal wel goed.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#10
Nr. 12 Wrote:Eh aanstaande huisetter, blijf gewoon. Komt allemaal wel goed.

ok... ik zal mij wel schikken in een helftje per wedstrijd....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#11
Dus je blijft?
What, me worry?
Reply
#12
Fred Naaigaren Wrote:Dus je blijft?

Yep... maar ik laat wel erg goede aanbiedingen schieten Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#13
Natuurlijk blijft Boxie gewoon bij ons!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#14
Boks Box. Hij moet wel, anders wordt zijn huur wel heel duur. :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#15
Nr. 12 Wrote:Boks Box. Hij moet wel, anders wordt zijn huur wel heel duur. :wink:

:roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#16
Box Brother Wrote:
Nr. 12 Wrote:Boks Box. Hij moet wel, anders wordt zijn huur wel heel duur. :wink:

:roll:

+ je vloer.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#17
Ik weet nu ook waar jullie nieuwe huis is....beetje benzine in een fles doet wonderen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
niet opdrinken is mijn advies.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#19
Nee gooien met stukje brandend doek erin

Weg flat Big Grin

Aangehouden worden door de pliesie en dan als reden opgeven: "Hij wou ons team verlaten met het internetvoetbalspelletje Footstar, dat kon ik niet laten gebeuren"
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#20
Depor Wrote:Nee gooien met stukje brandend doek erin

Weg flat Big Grin

Aangehouden worden door de pliesie en dan als reden opgeven: "Hij wou ons team verlaten met het internetvoetbalspelletje Footstar, dat kon ik niet laten gebeuren"

das gewoon jaloezie Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#21
Depor Wrote:Nee gooien met stukje brandend doek erin

Weg flat Big Grin

Aangehouden worden door de pliesie en dan als reden opgeven: "Hij wou ons team verlaten met het internetvoetbalspelletje Footstar, dat kon ik niet laten gebeuren"

Hint:
Eerst het doekje aansteken daarna in de fles.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#22
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:Nee gooien met stukje brandend doek erin

Weg flat Big Grin

Aangehouden worden door de pliesie en dan als reden opgeven: "Hij wou ons team verlaten met het internetvoetbalspelletje Footstar, dat kon ik niet laten gebeuren"

Hint:
Eerst het doekje aansteken daarna in de fles.

Hij heeft al moeite met het kinderslot op de aansteker Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#23
Box Brother Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Depor Wrote:Nee gooien met stukje brandend doek erin

Weg flat Big Grin

Aangehouden worden door de pliesie en dan als reden opgeven: "Hij wou ons team verlaten met het internetvoetbalspelletje Footstar, dat kon ik niet laten gebeuren"

Hint:
Eerst het doekje aansteken daarna in de fles.

Hij heeft al moeite met het kinderslot op de aansteker Wink

Dan maar met Crofty of kunstmest...en dat kan ik wel Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Weet je wat doe het gewoon niet! Boks al gebeld?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#25
Nr. 12 Wrote:Weet je wat doe het gewoon niet! Boks al gebeld?

morgenochtend 8.35 sta ik daat op de stoep... kreeg nu alleen te horen 'wegens omstandigheden gesloten'


ik verdenk depor :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#26
Box Brother Wrote:
Nr. 12 Wrote:Weet je wat doe het gewoon niet! Boks al gebeld?

morgenochtend 8.35 sta ik daat op de stoep... kreeg nu alleen te horen 'wegens omstandigheden gesloten'


ik verdenk depor :roll:

Huh? Van wat? Centrada opgeblazen?

Zijn gewoon opgepakt die oplichters!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#27
Waarom gaan we niet heel Lelystad meteen bombarderen? Daar wonen toch alleen wijven en homo's.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Mukkus Wrote:Waarom gaan we niet heel Lelystad meteen bombarderen? Daar wonen toch alleen wijven en homo's.
Ik wou over het gehele footstar gedoe geen ruzie met je maken, maar dit is echt de druppel die de emmer doet overlopen. Nu kan je helemaal de schijt krijgen!


:wink:
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: