The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Albers....
#1
Quote:Lauda eist rijverbod voor Albers
Uitgegeven: 2 juli 2007 13:42
Laatst gewijzigd: 2 juli 2007 13:43

MAGNY-COURS - Voormalig wereldkampioen Niki Lauda eist dat het F1-rijbewijs van Christijan Albers wordt ingetrokken. De Nederlander verliet tijdens de GP van Frankrijk te snel de pitlane en sleurde een groot deel van zijn tankinstallatie mee. Deze flater dwong hem tot de opgave en leverde hem ook een boete van 6000 euro op.
EPA

Albers nam meteen na de race alle schuld op zich, maar dat volstaat niet voor ex-wereldkampioen Niki Lauda.

"Albers moet langs de kant blijven. Ik zou hem in de volgende race niet laten starten of zijn rijbewijs zelfs helemaal intrekken. Dit is zonder twijfel de domste actie die ik ooit in de Formule 1 heb gezien."

Voorlopig leverde de flater van Albers hem enkel een boete op. De wedstrijdleiding van de GP van Frankrijk gaf de Nederlander een boete van 6000 euro wegens 'het vervuilen van de pitstraat met benzine'.
[url]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/19634/2afe91b2/index.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/19634/2 ... index.html</a><!-- m -->[/url]
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#2
En Albers is out.......

Spyker confirms Albers is out
Spyker F1 has announced that Christijan Albers will no longer race for the team. The decision was taken as a result of one of Albers's main personal sponsors failing to make a payment.

"The decision to replace Christijan is one of the hardest I have had to take since becoming involved in the team," said Michiel Mol. "By terminating the contract with Christijan and the subsequent entering into a new contract it enables Spyker F1 to safeguard its strong financial footing needed to fulfil its technical and commercial goals. We do not expect this will have any adverse effect on Spyker F1's financial result this year."

An announcement regarding a replacement will be made shortly.



Wie gaat het worden? Een greep uit de testrijders Fauzy, van der Garde (!!!), Valles of Winkelhock? In dat geval zou mijn voorkeur uitgaan naar Valles (van der Garde gun ik het maar acht ik te 'groen') aangezien hij nu al prestaties van formaat heeft laten zien in o.a. GP2.
Anders lijkt het me handig om bij motorleverancier Ferrari aan tafel te gaan zitten en Badoer minuten te gunnen.
Baumgartner? Als die nog ergens uithangt?
Of toch voor het Aziatische geld gaan en die Pin Tong of hoe heet die kerel?
Klien wordt ook genoemd maar zal Honda die zomaar laten gaan?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#3
Doei Doei Albers...en het heeft zeker niet alleen met die sponser te maken...
Hoop dat er een Nederlander voor terug komt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#4
Denk het niet. Van der Garde heeft volgens mij geen superlicentie. Pin Tong twijfel ik over, weet ik eerlijk gezegd niet. En Jos? :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#5
Van der Garde heeft geen licentie ervoor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Ho Pin Tung is het volgens mij marsh Tongue maar ja ik hoop ook dat er een nederlander voor terugkomt, gun het van der Garde op zich wel maar die heeft aangegeven liever niet in het midden van een seizoen te willen beginnen.
Reply
#7
Mac Wrote:....gun het van der Garde op zich wel maar die heeft aangegeven liever niet in het midden van een seizoen te willen beginnen.

Zou je eventueel de kans krijgen om in de Formule 1 te rijden, ga je nog eisen stellen ook nog......beetje raar. Zoiets moet je met beide handen aangrijpen, lijkt me.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
tja op zich kan ik me er wel iets bij voorstellen. Als je zo out of the blue moet beginnen heb je totaal geen tijd om je voor te bereiden en maak je kans om een slechte beurt te maken en zo alles te verneuken. Maar goed denk ook dat ie t gewoon moet doen, zoiets kun je of kun je niet.

en zo'n superlicentie is toch met een dagje gehaald?
Reply
#9
Mac Wrote:tja op zich kan ik me er wel iets bij voorstellen. Als je zo out of the blue moet beginnen heb je totaal geen tijd om je voor te bereiden en maak je kans om een slechte beurt te maken en zo alles te verneuken.

Dat weet ik niet. Die jongen heeft toch als droom om de Formule 1 te halen? Dan ben je er imo altijd klaar voor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Inderdaad, die ene kans moet je grijpen. Zie Doornbos.
Overstap van testrijder naar race lijkt me ook niet zo'n ramp dus Guido zal wel graag instappen lijkt me en ik denk ook wel dat Ping Pong er echt wel aan begint als ie gevraagd wordt. Maar het zou me verbazen als ze een van de vier testrijders vragen. Ze hebben een ervaren rijder nodig die met Sutil kan strijden.
Jos zullen ze nooit vragen, die is uitgerangeerd, Doornbos zal in ieder geval zelf nooit de overstap maken nu en verder is het snel bekeken met het grote Nederlandse talent.
Ik gok op Klien, Badoer of Baumgartner...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#11
Een niet-nederlandse rijder zou natuurlijk de 'doodsteek' betekenen voor het 'nederlandse' team....

Volgens M. Mol /C. Kolles in het AD vandaag zal er dan ook Nederlands bloed moeten stromen in de aderen van de rijder naast Sutil. Hierbij werd een Braziliaan genoemd met een Ned Paspoort... Naam even kwijt ?
Reply
#12
Nelson Piquet ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#13
Box Brother Wrote:Nelson Piquet ?

jr.

Zou zomaar kunnen, rijd voor Renault toch?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#14
als testrijder dacht ik... als je kan kiezen tussen testrijder of aan de race meedoen zal ie wel voor het laatste gaan lijkt me..
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#15
Dat zou wel een leuke naam zijn maar een 'ervaren' rijder zie ik meer bieden voor Spyker
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#16
Jossssss :lol: :lol: =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
:oops: :oops: :oops: Puke
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#18
Tja v/d Garde mag niet, Doornbos blijft lekker in zn champcar. Als je dan een nederlands tintje wil blijft er niet veel meer over
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
"Ping Pong" blijf ik roepen... Spyker wil voet ana de grond in Azie krijgen. Lijkt me 1+1=2.
Alleen lijkt Gene of Badoer of Klien me veel logischer en verstandiger... Kunnen alledrie iig veel sponsorgeld meenemen en veel ervaring...
We wachten af
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#20
Klien werd bij RTL genoemd als tijdelijke opvolger....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#21
Spyker wil Indiër als opvolger Albers
Uitgegeven: 10 juli 2007 15:59
Laatst gewijzigd: 10 juli 2007 16:03

SPA-FANCORCHAMPS - De Indiër Narain Karthikeyan is de belangrijkste kandidaat om de ontslagen Christijan Albers op te volgen bij Spyker. De eigen testrijders, Markus Winkelhock en Giedo van der Garde, maken weinig tot geen kans.

"We hebben momenteel nog geen vervanger gekozen, maar Narain (Karthikeyan) behoort zeker tot de kanshebbers", bevestigde teambaas Collin Kolles aan Reuters. "Narain is een goede optie die we zeker willen evalueren en dat hebben we ook meegedeeld aan het Williams-team."

Karthikeyan is momenteel testrijder bij Williams-Toyota, maar reed in het verleden reeds voor Kolles bij Jordan. Ook de testrijder van Honda, Christian Klien, zou in aanmerking komen om Albers op te volgen. De Oostenrijkse rijder onthield zich tijdens de eerste testdag in België echter van alle commentaar.




Geen van der Garde

Spyker beschikt zelf over vier testrijders dit seizoen, maar geen van hen zou in aanmerking komen om Albers te vervangen. Het feit dat Giedo van de Garde dinsdag de Spyker bestuurde in Spa, heeft dus verder niks te betekenen. De jonge Nederlander beschikt overigens nog steeds niet over de vereiste superlicentie om in de F1 aan de start te mogen verschijnen.

Fairuz Fauzy, Adrian Valles en Markus Winckelhock beschikken dan weer over te weinig ervaring om naast Adrian Sutil plaats te nemen.

"Voor Markus zou het natuurlijk fantastisch zijn om in Duitsland te mogen racen, maar ik weet niet of we hem wel voor de haaien mogen gooien. Hij heeft dit seizoen namelijk nog niet zo veel met de wagen gereden", boort Kolles de kansen van de jonge Duitser de grond in.

ZIE OOK:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
Marshall Wrote:"Ping Pong" blijf ik roepen... Spyker wil voet ana de grond in Azie krijgen. Lijkt me 1+1=2.
Alleen lijkt Gene of Badoer of Klien me veel logischer en verstandiger... Kunnen alledrie iig veel sponsorgeld meenemen en veel ervaring...
We wachten af

Ping Pong word het ook denk ik, vind het mooi dat ze Nederlands bloed in dat team willen houden, wat ik overigens goed vind aangezien er anders nooit iets opgezet gaat worden en we blijven hangen bij Jos "de grindbak" Verstappen en Christijan "Neem tankslang mee" Albers
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#23
Lees net dat Christian Klien het is geworden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Waar dan? Bij RTL GP zekers, die hadden dat bericht er bij wijze van spreken al op staan voor Albers uberhaupt ontslagen was...
De 'grote' sites melden nog niks. Hopen maar dat het Nachdein niet wordt. Dan had je net zo goed Albers kunnen houden, sportief gezien dan...
Klien lijkt mij een zeer welkome optie, zowel financieel als sportief.
Alleen waarom ze niet met Ferrari over Badoer of Gene gaan praten snap ik niet...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#25
Karthikeyan versus Piquet for Spyker
The word on the street is that Spyker will replace Christijan Albers with Narain Karthikeyan, the Indian driver who is keen to get back to racing after a couple of years on the sidelines. Karthikeyan is currently a Williams test driver thanks to his links with the team's sponsor Tata.

Piquet is Renault's test driver but Flavio Briatore wants the young Brazilian to get some racing experience in order to be ready if he is needed at Renault in 2008 - or so that he can be placed with another team next year in preparation for a Renault drive in 2009.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#26
Volgens F1Racing gaat Klien morgen testen op Spa, dat zal toch ook niet zomaar gebeuren.
Reply
#27
Spyker meldt gewoon Sutil:

Adrian Sutil will take over from Giedo for the second day of the test tomorrow.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#28
Maar de tweede testdag is vandaag... en nu is idd Sutil actief.
Reply
#29
en idd:

Klien to test for Spyker
Christian Klien will test for the Spyker team on Thursday at Spa-Francorchamps tomorrow, but the team says that no decision has yet been made about who will drive for the team for the rest of the season. Klien has been released by Honda for the test.

"There are many elements to be considered before we can make our final decision on drivers and we will carefully evaluate all the options over the coming days before making any anouncement regarding the European Grand Prix and beyond," said team boss Colin Kolles.

Klien is the obvious choice for Spyker given his experience in F1 but it remains to be seen whether he wants to commit himself to the team as there may be other offers coming from other teams for next year and Klien will not want to tie himself down.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#30
Winkelhock leider in de wedstrijd! Briljant
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: