The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




YBA vs FC CT
#1
Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.
GK GK Levi de Wit 19 90% 100% 100%
DC D C Giel van de Poel 19 93% 100% 100%
DC D C Wilfred Souer 19 90% 100% 100%
DC D C Cas Oosterhuis 19 85% 100% 100%
ML M L Wiebe van IJperen 19 66% 100% 100%
MC M C Eddy Kloppenberg 19 75% 100% 100%
MC M C Milad Acda 19 94% 100% 100%
MC M C Ed van Meerte Janse 19 91% 100% 100%
MR M R Jelle de Leede 19 71% 100% 100%
FC F C Onno van den Berg 19 96% 100% 100%
FC F C Lucas van Boxel 19 99% 100% 100%


Rust - - - Sjaak Born Levi de Wit


Ik doe het dus nu al, want vanavond heb ik weinig tijd.
Hot Lips staat er naast, omdat hij een matige pot speelde Zaterdag en ik een gelijkwaardige vervanger heb.
2 Wissels stel ik Zaterdagochtend in. 1-tje daarvan is voor de mannen van de 80e minuut( Onstein, Boer, Segeren). Die andere weet ik nog niet.

Deze opstelling is wel onder voorbehoud (fitness).


VERGEET NIET AVOID UIT TE ZETTEN.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Dus hot lips is de dupe van de wanprestatie van bijna iedereen afgelopen zaterdag..
Van mij hoeft t zo niet meer, zet mij maar op de TL.... Wink
No problemo. Een invalbeurt zou leuk zijn, want dan kan ik eens kijken hoe het gaat als ik avoid dribbling aan heb staan (in oefenpot had ik dat ook, maar dan gecombineerd met avoid getting tired)...
The great old Ludwig von...
Reply
#3
gittermaster Wrote:Dus hot lips is de dupe van de wanprestatie van bijna iedereen afgelopen zaterdag..
Van mij hoeft t zo niet meer, zet mij maar op de TL.... Wink

Lips moet gewoon zijn schoenen weer aantrekken, ipv ernaast te lopen. Misschien presteert ie dan wat beter.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Ik durf dat niet meer met al die homo's.
Straks heb ik een piemel in mijn reet
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Snotlips mag wel voor mij invallen
Reply
#6
gittermaster Wrote:Ik durf dat niet meer met al die homo's.
Straks heb ik een piemel in mijn reet

Acda rijgt die SchaamLips wel een keer aan zijn braadpen, gaan we daarna wel meteen BBQ'en.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
:lol:
Kijk maar verder hoor, kan me voorstellen dat in bepaalde situaties een andere wissel handiger is.
En als ik op die braadpen van Acda gezeten heb, weet ik niet in hoeverre ik nog in staat ben om een goeie wedstrijd te spelen.
The great old Ludwig von...
Reply
#8
gittermaster Wrote::lol:
Kijk maar verder hoor, kan me voorstellen dat in bepaalde situaties een andere wissel handiger is.
En als ik op die braadpen van Acda gezeten heb, weet ik niet in hoeverre ik nog in staat ben om een goeie wedstrijd te spelen.

Laat ik het zo zeggen: Je bent daarna in staat een bal op te vangen met je bruine ster.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Ik heb de fitness training bijgesteld, zodat Cas voor de volle 100% de wedstrijd in kan gaan.
What, me worry?
Reply
#10
Fred Naaigaren Wrote:Ik heb de fitness training bijgesteld, zodat Cas voor de volle 100% de wedstrijd in kan gaan.

hier ook: vrijdag 3 fitness- trainingen, zaterdag 2.
Reply
#11
definitief:

GK GK Levi de Wit 19 96% 100% 100%
DC D C Wilfred Souer 19 97% 100% 100%
DC D C Giel van de Poel 19 99% 100% 100%
DC D C Cas Oosterhuis 19 100% 100% 100%
ML M L Wiebe van IJperen 19 100% 100% 100%
MC M C Eddy Kloppenberg 19 97% 100% 100%
MC M C Milad Acda 19 95% 100% 100%
MC M C Ed van Meerte Janse 19 98% 100% 100%
MR M R Jelle de Leede 19 96% 100% 100%
FC F C Onno van den Berg 19 100% 100% 100%
FC F C Lucas van Boxel 19 100% 100% 100%


GK Sjaak Born 19 96% 100% 100%
D C Didier Onstein 18 100% 100% 100%
M R Bart Topcu 17 99% 88% 100%
M L Emile Bostoen 19 91% 100% 100%
M C Henk Lips 19 96% 100% 100%
M C Jonas Boer 19 73% 100% 100%
F C Harold van Merkenstein 19 91% 100% 100%
F C Joep Segeren 18 94% 100% 100%


Rust - - - Sjaak Born Levi de Wit
Rust - - - Henk Lips Milad Acda
80' - - - Didier Onstein Wilfred Souer

Onstein gaat debuteren!
Vorige week bij de tegenstander kwam er een MC in bij de rust die ervoor zorgde dat wij amper nog balbezit hadden.
Dus Lips komt er in voor Acda, omdat die de laagste fitness heeft van de 3 middenvelders.
Keeperverhaal is bekend.
Bostoen, Boer, Merkenstein en Segeren spelen niet door te lage fitness
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
Thanks coach =D> Ik zal mijn best gaan doen.
Insane life.
Reply
#13
3-1 verloren.

Weinig geslaagde tackles. Duidelijk minder balbezit. En een kansverhouding 15:1. Deed die rechterspits ons de das om. Of zijn er andere aanwijsbare oorzaken?

Had zelf met 5 reddingen wel gehoopt op een zesje. Maar het zullen wel slappe balletjes geweest zijn.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#14
droevig.....

1e helft:

ontiegelijk veel balverlies door Klop en Acda. Klop door passing en Acda door dribbelen. Souer en Poel kregen de bal van de Wit toegespeeld, terwijl ze vastgezet waren dus balverlies.

2e helft:

weer veel balverlies van Klop en Lips die geen tackle won, maar zijn passen kwamen wel aan.. Meerte viel allezins mee, speelde net als vorige week sober. Won wat duels en verloor er wat.


Totaalbeeld:

kansloos waren we.

De wit en Born: uitgooien/uittrappen waren erg slecht Veel naar Souer en Poel die gedekt stonden.

Souer en Oosterhuis: lopen veel te veel met de bal

Leede en Ijperen: Leede vrijwel niet gezien en als hij de bal had verloor hij hem rap. Ijperen speelde iets beter, tackelde wat meer met succes maar had ook veel balverlies door dribbels

Klop en Acda: onze spelers die mekaar voor rotte vis hebben uitgemaakt, deden niet onder voor elkaar.
Wat een drama..... passen van Klop kwamen niet aan, Acda dacht dat hij Maradona was. Veel dribbelen, alleen liep Acda zich continu stuk.



vd Berg: amper gezien. En als hij de bal had, schrok hij daar zo van dat hij hem zo weer kwijt was.

Boxel: iets beter dan vd Berg. Hij kwam er wel 1 x door en prompt scoorde hij.

Poel, Lips en Meerte speelde sober en deden niet veel goed, maar ook niet veel fout.

Volgende week kan ik niet heel veel veranderen door de smalle selectie.
Wel krijgt Bostoen weer de kans op links( mits fit). MRC wordt Meerte, MLC Lips. MC ben ik nog niet uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
Adder Wrote:Souer en Oosterhuis: lopen veel te veel met de bal

Voor de komende wedstrijd heb ik het volgende aangevinkt als je dat goed vind.
Avoid running with the ball
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#16
Misschien Joep in de basis?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Antidote Wrote:
Adder Wrote:Souer en Oosterhuis: lopen veel te veel met de bal

Voor de komende wedstrijd heb ik het volgende aangevinkt als je dat goed vind.
Avoid running with the ball

Die had ik dus al aangevinkt.
Vreemd dat Cas dan toch veel met de bal rent.
What, me worry?
Reply
#18
Fitnessregel was 95% toch?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#19
Legion Wrote:Fitnessregel was 95% toch?

ja.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#20
Adder Wrote:droevig.....

1e helft:

ontiegelijk veel balverlies door Klop en Acda. Klop door passing en Acda door dribbelen. Souer en Poel kregen de bal van de Wit toegespeeld, terwijl ze vastgezet waren dus balverlies.

2e helft:

weer veel balverlies van Klop en Lips die geen tackle won, maar zijn passen kwamen wel aan.. Meerte viel allezins mee, speelde net als vorige week sober. Won wat duels en verloor er wat.


Totaalbeeld:

kansloos waren we.

De wit en Born: uitgooien/uittrappen waren erg slecht Veel naar Souer en Poel die gedekt stonden.

Souer en Oosterhuis: lopen veel te veel met de bal

Leede en Ijperen: Leede vrijwel niet gezien en als hij de bal had verloor hij hem rap. Ijperen speelde iets beter, tackelde wat meer met succes maar had ook veel balverlies door dribbels

Klop en Acda: onze spelers die mekaar voor rotte vis hebben uitgemaakt, deden niet onder voor elkaar.
Wat een drama..... passen van Klop kwamen niet aan, Acda dacht dat hij Maradona was. Veel dribbelen, alleen liep Acda zich continu stuk.



vd Berg: amper gezien. En als hij de bal had, schrok hij daar zo van dat hij hem zo weer kwijt was.

Boxel: iets beter dan vd Berg. Hij kwam er wel 1 x door en prompt scoorde hij.

Poel, Lips en Meerte speelde sober en deden niet veel goed, maar ook niet veel fout.

Volgende week kan ik niet heel veel veranderen door de smalle selectie.
Wel krijgt Bostoen weer de kans op links( mits fit). MRC wordt Meerte, MLC Lips. MC ben ik nog niet uit.

heb de beelden net ook bekeken, maar kan me niet echt vinden in je analyse.
acda verloor idd wel eens de bal met een dribbel, maar dat is niet heel vreemd als je die keren bijna als meest vooruitgeschoven speler staat (in de middencirkel nogwel!). dat was ook meteen de reden waardoor de keepers de bal niet kwijt konden, steeds weer stond iedereen op onze helft.

hoe je erbij komt dat ik meeviel is me helemaal een raadsel, ik werd aan alle kanten voorbij gelopen, kon tackelen wat ik wilde maar raakte geen pepernoot. de spelerstatistieken (die ik pas na de beelden bekeken heb) bevestigen het ook, 7 pogingen 0 geslaagd.

gezien diezelfde spelerstatistieken kan Klop de bal ook niet veel verloren zijn door passing, 3 van de 4 pogingen zijn tenslotte aangekomen.
zelfde geldt voor van ijperen, hoe kan die succesvol getackeld hebben als ie 0 uit 3 heeft? hij zal best wat ballen heroverd hebben, maar niet dmv tackelen.

mac vond ik overigens gewoon 'goed' spelen, als ie aan de bal was, was er meteen 'dreiging' door zn dribbels. 't enige probleem is dat ie bijna elke keer rond de middenlijn aan de bal kwam.
Reply
#21
Zal er vanavond wat meer op in gaan, maar dit is voor het eerst dat je een analyse geeft.....
Misschien had je dat ook eens kunnen doen toen je wel trainer was.....
Zo, moest dit ff kwijt.Ik zal wel geïrriteerd zijn door het weer.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#22
Adder Wrote:Acda dacht dat hij Maradona was.

Niet liegen, heh Adder. Acda IS Maradona......


































.......te dik, aan de drank, aan de drugs, schiet op journalisten, zit in ontwenningsklinieken, 'vakanties' op Cuba.......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Quote:mac vond ik overigens gewoon 'goed' spelen, als ie aan de bal was, was er meteen 'dreiging' door zn dribbels. 't enige probleem is dat ie bijna elke keer rond de middenlijn aan de bal kwam.

Dat is me al vaker opgevallen, dat de spitsen ongelofelijk veel afstand moeten overbruggen op het moment dat ze de bal krijgen en dan moeten ze dus 3 of 4 man voorbij en dat is gewoon onmogelijk. Echt een oplossing zou ik er echter niet voor weten.
Reply
#24
Ben het nu dus onder werktijd even in een mooie spreadsheet aan het zetten,
hoop het vanavond af te hebben dan zet ik de data + percentages wel ff online.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#25
vorig seizoen:
uit: 5 gewonnen 1 verloren 1 gelijk
thuis: 1 gewonnen 2 gelijk 4 verloren

Dit seizoen:
uit: 1 gewonnen 2 verloren
thuis: 2 gewonnen 0 verloren

Misschien zegt het nog niet zo heel veel maar ik vind het wel opmerkelijk dat we het dit seizoen opeens zoveel beter doen thuis. Misschien is met de stadionuitbreidingen ook de invloed van het thuis/uit groter geworden en moeten we misschien uit een andere tactiek gaan spelen? (442 bijvoorbeeld?)
Reply
#26
Apart als ik zo even naar de statistieken kijk is dat Ter Leede 3 dribbles maakt er 2 wint, maar 0 passes en 0 crosses geeft.
Ik zie ook dat vd Berg heel hard aan zijn tackles moet werken 10 tackles waarvan 0! gewonnen.

Nog wat dingen verder uitwerken en geef ik een statistiek analyse Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#27
Mac Wrote:
Quote:mac vond ik overigens gewoon 'goed' spelen, als ie aan de bal was, was er meteen 'dreiging' door zn dribbels. 't enige probleem is dat ie bijna elke keer rond de middenlijn aan de bal kwam.

Dat is me al vaker opgevallen, dat de spitsen ongelofelijk veel afstand moeten overbruggen op het moment dat ze de bal krijgen en dan moeten ze dus 3 of 4 man voorbij en dat is gewoon onmogelijk. Echt een oplossing zou ik er echter niet voor weten.

Schieten van afstand misschien?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#28
Een andere suggestie

Misschien met vleugelaanvallers spelen. Aan de zijkanten ligt denk ik de ruimte. Want tegenstander speelt bijna altijd met 3 centrale verdedigers. Deze laten dribbelen. Dus hopelijk lang genoeg balbezit, zodat al onze linies naar voren kunnen schuiven. En op deze manier we wat verder vanaf onze goal spelen.

Gaat er vooral om dat je de bal vooruit krijgt en daar wat langer in bezit kan houden. Zodat iedereen meer naar voren komt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#29
Wat ook opvallend is dat van de laatste 5 wedstrijden Lucas altijd het meeste balbezit heeft gehad.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#30
Adder Wrote:Zal er vanavond wat meer op in gaan, maar dit is voor het eerst dat je een analyse geeft.....
Misschien had je dat ook eens kunnen doen toen je wel trainer was.....
Zo, moest dit ff kwijt.Ik zal wel geïrriteerd zijn door het weer.

misschien de 1e keer dat het je opviel, of in deze vorm, maar die analyses zijn er echt wel vaker geweest.

maar goed, wat hebben we nou direct aan deze analyses? in mijn ogen helemaal niks.

keepers kunnen geen instructies geven om de bal ver weg te rossen ipv naar de dichtstbijzijnde speler te gooien
verdedigers lopen toch met de bal, ookal geven ze de instructies om dat niet te doen
wingers meer in het spel betrekken wordt ook lastig, aangezien er geen optie "kom es van je luie reet af" is
de middenvelders (ik tenminste) hebben vaak genoeg geexperimenteerd met lange/korte pass, lopen met de bal, etc, ook zonder duidelijke resultaten
de spitsen hebben geen optie dat ze randje buitenspel moeten spelen, etc
Reply


Forum Jump: