The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Oefenwedstrijden 2007/2008
Haha, das idd wel heel dom en nu is ie ook nog eens niet verzekerd :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vanavond live op TV Rangers - Ajax en morgen Fey - Chelsea
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Vanavond live op TV Rangers - Ajax en morgen Fey - Chelsea

morgen zeker kijken dus !
Bangkok resident.
Reply
Vanavond knokken tegen Emmen supporters Kennedy, of zullen we ons niet verlagen zoals de neuzen?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
FC Groningen - FC Dordrecht 1-2

:roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Dordrecht is gewoon goed.. ze wonnen ook al met 4-1 van RKC Waalwijk. :razz:
Reply
Gisteravond in Bergentheim Emmen vs FC Twente gekeken. Leuke partij, ik vond Emmen goed voetballen en FC Twente balde ook aardig.
Op een gegeven moment werd Huysegems grof neergetackeld en schreeuwde een Emmen supporter, omringt door nog een schaars aantal, "hou op te huilen vuile kutbelg", "sta op kutbelg", "waar is nu de harde kern dan van VakP". Ai ai, ik voelde al een GAE-scenario aankomen, gelukkig stonden de "misschien-knokgrage-jongens" iets te ver weg dus ik denk dat ze het allemaal niet gehoord hebben.

Met 0-3 en een leuke partij mogen we als FCT-ers tevreden zijn.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
de kuip uitverkocht haha....vorig jaar waren ze allemaal weg...die echte supporters
Reply
Op Ajax.nl keek Henk ten Cate tevreden terug over de prestatie van zijn elftal tegen Glasgow Rangers. ,,We waren vooral het eerste half uur na rust oppermachtig’’, keek Ten Cate terug. ,,In die fase kregen we zelfs kansen om de wedstrijd in het slot te gooien. Dat is knap als je bij de Rangers speelt. Ook omdat we zo’n jonge groep hebben. En dit is toch echt onze eerste grote wedstrijd.’’

,,Alles bij elkaar ben ik gewoon tevreden’’, besloot de Ajax-trainer zijn terugblik op de eerste krachtmeting op Schotse bodem. ,,We zijn tweeënhalve week in training en echt op de goede weg.’’

--
Henk is snel tevreden zeg. :|
Reply
Goed stil in de Kuip....Feyenoord gaat een oorwassing krijgen als ik het 1e half uur zo bekijk
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik denk dat Feyenoord nog heel erg veel plezier van die Sahin gaat krijgen....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Knappe voorsprong..

Maar als ze zo door blijven verdedigen gaat er nog wel 1'tje vallen in de 2e helft.
Reply
Depor Wrote:Ik denk dat Feyenoord nog heel erg veel plezier van die Sahin gaat krijgen....

helaas maar één jaar. die oorwassing valt wel mee overigens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Depor Wrote:Ik denk dat Feyenoord nog heel erg veel plezier van die Sahin gaat krijgen....

helaas maar één jaar. die oorwassing valt wel mee overigens.

Naja op basis van de eerste helft had het ook 1-3 kunnen staan...maar mooi voor F'noord dat ze voor staan
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Leuke wedstrijd gezien...vond Feyenoord indrukwekkend spelen (al blijft het een oefenduel) als ze zo spelen in de competitie konden ze nog wel eens hoge ogen gooien.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Goed stil in de Kuip? Ik vind de sfeer der juist best behoorlijk inzitten voor zo'n oefenpotje. PSV kwam trouwens vanavond niet voorbij VVV, de penalty's werden echter wel beter genomen waardoor de 1e prijs van dit seizoen (de Herman Teeuwen memorial) binnen is! :razz:
Reply
Peter Wrote:Goed stil in de Kuip? Ik vind de sfeer der juist best behoorlijk inzitten voor zo'n oefenpotje. PSV kwam trouwens vanavond niet voorbij VVV, de penalty's werden echter wel beter genomen waardoor de 1e prijs van dit seizoen (de Herman Teeuwen memorial) binnen is! :razz:

Lees ff wanneer dat bericht getypt is..was na 25 min ofzo nadat Chelski 3 open kansen gemist had
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:Goed stil in de Kuip? Ik vind de sfeer der juist best behoorlijk inzitten voor zo'n oefenpotje. PSV kwam trouwens vanavond niet voorbij VVV, de penalty's werden echter wel beter genomen waardoor de 1e prijs van dit seizoen (de Herman Teeuwen memorial) binnen is! :razz:

Lees ff wanneer dat bericht getypt is..was na 25 min ofzo nadat Chelski 3 open kansen gemist had

Ja ok, als je club 3 dikke kansen tegenkrijgt zit de sfeer er nergens lekker in he. Voor de pot, in de beginfase en de hele 2e helft (das alles wat ik gezien heb) zat de sfeer er prima in!
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:Goed stil in de Kuip? Ik vind de sfeer der juist best behoorlijk inzitten voor zo'n oefenpotje. PSV kwam trouwens vanavond niet voorbij VVV, de penalty's werden echter wel beter genomen waardoor de 1e prijs van dit seizoen (de Herman Teeuwen memorial) binnen is! :razz:

Lees ff wanneer dat bericht getypt is..was na 25 min ofzo nadat Chelski 3 open kansen gemist had

Ja ok, als je club 3 dikke kansen tegenkrijgt zit de sfeer er nergens lekker in he. Voor de pot, in de beginfase en de hele 2e helft (das alles wat ik gezien heb) zat de sfeer er prima in!

Voor de pot was het feest, toen werd het stiller maar na de rust baalde ik bijna dat ik zelf niet in de Kuip zat (leuke sfeer, leuke wedstrijd en bier in de zon)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Gloryhunters daar, legioen is al jaren met pensioen...
Reply
Die Mourinho en Drenthe :lol: . Die heeft dus al een contract op zak! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
was voor een oefenwedstrijd niet eens zo stil in de kuip. op het veld was het nog vrij fanatiek, dat viel me niet tegen. moeilijk voetballen tegen een heel degelijk chelsea, vooral van die mikel wist ik niet dat hij zo goed kon ballen. die stond telkens op de goeie plek. verder blij ik shev een genot vinden, wat een klasbak.

bij fainoid na een aarzelend begin genoten van sahin. die heeft een lekker partijtje balgevoel. castelen viel goed en gretig in, ik vind eigenlijk dat hij gewoon moet bijtekenen. jammer dat luigi zo kort speelde.

al met al een mooi debuut voor bonaventure. voor hem was het vervelend dat fainoid scoorde, want hij schrok zo van het plotselinge lawaai dat hij moest huilen. cry na een grote zak chips en een halve liter cola was het weer over.
Reply
Hofs en Bruins lijken bankklanten te gaan worden. of heb ik het nu mis waf?
Vooral voor Bruins zou dat heel jammer zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Hofs en Bruins lijken bankklanten te gaan worden. of heb ik het nu mis waf?
Vooral voor Bruins zou dat heel jammer zijn.

ik moet zeggen dat ik de guzman vond tegenvallen dus wie weet. maar tegen iets makkelijkere tegenstanders lijkt de combi met makaay goed.

hofs is zeker bankklant (vind ik sowieso geen topper), bruins krijgt mooi een jaartje om te wennen. daar wordt hij niet minder van.

lucius moet ook vrezen voor zijn plek denk ik. werd vorig jaar ten onrechte opgehemeld, dat zei ik toen al maar nu blijkt het ook.
Reply
Wat is momenteel de zwakste schakel bij Feyenoord, waf? De keeperspositie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Ja ok, als je club 3 dikke kansen tegenkrijgt zit de sfeer er nergens lekker in he.

Spreek voor jezelf, dat noemen ze nu 'sing when you winning'.

Verder heb ik alleen de laatste 10 minuten gezien en vond het wel jammer dat Makaay die strafschop verprutste. Maar ach, een oefenwedstrijd. Lijkt me duidelijk dat Feyenoord dit jaar hoge ogen kan gooien, heel mooi voor het Nederlands voetbal.
Reply
Mukkus Wrote:Wat is momenteel de zwakste schakel bij Feyenoord, waf?

lastige vraag.

maar ga ik niet zeggen natuurlijk. :razz:
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Wat is momenteel de zwakste schakel bij Feyenoord, waf?

lastige vraag.

maar ga ik niet zeggen natuurlijk. :razz:

De veldposities lijken me allemaal goed bezet, op misschien de rechtsbackpositie na. Timmer heeft zijn beste tijd gehad (denk ik, maar misschien leeft ie wel op met een betere verdediging voor hem) en Ekramy kan mij maar niet overtuigen van zijn kwaliteiten.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:en Ekramy kan mij maar niet overtuigen van zijn kwaliteiten.....

wanneer had hij dat moeten doen dan?

verder denk ik dat je het goed ziet. timmer had weer 2 goeie reddingen hoor gister, maar ja, het is geen hiele, de goey of dudek...
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:en Ekramy kan mij maar niet overtuigen van zijn kwaliteiten.....

wanneer had hij dat moeten doen dan?

Tijdens Heerenveen - Feyenoord? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: