The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Data + bijzonderheden.
#1
Ik ga de komende periode alle data die ik uit Footstar kan halen eruit halen, en het in grafieken etc zetten.
Uit die grafieken ga ik aanbevelingen maken, ik lees niets over toekomstige handigheidjes, puur data.

1e ding wat me vooral opvalt is dat we op het middenveld op Acda na geen ene tackel winnen, terwijl we er meerdere proberen (soms tot 8x pp. pw. en dan 0 winnen)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#2
Ik vraag me sowieso af hoe dat zit met die tackles.
Hangt t ook niet van je tegenstander af.
MAW is het dribbling vs tackles met je tegenspeler.
Is het ongeveer gelijk zal je ongeveer 50% van de tackles winnen, of werkt dat niet zo.
Iemand enig idee?
Als dit wle zo is, moeten we vooral het dribbling van de tegenstander analyseren (op t middenveld dan) en daar de opstelling op afstemmen.
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Middenveld en tackles:

Tackle Gelukt
 8  ML  Wiebe van IJperen 3 0
 7  MC  Eddy Kloppenberg 3 0
 5  MC  Milad Acda 4 1
10 MC  Ed van Meerte Janse 7 0
11 MR  Jelle de Leede 3 0
 6     Henk Lips 3 0
Middenveld totaal 23 1
% Middenveld 4%
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#4
gittermaster Wrote:Ik vraag me sowieso af hoe dat zit met die tackles.
Hangt t ook niet van je tegenstander af.
MAW is het dribbling vs tackles met je tegenspeler.
Is het ongeveer gelijk zal je ongeveer 50% van de tackles winnen, of werkt dat niet zo.
Iemand enig idee?
Als dit wle zo is, moeten we vooral het dribbling van de tegenstander analyseren (op t middenveld dan) en daar de opstelling op afstemmen.

dat vermoeden heb ik wel. Ik heb een tijdje dribbling getraind waardoor mn dribbling nu op 9 staat. Toch weet ik nog bizar weinig dribbles te winnen en ik vermoed dat dit komt omdat de verdedigers een veel hogere tackling hebben. Wiebe en Emile komen er volgens mij een stuk vaker doorheen (wiebe bijvoorbeeld 4 uit 4 afgelopen wedstrijd)
Reply
#5
Kost me ongeveer een uurtje om 4 wedstrijden netjes in een dataslide te droppen...
Zal vanavond als ik nog zin heb de rest in een slide proppen, word donderdag aan me knie geopereerd dus zou in principe de komende tegenstanders moeten kunnen analyseren.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
Mac Wrote:
gittermaster Wrote:Ik vraag me sowieso af hoe dat zit met die tackles.
Hangt t ook niet van je tegenstander af.
MAW is het dribbling vs tackles met je tegenspeler.
Is het ongeveer gelijk zal je ongeveer 50% van de tackles winnen, of werkt dat niet zo.
Iemand enig idee?
Als dit wle zo is, moeten we vooral het dribbling van de tegenstander analyseren (op t middenveld dan) en daar de opstelling op afstemmen.

dat vermoeden heb ik wel. Ik heb een tijdje dribbling getraind waardoor mn dribbling nu op 9 staat. Toch weet ik nog bizar weinig dribbles te winnen en ik vermoed dat dit komt omdat de verdedigers een veel hogere tackling hebben. Wiebe en Emile komen er volgens mij een stuk vaker doorheen (wiebe bijvoorbeeld 4 uit 4 afgelopen wedstrijd)

Mwah hij 4 uit 4 jij 3 uit 4....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
De eerste 3 wedstrijden zijn verwerkt...nu nog een manier zien te vinden om het vanuit excel naar deze site te plaatsen.
Is verdeeld in totaal, per linie en per speler.

Nu nog alles in een overzichtje zetten en dan kunnen we grafieken genereren...

En nu naar huis!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
Je bent goed bezig Depor, dat wilde ik even kwijt.
What, me worry?
Reply
#9
Depor Wrote:De eerste 3 wedstrijden zijn verwerkt...nu nog een manier zien te vinden om het vanuit excel naar deze site te plaatsen.
Is verdeeld in totaal, per linie en per speler.

Nu nog alles in een overzichtje zetten en dan kunnen we grafieken genereren...

En nu naar huis!

misschien google spreadsheet (of iets vergelijkbaars) gebruiken? kunnen we met z'n allen data invoeren
Reply
#10
gaan jullie maar data invoeren, daar snap ik geen reet van.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
Quote:Je bent goed bezig Depor, dat wilde ik even kwijt.

Thnx!

Quote:misschien google spreadsheet (of iets vergelijkbaars) gebruiken? kunnen we met z'n allen data invoeren

Copy/paste werkt goed hoor, het netjes neerzetten + gemiddelden etc uitrekenen kost ff.

Quote:gaan jullie maar data invoeren, daar snap ik geen reet van.
Onderdeel van me werk, maar zal het wat simpel voor je houden....
Je snapt het gedeelte wat ik al gepost heb toch wel?

1e cijfer is de hoeveelheid geprobeerd, 2e cijfer is hoeveel succesvol waren
totaal is er op het middenveld 4% van alle tackles succesvol geweest. Waarvan Milad de enige was die 1(!) succesvolle tackle had op 4 pogingen (alle middenvelders samen 23 geprobeerd 1 gelukt).

Zo ziet het eruit Big Grin

[Image: Footstar.gif]
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#12
pop up window is blocked
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
Adder Wrote:pop up window is blocked

popup?

Ik wil je best de sheet of het plaatje mailen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#14
Kan iedereen ff vertellen wat hij graag in een grafiek wil zien?

Heb nu:
Passes, Dribbels, Tackles, Schoten (zowel totaal als succesvol)

Ik ben van plan om deze als eerste per linie te doen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#15
als je de xls stuurt wil ik hem wel op competitieteam zetten eventueel depor
Reply
#16
Okidoki, ik probeer hem vrijdag helemaal af te krijgen met alle wedstrijden van dit seizoen + de komende tegenstander.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Kleine update voor ik ga tukken...

Lijkt erop dat er een link is tussen hoeveel tackles we maken op het middenveld en voorin en tussen of we winnen (en met hoeveel) of niet.
De verdediging heeft alle tackles die gemaakt zijn tot nu toe gewonnen 100% score =D>
Het middenveld vooral MC (en de spitsen) zouden heel erg veel baat hebben aan een hele zware tackling training (misschien een paar weken 6dagen tacklen trainen?(1 dag voor de keepers)).
Zal jullie nog niet vervelen met de data dat komt vrijdag wel.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
ARGH, ik zag iets windows-achtig! I' am blind :eeeek:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#19
Depor Wrote:Okidoki, ik probeer hem vrijdag helemaal af te krijgen met alle wedstrijden van dit seizoen + de komende tegenstander.

Om er al redelijk snel betrouwbare info uit te kunnen halen, zou je ook minimaal afgelopen seizoen erbij moeten pakken. op basis van 5 wedstrijden kun je geen trend vaststellen..
Reply
#20
T00L Wrote:
Depor Wrote:Okidoki, ik probeer hem vrijdag helemaal af te krijgen met alle wedstrijden van dit seizoen + de komende tegenstander.

Om er al redelijk snel betrouwbare info uit te kunnen halen, zou je ook minimaal afgelopen seizoen erbij moeten pakken. op basis van 5 wedstrijden kun je geen trend vaststellen..

Daar moet ik nog even over denken, aangezien de ME, per seizoen word veranderd zou de impact van een bepaalde stat per seizoen anders kunnen uitvallen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#21
de huidige ME, si dezelfde als die van voorgaande seizoenen Wink
Reply
#22
Depor Wrote:
T00L Wrote:
Depor Wrote:Okidoki, ik probeer hem vrijdag helemaal af te krijgen met alle wedstrijden van dit seizoen + de komende tegenstander.

Om er al redelijk snel betrouwbare info uit te kunnen halen, zou je ook minimaal afgelopen seizoen erbij moeten pakken. op basis van 5 wedstrijden kun je geen trend vaststellen..

Daar moet ik nog even over denken, aangezien de ME, per seizoen word veranderd zou de impact van een bepaalde stat per seizoen anders kunnen uitvallen...

dan heeft het ook weinig zin om uit een aantal wedstrijden een analyse te maken (op basis van 4 wedstrijden kun je nou eenmaal weinig 'stellen'), die je dan nog maar een enkele wedstrijd kunt gebruiken.

lijkt me dan beter om wel al die seizoenen te gebruiken en desnoods de "waarde" van de gegevens van de eerdere seizoenen aan te passen.
Reply
#23
T00L Wrote:
Depor Wrote:
T00L Wrote:
Depor Wrote:Okidoki, ik probeer hem vrijdag helemaal af te krijgen met alle wedstrijden van dit seizoen + de komende tegenstander.

Om er al redelijk snel betrouwbare info uit te kunnen halen, zou je ook minimaal afgelopen seizoen erbij moeten pakken. op basis van 5 wedstrijden kun je geen trend vaststellen..

Daar moet ik nog even over denken, aangezien de ME, per seizoen word veranderd zou de impact van een bepaalde stat per seizoen anders kunnen uitvallen...

dan heeft het ook weinig zin om uit een aantal wedstrijden een analyse te maken (op basis van 4 wedstrijden kun je nou eenmaal weinig 'stellen'), die je dan nog maar een enkele wedstrijd kunt gebruiken.

lijkt me dan beter om wel al die seizoenen te gebruiken en desnoods de "waarde" van de gegevens van de eerdere seizoenen aan te passen.

Kan nu al genoeg dingen "stellen" Big Grin Big Grin maar ik zal de rest van de data erin pleuren.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: