The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Lamme Lennie Wrote:Nou Mukkus, dat wordt gezellig tussen Davy en mij in! En niet juichen als Heerenveen scoort (wat overigens niet gaat gebeuren) want dan ben ik bang dat je een pond palingen in je nek krijgt.

Uit respect voor de Volendam-supporters zal ik niet juichen voor een goal van Heerenveen. Heb ik zelf een gruwelijke hekel aan als er weer een ajax-supporter, feyenoord-supporter of groningensupporter bij mij in het vak staat te juichen voor een doelpunt.....maar ik juich ook niet voor Volendamdoelpunten, zo ben ik dan ook wel weer. Ik juich alleen voor Jeroen. :8:

Pond paling is goed. Maar ik heb dan liever een familiezak kibbeling. Met saus.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Nou Mukkus, dat wordt gezellig tussen Davy en mij in! En niet juichen als Heerenveen scoort (wat overigens niet gaat gebeuren) want dan ben ik bang dat je een pond palingen in je nek krijgt.

Uit respect voor de Volendam-supporters zal ik niet juichen voor een goal van Heerenveen. Heb ik zelf een gruwelijke hekel aan als er weer een ajax-supporter, feyenoord-supporter of groningensupporter bij mij in het vak staat te juichen voor een doelpunt.....maar ik juich ook niet voor Volendamdoelpunten, zo ben ik dan ook wel weer. Ik juich alleen voor Jeroen. :8:

Pond paling is goed. Maar ik heb dan liever een familiezak kibbeling. Met saus.

Er komt binnenkort een vangstverbod voor paling, dus ik zou voor dat pond gaan. Kan je vast wel tegen een mooi prijsje kwijt aan Hilda en Chris. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Nou Mukkus, dat wordt gezellig tussen Davy en mij in! En niet juichen als Heerenveen scoort (wat overigens niet gaat gebeuren) want dan ben ik bang dat je een pond palingen in je nek krijgt.

Uit respect voor de Volendam-supporters zal ik niet juichen voor een goal van Heerenveen. Heb ik zelf een gruwelijke hekel aan als er weer een ajax-supporter, feyenoord-supporter of groningensupporter bij mij in het vak staat te juichen voor een doelpunt.....maar ik juich ook niet voor Volendamdoelpunten, zo ben ik dan ook wel weer. Ik juich alleen voor Jeroen. :8:

Pond paling is goed. Maar ik heb dan liever een familiezak kibbeling. Met saus.

Er komt binnenkort een vangstverbod voor paling, dus ik zou voor dat pond gaan. Kan je vast wel tegen een mooi prijsje kwijt aan Hilda en Chris. :wink:

Ik ben een beetje huiverig voor de combinatie 'paling' en 'Volendam'. Straks halen LL en Davydoff hun paling uit hun broek en beginnen we daarmee mij in mijn nek te swaffelen.....je weet niet hoe dat gaat in die contreien....

Wie de neuk zijn Hilda en Chris?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Wie de neuk zijn Hilda en Chris?

Jij eet geen (verse) vis?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Wie de neuk zijn Hilda en Chris?

Jij eet geen (verse) vis?

Jawel, maar geen idee wie dat zijn....komen ze binnenkort bij mij vis eten? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Wie de neuk zijn Hilda en Chris?

Jij eet geen (verse) vis?

Jawel, maar geen idee wie dat zijn....komen ze binnenkort bij mij vis eten? :-k

Je woont potverdikkeme in Heerenveen en kent de best viszaak van het land niet?

[Image: dolfijn1.JPG]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dát is een gore tent. Mocht je weer eens in Heerenveen komen, moet je naar 'het neusje van de zalm' (sorry, ik heb de naam niet bedacht) tegenover Super de Boer op het Molenplein. Die is veul beter.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De beste viswinkel van Nederland zit in de Amsterdamse Poort. Viswinkel Volendam :-#
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:De beste viswinkel van Nederland zit in de Amsterdamse Poort. Viswinkel Volendam :-#

Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Legion Wrote:De beste viswinkel van Nederland zit in de Amsterdamse Poort. Viswinkel Volendam :-#

Confused

Wat snap je niet? Teveel bier gedronken op je verjaardag? Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Torres en single malt, mijn waarde :wink:


Ik vind het gewoon apart dat jij als rechtgeaarde Rotterdammer een viswinkel in de Bijlmer als beste van Nederland aanduidt :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Vandaar mijn smiley :-#.
Sinds een maand of 4 kom ik er niet meer daar ik nu in Rdam werk. Ik realiseer me ineens hoeveel geld ik daar uitgegeven heb. Eurie of 3000 toch zeker wel. Ik wil een afscheidfeestje. Stelletje sloebers.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Treesong Wrote:Torres en single malt, mijn waarde :wink:


Ik vind het gewoon apart dat jij als rechtgeaarde Rotterdammer een viswinkel in de Bijlmer als beste van Nederland aanduidt :razz:

schidt zeevis is wss te duur voor hem...
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Torres en single malt, mijn waarde :wink:


Ik vind het gewoon apart dat jij als rechtgeaarde Rotterdammer een viswinkel in de Bijlmer als beste van Nederland aanduidt :razz:

schidt zeevis is wss te duur voor hem...

Je zal vast Schmidt Zeevis bedoelen.
Antwoord A : Bedankt Waf, Die zal ik eens proberen dan.
Antwoord B: Misschien kan jij je geld beter aan een taalcursus uitgeven i.p.v. aan al die dure vis
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ik hoal me vis gewoon in de Kinkerstroat bij de Volendammer Vishandel. Of anders bij Marqt. En haring op de brug bij de Surinamestraat.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ik hoal me vis gewoon in de Kinkerstroat bij de Volendammer Vishandel. Of anders bij Marqt. En haring op de brug bij de Surinamestraat.

Is dat bij Ter Brugge?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ja!

Trouwens, jij had wel eens bij Lambermons in Haarlem gegeten toch? Ik ga daar over 2 weken eens heen :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Of anders bij Marqt

Hip hoor :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Mukkus Wrote:Ik ben een beetje huiverig voor de combinatie 'paling' en 'Volendam'. Straks halen LL en Davydoff hun paling uit hun broek en beginnen we daarmee mij in mijn nek te swaffelen.....je weet niet hoe dat gaat in die contreien....

Ik zal mij ditmaal inhouden :!: Leuk dat je er bij bent.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Legion Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Torres en single malt, mijn waarde :wink:


Ik vind het gewoon apart dat jij als rechtgeaarde Rotterdammer een viswinkel in de Bijlmer als beste van Nederland aanduidt :razz:

schidt zeevis is wss te duur voor hem...

Je zal vast Schmidt Zeevis bedoelen.
Antwoord A : Bedankt Waf, Die zal ik eens proberen dan.
Antwoord B: Misschien kan jij je geld beter aan een taalcursus uitgeven i.p.v. aan al die dure vis

ach gut, was ik een lettertje vergeten? dan moet ik idd maar op een taalcursus. :roll:

na een komma hoef je niet met een hoofdletter te beginnen trouwens. :-({|=
Reply
Davydoff Wrote:
Treesong Wrote:Of anders bij Marqt

Hip hoor :!:

Tja, het is om de hoek en bij de Appie verkopen ze nu eenmaal geen lekkere vis :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: