The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC CT- Ht utd
#1
Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.
GK GK Levi de Wit 19 89% 100% 100%
DC D C Giel van de Poel 19 99% 100% 100%
DC D C Wilfred Souer 19 92% 96% 100%
DC D C Cas Oosterhuis 19 85% 100% 100%
ML M L Emile Bostoen 19 93% 100% 100%
MC M C Henk Lips 19 95% 100% 100%
MC M C Milad Acda 19 98% 100% 100%
MC M C Ed van Meerte Janse 19 83% 100% 100%
MR M R Jelle de Leede 19 96% 100% 100%
FC F C Joep Segeren 19 98% 100% 100%
FC F C Lucas van Boxel 19 85% 100% 100%



Ik heb uiteindelijk gekozen voor Acda omdat ie zo lekker licht danst.... :wink:
Wissels weet ik nog niet. Woensdag is er een bekerwedstrijd, dus de keepers wisselen nu niet bij de rust. Ook gaat het "80e minuut" verhaal nu niet door, want Onstein speelt Woensdag en Boer moeten we nog ff afwachten.
Segeren mag het laten zien na die belabberde pot van beetje moe, vorige week
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Ik ga t eens proberen met schieten van afstand en vermijd lopen met de bal...
The great old Ludwig von...
Reply
#3
definitief:

Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.
GK GK Levi de Wit 19 95% 100% 100%
DC D C Giel van de Poel 19 100% 100% 100%
DC D C Wilfred Souer 19 95% 100% 100%
DC D C Cas Oosterhuis 19 99% 100% 100%
ML M L Emile Bostoen 19 96% 100% 100%
MC M C Henk Lips 19 98% 100% 100%
MC M C Eddy Kloppenberg 19 99% 98% 100%
MC M C Ed van Meerte Janse 19 97% 100% 100%
MR M R Jelle de Leede 19 100% 100% 100%
FC F C Onno van den Berg 19 96% 100% 100%
FC F C Lucas van Boxel 19 99% 100% 100%

wissels:

Minuut Uitslag Met Goal voor Sp. die invalt Sp. die vertrekt

55' - - - Wiebe van IJperen Emile Bostoen
70' - - - Milad Acda Ed van Meerte Janse
75' - - - Joep Segeren Onno van den Berg




Niet handig Segeren en Acda . Sta je in de basis, is je fitness te laag. Dus bank. Onno zijn fitness is ook niet top, maar ik ging er vanuit dat hij niet zou gaan spelen.
Wel is het opvallend dat de bank weinig fitness heeft, dus ik heb weinig mogelijkheden.
Bostoen gaat er vroeg uit, omdat ijperen zijn fitness helemaal top is en ze mekaar nauwelijks ontlopen. Ik hoop en verwacht een boost door ijperen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#4
ff een voorspelling quoten.

Quote:FC CT - HT Utd
De topper van dit weekend. Ook hier zijn de dribbelende kwaliteiten van de aanvallers niet hoog genoeg om de verdedigers in verlegenheid te brengen, maar de aanvallers van HT hebben, tegenstelling tot die van CT, wel kansen tegen de mids. Voor CT zie ik echter wel weer kansen via de vleugel, wanneer de juiste winger de juiste verdediger tegen zou komen gaan ze daar kansen krijgen, de HT-wingers zijn op dat gebied kansloos. Conclusie: een 2-2 gelijkspel.
Reply
#5
Adder Wrote:Niet handig Segeren en Acda . Sta je in de basis, is je fitness te laag.

Hoezo niet handig? Ik stond voor de laatste training op 95%. Dan ga ik geen fitness trainen, dan verspeel ik 3% fitness en er dus voor gekozen om PS te trainen, die popte naar 9.

Ik had de keuze uit 100% fitness en positiespel 8 of 94% fitness en positiespel 9.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
Prima, dat is jouw keuze. Daardoor sta je nu niet in de basis.
+ dat je het dagen van te voren kan uitrekenen of je op 95+ voor een wedstrijd kan komen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Adder Wrote:Prima, dat is jouw keuze. Daardoor sta je nu niet in de basis.
+ dat je het dagen van te voren kan uitrekenen of je op 95+ voor een wedstrijd kan komen.

Dat klopt, en deze week paste het niet. Kwam 1% tekort.....jammer.

Maar ik train wel het efficienst en ook vandaag verlies ik geen fitness, ook prima.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Niet handig Segeren en Acda . Sta je in de basis, is je fitness te laag.

Hoezo niet handig? Ik stond voor de laatste training op 95%. Dan ga ik geen fitness trainen, dan verspeel ik 3% fitness en er dus voor gekozen om PS te trainen, die popte naar 9.

Ik had de keuze uit 100% fitness en positiespel 8 of 94% fitness en positiespel 9.

Jammer we hadden Acda's tackling kwaliteiten wel kunnen gebruiken. Maar ze zullen wel werken met een cijfertje achter de komma. Dus het was een positiespel stijging van iets van 8,4 naar 8,6. Ik denk dat voor het teambelang een spelende acda belangrijker was dan deze kleine stijging in positiespel.
Reply
#9
Niet eens op gelet, ben blij dat ik weer gevoel heb in mijn poten en dat ik redelijk mobiel ben. Zal er wel ff extra op letten, al vind ik 94% nou niet zo dramatisch
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#10
Forever Wrote:
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Niet handig Segeren en Acda . Sta je in de basis, is je fitness te laag.

Hoezo niet handig? Ik stond voor de laatste training op 95%. Dan ga ik geen fitness trainen, dan verspeel ik 3% fitness en er dus voor gekozen om PS te trainen, die popte naar 9.

Ik had de keuze uit 100% fitness en positiespel 8 of 94% fitness en positiespel 9.

Jammer we hadden Acda's tackling kwaliteiten wel kunnen gebruiken. Maar ze zullen wel werken met een cijfertje achter de komma. Dus het was een positiespel stijging van iets van 8,4 naar 8,6. Ik denk dat voor het teambelang een spelende acda belangrijker was dan deze kleine stijging in positiespel.

Nope, ik train alleen fitness als die tussen de 92% en 89% staat. Niet op 95%, dan verspeel ik 3% fitness en ik verdien er nu een pop mee. Mooi, toch? Ik heb nu 1% minder fitness dan de gestelde eis, maar wel op positiespel 9 ipv 8.

Maar ze zullen wel werken met geen cijfers achter de komma.....dan is van 8 naar 9 een mooie stap. wie zal het zeggen.

Succes vanmiddag, heren!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
en we zijn begonnen in een uitverkocht huis. 0-0 nog maar sander molter (van HT)is behoorlijk aan het tackelen zeg
Reply
#12
Mukkus Wrote:
Forever Wrote:
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Niet handig Segeren en Acda . Sta je in de basis, is je fitness te laag.

Hoezo niet handig? Ik stond voor de laatste training op 95%. Dan ga ik geen fitness trainen, dan verspeel ik 3% fitness en er dus voor gekozen om PS te trainen, die popte naar 9.

Ik had de keuze uit 100% fitness en positiespel 8 of 94% fitness en positiespel 9.

Jammer we hadden Acda's tackling kwaliteiten wel kunnen gebruiken. Maar ze zullen wel werken met een cijfertje achter de komma. Dus het was een positiespel stijging van iets van 8,4 naar 8,6. Ik denk dat voor het teambelang een spelende acda belangrijker was dan deze kleine stijging in positiespel.

Nope, ik train alleen fitness als die tussen de 92% en 89% staat. Niet op 95%, dan verspeel ik 3% fitness en ik verdien er nu een pop mee. Mooi, toch? Ik heb nu 1% minder fitness dan de gestelde eis, maar wel op positiespel 9 ipv 8.

Maar ze zullen wel werken met geen cijfers achter de komma.....dan is van 8 naar 9 een mooie stap. wie zal het zeggen.

Succes vanmiddag, heren!

Het is niet bekend hoe ze het doen. Dus je kan gelijk hebben. Maar ik zou het vreemd vinden dat ze de data uit de database eerst gaan afronden voordat ze de data in de ME inladen.
Reply
#13
28': GOOOOOAL voor HT Utd!! Altijd mooi als zo'n laag schot in de hoek valt waar het moet vallen!
Reply
#14
1-1 :razz:
Reply
#15
2-1 Hakkuh
Reply
#16
Punten zijn in ieder geval binnen, maar mijn 4 is natuurlijk waardeloos. Heb vandaag eens zonder individuele orders gespeeld, maar had niet echt het gewenste effect.
The great old Ludwig von...
Reply
#17
gittermaster Wrote:Punten zijn in ieder geval binnen, maar mijn 4 is natuurlijk waardeloos. Heb vandaag eens zonder individuele orders gespeeld, maar had niet echt het gewenste effect.

Het bekende verhaal over tackelen enzo. Wink En daarnaast had je de pech dat de middenvelders van de tegenstander wel goed konden tackelen t.ov. jou dribbelskills.

Maar mooi overwinning. :Big Grin Lukas stevig op 1 op de topscoorderslijst. En wij staan 5 punten los van de 5de plaats.
Reply
#18
Ook even een applaus voor onze keeper die ons gered heeft =D> =D>
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#19
rommelig potje in de 2d bekeken.

keeper:

goed gekeept, goede uittrappen.

verdedigers: Oosterhuis weinig gezien aan de bal en die ene keer dat het gebeurde, paste hij vrijwel direct over.
Poel en Souer speelden erg sterk, veel onderschept en ook veel passes die aankwamen.

middenvelders: Lips speelde niet als een 4, vond ik. Veel dribbels die stuk liepen dat wel. Klop speelde redelijk goed, veel passes die aankwamen.
Meerte weinig gezien, net als Bostoen. Veel aanvallen gingen over rechts waardoor Leede een dijk van een wedstrijd speelde. Maar je ziet aan alles dat de mids tackling tekort komen.

aanval: Boxel speelde in het begin een paar keer lange bal naar achteren( ind. orders?), maar de rest van de wedstrijd redelijk. Onno weer onzichtbaar.Dus daar moet ik maar eens naar gaan kijken, qua ind.orders.

Lekker iig weer 3 punten in de tas. Voor de beker wil ik ook serieus gaan, dus 95+ fitness. Wel laat ik Onstein, Segeren en Boer spelen, als ze aan de fitness voorwaarde voldoen. Daarom hoopte ik dat Segeren vandag kon spelen, dan had ik het een beetje kunnen verdelen.

Morgen om 2200 verander ik de tt naar 3x tackling, 3x kracht en 1x voor de keepers.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: