The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




beker; den bosch-FC CT
#31
nog altijd op voorsprong! 2-1 inmiddels
Reply
#32
tyfus 2-2
The great old Ludwig von...
Reply
#33
gittermaster Wrote:tyfus 2-2

Verlenging... doen we daaraan ? Ik heb geen idee hoe goed Sjaak is in pingels stoppen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#34
ik ben ook benieuwd, de eerste keer verlenging
The great old Ludwig von...
Reply
#35
waarom staan Wiebe en Jelle omgedraaid? Ik als ML ipv MR, duur foutje waarschijnlijk...
Reply
#36
2-3 :letitallout:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#37
tering... Come on... nog 1 helft....
The great old Ludwig von...
Reply
#38
shit Sad
Reply
#39
wat een kutzooi.
wederom begrijp ik weinig van de cijfers.
Toen ik een 4 had was dat imo terecht, als ik nu naar mijn spelersstatistieken krijg, zijn die best goed en heb ik een 5.
Gewoon 0-2 voor en dan nog verliezen....
The great old Ludwig von...
Reply
#40
gvd...ik had graag me debuut gemaakt tegen een waardeloze tegenstander.
Reply
#41
gittermaster Wrote:wat een kutzooi.
wederom begrijp ik weinig van de cijfers.
Toen ik een 4 had was dat imo terecht, als ik nu naar mijn spelersstatistieken krijg, zijn die best goed en heb ik een 5.
Gewoon 0-2 voor en dan nog verliezen....

cijfers zijn puur gebaseerd op de statistieken. Als iemand een goal maakt krijg je +1 voor elke goal. Voor elke x aantal passes completed krijg je er 1 bij en voor elke x aantal gemiste passes gaat er een punt af. Zo ook met dribbles headers saves etc etc. Ik denk dat jij +1 had voor je passes en -1 voor je mislukte dribbles maar ik weet ook niet de precieze randvoorwaarden voor die cijfers
Reply
#42
zonde van dit verlies...balen dat niet iedereen voor de wedstrijd gaat maar liever voor het trainen van zn eigen speler. beker had leuk geweest ver te komen nu de eerste plaats in competitie lastig is met sealand
Reply
#43
Volgens mij is dit het tweede seizoen op rij dat we in de eerste ronde eruit liggen. Echt zwaar klote heren!

Ook al hadden wij 4 middenvelders tegenover 3 van hun konden we niet machtig worden. Passen was gewoon beroerd en balbezit behoorlijk laag. We moeten zien achter te komen hoe dit komt. Volgens mij is dit echt onze zwakte punt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#44
Devlin Wrote:waarom staan Wiebe en Jelle omgedraaid? Ik als ML ipv MR, duur foutje waarschijnlijk...

op de 1 of andere manier heeft FT het omgedraaid. Kijk maar naar mijn copy-paste gebeuren.
Ik ga straks de wedstrijd bekijken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#45
Antidote Wrote:Volgens mij is dit het tweede seizoen op rij dat we in de eerste ronde eruit liggen. Echt zwaar klote heren!

Ook al hadden wij 4 middenvelders tegenover 3 van hun konden we niet machtig worden. Passen was gewoon beroerd en balbezit behoorlijk laag. We moeten zien achter te komen hoe dit komt. Volgens mij is dit echt onze zwakte punt.

vorig jaar haalden we ronde 2 of 3 waar we verloren van komkommer...

anyway, wat me opviel was dat we eerst 2-0 voorkwamen en in de 2e helft er 2 tegenkregen en dus in de verlenging de 3e. Op strength zijn we echter beter dan hun dus dat is het niet. Waarschijnlijk gewoon toeval dus.
Reply
#46
1e kwartier: zijn wij sterker, maar veel balverlies door dribbels van Boxel.
1 sterke run van Leede, maar voorzet komt niet aan.

2e kwartier: zijn wij nog steeds sterker, maar weer veel intercepties door de tegenstander. Er wordt over het algemeen te veel gelopen met de bal. Eigenlijk moeten alleen de goede dribbelaars dit aan hebben.

3e kwartier: zij waren sterker door betere tackles en vele foute passes van ons. Vind Born de afgelopen wedstrijden sterk keepen, maar reageerde wat traag op dat schot nu, waar de goal uit kwam.

4e kwartier: gelijk op, beide kanten veel foute passes en Onno loopt eigenlijk Leede in de weg daar op de vleugel.

5e kwartier: zie 4e , maar die nr 2 van hun is DC en loopt vanaf de middenlijn zo door het midden er door heen en schiet van de 16. Weer trage reactie Born.

6e kwartier: zij zijn sterker. Wat met name opvalt is dat ze veel kort passen en veel intercepties hebben.

1e verlenging: zie 6e en weer trage reactie van Born. Wat heeft hij gedaan gisteren?

2e verlenging: hakketak voetbal.


conclusie: veel balverlies van ons door dribbels en foute passing.

Leede speelde redelijk, Boxel vond ik slecht dit keer met veel foute passes en dribbels die stuk liepen.

Ik denk dat het het beste is dat degene met een redelijke dribbel, lopen met de bal aanvinken en de rest niet.

Kracht en tackling houd ik nog wel ff aan, maar de 1e die er in komt is korte pass, want dat korte tikken van hun is best effectief.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#47
ik heb wel 9 op dribbling...toch heb ik het idee dat ik nog tekortkom aangezien veel dribbles vaak mislukken.
Reply
#48
Mac Wrote:ik heb wel 9 op dribbling...toch heb ik het idee dat ik nog tekortkom aangezien veel dribbles vaak mislukken.

'Dribbling' wordt geelimineerd door 'Tackling'. Die 9 van jou weegt niet op tegen de tackling-vaardigheden van de verdedigers van de tegenstander.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
I know muk I know maar had toch verwacht dat groter percentage zou lukken maar blijkbaar moet ik echt richting de 15 gaan om dat voor elkaar te krijgen.
Reply
#50
Die trage reacties.... reflexes is mijn sterkste skill... zou niet weten hoe ik dat kan verbeteren... snap ook niet dat ik een 6 heb gekregen, zijn er 3 ingevlogen.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#51
hmm das minder.
Insane life.
Reply
#52
Box Brother Wrote:Die trage reacties.... reflexes is mijn sterkste skill... zou niet weten hoe ik dat kan verbeteren... snap ook niet dat ik een 6 heb gekregen, zijn er 3 ingevlogen.....

Hij moet wat minder bij de sponsor van een concurrerend team gaan eten.... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#53
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:Die trage reacties.... reflexes is mijn sterkste skill... zou niet weten hoe ik dat kan verbeteren... snap ook niet dat ik een 6 heb gekregen, zijn er 3 ingevlogen.....

Hij moet wat minder bij de sponsor van een concurrerend team gaan eten.... :wink:

Sjaak heeft het dan ook druk gehad vorige week... huis, baan, nieuw meisje. Ik heb het met hem te doen :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#54
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:Die trage reacties.... reflexes is mijn sterkste skill... zou niet weten hoe ik dat kan verbeteren... snap ook niet dat ik een 6 heb gekregen, zijn er 3 ingevlogen.....

Hij moet wat minder bij de sponsor van een concurrerend team gaan eten.... :wink:

Sjaak heeft het dan ook druk gehad vorige week... huis, baan, nieuw meisje. Ik heb het met hem te doen :lol:
Housewarming party? Waar ben komen te wonen box?
Niet als Depor paar huizen naast mij he! Depor kan ik nog net aan, maar daar moet het nog bij blijven. Mijn vriendin begint nu al nachtmerries te krijgen. Wink
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#55
Hij mag samen met mij de Kreek onveilig maken.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#56
Nr. 12 Wrote:Hij mag samen met mij de Kreek onveilig maken.

Wat hij zei, 10 aug. als het goed is de sleutel... begin september waarschijnlijk housewarming...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#57
Ik hou me housewarming gewoon bij Anti thuis, scheelt opruimen en afwassen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#58
Daar heb je zelfs geen geld voor.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#59
Depor Wrote:Ik hou me housewarming gewoon bij Anti thuis, scheelt opruimen en afwassen

Vecht dat maar met mijn vrouwtje uit. Durf nu al te wedden wie gaat winnen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#60
ik ook ... Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: