The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Met een lach het weekend in?
#1
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3399.php">http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3399.php</a><!-- m -->

:razz: :wink:
Reply
#2
Hè bah, ik dacht dat je afscheid zou nemen.....
Reply
#3
Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>
Reply
#4
Wat valt er hier te lachen dan ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#5
Rommeldahl legde ze altijd prima klaar voor Kezza.

Hij had toen alleen ruimte en maakte gebruik van zijn snelheid. Bij Ajax, met meer aanvallend voetbal en als echte rechtsbuiten heeft hij die ruimte alleen niet. Ben benieuwd of ie wat bijgeleerd heeft qua techniek/actie in de kleine ruimte.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>

Whoehahahahahahahaha...Ajax eentje, PSV 3.

Bedankt voor deze lach, Peter! Prettig weekend!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Hah Ajax een international en PSV 3x niks
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>

Whoehahahahahahahaha...Ajax eentje, PSV 3.

Bedankt voor deze lach, Peter! Prettig weekend!

'Delorge, Heijblok, Rommedahl, Kennedy, Colin en Urzaiz' of 'Lazovic, Perez, v/d Leegte, Roorda, Reis, Fagner, Zonneveld, Bakkal en Aissati' (want die laatste 2 waren toch van Twente volgens jou? :roll: ) Wrs ben ik de enige forummer die het laatste rijtje zou contracteren als we mochten kiezen.
Reply
#9
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>

Whoehahahahahahahaha...Ajax eentje, PSV 3.

Bedankt voor deze lach, Peter! Prettig weekend!

'Delorge, Heijblok, Rommedahl, Kennedy, Colin en Urzaiz' of 'Lazovic, Perez, v/d Leegte, Roorda, Reis, Fagner, Zonneveld, Bakkal en Aissati' (want die laatste 2 waren toch van Twente volgens jou? :roll: ) Wrs ben ik de enige forummer die het laatste rijtje zou contracteren als we mochten kiezen.

:hap2:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>

Whoehahahahahahahaha...Ajax eentje, PSV 3.

Bedankt voor deze lach, Peter! Prettig weekend!

'Delorge, Heijblok, Rommedahl, Kennedy, Colin en Urzaiz' of 'Lazovic, Perez, v/d Leegte, Roorda, Reis, Fagner, Zonneveld, Bakkal en Aissati' (want die laatste 2 waren toch van Twente volgens jou? :roll: ) Wrs ben ik de enige forummer die het laatste rijtje zou contracteren als we mochten kiezen.

Afhankelijk van de rest van de selectie...
PSV heeft dom gekocht, Perez, Zonneveld, vd Leegte, Bakkal, Aissatti zijn allemaal middenvelders die heeft PSV gelukkig nog niet....(Perez kan ook spitsen, maar daar heb je Kone (die jij helemaal geweldig vind) en Valdan al)Reis is een spits uit de jeugd van PSV? die achter Kone, Valdan Lazofiets en Perez aankomt? En over Roorda begin ik maar niet, die haalt in Groningen niet eens de basis
Lazovic is een goede koop, Perez kan een goede koop worden..
Ajax heeft met Kennedy een speler die op beide vleugels kan spelen, Rommedahl die wat extra's kan brengen, Ursaiz zou ik niet weten wat hij kan. Delorge is Zonneveld II.
Al met al Ajax heeft jong gekocht over meerdere kanten, en oudere spelers als backup. Als Sneijder blijft heeft Ajax niet echt een zwakke linie, daarom verbaas ik me over al die middenvelders bij PSV terwijl het achterin rommelt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Peter en Depor, bedtijd Xtragaap4de
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Ekslem Wrote:Peter en Depor, bedtijd Xtragaap4de

Ekslem....moet jij je niet ergens melden ofzo?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#13
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Peter en Depor, bedtijd Xtragaap4de

Ekslem....moet jij je niet ergens melden ofzo?

Neuh, Ekslem was om half 9 al dronken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>

Whoehahahahahahahaha...Ajax eentje, PSV 3.

Bedankt voor deze lach, Peter! Prettig weekend!

'Delorge, Heijblok, Rommedahl, Kennedy, Colin en Urzaiz' of 'Lazovic, Perez, v/d Leegte, Roorda, Reis, Fagner, Zonneveld, Bakkal en Aissati' (want die laatste 2 waren toch van Twente volgens jou? :roll: ) Wrs ben ik de enige forummer die het laatste rijtje zou contracteren als we mochten kiezen.

Afhankelijk van de rest van de selectie...
PSV heeft dom gekocht, Perez, Zonneveld, vd Leegte, Bakkal, Aissatti zijn allemaal middenvelders die heeft PSV gelukkig nog niet....(Perez kan ook spitsen, maar daar heb je Kone (die jij helemaal geweldig vind) en Valdan al)Reis is een spits uit de jeugd van PSV? die achter Kone, Valdan Lazofiets en Perez aankomt? En over Roorda begin ik maar niet, die haalt in Groningen niet eens de basis
Lazovic is een goede koop, Perez kan een goede koop worden..
Ajax heeft met Kennedy een speler die op beide vleugels kan spelen, Rommedahl die wat extra's kan brengen, Ursaiz zou ik niet weten wat hij kan. Delorge is Zonneveld II.
Al met al Ajax heeft jong gekocht over meerdere kanten, en oudere spelers als backup. Als Sneijder blijft heeft Ajax niet echt een zwakke linie, daarom verbaas ik me over al die middenvelders bij PSV terwijl het achterin rommelt.

Volledig mee eens, alleen:
- Perez gehaald als middenvelder? Undecided
- Zonneveld gehaald als middenvelder? Undecided
- Reis een speler uit de PSV-jeugd? Undecided
- PSV had al een back-up voor Simons (v/d Leegte)? Undecided
- Bakkal en Aissati zijn duidelijk een versterking tov wat er stond (Vayrynen, Feher en Culina.. die nu allemaal weg mogen)
- Reis komt niet achter die andere aan, maar zal de opvolger zijn van Farfan en Koné als zij vertrekken. Eigenlijk is hij er nu al klaar voor, maar hij wordt rustig gebracht komend seizoen.
- Roorda VS Heijblok lijkt me duidelijk. Beiden gehaald als 3e doelman, Roorda duidelijk een grotere staat van dienst (jarenlang 1e keus bij een subtopper).
- Kennedy op beide vleugels? Undecided
- Wat kan Rommedahl behalve snelheid extra brengen in vergelijking met een Kennedy of welke speler dan ook? Weinig spelers met een mindere pass.
- Delorge (rechtshalf) is te vergelijken met Zonneveld (linkshalf/linksback)? Undecided
- Ajax geen zwakke voorhoed op dit moment? Undecided
Reply
#15
Depor Wrote:.....daarom verbaas ik me over al die middenvelders bij PSV terwijl het achterin rommelt.

Je bent de belangrijkste vergeten, Peter.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Peter en Depor, bedtijd Xtragaap4de

Ekslem....moet jij je niet ergens melden ofzo?

Ja over 2 uurtjes bij het station richting Extrema Outdoor Hakkuh
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Peter en Depor, bedtijd Xtragaap4de

Ekslem....moet jij je niet ergens melden ofzo?

Ja over 2 uurtjes bij het station richting Extrema Outdoor Hakkuh

Is dat een leuk piratenfeest?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#18
Uiteraard.....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Gaaf!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>

Eerder vond je het nog een verlies voor PSV :roll:

Draaikont Wrote:Het verlies van spelers als van Nistelrooy, Robben, van Bommel, Kezman, Bouma, Lee, Park, Vogel, Rommedahl enzenz werd ook 'gewoon' opgevangen
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#21
Lekker LL, mooi opgezocht! Maar we weten allemaal dat Peter alles in z'n eigen straatje lult... Ongelooflijke zak hooi dattie is...

Extrema is vet Eks! Ik was weer eens te laat met kaarten halen....
Reply
#22
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>

Eerder vond je het nog een verlies voor PSV :roll:

Draaikont Wrote:Het verlies van spelers als van Nistelrooy, Robben, van Bommel, Kezman, Bouma, Lee, Park, Vogel, Rommedahl enzenz werd ook 'gewoon' opgevangen

Heb je een link naar die quote. Kan me niet voorstellen dat ik Rommedahl in één zin met die spelers durf te noemen. Zo wel dan moet het een black-out zijn geweest. :p Die Rommedahl gaf overigens nog best wat assists omdat hij en Kezman elkaar goed vonden. Na zijn vertrek is het met de beste man zeer sterk achteruit gegaan en ik betwijfel dan ook of hij zn oude niveau zal halen.
Reply
#23
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>

Whoehahahahahahahaha...Ajax eentje, PSV 3.

Bedankt voor deze lach, Peter! Prettig weekend!

'Delorge, Heijblok, Rommedahl, Kennedy, Colin en Urzaiz' of 'Lazovic, Perez, v/d Leegte, Roorda, Reis, Fagner, Zonneveld, Bakkal en Aissati' (want die laatste 2 waren toch van Twente volgens jou? :roll: ) Wrs ben ik de enige forummer die het laatste rijtje zou contracteren als we mochten kiezen.

Afhankelijk van de rest van de selectie...
PSV heeft dom gekocht, Perez, Zonneveld, vd Leegte, Bakkal, Aissatti zijn allemaal middenvelders die heeft PSV gelukkig nog niet....(Perez kan ook spitsen, maar daar heb je Kone (die jij helemaal geweldig vind) en Valdan al)Reis is een spits uit de jeugd van PSV? die achter Kone, Valdan Lazofiets en Perez aankomt? En over Roorda begin ik maar niet, die haalt in Groningen niet eens de basis
Lazovic is een goede koop, Perez kan een goede koop worden..
Ajax heeft met Kennedy een speler die op beide vleugels kan spelen, Rommedahl die wat extra's kan brengen, Ursaiz zou ik niet weten wat hij kan. Delorge is Zonneveld II.
Al met al Ajax heeft jong gekocht over meerdere kanten, en oudere spelers als backup. Als Sneijder blijft heeft Ajax niet echt een zwakke linie, daarom verbaas ik me over al die middenvelders bij PSV terwijl het achterin rommelt.

Volledig mee eens, alleen:
- Perez gehaald als middenvelder? Undecided
- Zonneveld gehaald als middenvelder? Undecided
- Reis een speler uit de PSV-jeugd? Undecided
- PSV had al een back-up voor Simons (v/d Leegte)? Undecided
- Bakkal en Aissati zijn duidelijk een versterking tov wat er stond (Vayrynen, Feher en Culina.. die nu allemaal weg mogen)
- Reis komt niet achter die andere aan, maar zal de opvolger zijn van Farfan en Koné als zij vertrekken. Eigenlijk is hij er nu al klaar voor, maar hij wordt rustig gebracht komend seizoen.
- Roorda VS Heijblok lijkt me duidelijk. Beiden gehaald als 3e doelman, Roorda duidelijk een grotere staat van dienst (jarenlang 1e keus bij een subtopper).
- Kennedy op beide vleugels? Undecided
- Wat kan Rommedahl behalve snelheid extra brengen in vergelijking met een Kennedy of welke speler dan ook? Weinig spelers met een mindere pass.
- Delorge (rechtshalf) is te vergelijken met Zonneveld (linkshalf/linksback)? Undecided
- Ajax geen zwakke voorhoed op dit moment? Undecided

Je zegt zelf dat Zonneveld als linkshalf is gehaald...wat ie bij NAC ook speelde, Kennedy speelde regelmatig op links bij Twente.
Al die anderen mogen weg, dus PSV heeft nu 13 middenvelders 6 spitsen en 3,5 verdedigers?
Snelheid kan genoeg zijn in de eredivisie, PSV heeft Kone die van alles doet en 0 rendement, Ajax heeft Rommedahl.
Ajax heeft Huntelaar nog, die er meer maakte dan alle PSV spitsen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Zonneveld speelde bij NAC ook geregeld linksback. Linkshalf is zn beste positie, maar PSV heeft hem als linksback gehaald. Dat Vayrynen, Culina en Feher PSV mogen verlaten is alom bekend. De Jong moet zn kans nog grijpen, maar lijkt als 7e middenvelder vooralsnog op de tribune te belanden. En 3,5 verdediger? Als je het zo graag wilt weten hier een opzetje van PSV komend seizoen:
Goal:
Gomes (aankoop)
Achterin:
Kromkamp (Fagner), Da Costa (Alcides, Marcellis), Salcido (Addo), Rajkovic (Zonneveld)
Midden:
Afellay (Bakkal), Simons (v/d Leegte), Mendez (Aissati)
Voorin:
Farfan (Zeefuik), Lazovic (Reis), Koné (Perez)

De namen van Kromkamp en Fagner, Koné en Perez, Mendez en Aissati kunnen trouwens ook zomaar omgekeerd worden en ook Alcides is een optie voor beide backposities.
Reply
#25
Peter Wrote:Zonneveld speelde bij NAC ook geregeld linksback. Linkshalf is zn beste positie, maar PSV heeft hem als linksback gehaald. Dat Vayrynen, Culina en Feher PSV mogen verlaten is alom bekend. De Jong moet zn kans nog grijpen, maar lijkt als 7e middenvelder vooralsnog op de tribune te belanden. En 3,5 verdediger? Als je het zo graag wilt weten hier een opzetje van PSV komend seizoen:
Goal:
Gomes (aankoop)
Achterin:
Kromkamp (Fagner), Da Costa (Alcides, Marcellis), Salcido (Addo), Rajkovic (Zonneveld)
Midden:
Afellay (Bakkal), Simons (v/d Leegte), Mendez (Aissati)
Voorin:
Farfan (Zeefuik), Lazovic (Reis), Koné (Perez)

De namen van Kromkamp en Fagner, Koné en Perez, Mendez en Aissati kunnen trouwens ook zomaar omgekeerd worden en ook Alcides is een optie voor beide backposities.

Blijf het toch magertjes vinden wat PSV komend seizoen de wei in gaat sturen.
AZ gaat ook de verkeerde kant op door buitenlanders aan te gaan trekken.
Ajax haalt ook weer een Stapleton.....
Conclusie:

Feyenoord wordt kampioen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Kun je mij dan mss vertellen hoe goed Rajkovic is? Ik heb tot nu toe echt een hele positieve indruk van hem gekregen op basis van de oefenduels die ik gezien heb. Blijkbaar is het echter dus toch niet veel?
Reply
#27
Op basis van een paar oefenduels tegen amateurclubs baseer jij dat hij goed is?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#28
Depor Wrote:Op basis van een paar oefenduels tegen amateurclubs baseer jij dat hij goed is?

Hij won een kopduel van Oebele den Kontgraver van Schobbebonken Vooruit!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Niet zolang Ajax dergelijke aankopen blijft doen terwijl al die Ajax-supporters hier zich doorlachten toen PSV v/d Leegte, Zonneveld en Roorda haalde. =D>

Eerder vond je het nog een verlies voor PSV :roll:

Draaikont Wrote:Het verlies van spelers als van Nistelrooy, Robben, van Bommel, Kezman, Bouma, Lee, Park, Vogel, Rommedahl enzenz werd ook 'gewoon' opgevangen

Heb je een link naar die quote. Kan me niet voorstellen dat ik Rommedahl in één zin met die spelers durf te noemen. Zo wel dan moet het een black-out zijn geweest. :p Die Rommedahl gaf overigens nog best wat assists omdat hij en Kezman elkaar goed vonden. Na zijn vertrek is het met de beste man zeer sterk achteruit gegaan en ik betwijfel dan ook of hij zn oude niveau zal halen.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=263956&highlight=rommedahl#263956">viewtopic.php?p=263956&highlight=rommedahl#263956</a><!-- l -->

:Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#30
En wie kwam ik gister tegen zoals wel vaker op feestjes en in kroegen???????

Juist ja, Theo Lucius aan de baco's Hakkuh . Wat een kerel is het toch ook :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: