The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Ajax
#91
Effe mn sollicitatie formulier insturen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#92
Bumme Wrote:De reden daarvan is een verschil van inzicht over de wijze waarop het bestuur dient te functioneren. Daarbij wordt ook een gebrek aan chemie geconstateerd. Deze constateringen worden door het bestuur betreurd, maar tegelijkertijd is het bestuur unaniem van mening dat een verandering gewenst is.
Op grond daarvan hebben Hein Blocks en Klaas Nuninga aangeboden hun functie ter beschikking te stellen op het moment dat de ledenraad geschikte opvolgers heeft benoemd.


voorzitter Jaakke heeft dus een verschil van inzicht met Nuninga en Blocks. Waarom stappen Nuninga en Blocks dan op? Jaakke zou ook zijn biezen kunnen pakken, hij is het tenslotte niet eens met de rest van het bestuur. Bovendien komt hij net kijken bij Ajax.

Aan de andere kant zijn Nuninga en Blocks misschien een beetje vastgeroest met hun 'oude' ideeen. Wat nieuwe gezichten zouden misschien wonderen kunnen doen :wink:
Reply
#93
T00L Wrote:daar gaat het laatste beetje voetbalverleden in het bestuur..

Mischien vinden ze ergens nog een oud polo-international die de kar kan trekken..............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#94
Bocaloca Wrote:Effe mn sollicitatie formulier insturen Wink

Er staat nergens dat de klusjesman ontslag genomen heeft hoor Icon_twisted
Reply
#95
Kezmania Wrote:
Bocaloca Wrote:Effe mn sollicitatie formulier insturen Wink

Er staat nergens dat de klusjesman ontslag genomen heeft hoor Icon_twisted

Jammer he Big Grin nu kan jij niet solliciteren :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#96
Ik ga ook solliciteren:

"Wat is uw beweegreden om te solliciteren, meneer Mukkus?"
"Slechter als de personen die hier gezeten hebben, kun je het niet doen!"

"Welke affiniteit heeft u met Ajax?"
"Ik maak regelmatig de badkamer schoon en controleer jaarlijks de brandblusser"

Aangenomen.
=D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#97
Ik wilde het gooien ik heb management kwaliteiten. heb wekelijks met de financiele situatie van mijn eigen vereniging te maken. Ook alle andere bijkomstigheden., zoals stadion uitgaven en spelersloon krijg ik dikwijls mee te maken. Om over eventuele transferbeslissingen nog maar te zwijgen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#98
ja als we t zo gaan brengen zijn er in nederland 40 000 potentiele topmanagers Wink
Reply
#99
En dan zal ik kezmania benoemen tot klusjesman omdat hij dat zo graag wil Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
lees jij je pb berichten nooit?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Goede zet.

Van Nunninga was bekend dat hij vooral op de knip lette bij contracten en transfers...
Dit vaak in samenspraak met Blocks.

Mede door hun zijn Pienaar en de Jong zo ontevreden over de aanbiedingen, die aanmerkelijk lager liggen dan andere topverdieners (oa Harry, rosenberg.....)

Wat het precieze verschil van inzicht is, zou ik zeer graag willen weten....
Reply
wow...ik krijg opeens geen popup meer...stuk of 7 ongelezen
Reply
Bocaloca Wrote:En dan zal ik kezmania benoemen tot klusjesman omdat hij dat zo graag wil Wink

Jij mag mijn veters nog niet strikken, laat staan dat ik jou klusjesman wordt :8:
Reply
Quote:laat staan dat ik jou klusjesman wordt

:roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
gezakt voor zijn inburgeringscursus: 2 enorme fouten in zo'n klein zinnetje :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:gezakt voor zijn inburgeringscursus: 2 enorme fouten in zo'n klein zinnetje :wink:


Eigenlijk zelfs meer dan 2....
Bangkok resident.
Reply
1100 Ajacieden..... Niet veel, komt ook door de verkooptijd van net aan 2 dagen, midweeks... :roll:
Reply
PSV-aanvaller verdacht van smokkel
PSV-voetballer Demarcus Beasley moet zich voor de rechter verantwoorden wegens smokkel. De voetballer kwam onlangs vanuit de Verenigde Staten terug naar Nederland met wat souvenirs. Zo had hij ondermeer wat baseballpetjes, riemen, overhemden, een iPod, een mobiele telefoon, digitale camera's, sieraden en horloges op zak. Hij verzuimde dit echter bij de douane aan te geven en mag zich hiervoor nu op 31 oktober verwantwoorden bij de politierechter. Het gaat om. De politierechter behandelt de zaak op 31 oktober.
Reply
Hoef Wrote:PSV-aanvaller verdacht van smokkel
PSV-voetballer Demarcus Beasley moet zich voor de rechter verantwoorden wegens smokkel. De voetballer kwam onlangs vanuit de Verenigde Staten terug naar Nederland met wat souvenirs. Zo had hij ondermeer wat baseballpetjes, riemen, overhemden, een iPod, een mobiele telefoon, digitale camera's, sieraden en horloges op zak. Hij verzuimde dit echter bij de douane aan te geven en mag zich hiervoor nu op 31 oktober verwantwoorden bij de politierechter. Het gaat om. De politierechter behandelt de zaak op 31 oktober.

heeeeeee, blinde, die stond al in het wie kent er nog een goeie mop-topic!

http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...php?t=5203

:razz:
Reply
Dakanwel maar nu is het geen mop!
Reply
Die Culina kan maar beter spelen en scoren want ik heb janssen eruit gehaald voor die shirtjes weggooier Icon_evil
Bangkok resident.
Reply
PSV: Gomes, Ooijer, Reiziger, Alex, Lamey, Cocu, Simons, Culina, Farfan, Afellay en Kone.

Ajax: Stekelenburg, Trabelsi, Grygera, Maduro, Urby, De Jong, Galasek, Sneijder, Rosales, Babel en Pienaar.
Reply
Quote:Jansoe zegt:
ze winnen toch wel
PSV?
Reply
PSV - Ajax nu live via internet
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm#...Eredivisie

download en installeer eerst sopcast en gebruik de tweede link op genoemde pagina.

Het beeld staat helaas wel vaak stil bij mij.
Reply
1-0, olle
Mijn gras is groener
Reply
pingel van die belg 1-0 PSV
Reply
Culina scoor eens even....
Bangkok resident.
Reply
Sjonge jonge, KRIJGEN die kut gloeilampjes weer een pingel van Vink.......................pfffffff.................. daar word je toch niet goed van.
Reply
Ach laat de psvers weer een een keer klaarkomen op een wedstrijd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ach laat de psvers weer een een keer klaarkomen op een wedstrijd

:roll:
Reply


Forum Jump: