The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid TMS
Gelijk met acasuso?

Karlovic 5-4* in de tb. Pak 'm zoals je altijd doet!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zei ergens in de zomer al, dat ik het zo vreemd vond dat Karlovic alleen maar op gras iets kon presteren met zo'n service. Het lijkt er nu eindelijk uit te komen.
Reply
=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
11-9 Ivo! Hulde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Hrbaty is degene die de punten pakt op z'n 1e service: 24 van de 25 =D> Maar dat zegt meer over de beperkingen van Karlovic :Big Grin
Reply
En Karlovic pakt procentueel meer punten op z'n 2e service (86 om 71) :roll:
Reply
7-6 5-5. Word weer een tb.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Hrbaty slaat zojuist pas zijn eerste ace. En dat tegenover de 19 van karlovic...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Joehoe! TB. Pak 'm Karlo!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En meteen de minibreak voor Ivo. Het is dus gebeurt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Aces
Karlovic 24
Hrbaty 1

Dubbele fouten
Karlovic 2
Hrbaty 6

Karlovic geeft ook nog eens geen bp weg. Wat een fenomeen is dit. Als bij hem een keer op Wimbledon 2 weken alles goed valt kan ie zomaar Wimbledon winnen. Hij is dan simpelweg niet te breaken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat bleek dus niet zo te zijn afgelopen jaar. Toen had hij ook zulke cijfers en presteerde perfect op gras. Tot ie ene Andy Roddick tegen kwam op Queens en Bracciali op Wimbledon.
Reply
Toen was ie dus ook niet top. En hij werd trouwens tegen Roddick niet gebroken dacht ik. Was 7-6 7-6 in de finale. Ook tegen Bracciali werd ie niet gebroken tot aan 15-14 in de 5e set ofzo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ivan (de echte Kroatische koning) is inmiddels begonnen en verkloot helaas twee bp's in de eerste game van Rochus, maar slaat al wel meteen drie aces in zijn eigen game. Tja, die Belg heeft niet zo'n reach...
Reply
wheheeh wat een opwinding om een spelletje, dit is echt het wk monologen en snelposters Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:wheheeh wat een opwinding om een spelletje, dit is echt het wk monologen en snelposters Big Grin

En dat jij met bijna 6300 posts? :roll: :roll: :wink:
Reply
Bocaloca Wrote:wheheeh wat een opwinding om een spelletje, dit is echt het wk monologen en snelposters Big Grin

Tja, ze hebben een zware strijd om het meest aantal posts: 1761 voor Ad om 1726 voor CC....

Edit: Haha, ik zie nu ook dat ie 6255 posts heeft :Big Grin

Edit (deel 2): Nog even 12 onzin postjes en ik heb er meer dan Triplexxx :Big Grin

Edit (deel 3): Stom, om dat voor elkaar te krijgen, had ik beter voor elke edit een andere reactie kunnen plaatsen #-o
Reply
6255 maar?
Reply
Genomico Wrote:
Bocaloca Wrote:wheheeh wat een opwinding om een spelletje, dit is echt het wk monologen en snelposters Big Grin

Tja, ze hebben een zware strijd om het meest aantal posts: 1761 voor Ad om 1726 voor CC....

Edit: Haha, ik zie nu ook dat ie 6255 posts heeft :Big Grin

En EB-Wim lees ik allang niet meer. Dat is de kampioen gloryhunten en achteraf zijn gelijk halen.....
Reply
Mac Wrote:6255 maar?

:Big Grin :Big Grin
Reply
Tripplexxx Wrote:
Genomico Wrote:
Bocaloca Wrote:wheheeh wat een opwinding om een spelletje, dit is echt het wk monologen en snelposters Big Grin

Tja, ze hebben een zware strijd om het meest aantal posts: 1761 voor Ad om 1726 voor CC....

Edit: Haha, ik zie nu ook dat ie 6255 posts heeft :Big Grin

En EB-Wim lees ik allang niet meer. Dat is de kampioen gloryhunten en achteraf zijn gelijk halen.....
En jij de kampioen in eigen mening en originaliteit?
Reply
Intussen slaat Ivan 9 aces in 5 servicegames en wint de set met 6-4. Klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Genomico Wrote:
Bocaloca Wrote:wheheeh wat een opwinding om een spelletje, dit is echt het wk monologen en snelposters Big Grin

Tja, ze hebben een zware strijd om het meest aantal posts: 1761 voor Ad om 1726 voor CC....

Edit: Haha, ik zie nu ook dat ie 6255 posts heeft :Big Grin

En EB-Wim lees ik allang niet meer. Dat is de kampioen gloryhunten en achteraf zijn gelijk halen.....
En jij de kampioen in eigen mening en originaliteit?

[bocaloca mode]Kom, nu nog even een WK om en om origineel schelden.[/bocaloca mode] :wink:
Reply
Mac Wrote:6255 maar?
Hoe noem je dit dan, Triplexxx?
Reply
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:6255 maar?
Hoe noem je dit dan, Triplexxx?

Ik noem het gewoon happen pikkepijp.....
Reply
Ik dacht dat je mijn posts niet meer las...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik dacht dat je mijn posts niet meer las...

Ik zei dat ik de posts van EB-Wim niet meer las, jij bent Ad Wim.....
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik dacht dat je mijn posts niet meer las...

Ik zei dat ik de posts van EB-Wim niet meer las, jij bent Ad Wim.....

Wim heeft dus volgens jou meerdere persoonlijkheden? Hij heeft inderdaad EB-trekjes soms, maar hij komt ook met woorden als 'reach', waar EB, zelfs met een woordenboek, nooit op zou komen...
Reply
Ik ben blij dat - in jullie opinie - mijn woordenschat verder reikt dan die van mijn zogenaamde voorganger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
EB komt wel weer met fantastische quotes waar zelf AD jaloers op zou zijn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: