The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CL-Voorronde
#1
Eens kijken wat Ajax loot. Zou voor de inkomsten van PSV mooi zijn als het Fenerbahce wordt en dan eerst thuis! :eten:
Reply
#2
Slavia Praag eerst thuis. Dat redden ze wel.


Smicer! Smicer! Smicer! :eten:
Reply
#3
even voor de volledigheid...het kan ook MSK Zilina worden. eerste wedstrijd tussen die twee was 0-0.

Een redelijk gunstige loting...maar wat zegt dat.
Reply
#4
Peter Wrote:Slavia Praag eerst thuis. Dat redden ze wel.


Smicer! Smicer! Smicer! :eten:

Red Ajax of Slavia dat wel?
Niet dat PSV ver gaat komen met dat B elftal
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#5
Nou, dit moeten ze verdomme toch gaan winnen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Was Kopenhagen ook niet een goede loting? :|

Ik ruik nu al weer onderschatting.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#7
Het zijn dus Tsjechen of Slowaken. Eerst zien, dan geloven...

Ik houd mijn bek wel dicht na de blamage van vorig seizoen
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#8
wie is het nou geworden? verlenging was het na weer 0-0? maar kan nergens wat nieuws vinden
Reply
#9
slavia wint 4-3 met strafschoppen
Reply
#10
Joepie, Tsjechië :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#11
Tsjechie uit...altijd lastig !!!
Bangkok resident.
Reply
#12
Peter Wrote:Slavia Praag eerst thuis. Dat redden ze wel.


Smicer! Smicer! Smicer! :eten:

Smicer geschorst tegen Ajax
(Gepost door RvN)

BRON: VI.nl

Slavia Praag zal het in het eerste duel in de derde voorronde van de Champions Legaue tegen Ajax moeten doen zonder een van haar belangrijkste spelers. Vladimir Smicer is voor dat duel geschorst naar aanleiding van zijn tweede gele kaart, die hij gisteren opliep. [reageer]

:-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#13
Tripplexxx Wrote:Ik ruik nu al weer onderschatting.....
Inderdaad:
Quote:De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag.

”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.
Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek. Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#14
Alles quoten...geen gedeeltes! dan zal je zien dat slavia gewoon met respect besproken is.
Reply
#15
Het ging me eigenlijk ook alleen om de titel van het artikel, het niet onder de indruk zijn van je aanstaande tegenstander = onderschatting.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#16
de nieuwe Wrote:Het ging me eigenlijk ook alleen om de titel van het artikel, het niet onder de indruk zijn van je aanstaande tegenstander = onderschatting.
Een titel wordt verzonnen door de redacteur, niet door de technische staf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
De titel zal echter niet iets volledig anders beweren dan dat er in een artikel staat.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#18
Je vergelijking klopt alleen niet...
Als je wel onder de indruk bent van je tegenstander zal onderschatting inderdaad niet van toepassing zijn. Andersom is de kans natuurlijk zeer zeker aanwezig, maar niet per definitie (nee, zelfs niet bij Ajax)

't ligt er ook maar net aan hoe hoog je verwachtingspatroon vantevoren was. Als ik van jou verwacht dat je 100x een bal hoog kan houden en je kan het maar 10x, dan ben ik niet onder de indruk.. Als je het 100x doet terwijl ik op 10x reken, dan ben ik dat dus we...
Reply
#19
de nieuwe Wrote:De titel zal echter niet iets volledig anders beweren dan dat er in een artikel staat.
Dat niet, maar is wel volledig bedoeld om interesse te wekken en wil dus wel eens wat sensationeler overkomen dan het artikel zelf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Welke forummers gaan er vanavond allemaal naar het stadion?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#21
Present, vak 125.

Hoorde ik het nou goed dat ze een aantal vakken onbezet hebben gelaten, en dus dat het stadion half leeg is? :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ja dat klopt. De prijzen worden ook steeds gekker. 27 Euro de goedkoopste plaats...dus mote je ook nog een verrekijker kopen en geen drinken. Dan neem ik thuis wel een lekker pilsie en kijk ik van dichtbij. Mis ik alleen de sfeer...maar ja..met 28.000 mensen valt dat ook wel mee.
Reply
#23
Maar hoezo hebben ze dat gedaan dan? Het is toch verdomme geen bekerwedstrijd tegen een kutclub?!

Ik betaalde trouwens 22,50...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Schrale troost, PSV is nog duurder :cry:

Succes aan alle ajacieden vanaaf. Voor het NL voetbal hoop ik dat ze vanavond een goed resultaat behalen. Voor PSV zou het gunstig zijn als ze vorig jaar herhalen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
voor psv toch ook gunstig als ajax een zwaar programma krijgt met smalle selectie?
Reply
#26
Ik denk dat PSV veel blijer is als enige NL deelnemer in de CL...KASSA !!!
Sportief gezien hoop ik toch ook wel op 2 NL deelnemers in de CL.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#27
Idd als PSV enige NL-se deelnemer is, verdient het veel meer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
wat een dramatische wedstrijd weer. Half vol stadion..echt een schande.
Emanuelson die weer totaal niks kan zodra er wat druk op de wedstrijd staat.
Alleen Suarez werkt hard en wat aardige acties...miste wel de grootste kans
Reply
#29
Suarez de enige die wel ok speelt, Emanuelson en Colin........wat een drama......
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#30
Tja Colin gaat nog rood pakken ook straks. breng ajb van der Wiel er in.
Reply


Forum Jump: