The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal Masters
#1
In de quali voor Montreal speelt Robin Haase in R1 tegen de japanner
Go Soeda.....eitje lijkt het zo.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#2
Dat dacht ik bij Nishikori ook..maar deze Jap kan echt niks geloof ik. :razz:

Ancic staat ook in de draw, gaat hij z'n comeback maken?
Reply
#3
Toch altijd wel mooi bij die TMSs, als er zoveel goede spelers in zo'n klein schema zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
THE MAILMAN Wrote:In de quali voor Montreal speelt Robin Haase in R1 tegen de japanner
Go Soeda.....eitje lijkt het zo.
En daarna weer tegen Llodra, moet kunnen.

JM Gambill staat trouwens ook in de draw :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
De grote vraag voor de managers wordt denk ik: Roddick of DJokovic. Het leuke is dat ze nog nooit tegen elkaar gespeeld hebben. Djokovic makkelijkere loting (al is Kiefer of Tursunov in de 1e ronde geen eitje), maar weinig gespeeld sinds Wimbledon. Maar ja, als een van beiden van Nadal verliest, dan is hij niet echt rendabel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
De grote vraag is: wordt de Rogerscup dit jaar Rafa's cup? :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#7
Dat ook ja. Hij heeft een erg lastige loting tot de finale met Safin, Canas/PHM, Gasquet en Roddick/Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ad Wim Wrote:De grote vraag voor de managers wordt denk ik: Roddick of DJokovic. Het leuke is dat ze nog nooit tegen elkaar gespeeld hebben. Djokovic makkelijkere loting (al is Kiefer of Tursunov in de 1e ronde geen eitje), maar weinig gespeeld sinds Wimbledon. Maar ja, als een van beiden van Nadal verliest, dan is hij niet echt rendabel...

Precies. Roddick heeft al aardig wat ritme op hardcourt, maar (en ik probeer het zo objectief mogelijk te bekijken in zijn geval Wink ) ik ben er nog niet echt kapot van. Djoko heeft helemaal nog geen ritme, maar heeft dat ook niet echt nodig lijkt het. Zie bv. Wimbledon, hij staat als hij er moet staan. Hij kan Nadal zeker pakken op hardcourt en heeft dat ook al bewezen.
Reply
#9
Hij staat wel 5-1 achter in H2H tegen Nadal...
Nadal lijkt toch wel de finale te gaan halen, maar dat dacht ik vorig jaar ook en toen verloor ie van Berdych. Hij blijft gewoon geen zekerheid voor een finale op HC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Maar 1-1 op hardcourt dit jaar, dus het kan wat mij betreft alle kanten op.
Reply
#11
Klopt, beiden lijken nog steeds te groeien dit jaar. Maar vlak Roddick niet uit...

Een van de drie moet je eigenlijk wel nemen, anders hou je wel heel veel buget over en moet je allemaal knakkers gaan nemen en er zijn nou niet echt heel veel voorspelbare 1e en 2e rondes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Wat een mooie loting zeg. 2e kwart is vrij zwak met Davy en Gonzo als dure jongens. Federer moet beginnen tegen Karlovic. daar is ie echt niet blij mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
centre court Wrote:Wat een mooie loting zeg. 2e kwart is vrij zwak met Davy en Gonzo als dure jongens. Federer moet beginnen tegen Karlovic. daar is ie echt niet blij mee.

Haas lijkt me daar een zekerheidje voor de halve finale.

Halve finales:
FedEx-Tommy
Djoko-Rafa
Reply
#14
Overdune Wrote:
centre court Wrote:Wat een mooie loting zeg. 2e kwart is vrij zwak met Davy en Gonzo als dure jongens. Federer moet beginnen tegen Karlovic. daar is ie echt niet blij mee.

Haas lijkt me daar een zekerheidje voor de halve finale.

Haas??? :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#15
Tripplexxx Wrote:
Overdune Wrote:
centre court Wrote:Wat een mooie loting zeg. 2e kwart is vrij zwak met Davy en Gonzo als dure jongens. Federer moet beginnen tegen Karlovic. daar is ie echt niet blij mee.

Haas lijkt me daar een zekerheidje voor de halve finale.

Haas??? :roll:

Ja, waarom niet? Noem mij iemand die Haas gaat verslaan.
Reply
#16
Davy staat er wel weer hoor na al zijn zwakke gravelwedstrijden, waarvan de uitslag in veel gevallen al vast stond .....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#17
Tripplexxx Wrote:Davy staat er wel weer hoor na al zijn zwakke gravelwedstrijden, waarvan de uitslag in veel gevallen al vast stond .....

Ik zie niet in waarom Davy op hardcourt nu ineens de sterren van de hemel gaat spelen terwijl hij zo intens liep te kutten op gravel (ook niet bepaald een van zn zwakkere ondergronden). Hij gaat eraf tegen Youzhny.
Reply
#18
Overdune Wrote:
Tripplexxx Wrote:Davy staat er wel weer hoor na al zijn zwakke gravelwedstrijden, waarvan de uitslag in veel gevallen al vast stond .....

Ik zie niet in waarom Davy op hardcourt nu ineens de sterren van de hemel gaat spelen terwijl hij zo intens liep te kutten op gravel (ook niet bepaald een van zn zwakkere ondergronden). Hij gaat eraf tegen Youzhny.

Youzhny verliest van Wawrinka :wink: . Ben momenteel gewoon niet zo onder de indruk van Haas. Ik heb het idee dat Davy er gewoon weer staat en een soort van Nalbandian geworden is. Die stond er ook altijd op de grote toernooien.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#19
Tripplexxx Wrote:
Overdune Wrote:
Tripplexxx Wrote:Davy staat er wel weer hoor na al zijn zwakke gravelwedstrijden, waarvan de uitslag in veel gevallen al vast stond .....

Ik zie niet in waarom Davy op hardcourt nu ineens de sterren van de hemel gaat spelen terwijl hij zo intens liep te kutten op gravel (ook niet bepaald een van zn zwakkere ondergronden). Hij gaat eraf tegen Youzhny.

Youzhny verliest van Wawrinka :wink: . Ben momenteel gewoon niet zo onder de indruk van Haas. Ik heb het idee dat Davy er gewoon weer staat en een soort van Nalbandian geworden is. Die stond er ook altijd op de grote toernooien.

Op zich deel ik dit gevoel. Davy is als geen ander in staat zich op te laden voor grote toernooien, maar wat hij de afgelopen weken liet zien had niks met opladen te maken, die gast kon gewoon niet beter.
Reply
#20
Overdune Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Overdune Wrote:
Tripplexxx Wrote:Davy staat er wel weer hoor na al zijn zwakke gravelwedstrijden, waarvan de uitslag in veel gevallen al vast stond .....

Ik zie niet in waarom Davy op hardcourt nu ineens de sterren van de hemel gaat spelen terwijl hij zo intens liep te kutten op gravel (ook niet bepaald een van zn zwakkere ondergronden). Hij gaat eraf tegen Youzhny.

Youzhny verliest van Wawrinka :wink: . Ben momenteel gewoon niet zo onder de indruk van Haas. Ik heb het idee dat Davy er gewoon weer staat en een soort van Nalbandian geworden is. Die stond er ook altijd op de grote toernooien.

Op zich deel ik dit gevoel. Davy is als geen ander in staat zich op te laden voor grote toernooien, maar wat hij de afgelopen weken liet zien had niks met opladen te maken, die gast kon gewoon niet beter.

Heb je dat stuk op de BBC gezien? Er scheen opvallend veel gegokt te zijn op zijn wedstrijd(en).
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#21
Safin gaat verliezen van Soderling en Nadal ook..... =P~
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#22
Niet gezien, Mailman zei wel zoiets, ging alleen om de wedstrijd tegen Vassallo-Arguello begreep ik. Jij denkt dat hij al z'n wedstrijden heeft lopen tanken om wat dollars bij te verdienen?
Reply
#23
Het lastige van dit toernooi is wat te denken van mensen als Gasquet, Ljubicic, Djokovic, Berdych, Gonzo, etc. Ze hebben al weken geen toernooi meer gespeeld.
Reply
#24
Overdune Wrote:Niet gezien, Mailman zei wel zoiets, ging alleen om de wedstrijd tegen Vassallo-Arguello begreep ik. Jij denkt dat hij al z'n wedstrijden heeft lopen tanken om wat dollars bij te verdienen?

Er zaten wel wat opvallende uitslagen tussen. Zou het niet weten, zou me niks verbazen in ieder geval.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#25
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/6928635.stm

Dit is wat ik vind, gaat alleen over de partij tegen MVA. Maar eerlijk gezegd zou het mij ook niet verbazen, die Russen vertrouw ik voor geen meter (met Kafelnikov was er ooit precies hetzelfde gezeik). Davy won de eerste set met 6-2 en terwijl dat gebeurde bleven mensen abnormaal veel geld op zijn nederlaag inzetten.
Reply
#26
Haase eerste set gewonnen van Soeda 6-0, nu 5-5.

Edit: Hij wint met 6-0 en 7-6. Nu weer tegen Llodra voor een plek in de maindrwa....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#27
Haase en Llodra gaan een tb spelen in de 1e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
3-3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Haase pakt de 1e set met 7-3 na een sp bij 4-5 overleeft te hebben =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Haase heeft het nu iedere servicegame zwaar.
we gaan richting 3e set.

Llodra is nu licht favoriet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: