The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




JC-Schaal (Ajax-PSV)
#1
Geen thuisvoordeel voor landskampioen PSV

Landskampioen PSV is tijdens de Johan Cruijff schaal de uitspelende partij. Vanaf de eerste editie van de Johan Cruijff schaal kreeg de landskampioen altijd het thuisvoordeel. De thuisspelende ploeg mag bij de neutrale wedstrijd in de grotere thuiskleedkamer plaatsnemen en in het thuistenue aantreden. Sinds vorig seizoen is dat verandert. Reden is dat als een club de dubbel wint, de nummer twee uit de competitie deel mag nemen. De landskampioen doet dan mee via het bekertoernooi.

--
En voor de 2e keer op rij profiteert Ajax van de regel. Toeval zeker. Waarom geven ze niet gewoon toe dat die regel is ingevoerd omdat de JC-Schaal een Ajax-feestje moet zijn? Als zij over een paar jaar weer eens kampioen worden zal de KNVB plots wel inzien dat de regel krom is om hem per direct te schrappen. :roll:
Reply
#2
Peter Wrote:Geen thuisvoordeel voor landskampioen PSV

Landskampioen PSV is tijdens de Johan Cruijff schaal de uitspelende partij. Vanaf de eerste editie van de Johan Cruijff schaal kreeg de landskampioen altijd het thuisvoordeel. De thuisspelende ploeg mag bij de neutrale wedstrijd in de grotere thuiskleedkamer plaatsnemen en in het thuistenue aantreden. Sinds vorig seizoen is dat verandert. Reden is dat als een club de dubbel wint, de nummer twee uit de competitie deel mag nemen. De landskampioen doet dan mee via het bekertoernooi.

--
En voor de 2e keer op rij profiteert Ajax van de regel. Toeval zeker. Waarom geven ze niet gewoon toe dat die regel is ingevoerd omdat de JC-Schaal een Ajax-feestje moet zijn? Als zij over een paar jaar weer eens kampioen worden zal de KNVB plots wel inzien dat de regel krom is om hem per direct te schrappen. :roll:


Vind dit ook wel onzin. PSV is kampioen, dus die hoort gewoon "thuis" te spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Ik geloof dat het nu echt tijd wordt die hele onzinnige, overbodige en nutteloze Johan Fruitschaal af te schaffen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#4
Precies, die regel gaat echt helemaal nergens over. De wedstrijd wel, zolang Ajax wint :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
wel leuk dat ajaks al 2 keer profiteert van (nieuwe) regels nog voordat de competitie begonnen is, dat wordt weer lachen dit seizoen !
Bangkok resident.
Reply
#6
Peter Wrote:Geen thuisvoordeel voor landskampioen PSV

Landskampioen PSV is tijdens de Johan Cruijff schaal de uitspelende partij. Vanaf de eerste editie van de Johan Cruijff schaal kreeg de landskampioen altijd het thuisvoordeel. De thuisspelende ploeg mag bij de neutrale wedstrijd in de grotere thuiskleedkamer plaatsnemen en in het thuistenue aantreden. Sinds vorig seizoen is dat verandert. Reden is dat als een club de dubbel wint, de nummer twee uit de competitie deel mag nemen. De landskampioen doet dan mee via het bekertoernooi.

--
En voor de 2e keer op rij profiteert Ajax van de regel. Toeval zeker. Waarom geven ze niet gewoon toe dat die regel is ingevoerd omdat de JC-Schaal een Ajax-feestje moet zijn? Als zij over een paar jaar weer eens kampioen worden zal de KNVB plots wel inzien dat de regel krom is om hem per direct te schrappen. :roll:

Volgens mij won PSV geen dubbel en doet Ajax mee via het bekertoernooi. Wat zeur je nou?
Reply
#7
Peter is zich al aan het indekken....als PSV verliest (wat ik niet denk overigens) ligt het aan het feit dat ze in uit tenue moesten spelen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
Depor Wrote:Peter is zich al aan het indekken....als PSV verliest (wat ik niet denk overigens) ligt het aan het feit dat ze in uit tenue moesten spelen.

En als Ajax verliest ligt het aan de afwezigheid van Sneijder, Davids en Stam (die vast weer rust krijgt). :roll:

Voor de 1000e keer.. denk je nou echt dat ik me voor zielepoten als jou ga indekken? Ik zeg gewoon wat ik denk, gek he dat ik bv. vorig seizoen geen titel voor PSV verwachtte? (komend seizoen ook niet). PSV heeft zaterdag ondanks het gemis van Perez, Farfan, Lazovic en Koné een beter elftal op de mat dan Ajax. Gewoon een saaie 0-1!

Wesley Sneijder zal de wedstrijd tussen Ajax en PSV om de Johan Cruijff Schaal aanstaande zaterdag vanaf de tribune moeten aanschouwen. De middenvelder neemt een schorsing van vorig seizoen mee, na twee gele kaarten in de beker. PSV zal het zonder Danko Lazovic moeten doen. De Servische spits moet nog twee duels schorsing uitzitten na zijn rode kaart in de play-offs.

Omdat Ajax als bekerwinnaar speelt, gelden de kaarten uit dat toernooi. Voor PSV geldt als landskampioen dat kaarten uit de competitie en play-offs meetellen. Kaarten die zaterdag worden uitgedeeld tellen voor Ajax dus voor de beker en bij PSV voor de competitie. Een directe rode kaart geldt voor alle competities.


ps. niet JC maar Cocu reikt de schaal uit.
Reply
#9
Quote:Voor PSV geldt als landskampioen dat kaarten uit de competitie en play-offs meetellen

Nou, dan zullen er wel een hele hoop geschorst zijn dankzij die playoffs :roll: :|
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#10
Peter Wrote:
Depor Wrote:Peter is zich al aan het indekken....als PSV verliest (wat ik niet denk overigens) ligt het aan het feit dat ze in uit tenue moesten spelen.

En als Ajax verliest ligt het aan de afwezigheid van Sneijder, Davids en Stam (die vast weer rust krijgt). :roll:

Voor de 1000e keer.. denk je nou echt dat ik me voor zielepoten als jou ga indekken? Ik zeg gewoon wat ik denk, gek he dat ik bv. vorig seizoen geen titel voor PSV verwachtte? (komend seizoen ook niet). PSV heeft zaterdag ondanks het gemis van Perez, Farfan, Lazovic en Koné een beter elftal op de mat dan Ajax. Gewoon een saaie 0-1!

Wesley Sneijder zal de wedstrijd tussen Ajax en PSV om de Johan Cruijff Schaal aanstaande zaterdag vanaf de tribune moeten aanschouwen. De middenvelder neemt een schorsing van vorig seizoen mee, na twee gele kaarten in de beker. PSV zal het zonder Danko Lazovic moeten doen. De Servische spits moet nog twee duels schorsing uitzitten na zijn rode kaart in de play-offs.

Omdat Ajax als bekerwinnaar speelt, gelden de kaarten uit dat toernooi. Voor PSV geldt als landskampioen dat kaarten uit de competitie en play-offs meetellen. Kaarten die zaterdag worden uitgedeeld tellen voor Ajax dus voor de beker en bij PSV voor de competitie. Een directe rode kaart geldt voor alle competities.


ps. niet JC maar Cocu reikt de schaal uit.

Ik heb nooit gezegd dat als Ajax verliest het aan de afwezigheid van Schneijder/Huntelaar/ Stam ligt. We waren dan gewoon slechter......of de scheids zat tegen natuurlijk Wink
En jij dekt je altijd in...zielepoten of niet...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Over indekken gesproken dan maar:

Ten Cate: Huntelaar mogelijk sparen tegen PSV

In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Ajax coach Henk ten Cate weten Klaas Jan Huntelaar mogelijk niet op te stellen komende zaterdag in het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. 'Doordat Ismael Urzaiz na zijn blinde-darmoperatie nog niet fit is, heb ik maar een spits. Je moet er niet aan denken dat er tegen PSV iets met Klaas Jan gebeurt. De wedstrijd tegen PSV is van ondergeschikt belang. De opbouw is volledig gericht op plaatsing voor de Champions League.'
Reply
#12
Heel verstandig, Henk beseft tenminste dat deze wedstrijd totaal onbelangrijk is. Vandaar:

[Image: 216735slotje6zx.gif]
May The Schwartz Be With You
Reply
#13
Peter Wrote:Over indekken gesproken dan maar:

Ten Cate: Huntelaar mogelijk sparen tegen PSV

In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Ajax coach Henk ten Cate weten Klaas Jan Huntelaar mogelijk niet op te stellen komende zaterdag in het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. 'Doordat Ismael Urzaiz na zijn blinde-darmoperatie nog niet fit is, heb ik maar een spits. Je moet er niet aan denken dat er tegen PSV iets met Klaas Jan gebeurt. De wedstrijd tegen PSV is van ondergeschikt belang. De opbouw is volledig gericht op plaatsing voor de Champions League.'

Wat is hier indekken aan dan? Hij geeft gewoon aan dat Huntelaar gespaard gaat worden om de JC schaal 1000x minder opleverd dan een Champion's league seizoen...geef hem groot gelijk dan maar sparen en met een jeugdspeler in de spits spelen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#14
ajaks zonder huntelaar en sneijder..dan gaan ze dus met een camping elftal spelen ?
Bangkok resident.
Reply
#15
Hoe kan een topclub als PSV in godsnaam iemand als Addo centraal achterin hebben staan #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
En 1-0!

Ajax beter in de eerste helft, maar het komt nog niet tot echte kansen. Veel over rechts, maar niet echt gevaarlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
schitterend hoe ze vak 410(sponsored by clearasil) al 6x in beeld brengen om 't te doen lijken alsnog er nog sfeer hangt ook. Undecided

En die grasmat is ook al weer zooo beroerd. en dan in november klagen ze weer dat de velden bij de kleine clubs zo slecht zijn en in 't nadeel van ajax. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Slechte wedstrijd, vreselijk om naar te kijken.

Traag, veel balverlies, weinig hoogtstandjes en klungelig voetbal.

PSV staat er slecht op. Achterin blijft alleen Salcido overeind, de rest loopt structureel fout op fout te stapelen. Ontzettend trage opbouw. Aissati en Affelay vind ik kleine lichtpuntjes evenals Bakkal.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#19
centre court Wrote:schitterend hoe ze vak 410(sponsored by clearasil) al 6x in beeld brengen om 't te doen lijken alsnog er nog sfeer hangt ook. Undecided

En die grasmat is ook al weer zooo beroerd. en dan in november klagen ze weer dat de velden bij de kleine clubs zo slecht zijn en in 't nadeel van ajax. :roll:
Ondanks de slechte wedstrijd wordt er wel gewoon de hele wedstrijd gezongen :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
En Appelvlaai krijgt geen geel terwijl hij Heitinga vol bij zijn keel grijpt :eeeek:

En jezus, wat speelt die Donald dramatisch zeg :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:schitterend hoe ze vak 410(sponsored by clearasil) al 6x in beeld brengen om 't te doen lijken alsnog er nog sfeer hangt ook. Undecided

En die grasmat is ook al weer zooo beroerd. en dan in november klagen ze weer dat de velden bij de kleine clubs zo slecht zijn en in 't nadeel van ajax. :roll:
Ondanks de slechte wedstrijd wordt er wel gewoon de hele wedstrijd gezongen :roll:

door die 21000 ''kampioenen'' die uitgenodigd waren en die 5000 zonnebloem-bejaarden?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Slechte pot, maar de eerste prijs is binnen. Nu knallen woensdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Feli met de prijs, ajaxmannen... deze is jullie gegund!
Wie dit leest is gek
Reply
#24
Quote:En Appelvlaai krijgt geen geel terwijl hij Heitinga vol bij zijn keel grijpt

Dan moet die klootviool ook met zijn poten van zijn kleine broertje afblijven :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#25
Tripplexxx Wrote:Slechte wedstrijd, vreselijk om naar te kijken.

Traag, veel balverlies, weinig hoogtstandjes en klungelig voetbal.

PSV staat er slecht op. Achterin blijft alleen Salcido overeind, de rest loopt structureel fout op fout te stapelen. Ontzettend trage opbouw. Aissati en Affelay vind ik kleine lichtpuntjes evenals Bakkal.
Opbouw? Welke opbouw? Heb zowat alleen lange halen naar voren gezien. PSV schiet volledig tekort in de opbouw van achter uit. Het was om te :cry:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#26
Ik vond dat meer om te :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#27
De kampioenen van FC Twente/Heracles A1 hebben bekerwinnaar De Graafschap op een 6-0 nederlaag getrakteerd. Door deze overwinning legden de junioren beslag op de Super Cup. Doelpunten kwamen van Gaby Jallo, Jules Reimerink (x2), Andrej Rendla (x2) en Marko Arnautovic.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#28
Misschien wat voor ajaks ?
Bangkok resident.
Reply
#29
de nieuwe Wrote:
Tripplexxx Wrote:Slechte wedstrijd, vreselijk om naar te kijken.

Traag, veel balverlies, weinig hoogtstandjes en klungelig voetbal.

PSV staat er slecht op. Achterin blijft alleen Salcido overeind, de rest loopt structureel fout op fout te stapelen. Ontzettend trage opbouw. Aissati en Affelay vind ik kleine lichtpuntjes evenals Bakkal.
Opbouw? Welke opbouw? Heb zowat alleen lange halen naar voren gezien. PSV schiet volledig tekort in de opbouw van achter uit. Het was om te :cry:

Mwah Salcido speelde erg goed, Zonneveld ook wel aardig. Kromkamp kan zijn plek in de ploeg elk moment kwijtraken aan Alcides en Addo speelde net als Huntelaar onzichtbaar, dan is het dus wel goed. Gewoon duidelijk een pot om niks waarbij alles fout gaat. Kan niet zeggen dat Ajax de terechte winnaar was, maar als het andersom 1-0 voor PSV was geworden waren zij ook zeker niet de terechte winnaar. Gewoon een dodelijk saai potje waar niks over te zeggen valt (behalve dat PSV voorin 0,0 kan brengen als het zijn 4 beste aanvallers mist, maar das logisch).
Reply
#30
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:
Tripplexxx Wrote:Slechte wedstrijd, vreselijk om naar te kijken.

Traag, veel balverlies, weinig hoogtstandjes en klungelig voetbal.

PSV staat er slecht op. Achterin blijft alleen Salcido overeind, de rest loopt structureel fout op fout te stapelen. Ontzettend trage opbouw. Aissati en Affelay vind ik kleine lichtpuntjes evenals Bakkal.
Opbouw? Welke opbouw? Heb zowat alleen lange halen naar voren gezien. PSV schiet volledig tekort in de opbouw van achter uit. Het was om te :cry:

Mwah Salcido speelde erg goed, Zonneveld ook wel aardig. Kromkamp kan zijn plek in de ploeg elk moment kwijtraken aan Alcides en Addo speelde net als Huntelaar onzichtbaar, dan is het dus wel goed. Gewoon duidelijk een pot om niks waarbij alles fout gaat. Kan niet zeggen dat Ajax de terechte winnaar was, maar als het andersom 1-0 voor PSV was geworden waren zij ook zeker niet de terechte winnaar. Gewoon een dodelijk saai potje waar niks over te zeggen valt (behalve dat PSV voorin 0,0 kan brengen als het zijn 4 beste aanvallers mist, maar das logisch).

Addo en Huntelaar onzichtbaar? :lol:

Addo speelde een draak van een wedstrijd. Verdedigend zwak, ik weet niet of je het doelpunt hebt gezien? Toen was hij inderdaad onzichtbaar.
Opbouwend ging het meestal tikkie breed( traag) en als hij naar voren speelde dan betekende het meteen balverlies. Zonneveld vond ik helemaal niet goed spelen. Hij speelde misschien goed op Rommedahl, maar opbouwend bracht hij veel te weinig. Kromkamp zijn we helemaal over uitgepraat en zoals ik al zei; Salcido bleef goed overeind.
Weet overigens niet of die gekke Braziliaan Alcides een verbetering is t.o.v.kromkamp. Ik heb hem nog geen goede wedstrijd zien spelen voor PSV.

Vind het overigens wel grappig dat iedereen het maar heeft over de afwezige 4 spitsen bij PSV. Hartstikke leuk allemaal, maar daar liggen de problemen natuurlijk niet. PSV mag van geluk spreken dat ze een goede keeper hebben, want ze hebben natuurlijk de minste verdediging van alle vier topclubs.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: