The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Zomerdip?
#61
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Mukkie wil je ook nog even happen? Is het trio weer compleet. =D>

Volgens mij wordt pas happen als je je al die jaren express zou hebben voorgedaan als een kansloze amoebe en je wanstaltige uitlatingen hier slechts scherts zijn, louter en alleen gepost om nietsvermoedende mensen te beledigen vanuit een quasi-geniaal edoch sociopatisch oogpunt. Dat zou geweldig zijn geweest, maar helaas is het maar al te duidelijk dat je slechts een walgelijk weekdier bent, zodat deze opmerking van je wederom geen hout snijdt.

En toch denk ik dat we irl prima door 1 deur zouden kunnen (zolang je een beetje je Amsterdamse arrogante roots verbergt uiteraard). :razz:
Reply
#62
Peter Wrote:En toch denk ik dat we irl prima door 1 deur zouden kunnen

Misschien... maar dan moet je wel je moeder thuislaten en die andere foto's uit het incest-album

[Image: img423031edb083d.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#63
Ik ga niet met mn moeder naar de achterhoek, wat denk jij nou!
Reply
#64
Peter Wrote:Ik ga niet met mn moeder naar de achterhoek, wat denk jij nou!

Ik denk eerlijk gezegd dat jullie het gewoon en plein publique doen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#65
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Ik ga niet met mn moeder naar de achterhoek, wat denk jij nou!

Ik denk eerlijk gezegd dat jullie het gewoon en plein publique doen

Hij zegt ook niet, ik doe het niet met mijn moeder in de Achterhoek....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#66
Misschien komt ze een daggie langs, ze is dol op de sauna!
Reply
#67
[Image: cartman.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#68
Vret Mien Gras Wrote:Verder dan 114.473 kan niet want ik heb het al >10x gegooid.
Collega van me gooit net 114.681 meter.
What, me worry?
Reply
#69
Damn kutspel, dan moet ik dat ook kunnen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#70
Ik wil je niet in een dip werken Vret, maar hij gooit nu zelfs 114.734
What, me worry?
Reply
#71
Je wil me niet in een dip werken......
Je haat me gewoon :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#72
Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect!
Reply
#73
ik snap er geen reet van hoe jullie over de 100 meter gooien. ik gooi hem 10x door het raam...10x 37 meter . hij gaat het raam uit...remt af bij de schoorsteen...en dwarrelt het gras in naar de 37 meter. kan het ook anders?
Reply
#74
Als je harder of hoger door het raam gooit heb je geen last van dat draaien bij de schoorsteen, dan kom je verder.
Reply
#75
kooltje Wrote:ik snap er geen reet van hoe jullie over de 100 meter gooien. ik gooi hem 10x door het raam...10x 37 meter . hij gaat het raam uit...remt af bij de schoorsteen...en dwarrelt het gras in naar de 37 meter. kan het ook anders?

Zie:

Vret Mien Gras Wrote:
AssyriskaFF Wrote:hoe kom je zo ver?
ik kom maar tot de 40.000 ofz

Zie:

Vret Mien Gras Wrote:114.473
Ga met de muis (vliegtuigje) helemaal naar linksbovenin.
Ga dan met de muis buiten beeld. Kom dan met de muis terug in beeld rechts iets boven die balk, dan heb je zeker de maximale snelheid etc etc.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#76
Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect!

Zij werken tenminste...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#77
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect!

Zij werken tenminste...

Ik idd niet echt, maar krijg toch netjes elke maand een mooi bedrag op mn rekening. :Big Grin
Reply
#78
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect!

Zij werken tenminste...

Ik idd niet echt, maar krijg toch netjes elke maand een mooi bedrag op mn rekening. :Big Grin

om de ww-uitkering nou een mooi bedrag te noemen... :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#79
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect!

Zij werken tenminste...

Ik idd niet echt, maar krijg toch netjes elke maand een mooi bedrag op mn rekening. :Big Grin

om de ww-uitkering nou een mooi bedrag te noemen... :roll:

Mwah ik ben iig de meest verdienende student met recht op studiefinanciering. :razz:
Reply
#80
Er zijn er hier toch wel een aantal kudde dieren zeg.....
Hoe makkelijk scoren zeg, allemaal tegen Peter.
Nou roept hij ook wel regelmatig domme dingen, maar hoe jullie er toch allemaal op in gaan zeg......het word gewoon droef.

Shit, nou heb ik toch gereageerd, waar ik het al een paar Maanden tegen kon houden.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#81
Peter Wrote:
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect!

Zij werken tenminste...

Ik idd niet echt, maar krijg toch netjes elke maand een mooi bedrag op mn rekening. :Big Grin

om de ww-uitkering nou een mooi bedrag te noemen... :roll:

Mwah ik ben iig de meest verdienende student met recht op studiefinanciering. :razz:

Yes.... € 10.630,74 netto over het gehele jaar 2007, dus ongeveer 886 netto per maad... het is maar wat je een mooi bedrag noemt.

Maar zolang jij er maar gelukkig mee bent Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#82
Adder Wrote:Er zijn er hier toch wel een aantal kudde dieren zeg.....
Hoe makkelijk scoren zeg, allemaal tegen Peter.
Nou roept hij ook wel regelmatig domme dingen, maar hoe jullie er toch allemaal op in gaan zeg......het word gewoon droef.

Shit, nou heb ik toch gereageerd, waar ik het al een paar Maanden tegen kon houden.....

Juist, dat heb ik een maand geleden ook al opgemerkt.
Het is hetzelfde als Duitse grapjes over Tukkers, om te huilen die opmerkingen!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#83
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect!

Zij werken tenminste...

Ik idd niet echt, maar krijg toch netjes elke maand een mooi bedrag op mn rekening. :Big Grin

om de ww-uitkering nou een mooi bedrag te noemen... :roll:

Mwah ik ben iig de meest verdienende student met recht op studiefinanciering. :razz:

Yes.... € 10.630,74 netto over het gehele jaar 2007, dus ongeveer 886 netto per maad... het is maar wat je een mooi bedrag noemt.

Maar zolang jij er maar gelukkig mee bent Wink

Precies. :razz: Das meer dan genoeg voor een student die als enige 'verplichting' (want thuisblijven staat uiteraard vrij) 10 uur school per week heeft. Ik heb 0 euro aan vaste lasten in de maand dus ik hou zelfs over. :8:
Reply
#84
Peter Wrote:Ik heb 0 euro aan vaste lasten in de maand

[baby]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#85
Net mijn 1e 5 uur gewerkt van 2007, gelukkig was het maar eenmalig :razz: !

Werken is -EV, poker is +EV !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: