The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Penn spel?
#1
<!-- m --><a class="postlink" href="http://challenge.atptennis.com/php/home.php">http://challenge.atptennis.com/php/home.php</a><!-- m -->

doen jullie mee?
Reply
#2
vertel er even kort wat over kool, wat moet je doen? heb even weinig tijd om 't uit te pluizen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
centre court Wrote:vertel er even kort wat over kool, wat moet je doen? heb even weinig tijd om 't uit te pluizen.
Ik dacht er juist samen een beetje uit te komen Wink

Het is ook in de vorm van een poll. Je voorspelt de uitslagen...en krijgt naarmate het toernooi vordert meer punten per goed voorspelde wedstrijd.
Wat mij het minst duidelijk is is om welk toernooi het gaat...ik denk Cincinnati van volgende week. Heb me in ieder geval aangemeld...en er staat dat de loting er is vanaf 10 augustus.
en de prijzen zijn groots..maar zullen er wel heel veel mee doen ofzo.
maar met dat geluk van jou deze week...je weet nooit Smile
Reply
#4
Als het hetzelfde als vorig jaar is, is het simpelweg het complete schema invullen.
Reply
#5
Western & Southern Financial Group Masters

Staat er bij. Is dus inderdaad Cincinnati.
Reply
#6
Ik heb mijn voorspelling afgegeven...... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#7
ik ook, maar alles was al ingevuld :S
Reply
#8
cruijff Wrote:ik ook, maar alles was al ingevuld :S

Kun je wijzigen door op de speler van je keuze te klikken.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#9
Ja ik zag het.. Bedankt in ieder geval!
Reply
#10
heb ook ingevuld, zien wat 't wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
tja...je zal alles goed moeten hebben om te winnen
Reply
#12
Wat is de deadline overigens?
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#13
Contestants may change their predictions any time between the time the draw is posted until two hours prior to the Event’s first main draw match is scheduled (the "Deadline").
Reply
#14
Net op tijd....
Reply
#15
Ook maar gedaan Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Nog 17 mensen in de race voor het miljoen.
Reply
#17
mensen van 't forum? =P~
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
centre court Wrote:mensen van 't forum? =P~

In de Top-100 kan ik geen forummers ontdekken (of ze spelen met een andere naam mee dan hier).....
Opvallend dat 85% Federer in de finale ziet en daarvan 76% hem de cup ziet winnen..... :roll:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#19
15 Buurs 11 191
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
Bocaloca Wrote:15 Buurs 11 191

I'm sorry, niet goed gekeken.
Buurs gaat het miljoen winnen en deelt met alle forummers.... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#21
Nee Buurs kan ook al geen miljoen meer winnen. Sinds mijn post is het bijgewerkt met Querrey (denk ik), nu zijn er nog maar veertien die kans maken op het miljoen.
Reply
#22
Bocaloca Wrote:15 Buurs 11 191

:wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Ik doe het wel heel erg goed zie ik nu :8:

1e ronde maar 1 fout.
Sta nog steeds 15e
Alleen Karlovic fout
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Monaco heb ik zelfs op winst :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
En er is weer een update geweest... ik sta 6e :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Volhouden dan Big Grin
Reply
#27
inmiddels buiten top 100 :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
:eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Roddick van Verdasco laten verliezen?
Reply
#30
Elikian Wrote:Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Roddick van Verdasco laten verliezen?

nee, de verschillen zijn heel klein.

Canas, Calleri, Haas, Tursunov en Mathieu had ik fout.

Daarentegen heb ik Nieminen in de kwartfinale.
Daar kan ik dus veel punten pakken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: