The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Klop
#1
De manager van Klop gaat ermee stoppen. Gegadigden voor het overnemen, doortrainen van Klop (Topcu??) kunnen zich bij me melden.

Deze beslissing heeft niks met het spel, forum, medespelers of wat dan ook aangaande het spel te maken. Ik heb er gewoon andere dingen voor mezelf te doen.

Lang Leve FC CT!! Kampioen dit jaar, let maar op.

Ik zal jullie wel zo af en toe blijven volgen en misschien wel een aanmoediging meegeven op dit forum.

Groetjes allemaal en succes.

Vietjes

Speciaal voor Mukkus. Zet 'm op waar je ook gaat spelen, maar probeer eens wat minder de wiseguy te spelen. Op langere termijn gaat dit toch tegen je werken. Heb je vast al wel (eens) gemerkt.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#2
jammer dat je stopt.
En jammer dat je toch weer een sneer moet geven.....

Hopelijk dat Kooltje de Klop wilt overnemen. Topcu kan dan gewoon inactief voort gaan. Heb ik iig wat ruimte om Leede rust te kunnen geven.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Adder Wrote:jammer dat je stopt.
En jammer dat je toch weer een sneer moet geven.....

Hopelijk dat Kooltje de Klop wilt overnemen. Topcu kan dan gewoon inactief voort gaan. Heb ik iig wat ruimte om Leede rust te kunnen geven.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#4
Adder Wrote:jammer dat je stopt.
En jammer dat je toch weer een sneer moet geven.....

Hopelijk dat Kooltje de Klop wilt overnemen. Topcu kan dan gewoon inactief voort gaan. Heb ik iig wat ruimte om Leede rust te kunnen geven.

maar dit is helemaal niet als sneer bedoeld en dat meen ik oprecht. Dit is iets wat ik Mukkus mee wil geven en wat hij daarmee doet is aan hem. Ik wilde het alleen even kwijt en niet om hem te kwetsen, op stang te jagen, te irriteren of wat dan ook.

Ik denk dat Mukkus wel weet/voelt wat ik bedoel.

Je kan dit geloven of niet, zo niet dan is dat dan weer jouw probleem, of niet. Das aan jou.

groetjes Vietjes
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#5
Ik heb geen probleem en maak ook geen problemen.
Het kwam alleen zo bij mij over.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Adder Wrote:Ik heb geen probleem en maak ook geen problemen.
Het kwam alleen zo bij mij over.

Geeft niks
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#7
Ja ik wil Klop wel overnemen.
Vind het wel jammer van topcu..hoe gaat dat dan verder?
Reply
#8
topcu zal wel, na vervanging en na einde contract, verdwijnen bij ons, denk ik.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Waarom is klop meer waard dan alle andere spelers? is ie de beste Smile
Reply
#10
kooltje Wrote:Waarom is klop meer waard dan alle andere spelers? is ie de beste Smile
dat denkt ie ja......

Bepaalde skills zullen meer waarde hebben, maar hij moet vooral nu de tt volgen, want met name tackling is heel belangrijk en hij heeft daar nog niet zo'n hoge skill daarin.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
nou top vietjes..ik krijg de gegevens wel van je...je draait je beslissing niet terug he over twee maanden ofzo??
Reply
#12
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Waarom is klop meer waard dan alle andere spelers? is ie de beste Smile
dat denkt ie ja......

Bepaalde skills zullen meer waarde hebben, maar hij moet vooral nu de tt volgen, want met name tackling is heel belangrijk en hij heeft daar nog niet zo'n hoge skill daarin.
Ik zal er een prima speler van maken.
Nu ik wat meer te zeggen heb in het team Wink....Waarom krijgt ed van Meerte Janse meer betaald terwijl hij een stuk minder goed is?
Reply
#13
kooltje Wrote:
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Waarom is klop meer waard dan alle andere spelers? is ie de beste Smile
dat denkt ie ja......

Bepaalde skills zullen meer waarde hebben, maar hij moet vooral nu de tt volgen, want met name tackling is heel belangrijk en hij heeft daar nog niet zo'n hoge skill daarin.
Ik zal er een prima speler van maken.
Nu ik wat meer te zeggen heb in het team Wink....Waarom krijgt ed van Meerte Janse meer betaald terwijl hij een stuk minder goed is?

hij is manager. Dwz. zijn account (Tool) is dat en die krijgt 1 of andere formule, waardoor hij meer krijgt.
Na dit seizoen zal Onno meer krijgen, want dan gaat het managers account naar mij.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
kooltje Wrote:nou top vietjes..ik krijg de gegevens wel van je...je draait je beslissing niet terug he over twee maanden ofzo??

nope
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#15
Vietjes Wrote:Ik denk dat Mukkus wel weet/voelt wat ik bedoel.

Ik heb werkelijk geen flauw benul waar je op doelt. Leg eens uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
wanneer gaat het gebeuren?
Reply
#17
Login: vietjes

edit mac: even pass weggehaald
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#18
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Ik denk dat Mukkus wel weet/voelt wat ik bedoel.

Ik heb werkelijk geen flauw benul waar je op doelt. Leg eens uit.

Valt me werkelijk van je tegen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#19
ik heb even je post geedit vietjes...niet slim om je pass hier neer te zetten. Doe die maar via een pb naar kooltje dan.
Reply
#20
Mac Wrote:ik heb even je post geedit vietjes...niet slim om je pass hier neer te zetten. Doe die maar via een pb naar kooltje dan.

Weet ik. Oké :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#21
Kooltje is vanaf nu formeel manager van Klop. Ik wens hem en Klop succes bij de triomfen die Klop zeker gaat vieren. Uiteraard zal ik CT en in het bijzonder Klopperinho blijven volgen.

Succes heren en....Forza FC CT!!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#22
Vietjes Wrote:Kooltje is vanaf nu formeel manager van Klop. Ik wens hem en Klop succes bij de triomfen die Klop zeker gaat vieren. Uiteraard zal ik CT en in het bijzonder Klopperinho blijven volgen.

Succes heren en....Forza FC CT!!

Was leuk je erbij gehad te hebben Vietju! Het ga je goed Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#23
Depor Wrote:
Vietjes Wrote:Kooltje is vanaf nu formeel manager van Klop. Ik wens hem en Klop succes bij de triomfen die Klop zeker gaat vieren. Uiteraard zal ik CT en in het bijzonder Klopperinho blijven volgen.

Succes heren en....Forza FC CT!!

Was leuk je erbij gehad te hebben Vietju! Het ga je goed Wink

Thanx Depor. Blijf nog wel gewoon Hattrikken hoor. Komen we elkaar nog wel eens tegen denk ik. SD-cuppie ofzo :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#24
Top Vietjes!
Blij dat ik ineens 1 van de betere van Nederland ben geworden!
Geen optimale band met team, familie en vriendinnen...dus daar is nog wat werk te verrichten...maar dat gaat helemaal goed komen

Wat te doen met Topcu?? Kan ik die zelf bijhouden of word ik dan verwijdert?
Reply
#25
kooltje Wrote:Top Vietjes!
Blij dat ik ineens 1 van de betere van Nederland ben geworden!
Geen optimale band met team, familie en vriendinnen...dus daar is nog wat werk te verrichten...maar dat gaat helemaal goed komen

Wat te doen met Topcu?? Kan ik die zelf bijhouden of word ik dan verwijdert?

Ik zou het niet gokken om door te gaan met Topcu, tenzij je verschillende IP adressen hebt. Dan kan je de 1 op de ene doen en de andere speler op de andere
Anders log je niet meer in bij Topcu en zal hij tzt uit het spel verdwijnen, dus niet zelf doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: