The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TM Stats Cincinnati
#1
Top 100
77 open teams waarvan 8 leeg
In 69 teams 49 verschillende spelers gekozen:

Stepanek,Radek 47
Djokovic,Novak 46
Roddick,Andy 44
Nieminen,Jarkko 43
Mathieu,Paul-Henri 40
Delic,Amer 38
Hewitt,Lleyton 33
Youzhny,Mikhail 33
Falla,Alejandro 29
DelPotro,JuanMartin 26
Querrey,Sam 25
Melzer,Jurgen 23
Lopez,Feliciano 17
Rochus,Olivier 16
Verdasco,Fernando 15
Almagro,Nicolas 11
Haas,Tommy 9
Berdych,Tomas 7
Blake,James 6
Federer,Roger 6
Ginepri,Robby 6
Moya,Carlos 6
Nadal,Rafael 6
Safin,Marat 6
Canas,Guillermo 5
Ferrero,JuanCarlos 5
Gonzalez,Fernando 5
Kohlschreiber,Philipp 5
Ancic,Mario 4
Baghdatis,Marcos 3
Benneteau,Julien 3
Bjorkman,Jonas 3
Chela,JuanIgnacio 3
Ferrer,David 3
Gasquet,Richard 3
Karlovic,Ivo 3
Spadea,Vincent 3
Davydenko,Nikolay 2
Fish,Mardy 2
Mayer,Florian 2
Nalbandian,David 2
Calleri,Agustin 1
Gicquel,Marc 1
Henman,Tim 1
Hrbaty,Dominik 1
Murray,Andy 1
Pavel,Andrei 1
Robredo,Tommy 1
Wawrinka,Stanislas 1


Top 25
19 open teams waarvan 0 leeg
Gemiddeld 8.89 spelers gekozen:

Roddick,Andy 17
Djokovic,Novak 15
Nieminen,Jarkko 15
Delic,Amer 14
Mathieu,Paul-Henri 14
Stepanek,Radek 14
Querrey,Sam 10
DelPotro,JuanMartin 8
Falla,Alejandro 8
Youzhny,Mikhail 8
Lopez,Feliciano 7
Haas,Tommy 6
Melzer,Jurgen 6
Rochus,Olivier 5
Almagro,Nicolas 4
Hewitt,Lleyton 4
Ginepri,Robby 2
Verdasco,Fernando 2
Benneteau,Julien 1
Bjorkman,Jonas 1
Blake,James 1
Calleri,Agustin 1
Chela,JuanIgnacio 1
Gonzalez,Fernando 1
Kohlschreiber,Philipp 1
Moya,Carlos 1
Nadal,Rafael 1
Safin,Marat 1
Reply
#2
Thanks Mist. Djoko dus toch gewoon door 15 van de 19 gekozen. En we weten wie hem niet hebben :razz:

Querrey, Youzhny, Lopez en Haas moeten er zsm uit. Hewitt is mijn grote troef en daar heb ik ook wel vertrouwen in. Verder is het belangrijk dat Ollie vanavond wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Geen Ferrero? Toch de finalist van vorig jaar.
Reply
#4
Behoorlijk duur en vorige week een duidelijke nederlaag tegen Eiwit. Sinds Wimbledon heeft hij het niet meer zo. En zijn loting is natuurlijk ook niet gering.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Overigens ook de nummers 1,2,5,6,7,8 geplaatst niet gekozen. Wat zijn we toch eensgezind.
Reply
#6
Top 25
19 open teams waarvan 0 leeg
Gemiddeld 8.89 spelers gekozen:

Roddick,Andy 17
Djokovic,Novak 15
Nieminen,Jarkko 15
Delic,Amer 14
Mathieu,Paul-Henri 14
Stepanek,Radek 14
Querrey,Sam 10
DelPotro,JuanMartin 8
Falla,Alejandro 8
Youzhny,Mikhail 8
Lopez,Feliciano 7
Haas,Tommy 6
Melzer,Jurgen 6
Rochus,Olivier 5
Almagro,Nicolas 4
Hewitt,Lleyton 4

Ginepri,Robby 2
Verdasco,Fernando 2
Benneteau,Julien 1
Bjorkman,Jonas 1
Blake,James 1
Calleri,Agustin 1
Chela,JuanIgnacio 1
Gonzalez,Fernando 1
Kohlschreiber,Philipp 1
Moya,Carlos 1
Nadal,Rafael 1
Safin,Marat 1
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#7
Querrey verlies nou even aub! niks gepresteerd....hoe kunnen mensen hem kiezen?!!
Reply
#8
kooltje Wrote:Querrey verlies nou even aub! niks gepresteerd....hoe kunnen mensen hem kiezen?!!

19 jaar, groot talent, spelend in eigen land, halve finale indianapolis, finale challenger, weekje rust gepakt en reken maar uit.

Maar goed, ik had ook niet verwacht dat hij van Youzhny zou winnen.
Reply
#9
Querrey niets gepresteerd? Heb jij tennis gevolgd dit jaar? :o
Reply
#10
Elikian Wrote:Querrey niets gepresteerd? Heb jij tennis gevolgd dit jaar? :o
ja meer dan...
vertel maar
Reply
#11
Tom heeft het hierboven al gezegd.
Echt zo'n typisch mannetje voor de US Hardcourts. QF in San Jose, en nog ergens (check: Memphis). SF Indianapolis (oa Blake verslagen) een paar weken geleden gevolgd door een Challenger finale.

is na deze week gewoon top 50, en dat voor een speler van 19.

PS. Zie dat hij gewoon in al die toernooien tegen Benneteau en Karlovic speelde. 3x van Benneteau gewonnen, 2x van Karlovic :p
Reply
#12
Voor de rest niks echt slecht en verliezen in finale van niemeyer ook niet top. maar we zullen zien. Wel knap dat hij zo jong al zo hoog staat...door te pieken in een paar toernooien
Reply
#13
Querrey is natuurlijk een goede, opkomende speler en ik zat weer te twijfelen. Waar het vorige week Russell of Dancevic was, was het nu Del P/Rochus of Querrey. Ik zag Sam van Youzhny verliezen en gaf Rochus en Del P een grotere kans op 18 punten. Helaas pakt die keuze weer verkeerd uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Ad Wim Wrote:Querrey is natuurlijk een goede, opkomende speler en ik zat weer te twijfelen. Waar het vorige week Russell of Dancevic was, was het nu Del P/Rochus of Querrey. Ik zag Sam van Youzhny verliezen en gaf Rochus en Del P een grotere kans op 18 punten. Helaas pakt die keuze weer verkeerd uit...

schade aardig beperkt lijkt mij.

22 om 25 punten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Icon_question

18 om 25 of 4 om 25, die is wel zuur. En Sam kan nog meer halen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ad Wim Wrote:Icon_question

18 om 25 of 4 om 25, die is wel zuur. En Sam kan nog meer halen...

op die manier.
achteraf is natuurlijk makkelijk praten.
Querrey had het in de 1e ronde heel moeilijk.
Als hij er met 1 punt afgaat hoor je niemand.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Inderdaad, en nu is het stom dat je hem niet hebt, zo gaat het altijd. Zo ging het met Dancevic ook vorige week, die had het ook elke wedstrijd moeilijk. Helaas vallen die keuzes de laatste weken net niet goed. Als die nog gaan vallen, ga ik top 3 halen Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
rustig Ad.
eerst maar eens steady in top 10 en dan top 5 :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
Ad Wim Wrote:Inderdaad, en nu is het stom dat je hem niet hebt, zo gaat het altijd. Zo ging het met Dancevic ook vorige week, die had het ook elke wedstrijd moeilijk. Helaas vallen die keuzes de laatste weken net niet goed. Als die nog gaan vallen, ga ik top 3 halen Icon_twisted
je had een topscore vorige week...gewoon keuzes die je maakt...en dan moet je geluk hebben
Reply
#20
Tja, Djoko vond ik niet zo'n hele moeilijke keuze, maar die pakte uiteindelijk super uit. Dat is zeldzaam. Meestal worden zulk soort toernooien beslist op het wel of neit nemen van een kleintje die ver komt, zoals Dancevic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Je kiest altijd met de gegevens die je op dat moment hebt (achteraf is het geen spelletje Smile).
Het is nu makkelijk praten om te zeggen dat Querrey een must-have was. Ik heb alleen gezegd dat hij op US HC heel wat bereikt heeft dit jaar, zeker voor zon jonge up-and-coming speler. Maar hij had in de eerste ronde wel Youzhny tegen die dit jaar ook op HC meer dan goed is, en dat Nadal daar opgeeft is natuurlijk ook iets waar je niet vanuit gaat Smile

Ik had gekozen voor Youzhny, en dan is Querrey geld weggooien, dus ik hem heb zelf ook niet Smile
Reply
#22
querrey moest 1e ronde tegen gicquel
dus 7 punten was redelijk zeker
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Niks is zeker voor die kleine jongens en dat bleek achteraf wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: