The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




18/08/2007 Nelson City vs FC CT
#1
Aangezien Nelson veel en alles ruim wint de laatste tijd, gaan we ze maar met dezelfde wapens bestrijden, namelijk 334 spelen.

Applaus voor degenen die voor deze belangrijke pot hun fitness boven de 95 hebben gezet..... =D> Icon_evil


Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.
GK GK Sjaak Born 19 96% 99% 100%
DR D C Didier Onstein 19 100% 94% 100%
DC D C Cas Oosterhuis 19 97% 92% 100%
DL D C Giel van de Poel 19 100% 100% 100%
MC M C Eddy Kloppenberg 19 100% 100% 100%
MC D C Wilfred Souer 19 100% 91% 100%
MC M C Ed van Meerte Janse 19 100% 100% 100%
FL F C Onno van den Berg 19 100% 100% 100%
FC M C Henk Lips 19 95% 100% 100%
FC F C Joep Segeren 19 95% 85% 100%
FR M R Jelle de Leede 19 97% 93% 100%


GK Levi de Wit 19 89% 100% 100%
M R Bart Topcu 17 100% 100% 100%
M L Emile Bostoen 19 81% 100% 100%
M C Jonas Boer 19 93% 100% 100%
M C Milad Acda 19 91% 100% 100%
M L Wiebe van IJperen 19 93% 100% 100%
F C Lucas van Boxel 19 94% 100% 100%




geen wissels, niemand is fit genoeg. Zoals jullie zien is het een bende, qua posities maar we hopen er maar het beste van.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
shit sorry ik kwam in mn berekeningen toch echt op 96% uit. blijkbaar iets over het hoofd gezien
Reply
#3
Eerste wedstrijd in de basis met klop! Jammer dat sommige gasten het laten afweten..zo gaan we het niet redden. zo moeilijk is het niet om maximaal te presteren. zowel met trainen als wedstrijden.
Reply
#4
Mac Wrote:shit sorry ik kwam in mn berekeningen toch echt op 96% uit. blijkbaar iets over het hoofd gezien

reizen naar een andere stad.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
Ik had daar idd ook geen rekening mee gehouden, kwam op 97 uit...
Ben benieuwd hoe ik als spits zal fungeren...
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Joep in de basis! (zal wel ff avoid getting tired uitzetten)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
1-0 achter
Reply
#8
6-0 :eeeek:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#9
Tja te weinig fitte spelers (waaronder ikzelf) daardoor te veel spelers niet op hun eigen plek (6 man). Dus een terechte uitslag. Zeker als je ziet dat Box nog 6 ballen heeft tegen gehouden
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#10
Dubbele schokker!
Een dikke 6-0 nederlaag en starten op het middenveld.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#11
Snap btw niet dat we 3-3-4 speelden...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#12
we missen de inzet van iedereen....meer dan terecht deze uitslag...iedereen speelt voor zichzelf. sommige bij ons zijn er gewoon niet genoeg mee bezig. Allemaal slappe excuses waarom niet fit...hoelang spelen jullie dit spel nou al??!!
Reply
#13
Depor Wrote:Snap btw niet dat we 3-3-4 speelden...


Kijk even naar de laatste wedstrijden van Nelson en let vooral op de uitslagen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
kooltje Wrote:we missen de inzet van iedereen....meer dan terecht deze uitslag...iedereen speelt voor zichzelf. sommige bij ons zijn er gewoon niet genoeg mee bezig. Allemaal slappe excuses waarom niet fit...hoelang spelen jullie dit spel nou al??!!

Kooltje, het is leuk dat je het account van de Klop hebt gekregen, maar kom hier nou nu niet vertellen hoe het allemaal moet terwijl je het spelletje zelf nog niet helemaal snapt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#15
Depor Wrote:
kooltje Wrote:we missen de inzet van iedereen....meer dan terecht deze uitslag...iedereen speelt voor zichzelf. sommige bij ons zijn er gewoon niet genoeg mee bezig. Allemaal slappe excuses waarom niet fit...hoelang spelen jullie dit spel nou al??!!

Kooltje, het is leuk dat je het account van de Klop hebt gekregen, maar kom hier nou nu niet vertellen hoe het allemaal moet terwijl je het spelletje zelf nog niet helemaal snapt.
ik snap het prima...Het is gewoon raar dat niet iedereen 100% fit is.
Jij vindt het misschien normaal 6-0 verliezen...maar ik vind dat nog jammer..misschien wel juist omdat ik nieuw ben
Reply
#16
kooltje Wrote:
Depor Wrote:
kooltje Wrote:we missen de inzet van iedereen....meer dan terecht deze uitslag...iedereen speelt voor zichzelf. sommige bij ons zijn er gewoon niet genoeg mee bezig. Allemaal slappe excuses waarom niet fit...hoelang spelen jullie dit spel nou al??!!

Kooltje, het is leuk dat je het account van de Klop hebt gekregen, maar kom hier nou nu niet vertellen hoe het allemaal moet terwijl je het spelletje zelf nog niet helemaal snapt.
ik snap het prima...Het is gewoon raar dat niet iedereen 100% fit is.
Jij vindt het misschien normaal 6-0 verliezen...maar ik vind dat nog jammer..misschien wel juist omdat ik nieuw ben

Ik vind het ook jammer, maar 100% fit kan niet altijd omdat je dat een training kost, dus niet effectief is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Depor Wrote:
kooltje Wrote:
Depor Wrote:
kooltje Wrote:we missen de inzet van iedereen....meer dan terecht deze uitslag...iedereen speelt voor zichzelf. sommige bij ons zijn er gewoon niet genoeg mee bezig. Allemaal slappe excuses waarom niet fit...hoelang spelen jullie dit spel nou al??!!

Kooltje, het is leuk dat je het account van de Klop hebt gekregen, maar kom hier nou nu niet vertellen hoe het allemaal moet terwijl je het spelletje zelf nog niet helemaal snapt.
ik snap het prima...Het is gewoon raar dat niet iedereen 100% fit is.
Jij vindt het misschien normaal 6-0 verliezen...maar ik vind dat nog jammer..misschien wel juist omdat ik nieuw ben

Ik vind het ook jammer, maar 100% fit kan niet altijd omdat je dat een training kost, dus niet effectief is.

Mooi lesje effectiviteit van jouw kant. Gaat ie een beetje met de korte passes?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#18
Legion Wrote:
Depor Wrote:
kooltje Wrote:
Depor Wrote:
kooltje Wrote:we missen de inzet van iedereen....meer dan terecht deze uitslag...iedereen speelt voor zichzelf. sommige bij ons zijn er gewoon niet genoeg mee bezig. Allemaal slappe excuses waarom niet fit...hoelang spelen jullie dit spel nou al??!!

Kooltje, het is leuk dat je het account van de Klop hebt gekregen, maar kom hier nou nu niet vertellen hoe het allemaal moet terwijl je het spelletje zelf nog niet helemaal snapt.
ik snap het prima...Het is gewoon raar dat niet iedereen 100% fit is.
Jij vindt het misschien normaal 6-0 verliezen...maar ik vind dat nog jammer..misschien wel juist omdat ik nieuw ben

Ik vind het ook jammer, maar 100% fit kan niet altijd omdat je dat een training kost, dus niet effectief is.

Mooi lesje effectiviteit van jouw kant. Gaat ie een beetje met de korte passes?

Ik volg geen korte passes omdat ik dat niet voor mijn speler interessant vind...ben je het er niet mee eens dan kunnen we er over discusseren.Dat is wat anders als op 94% niet fitness trainen omdat je dat een dag later beter kan doen. En al helemaal de kritiek van kooltje die hier net een maandje tussen zit en nu gaat vertellen hoe slecht iedereen wel niet is die niet 100% fit is...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: