The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AC Milan-PSV
#1
Vermoedelijke opstelling AC Milan
Dida, Cafu, Stam, Maldini, Kaladze, Gattuso, Pirlo, Seedorf, Kakà, Shevchenko en Vieri.

Vermoedelijke opstelling PSV
Gomes, Reiziger, Alex, Ooijer, Lamey, Afellay, Simons, Cocu, Farfan, Robert en Beasley.

Oostenrijker Plautz leidt AC Milan - PSV
De UEFA heeft de Oostenrijker Konrad Plautz aangewezen als leidsman voor het Champions League duel tussen AC Milan en PSV. Hij leidde in het verleden drie duels voor PSV. Alle duels onder zijn leiding werden door PSV gewonnen, achtereenvolgens tegen Dynamo Kiev en de Griekse clubs AEK Athene en Panathinaikos.

Farfan en Reiziger op tijd weer fit
De PSV'ers Jefferson Farfan en Michael Reiziger lijken tijdig hersteld van hun blessures voor het Champions-Leagueduel tegen AC Milan woensdag. Aanvaller Farfán gaat er zelf vanuit dat hij kan spelen, verdediger Reiziger doet zeker mee. Trainer Guus Hiddink houdt wat betreft Farfán nog een slag om de arm en wil de laatste training afwachten. De aanvaller zegt zelf wel met pijntjes te willen spelen. Reiziger trainde maandag volop mee en dat ging zonder problemen.

Alleen Roda JC won in San Siro van Milan
AC Milan speelde in Europees verband in het eigen San Siro zes keer eerder tegen een Nederlandse tegenstander. Alleen Roda JC wist in het onderkomen van AC Milan te winnen. PSV en Ajax verloren ieder twee keer. Feyenoord verloor in 1969 in de 2e ronde van de Europacup-1 met 1-0. Onder andere door een goede return zouden de Rotterdammers voor de finale mogen terugkeren naar San Siro.



Ik verwacht dat we weer met 2-0 naar huis gaan, ik hoop dat het 0-0 blijft.
Reply
#2
ben blij dat sheva speelt!
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#3
Gok op een 2-0/3-1 overwinning....
San Siro win je gewoon bijna niet, klote spitsen van dat Milan altijd met hun halve kansjes....

Jammer dat Ambrosini niet meedoet....Misschien mag hij in de 91e minuut invallen.... :wink:
Reply
#4
Ik denk ook een 2-0 helaas.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
3-0, 2 keer Sjefke, 1 keer Kale Surinaamse ex-International. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Fabian Wrote:Gok op een 2-0/3-1 overwinning....
San Siro win je gewoon bijna niet, klote spitsen van dat Milan altijd met hun halve kansjes....

die ene van tomasson tegen ajakkes was echwel een grote kans. die schoot hij prachtig binnen.

ik denk dat de papen wel een keer scoren.
Reply
#7
waf Wrote:
Fabian Wrote:Gok op een 2-0/3-1 overwinning....
San Siro win je gewoon bijna niet, klote spitsen van dat Milan altijd met hun halve kansjes....

die ene van tomasson tegen ajakkes was echwel een grote kans. die schoot hij prachtig binnen.

Die was al over de lijn.... :wink:
Reply
#8
tietuh Wrote:ben blij dat sheva speelt!

Niet verwacht dan? Enige twijfel was volgens mij of Vieri of Gilardino zou spelen...
What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Reply
#9
Ach, Club Brugge heeft er recentelijk ook nog eens een 0-1 weggekaapt.
Natuurlijk is 2-0 de logische uitslag, maar je weet maar nooit. Bal rond, 90 minuten, etc.
Reply
#10
Gras groen?
Reply
#11
Vorm van de dag?

Deze wedstrijd kan mij in alle opzichten gestolen worden. Van mij mag PSV best winnen mits het dan maar met 2-3 is met twee goals van onbekende Milan spelers.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Bumme Wrote:Vorm van de dag?

Deze wedstrijd kan mij in alle opzichten gestolen worden. Van mij mag PSV best winnen mits het dan maar met 2-3 is met twee goals van onbekende Milan spelers.

Als jij Kaka niet kent ben ik het van harte met je eens. 3-2 lijkt mij een terechte uitslag, gezien een hattrick van de onbekende kaka en een E.D.tje van Kaladze....
Reply
#13
Ik hoop dat ze winnen en flink aan het bier gaan! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Iamauser Wrote:
tietuh Wrote:ben blij dat sheva speelt!

Niet verwacht dan? Enige twijfel was volgens mij of Vieri of Gilardino zou spelen...

nee als je goed gelezen hebt dan las je dat hij sheva wilde sparen voor de topperT tegen Juve zondag :wink:
wel scherp blijven he ookal werk je nu :wink:
Reply
#15
vieri zou zowiezo spelen idd, was al te lezen op vi.nl
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
tietuh Wrote:
Iamauser Wrote:
tietuh Wrote:ben blij dat sheva speelt!

Niet verwacht dan? Enige twijfel was volgens mij of Vieri of Gilardino zou spelen...

nee als je goed gelezen hebt dan las je dat hij sheva wilde sparen voor de topperT tegen Juve zondag :wink:
wel scherp blijven he ookal werk je nu :wink:

Denk dat iedereen wel wist dat Sheva zou gaan spelen, alleen wie zijn ´sidekick´ zou worden was de vraag. En dat is, zoals een btje verwacht, Vieri. :wink:
What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Reply
#17
Iamauser Wrote:
tietuh Wrote:
Iamauser Wrote:
tietuh Wrote:ben blij dat sheva speelt!

Niet verwacht dan? Enige twijfel was volgens mij of Vieri of Gilardino zou spelen...

nee als je goed gelezen hebt dan las je dat hij sheva wilde sparen voor de topperT tegen Juve zondag :wink:
wel scherp blijven he ookal werk je nu :wink:

Denk dat iedereen wel wist dat Sheva zou gaan spelen, alleen wie zijn ´sidekick´ zou worden was de vraag. En dat is, zoals een btje verwacht, Vieri. :wink:

gila niet eens op de bank hihi
Reply
#18
Come on Sheva!!! =D>

3x scoren en PSV met 3-4 winnen [-o<
Reply
#19
sheva wil wisselen...
Reply
#20
Ach, de rest maakt het tot nu toe meer dan goed :wink:
Reply
#21
En Sheva eruit...
Maar nu komt die kut-anti-voetballer Inzaghi erin... Gatverdamme, wat een hekel heb ik aan die gast. Geef 'm een voetbal en hij kan er geen drol mee, hij kan mijn opa niet eens uitspelen, maar toch krijgt ie er altijd wel weer eentje tegen de netten... puke!
Reply
#22
Knap gedaan mannen, en bijna nog gewonnen ook op zijn milans......

=D> =D> =D>
Bangkok resident.
Reply
#23
Ricochan Wrote:Knap gedaan mannen, en bijna nog gewonnen ook op zijn milans......

=D> =D> =D>

Dat was echt drama zeg. 3 tegen 2 op het eind en niet kunnen uitspelen, een beetje vertragen.

Maar met een punt kom je hier heel, heel, heel goed weg en mag je zeer tevreden zijn. Gefeliciteerd!
Reply
#24
Klasse heren =D> =D>

Nu nog winnen van die Turken thuis en een puntje pakken tegen Schalke en ze zijn een heel eind...
Reply
#25
Met kunst en vliegwerk noem ik dit....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#26
Prima gestolen punt uit Milan weg gehaald...

De manier waarop doet er niet toe.... =D>
Make tea, not war
Reply
#27
TOP prestatie =D> (de manier waar op doet niet terzake :wink: )

Gomes =D>
Reply
#28
Gomes en Ooijer waren tegen dit Milan erg sterk maar tegen de spitsen van Ajax komen ze zondag niet zo makkelijk met een punt weg..

Naar hun kunnen gespeeld en puur voor het punt gegaan. Knap werk om dat dan ook te halen. Gaat een spannende poule worden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#29
Bumme Wrote:Gomes en Ooijer waren tegen dit Milan erg sterk maar tegen de spitsen van Ajax komen ze zondag niet zo makkelijk met een punt weg..

Naar hun kunnen gespeeld en puur voor het punt gegaan. Knap werk om dat dan ook te halen. Gaat een spannende poule worden.


"spitsen" van ajaks :Big Grin :Big Grin :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
#30
Spitsen blijven het Rico, of ze nou scoren of niet ?

Jij blijft toch ook vuilnisophaler, ook al valt er soms weinig op te halen ? :wink:
Reply


Forum Jump: