The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Utrecht - Feyenoord
#1
Grandelletje weer :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Grandel! :lol:

0-1 Bruins (schot)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Slory blessure aan zijn wreef :-s
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#4
goa Wrote:Slory blessure aan zijn wreef :-s

als slory en grandel allebei een poot breken mogen ze niks zeggen. nare botsing. slory eruit, grandel gelukkig (nog) niet. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Ik snap wel waarom Van Hanegem die Grandel laat keepen..... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#6
vorm voor grandel in de rust. Icon_evil :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
0-2 Hofs(Makaay)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
0-3 Makaay(Hofs)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Leuk counterteam dat Feyenoord met Makaay voorin.
Reply
#10
Knappe overwinning.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Beaam 0-3 bij Utrecht is gewoon erg goed
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Hofs met een doelpunt en een assist, die is toch volgens een aantal Feyenoord supporters niet goed genoeg? :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#13
Toch ongelofelijk dat jongens als Gio, Makaay en De Cler gekozen hebben voor Feyenoord. En ze zijn ook bezig met Koller en El Hamdaoui.
Ik snap er niks van, maar ze hebben wel een rete-goeie selectie zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Feyenoord was goed.
Das Phantom was weergaloos, heerlijk om hem weer aan het werk te zien op de Nederlandse velden. Hofs speelde ook puik.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
Ad Wim Wrote:Toch ongelofelijk dat jongens als Gio, Makaay en De Cler gekozen hebben voor Feyenoord. En ze zijn ook bezig met Koller en El Hamdaoui.
Ik snap er niks van, maar ze hebben wel een rete-goeie selectie zo.

Waarom is dat ongelooflijk? Dat je er niks van snapt is mij volkomen duidelijk trouwens...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
Ad snapt niet dat Feyenoord qua uitstraling e.d. een nog zeker zo'n grote club als ajax is. dat blijkt wel uit de jongens die blijkbaar toch allemaal wel willen komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
centre court Wrote:Ad snapt niet dat Feyenoord qua pieken dit jaar een nog zeker zo'n grote club als ajax is. dat blijkt wel uit de jongens die blijkbaar toch allemaal wel willen komen.
Reply
#18
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Toch ongelofelijk dat jongens als Gio, Makaay en De Cler gekozen hebben voor Feyenoord. En ze zijn ook bezig met Koller en El Hamdaoui.
Ik snap er niks van, maar ze hebben wel een rete-goeie selectie zo.

Waarom is dat ongelooflijk? Dat je er niks van snapt is mij volkomen duidelijk trouwens...
Jezus, wat ben je weer origineel in je uitspraken zeg Xtragaap4de

En nee, ik snap er geen fuck van. Ik snap niet dat als je een speler als Makaay of De Cler bent, dat je dan naar een club als Feyenoord met een team in opbouw gaat, en dus blijkbaar voor het geld kiest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Toch ongelofelijk dat jongens als Gio, Makaay en De Cler gekozen hebben voor Feyenoord. En ze zijn ook bezig met Koller en El Hamdaoui.
Ik snap er niks van, maar ze hebben wel een rete-goeie selectie zo.

Waarom is dat ongelooflijk? Dat je er niks van snapt is mij volkomen duidelijk trouwens...
Jezus, wat ben je weer origineel in je uitspraken zeg Xtragaap4de

En nee, ik snap er geen fuck van. Ik snap niet dat als je een speler als Makaay of De Cler bent, dat je dan naar een club als Feyenoord met een team in opbouw gaat, en dus blijkbaar voor het geld kiest.

Je snapt het dus inderdaad echt niet. Als Makaay en de Cler nou ergens NIET voor kiezen, dan is het voor het geld. Makaay levert sowieso salaris in en de Cler had in het buitenland nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kunnen vangen dan bij Feyenoord. Ze kiezen allebei bewust voor een team in opbouw waar ze hun bijdrage aan kunnen leveren en hebben, vermoed ik, vooral voor Feyenoord gekozen omdat er meer gerenommeerde spelers (zoals Gio) en een goede trainer voor Feyenoord kozen.

En als jij elke keer weer vergelijkbare domme dingen zegt hoef ik ook niet origineel te zijn in mijn reactie daarop...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#20
Ad je hebt al bijna net zoveel onzin uitgekraamd als heel vorig seizoen bij elkaar. Echt ongelooflijk ben je :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Ekslem Wrote:Ad je hebt al bijna net zoveel onzin uitgekraamd als heel vorig seizoen bij elkaar. Echt ongelooflijk ben je :lol:

:razz:
Bangkok resident.
Reply
#22
Gerben Zonderland Wrote:Je snapt het dus inderdaad echt niet. Als Makaay en de Cler nou ergens NIET voor kiezen, dan is het voor het geld. Makaay levert sowieso salaris in en de Cler had in het buitenland nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kunnen vangen dan bij Feyenoord. Ze kiezen allebei bewust voor een team in opbouw waar ze hun bijdrage aan kunnen leveren en hebben, vermoed ik, vooral voor Feyenoord gekozen omdat er meer gerenommeerde spelers (zoals Gio) en een goede trainer voor Feyenoord kozen.
Nee, ik snap het inderdaad niet, dat is ook wat ik de hele tijd aangeef. Dus waarom jij dat constant moet aanstippen :roll:

Makaay zou sowieso salaris inleveren, waar hij ook heen ging. Maar hij had voor heel veel andere clubs kunnen kiezen.
En ik denk dat De Cler op de top van zijn kunnen zit momenteel, en dan snap ik niet dat je voor een club in opbouw kiest, dat heeft ie namelijk ook al een keer meegemaakt bij AZ.
En volgens mij kon De Cler ook nog niet weten dat al deze goede jongens zouden komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ekslem Wrote:Ad je hebt al bijna net zoveel onzin uitgekraamd als heel vorig seizoen bij elkaar. Echt ongelooflijk ben je :lol:
Dan ben je er dus al aan gewend, net als aan het saaie resultaatvoetbal van die club van je.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Ad je hebt al bijna net zoveel onzin uitgekraamd als heel vorig seizoen bij elkaar. Echt ongelooflijk ben je :lol:
Dan ben je er dus al aan gewend, net als aan het saaie resultaatvoetbal van die club van je.

Undecided ................. :cheers:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Toch ongelofelijk dat jongens als Gio, Makaay en De Cler gekozen hebben voor Feyenoord. En ze zijn ook bezig met Koller en El Hamdaoui.
Ik snap er niks van, maar ze hebben wel een rete-goeie selectie zo.

Waarom is dat ongelooflijk? Dat je er niks van snapt is mij volkomen duidelijk trouwens...
Jezus, wat ben je weer origineel in je uitspraken zeg Xtragaap4de

En nee, ik snap er geen fuck van. Ik snap niet dat als je een speler als Makaay of De Cler bent, dat je dan naar een club als Feyenoord met een team in opbouw gaat, en dus blijkbaar voor het geld kiest.

Je snapt het dus inderdaad echt niet. Als Makaay en de Cler nou ergens NIET voor kiezen, dan is het voor het geld. Makaay levert sowieso salaris in en de Cler had in het buitenland nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kunnen vangen dan bij Feyenoord. Ze kiezen allebei bewust voor een team in opbouw waar ze hun bijdrage aan kunnen leveren en hebben, vermoed ik, vooral voor Feyenoord gekozen omdat er meer gerenommeerde spelers (zoals Gio) en een goede trainer voor Feyenoord kozen.

En als jij elke keer weer vergelijkbare domme dingen zegt hoef ik ook niet origineel te zijn in mijn reactie daarop...

Willen jullie die natte wind ajb niet zoveel quoten. Ik heb reeds hoofdpijn. Discussies met Ada graag in het badmintonforum.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#26
Bor de Wolf Wrote:Willen jullie die natte wind ajb niet zoveel quoten.

Ad Wim Wrote:Iik snap dat niet, dat is ook wat ik de hele tijd aangeef. Dus waarom moet jij dat constant aanstippen :roll: .
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#27
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Je snapt het dus inderdaad echt niet. Als Makaay en de Cler nou ergens NIET voor kiezen, dan is het voor het geld. Makaay levert sowieso salaris in en de Cler had in het buitenland nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kunnen vangen dan bij Feyenoord. Ze kiezen allebei bewust voor een team in opbouw waar ze hun bijdrage aan kunnen leveren en hebben, vermoed ik, vooral voor Feyenoord gekozen omdat er meer gerenommeerde spelers (zoals Gio) en een goede trainer voor Feyenoord kozen.
Nee, ik snap het inderdaad niet, dat is ook wat ik de hele tijd aangeef. Dus waarom jij dat constant moet aanstippen :roll:

Makaay zou sowieso salaris inleveren, waar hij ook heen ging. Maar hij had voor heel veel andere clubs kunnen kiezen.
En ik denk dat De Cler op de top van zijn kunnen zit momenteel, en dan snap ik niet dat je voor een club in opbouw kiest, dat heeft ie namelijk ook al een keer meegemaakt bij AZ.
En volgens mij kon De Cler ook nog niet weten dat al deze goede jongens zouden komen.

Makaay had al aangegeven dat hij alleen OF terug naar Nederland wilde OF naar een Spaanse (sub)topclub. Die laatste categorie heeft zich blijkbaar niet aangeboden, dus werd het optie A. Daarin is Feyenoord dus het daadkrachtigst geweest, zowel qua geld als qua werkomstandigheden (medespelers, trainer, faciliteiten) en verder zou ik zo 1-2-3 ook niet weten naar welke andere Nederlandse club hij had gemoeten. Misschien terug naar Vitesse, maar dat vond ie, denk ik, te laag niveau.

De motivatie van de Cler is iets minder duidelijk, maar vermoedelijk zag hij het ook vooral zitten in de trainer en de andere (beloofde) aankopen. Waarom hij niet naar een buitenlandse club ging zal misschien ook met het aanbod te maken hebben en met de mogelijk vertrekclausules in zijn huidige contract.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#28
http://www.badmintonforum.nl
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#29
Bor de Wolf Wrote:http://www.badmintonforum.nl

[Image: shut%20the%20fuck%20up.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#30
Gerben Zonderland Wrote:
Bor de Wolf Wrote:http://www.badmintonforum.nl

[Image: shut%20the%20fuck%20up.jpg]

Is dat Ada? Toch wel lekker.....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply


Forum Jump: