The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




New Haven
#1
Er wordt al volop gespeeld. Zonde dat de poll nog niet mee telt.
Young en Ancic al in de tweede ronde...nog vier andere partijen aan de gang.
Reply
#2
kooltje Wrote:Er wordt al volop gespeeld. Zonde dat de poll nog niet mee telt.
Young en Ancic al in de tweede ronde...nog vier andere partijen aan de gang.

ancic speelde nog in de kwalificatie.
young idd naar 2e ronde
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
ToJo en Russell inmiddels ook door. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#4
Dat wordt een leuke week komende week :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ad Wim Wrote:Dat wordt een leuke week komende week :|

hoezo ad?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
waarom wordt 't wel of niet een leuke week deze week? echt duidelijk ben je niet met je smiley erbij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
Lijkt me toch een duidelijk smiley, het wordt een saaie week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
vind 't wel meevallen... 48 draw... wel redelijk veel 1e ronde partijen bekend, maar keus zat hopelijk. is ook weleens anders.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Met 12500 euro budget lijkt mij het een saaie week worden. MV kan nog wel leuk worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Donald Young wint eindelijk z'n eerste potje na een hele trits nederlagen. =D>
Reply
#12
Overdune Wrote:Donald Young wint eindelijk z'n eerste potje na een hele trits nederlagen. =D>

Inderdaad. Het grote talent, k reeg wildcard na wildcard in de states, maar kreeg telkens zo vreselijk dik aan de broek..... :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#13
Idd, verloor hij niet een keer 0-6 0-6 van Berlocq op hardcourt? :o
Reply
#14
Overdune Wrote:Idd, verloor hij niet een keer 0-6 0-6 van Berlocq op hardcourt? :o

Ik heb hem een paar keer zien spelen in de jeugd. Was een enorm talent en heel jong al 1 van de besten bij de jeugd. Is in juli 18 geworden en staat nu 229 van de wereld. Speelt voornamelijk challengers en futures en won van beide 1.

De overwinning op Delic was zijn eerste in een ATP-event.

2007

Lee 26 46. Indianapolis

2006

Djoko: 64 36 06 16 US Open
Berlocq: 06 06 Miami
Henman 36 16 Indian Wells

2005

Galimberti 67 16 26 US Open
Gambill 67 26 Indianapolis
Calatrava 16 46 Houston
Lisnard 46 57 Miami
Clement 36 26 Indian Wells
Goldstein 36 16 Scottsdale
Ginepri 26 26 San Jose

Allemaal USA dus en allemaal wildcards. :o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#15
Inderdaad, het lijkt echt alsof hij er al jaren is, maar hij is nog steeds pas net 18 geworden.
Reply
#16
Elikian Wrote:Inderdaad, het lijkt echt alsof hij er al jaren is, maar hij is nog steeds pas net 18 geworden.

Hij is er op zich ook al jaren, maar in veel van die toernooien in 2005 was hij dus pas 15. :o
Reply
#17
berlocq 6-0 6-0 (hehe)
Reply
#18
Ja, en Berlocq zelf verloor de 2e ronde met 06 06 van Ginepri ofzo dacht ik... Big Grin
Reply
#19
Toch nog wel wat lastige keuzes deze week, vooral Almagro-PHM en Verdasco-Nieminen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
ALmagro en nieminen natuurlijk :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
PHM is a no-go Wink
Reply
#22
We zijn weer los, LL Horna (voor Lappie) slaat Koubek eraf, 6-4 2-6 6-4. Gabashvili verkloot een bp en wordt daarna zelf gebroken, *3-2 Montanes.
Reply
#23
Als je van Montanes verliest op HC .. dan moet je je gaan beraden over je toekomst in het tennis.
Reply
#24
Of Teimuraz heeft zoals het een goed Rus betaamt een mooi bedragje uitstaan op z'n tegenstander. :razz:
Reply
#25
Elikian Wrote:Als je van Montanes verliest op HC .. dan moet je je gaan beraden over je toekomst in het tennis.
Zegt degene die denkt dat Pipo van Fish gaat winnen op HC :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
korolov en spadea moeten even opschieten!
en benneteau krijgt het ook zwaarder :roll:
Reply
#27
Spadea zowel in de tweede als derde set 4-1 voor, wat een drol zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
del potro,simon of davy...geen idee wie er de achste finale gaat halen
Reply
#29
Davy natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Davy natuurlijk.
zal ik hem nemen? dan wordt cc gek haha
Reply


Forum Jump: