The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zwitserland vs Nederland
#1
Hup Blaise!

[Image: showfototu9.jpg]
Shot at 2007-08-20



Quote:Nicole Petignat is vierde official bij Zwitserland - Nederland, de oefeninterland van aanstaande woensdag. Wanneer arbiter Laurent Duhamel geblesseerd uitvalt, wordt Oranje voor het eerst geleid door een vrouwelijke scheidsrechter. Petignat floot vorig seizoen de finale in de Zwitserse beker en was in 2003 de eerste vrouw die een wedstrijd in de UEFA Cup in goede banen mocht leiden
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Hup Holland hup !
Bangkok resident.
Reply
#3
Ik heb er zin in, eerst zelf potje ballen en dan fijn kijken hoeveel goals Nkufo scoort.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#4
Nkufo scoort helemaal niets vandaag...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#5
wat een namen zeg. dat nederland nooit wat wint op een eind toernooi :S
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#6
Heb je die Bouma weer :|
Toch wel echt erg dat je, bij een blessure of schorsing, aan hem vast zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ik dacht dat die urby et orbi bij ajaks steeds zo slecht was? Waarom doet die grapjas nog steeds mee dan in het grote Nederlands elftal ?
Bangkok resident.
Reply
#8
Stekelenburg #-o Wat een capriolen weer zeg, pff..
Reply
#9
Ricochan Wrote:Ik dacht dat die urby et orbi bij ajaks steeds zo slecht was? Waarom doet die grapjas nog steeds mee dan in het grote Nederlands elftal ?
Hij is inderdaad een matige verdediger, maar hij heeft iig nog aanvallende impulsen. En wie moet je daar anders neerzetten?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
De Cler
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Absoluut, daar roep ik al jaren om, maar ik bedoel van degenen die nu bij de selectie zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Tegen 1 spits met 3 verdedigers natuurlijk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#13
Klasse actie van Babel, gelukkig wel gescoord, voor de rest is het drama, vooral achterin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Het begint zowaar te lopen door die wissels.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Prachtige actie van Persie, neergehaald, wordt er niet voor gefloten #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Emanuelsen Hitself heel snel verwijderen uit dit team.

Paar hele mooie combinaties gezien, vooral in de eerste helft met Ruud, van Persie en Sneijder.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#17
FC Petr Wrote:Emanuelsen Hitself heel snel verwijderen uit dit team.

Paar hele mooie combinaties gezien, vooral in de eerste helft met Ruud, van Persie en Sneijder.

Bij Ajax bakt ie er ook niets van
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
Depor Wrote:
FC Petr Wrote:Emanuelsen Hitself heel snel verwijderen uit dit team.

Paar hele mooie combinaties gezien, vooral in de eerste helft met Ruud, van Persie en Sneijder.

Bij Ajax bakt ie er ook niets van

Zet Drenthe er desnoods in als hangende linkermiddenvelder bij bijvoorbeeld een 3-4-3 systeem, alles lijkt me beter dan deze ontzettend uit vorm zijnde ajaxiet.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#19
Hij liet ook elke keer die rechtsback lopen...
Bangkok resident.
Reply
#20
niks gezien..was het slecht?
Reply
#21
Was weer, zoals de meeste oefeningpotjes, verschrikkelijk saai en slecht.
Ik heb het idee dat we te veel Kapiteinen op 1 schip hebben!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
Ekslem Wrote:Was weer, zoals de meeste oefeningpotjes, verschrikkelijk saai en slecht.
Ik heb het idee dat we te veel Kapiteinen op 1 schip hebben!


dat viel wel mee, de aanval was best goed maar de verdediging leek nergens op.
Bangkok resident.
Reply
#23
o.a. Sneijder, vd Vaart, v Persie en Seedorf zijn spelers die bij hun clubs min of meer de lijnen uitzetten en waar het spel ook voor een gedeelte op af is gestemd. Als je drie van die gasten al in 1 team neerpleurt dan wordt het lastig lijkt me. Van de andere kant moet je zoveel klasse wel opstellen, maar soms kunnen ze imo wat meer volgens het teambelang spelen en niet steeds die beslissende pass of actie willen hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
Dat is waar, maar het is wel mooi dat Robben, Sneijder en Ruud nu allemaal bij Real spelen, die kunnen elkaar straks blindelings vinden en dan hebben we dus ineens een supervoorhoede !!!
Bangkok resident.
Reply
#25
Ricochan Wrote:Dat is waar, maar het is wel mooi dat Robben, Sneijder en Ruud nu allemaal bij Real spelen, die kunnen elkaar straks blindelings vinden en dan hebben we dus ineens een supervoorhoede !!!
drenthe Wink
Reply
#26
Viel me trouwens op dat Benitez Babel in zo'n korte tijd wel heeft geleerd voorzetten te geven met links!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
Ten Cate heeft steeds tegen hem gezegd: trek maar naar binnen en dan schieten, dat verwachten ze niet....... :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#28
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit toch een van de betere wedstrijden vond van Nederland.
Vond die zwisters ook zeke rniet slecht.
Was nog veel te verbeteren, maar zoals al eerder aangegeven, echt een paar mooie combinaties gezien.
The great old Ludwig von...
Reply
#29
Jullie moeten ook niet vergeten, Zwitserland gaat de grote verrassing worden op het EK volgend jaar.
May The Schwartz Be With You
Reply
#30
Je zag toch wel weer dat het herpositioneren van een aantal spelers totaal geen nut heeft. Van Basten speelt een systeem (433) en gaat dan eens kijken hoe of wat hij wil selecteren. Een linkshalf op rechtsbuiten? Wat maakt het uit, zolang we maar met 3 spitsen spelen...

:roll: Er zit totaal helemaal NIETS in dit Oranje... Wat een saaie pot op een bedroevend laag niveau.. Hoofddoel van Marco was Euro 2008. Ze mogen blij zijn als ze zich met dit team weten te plaatsen voor dat toernooi...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: