The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2007
#61
Ja, maar, als Dancevic in de derde ronde verliest, moet er nog wel 1 afzegging komen volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Er wordt op een andere site gesuggereerd dat er geloot wordt tussen de hoogst geplaatste spelers, als er een LL-plekje vrijkomt. In mijn beleving gaat het op volgorde van plaatsing. Als Dancevic het haalt en er komt een afzegging, dan staat Haase bij mijn weten in het hoofdtoernooi.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#63
Volgens mij gaat het ook altijd op ranking, dus het zal wel goed komen als hij van Niemeyer wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Monfils pulls out of the US Open and will be replaced by a Lucky Loser
Reply
#65
=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Australian Open 2006 is de regel ingevoerd om 'tanken' in de qualies te voorkomen. Mensen die zeker waren van een LL plek voordat de 3e ronde begon. Gimelstob bv heeft volgens mij ooit een 0-1 ret. gedaan en kreeg LL spot.
Toen gingen ze loten. De eerste 4 LL werden geloot (uit de top-4 geranked 3e-ronde verliers), en daarna gewoon op ranking

Gicquel was 1e geplaatst in de Australian Open 2006 qualies..verloor in de 3e ronde en kreeg door die nieuwe regel de LL spot niet.

Maar volgens mij is die regel inmiddels weer afgeschaft, en blijft Gicquel de enige die zo ooit genaaid is Sad
Reply
#67
Haase gaat zo beginnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
haase gebroken...4-2 achter
Reply
#69
haase gaat er hard af...6-2 3-1
Reply
#70
Gewonnen met 2-6 6-7 6-3 (volgens teletekst)
Reply
#71
andre Wrote:Gewonnen met 2-6 6-7 6-3 (volgens teletekst)

Das knap als je 2 sets tegen 0 achter hebt gestaan en het een best-of-three is :wink:
Reply
#72
haase =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Haase verliest weer van die taco vreter. :x Hoe zit het nu met die LL plekken, wordt dat loten of heeft hij er sowieso een?
Reply
#74
Overdune Wrote:Haase verliest weer van die taco vreter. :x Hoe zit het nu met die LL plekken, wordt dat loten of heeft hij er sowieso een?

There are guaranteed to be at least five seeded losers
in the last round of Qualies

The four highest ranked of these will go into the Hat to pick the first Lucky Loser
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#75
Er is dus geloot en de Amerikaan Reynolds is het geworden als vervanger van Monfils. Toeval? :roll:

Als ik goed ben geinformeerd, dan is Haase de eerstvolgende LL. Maar dan moet er nog wel iemand afmelden. Zijn er nog nog twijfelgevallen bij jullie bekend??
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#76
:cry:

Hoe zit het met die LL plaats van Soderling waar Eli het over had?

Blessures zou ik verder niet weten, maar ik heb nog een beetje stille hoop op Malisse.
Reply
#77
De Belgen zijn er nog niet helemaal uit hoe het zit:

http://www.tennisinfo.be/nieuws/4633/Haa...+Open.html
Reply
#78
Overdune Wrote::cry:

Hoe zit het met die LL plaats van Soderling waar Eli het over had?

Blessures zou ik verder niet weten, maar ik heb nog een beetje stille hoop op Malisse.
Soderling heeft blijkbaar net voor de deadline afgemeld nog. Udomchoke was gewoon next-in voor hem.
Malisse is natuurlijk altijd een twijfelgeval nog.
Reply
#79
Order of lucky losers:

1-Bobby Reynolds
2-Robin Haase
3-Fabio Fognini
4-Wesley Moodie
Reply
#80
Croatian TV reported Ancic pulled out of US Open due to shoulder injury. Not confirmed yet, but if it is true that would mean Haase in.

Ja, lekker. Maggie misschien toch meedoen, maar wel meteen tegen Djokovic Sad
Reply
#81
Ach dan is ie wel weer een enorme ervaring rijker natuurlijk. Wellicht op CC tegen Djoko. Mooi toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Malisse doet zeker mee
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
seems that it is now official...Ancic OUT, Haase IN.
Reply
#84
Nog een half uurtje Smile
Reply
#85
Zooooo dit livescorewindow is niet een beetje belastend voor je systeem ....

En Radio US Open is 99% reclame Big Grin
Reply
#86
Ah, nu toch een wedstrijdverslag, maar mooi dit:

Internet Explorer: Memory usage: 126 MB ... dat is dus alleen het livescore window Big Grin
Reply
#87
Elikian Wrote:Ah, nu toch een wedstrijdverslag, maar mooi dit:

Internet Explorer: Memory usage: 126 MB ... dat is dus alleen het livescore window Big Grin

..en zo gaaf is het nou ook weer niet, paar fotootjes erbij, big fucking deal. Bij RG hadden ze een 3D-achtig overzicht van de banen eronder waar je op kon klikken, dat was wel geinig.

Ze zijn los dus, maar nog geen echte interessante partijen. Dan ga ik maar eens puzzelen op een team!
Reply
#88
Ik gebruik gewoon deze:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.usopen.org/en_US/scores/index2.html">http://www.usopen.org/en_US/scores/index2.html</a><!-- m -->
Zit toch niet constant naar zo'n scherm te kijken.
Reply
#89
beroerde print-draws altijd met GS's.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Niet te geloven, in top 25 maar 2 mensen Federer en dus allemaal Djokovic..
Reply


Forum Jump: