The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2007
Challenge die bal op bp dan #-o

Monaco moet natuurlijk ook niet onderschat worden. Hij speelt ook gewoon goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu is het wel echt een lekkere pot, aan het eind van de tweede set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monaco brak en mocht voor de set serveren, maar Djoko breakt op zijn typische manier weer terug met een vrijwel perfecte game. Echt een hele leuke pot nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar zoals het een ware topper betaamt, staat hij er als hij moet staan en speelt een perfecte TB =D>

Hij wordt nu wel behandeld, het zal toch niet weer dat hij wordt gehinderd door fysiek malheur tijdens een GS... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2-0 voor in sets. ff doorbijten nog, half uurtje beuken en je bent er.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De rally van het toernooi komt uit de wedstrijd Nadal - Ferrer: Met wat een geweldig punt kom Ferrer op zijn eerste breakpunt bij *5-4 40-40 voor Rafa en weet hij het punt erna Rafa te breaken.

Ãœberhaupt weergaloos tennis dit.
Reply
Ferrer 2-1 voor in sets nu!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5-2 Ferrer in de 4e set. Sprookje lijkt over voor Nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer wint in 4 =D> :eeeek: :eeeek: .

Nummer 1 positie is weer ver weg nu voor Nadal. Of Djoko moet hem gaan helpen.
Reply
Hakkuh

Dat wordt halve finale voor Chela, lekker voor MV!
Reply
centre court Wrote:5-2 Ferrer in de 4e set. Sprookje lijkt over voor Nadal.

Het zal wel weer een klaagzang geweest zijn op de persconferentie, over hoe zielig en geblesseerd hij wel niet was.
Reply
Nadal is gewoon een misselijk mannnetje.
Als hij niet wint ligt het altijd aan de omstandigheden. Nooit zal de tegenstander beter zijn bij hem
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ferrer =D> Hakkuh

Nadal :nanana:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Bocaloca Wrote:Nadal is gewoon een misselijk mannnetje.
Als hij niet wint ligt het altijd aan de omstandigheden. Nooit zal de tegenstander beter zijn bij hem
deze keer dus wel...maar toch even je frustraties kunnen uiten boca
Reply
Zo zonde dat wawrinka verliest van chela. Sp gemist in de derde door foute call blijft het belangrijkste punt helaas.
Chela nu een veel groetere kans op de halve finale.
Davydenko Haas zal rond 20uur nederlandse tijd beginnen..ik begin alvast..kom op davy!!!
Reply
goa Wrote:Ferrer =D> Hakkuh

Nadal :nanana:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer pakt Chela natuurlijk ook.

Federer-Davy
Djoko-Ferrer
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer pakt Chela natuurlijk ook.

Federer-Davy
Djoko-Ferrer
[-o<
Reply
Toch nog 1 verrassende halve finalist dus. Al is het de vraag of je het verrassend kunt noemen, aangezien Nadal nog nooit de halve finale heeft gehaald van een GS op HC en niet bepaald in vorm/fit was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Toch nog 1 verrassende halve finalist dus. Al is het de vraag of je het verrassend kunt noemen, aangezien Nadal nog nooit de halve finale heeft gehaald van een GS op HC en niet bepaald in vorm/fit was.
davydenko toch ook niet verwacht door iedereen aangezien blake daar als grootste kanshebber werd gezien.

Maar er volgt vast nog een verrassing in de kwartfinale.
Wie zorgt voor die stunt? Roddick? Haas? Moya? Chela?
Reply
Davy was de favoriet als Blake zou verliezen, wat zou kunnen aangezien hij zoveel partijen gespeeld had de laatste weken. En ik denk dat Haas de grootste kans heeft om te stunten, al zou ik het geen stunten willen noemen als je hem zag spelen tegen Blake.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moya zou leuk zijn. Gun ik het iig van harte.
Reply
kooltje Wrote:Zo zonde dat wawrinka verliest van chela. Sp gemist in de derde door foute call blijft het belangrijkste punt helaas.
Chela nu een veel groetere kans op de halve finale.
Davydenko Haas zal rond 20uur nederlandse tijd beginnen..ik begin alvast..kom op davy!!!

Dan was het de fout van Wawrinka dat hij niet gechallenged heeft zou ik zeggen.
Reply
nee slimmerd...wawrinka sloeg prima service die chela nog net kon raken maar de lijnrechter gaf hem uit..toen challengde wawrinka en was hij dik in. daarna drie punten oprij voor chela
Reply
Wawrinka mag dus blij zijn met Hawk-Eye, anders was het gewoon tweede service geweest. Dat hij het alsnog verprutst met een eerste service is z'n eigen schuld.
Reply
centre court Wrote:Ferrer pakt Chela natuurlijk ook.

Federer-Davy
Djoko-Ferrer

Maar het zal natuurlijk niemand verbazen als Ferrer er, zoals alleen hij dat kan, vlotjes in 4 afgaat tegen Chela. Ik ga er vanuit dat dat gebeurt.
Reply
waarom doet chakvetadze twee uur over 6-4 6-1?
Reply
nou weer twee slappe dames wedstrijden zitten erop. Kom die baan maar op davy en tommy!
Reply
haas breakt direct :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
we kunnen niet meer via bwin kijken... :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: