The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2007
hip Haassie.. Kan toch gewoon via eurosport kijken?
Reply
cruijff Wrote:hip Haassie.. Kan toch gewoon via eurosport kijken?

nu nog wel, maar aanstaande toernooien niet meer...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ohw geen sport 1 etc ook?
Reply
cruijff Wrote:ohw geen sport 1 etc ook?

nope
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En met 3 breaks uiteindelijk de 1e set naar Davy :letitallout:
Reply
wat speelt davy toch goed zeg...tweede set ook met 6-3 gewonnen...
in de derde levert hij wel een break voorsprong in maar wat een hoeken maakt hij.
haas maakt de mooiste maar davy veruit de meeste punten.
Misschien was haas-blake een geweldige wedstrijd. maar haas kan 2,5 set niet tippen aan davy.
Nu het nog afmaken nikolai!
Reply
Wat geweldig gespeeld zeg davy...in drie relatief simpele sets winnen van Tommy Haas...nog geen set verloren dit toernooi!! =D> =D> =D>
Reply
Davy! :eeeek: =D>

Wat een goed toernooi zeg!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer ook erg goed zeg...het was een saaie wedstrijd omdat het totaal niet spannend was. Roddick serveerde twee sets lang subliem...totdat de tb halverwege was maar daarna kon hij door de druk gewoon niet top serveren. Je ziet het aankomen...Federer heel erg sterk vannacht. hopen op een mindere dag tegen davy.
Reply
Ik heb vannacht de eerste set gezien, en misschien wel de mooiste set die ik heb gezien, misschien wel mooier dan Haas-Blake.
Roddick speelde zo ongelofelijk goed, heb hem nog nooit zo goed en agressief zien spelen, maar Federer was gewoon simpelweg geweldig. Roddick viel zoveel aan, maar Roddick had overal een antwoord op, sloeg elke keer die passeerbal als het moest. Lullig voor Andy dat hij hier zat in de loting, anders was hij zeker verder gekomen.
En wat is en blijft Roger toch heerlijk om naar te kijken =P~
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb vannacht de eerste set gezien, en misschien wel de mooiste set die ik heb gezien, misschien wel mooier dan Haas-Blake.
Roddick speelde zo ongelofelijk goed, heb hem nog nooit zo goed en agressief zien spelen, maar Federer was gewoon simpelweg geweldig. Roddick viel zoveel aan, maar Roddick had overal een antwoord op, sloeg elke keer die passeerbal als het moest. Lullig voor Andy dat hij hier zat in de loting, anders was hij zeker verder gekomen.
En wat is en blijft Roger toch heerlijk om naar te kijken =P~

[gay]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Federer staat nu voor de 14e keer achter elkaar in een GS halve finale, hoe bedoel je constant :eeeek:

Als hij van Davy wint, staat hij ook nog eens in zijn 10e GS-finale op rij :o =D>


Edit: heb het al veranderd, wijsneus Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Federer staat nu voor de 14e keer achter elkaar in een GS-finale, hoe bedoel je constant :eeeek:

Als hij van Davy wint, staat hij ook nog eens in zijn 10e GS-finale op rij :o =D>
Icon_question
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/mmbase/images/1223904">http://www.nu.nl/mmbase/images/1223904</a><!-- m -->
Reply
Elikian Wrote:http://www.nu.nl/mmbase/images/1223904
cry =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb vannacht de eerste set gezien, en misschien wel de mooiste set die ik heb gezien, misschien wel mooier dan Haas-Blake.
Roddick speelde zo ongelofelijk goed, heb hem nog nooit zo goed en agressief zien spelen, maar Federer was gewoon simpelweg geweldig. Roddick viel zoveel aan, maar Roddick had overal een antwoord op, sloeg elke keer die passeerbal als het moest. Lullig voor Andy dat hij hier zat in de loting, anders was hij zeker verder gekomen.
En wat is en blijft Roger toch heerlijk om naar te kijken =P~

Idd Ad. Was een erg mooie wedstrijd. Roddick in topvorm, heerlijk aggressief en de de sublieme Federer die zo kalm bleef steeds. In de 2e set was Roddick nog veel beter dan de 1e set. Waar Federer de eerste set iets beter was en de tiebreak verdiende, was Andy in de 2e set beter (kreeg zelfs een breakpoint en kwam een keer tot 15-30). De 2e set verdiende Roddick te winnen. Bij 2-0 in sets was het gedaan natuurlijk en toen ben ik maar gaan slapen. De eerste 2 sets waren zo goed, mooi en spannend dat ik daar gemakkelijk bij wakker bleef.
Reply
ferrer en chela kunnen de baan op. moet toch maar voor ferrer zijn om buurs nog een beetje in het zicht te houden
Reply
hup david!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:ferrer en chela kunnen de baan op. moet toch maar voor ferrer zijn om buurs nog een beetje in het zicht te houden

ik ga helaas eerst uit eten. :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik trainen dus zie er ook niks van...
als djoko maar wint..moet lukken tegen moya
Reply
*3-1 Ferrer
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
chela geen schijn van kans... nu al gelopen koers :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je weet het nooit met Ferrer, maar wat is die gast bezig zeg. Hij speelt ook zo aanvallend =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer die twee constante wedstrijden achter elkaar speelt, dat zal de eerste keer zijn. :x
Reply
Moet je maar niet zo sneaky je plaatje wisselen, dat kan natuurlijk nooit goed gaan :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht ik ga JIC mentaal een beetje ondersteunen, krijgen we dit. Icon_evil
Reply
Ad Wim Wrote:Je weet het nooit met Ferrer, maar wat is die gast bezig zeg. Hij speelt ook zo aanvallend =D>

Idd, ik ga geef de moed nog niet op. Hoe dan ook, 50 puntjes voor Chela is natuurlijk al prima.
Reply
4-3* derde set. JIC redelijk kansloos tot zover, maar een breakje zou een mooi mentaal tikje zijn voor Ferrer.
Reply
Ferrer lijkt het rustiger aan te doen. Zal wel op een tie-break uitdraaien die David dan wint.
Reply
Kom op Buurs, waar zijn je aanmoedigingen?! :wink: Ik voel dat JIC nu gaat breaken.
Reply


Forum Jump: