The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2007
GVD, een netbal van Ferrer, bal op de lijn en een mislukte volley en het staat 0-40. :letitallout:
Reply
Terug tot 30-40 en dan natuurlijk alsnog de break. Wat een afgang dit. :cry:
Reply
GSM Ferrer, 6-2 6-3 7-5.
Reply
Overdune Wrote:Kom op Buurs, waar zijn je aanmoedigingen?! :wink: Ik voel dat JIC nu gaat breaken.

chela zag er futloos uit vanaf het eerste punt....

dit was onbegonnen werk Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ferrer heeft Djoko dit jaar gepakt, die wedstrijd heb ik op bwin gezien, weet even niet of 't op gravel of hc was maar dit wordt een erg pittige kluif voor djoko in de halve finale. als hij al van moya wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat was inderdaad op gravel en daarop is Djoko een stuk minder dan op HC. Daarom gaat Djoko nog max 1 set verliezen op weg naar de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
prima ferrer..knap zeg...sorry buurs...djoko nu de finale halen en ik ben tevreden.
moet realistisch zijn...davy verliest van roger
Reply
Simpele overwinning voor djoko...mooie halve finales. denk dat vooral djoko ferrer spannend zal worden.
helaas vandaag alleen de dames halve finale
Reply
Netjes Djoko. =D>

Hij schijnt trouwens weer die imitaties van de service van Nadal, Roddick en Sharapova gedaan te hebben, maar dit keer tijdens de partij, aan het eind. :lol:

Edit: ..dat was volgens de Belgen, blijkt dat het gewoon na de partij was.
Reply
Djoko heeft ook z'n record stuiteren verbeterd, 28 keer op setpoint-tegen in de tie-break tweede set. :eeeek: Die service ging overigens fout. :lol:
Reply
ja dat is zwaar irritant..een beetje nadal trekjes...halve minuut tussen elk punt
Reply
mooi..de halve finales zijn in de ochten...dus beter voor me dag en nacht ritme. wel tegelijk met nederland bulgarije maar dat zal toch saai worden.
Djoko ferrer begint om 18uur en federer davy om 21uur.
hopen dat federer niet zo goed tegen de hitte kan ofzo.
Reply
4-2 ferrer :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
djoko van 1-4 naar *5-4. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
djoko 6-4 6-4.

nog 1 setje!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
64 64 63. =D>

hup Davy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davy ik baal echt van je!! buiten de tweede set moest je set 1 en 3 gewoon winnen!
Waarom speel je zo slecht tegen federer? Die twee setpoints in de derde set kon je gewoon niet missen...helaas maar toch een redelijk goed toernooi...
djoko natuurlijk uitstekend.
Hopen dat je de finale kan winnen...das extra zuur voor de mensen zonder djoko en de mensen met federer
Reply
Prima uitslagen, terechte finale. De beste twee HC-spelers staan tegen elkaar.
Ik denk echter niet dat Djoko veel kans maakt. Federer laat zich geen 2x verrassen, zeker niet in een best-of-5.
Ik hoop wel op een fantastische wedstrijd, maar ik verwacht een tegenvaller. Vanavond om 2230 uur, ik ga ervoor zitten.

En Kool, Davy speelde gewoon goed, zeker in de 1e en 3e set, maar tegen Federer, en die was zelfs niet eens top, moet Davy zijn beste partij ooit spelen om te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat jij wil
Reply
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote::lol:
zoveel lol zal je niet gehad hebben deze week. gelukkig weet je nog wel steeds wie de betere was en wie niet. ach ik lach morgen wel bij de nieuwe stand :lol:
Reply
cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Q. What's the one thing that makes Roger Federer so tough?
NIKOLAY DAVYDENKO: Lucky. He's lucky sometimes.
...

Q. Is luck something just happens or is luck something that you make?
NIKOLAY DAVYDENKO: I don't know. I think Federer's always lucky.
...
:eeeek: #-o Calimero
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat bedoel ik dus ad...je wilt me niet geloven...maar vraag me af of je de wedstrijd helemaal gezien hebt aangezien je pas 13uur wakker werd.
davy had hele grote kansen...dan is het enige feit dat het zwak is dat davy dat tegen federer dan niet afmaakt.
Reply
is dat niet de grote kracht van federer? dat hij altijd de beste blijkt te zijn op de belangrijke momenten?
Reply
En dat bedoel ik dus!

Je moet niet lullen over hoeveel kansen je wel niet hebt gehad en hoeveel geluk Federer wel niet heeft als je 10 (!) keer op rij van hem verloren hebt.

En ik heb nooit gezegd dat hij geen kansen heeft gehad. Jij zegt dat hij slecht speelde, maar dat is niet zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wedstrijd is live op Sporza....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
En op Eurosport natuurlijk. Laten we hopen op een kraker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjarapova zit in de box van Djokovic volgens Sporza.....

Wat moeten we daarvan denken??
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Djoko begint gelukkig niet bepaald nerveus aan de wedstrijd.

Inderdaad Sharapova, maar ook Robert DeNiro, in de box van Djoko. Ineens niet meer zo gek dat Djoko haar zo goed na kan doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: