The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2007
buurs Wrote:wat een rust op het forum....waar is Ad??? :8:
tja die jongen spoort niet helemaal...eerst elke seconde aanwezig en dan ineens niks meer zeggen..
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:wat een rust op het forum....waar is Ad??? :8:
tja die jongen spoort niet helemaal...eerst elke seconde aanwezig en dan ineens niks meer zeggen..

het gaat niet zo goed met hem deze week :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, er is een aantal mensen dat hem liever niet ziet geloof ik, maar let's face it, zonder zijn enthousiasme en betrokkenheid is het een stuk minder interessant hier.
Reply
Het is altijd leuk als Ad er wat vaker is. Jammer dat ie niet veel zegt.

Ik baal trouwens wel van Blake zeg... pff wat scheelde 't weinig vannacht. Las dat Santoro op 4-4 in de 5e set 3 bps heeft gemist en daarna werd gebroken voor de wedstrijd?! :x
Vorige week kwam Blake ook al zo goed weg tegen Calleri en pakte hij later toch erg veel punten. Dan moet ie er nu maar af tegen Koubek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Koubek in topvorm dus dat komt goed.
Heb de 5de set gezien gister...het kwam echt door santoro dat hij door is. Blake zijn service leek nergens meer op. alleen zn forehand was nog goed.
maar ja...een nieuwe tennisdag begint al bijna weer.
Wat denken jullie van Nadal? of maakt dat jullie niet uit omdat het weinig tm belang heeft?
Reply
was een prachtige wedstrijd met bijna Chang achtige krampaanvallen, alleen nu trok Blake voor t eerst in zijn carriere aan het langste eind. Idd balen want was mooi geweest als hij voor 7 punten eruit was geknald. Voor zover ik er nog zonder tm-bril objectief naar kon kijken heb ik wel genoten van de spanning en het niveau!
Reply
nadal gaat gewoon door in 3 setjes. hij mag van mij de halve finale halen. en daarna eraf tegen Djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:nadal gaat gewoon door in 3 setjes. hij mag van mij de halve finale halen. en daarna eraf tegen Djoko.
das nou toch een beetje een nare opmerking...dan zeg je..goh kooltje ik gun ljubo die halve finale plaats daar wel...of sterker nog...serra Wink
Reply
ben even aan het unibetten...maakt odesnik kans tegen chela?
Reply
centre court Wrote:Het is altijd leuk als Ad er wat vaker is. Jammer dat ie niet veel zegt.

Ik baal trouwens wel van Blake zeg... pff wat scheelde 't weinig vannacht. Las dat Santoro op 4-4 in de 5e set 3 bps heeft gemist en daarna werd gebroken voor de wedstrijd?! :x
Vorige week kwam Blake ook al zo goed weg tegen Calleri en pakte hij later toch erg veel punten. Dan moet ie er nu maar af tegen Koubek.

Blake valt behoorlijk tegen idd. Tegen Davy wordt het sowieso einde oefening op deze manier, als hij dat überhaupt al haalt.
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:nadal gaat gewoon door in 3 setjes. hij mag van mij de halve finale halen. en daarna eraf tegen Djoko.
das nou toch een beetje een nare opmerking...dan zeg je..goh kooltje ik gun ljubo die halve finale plaats daar wel...of sterker nog...serra Wink

Serra :lol:

Hooguit 8 games straks tegen Ferrer. Odesnik is een jonge gast die ook goed serveert geloof ik. Denk dat Chela dat in 4 wint. Van mij mag Chela eraf. Is een raar stuk daar zonder Gonzo en een ''geblesseerde'' Nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:ben even aan het unibetten...maakt odesnik kans tegen chela?

ik heb chela, dus lijkt me niet :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
centre court Wrote:nadal gaat gewoon door in 3 setjes. hij mag van mij de halve finale halen. en daarna eraf tegen Djoko.
das nou toch een beetje een nare opmerking...dan zeg je..goh kooltje ik gun ljubo die halve finale plaats daar wel...of sterker nog...serra Wink

Serra :lol:

Hooguit 8 games straks tegen Ferrer. Odesnik is een jonge gast die ook goed serveert geloof ik. Denk dat Chela dat in 4 wint. Van mij mag Chela eraf. Is een raar stuk daar zonder Gonzo en een ''geblesseerde'' Nadal.

odesnik is niet al te groot met een matige service.
hij heeft aardige groundstrokes, dus op snelle banen kan hij redelijk uit te voeten.
ik hoop en denk ook chela in 4
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:wat een rust op het forum....waar is Ad??? :8:
tja die jongen spoort niet helemaal...eerst elke seconde aanwezig en dan ineens niks meer zeggen..

het gaat niet zo goed met hem deze week :wink: :8:

Hij heeft vergeleken met jou alleen nog Youzhny tegenover 6 andere spelers van jou. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:wat een rust op het forum....waar is Ad??? :8:
tja die jongen spoort niet helemaal...eerst elke seconde aanwezig en dan ineens niks meer zeggen..

het gaat niet zo goed met hem deze week :wink: :8:

Hij heeft vergeleken met jou alleen nog Youzhny tegenover 6 andere spelers van jou. :eeeek:

En ik sta al veel punten voor.
Youzhny zal het toernooi moeten winnen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zal jou met Davy bij moeten houden. Wat denk je dat hij gaat doen dit toernooi?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ik zal jou met Davy bij moeten houden. Wat denk je dat hij gaat doen dit toernooi?

In deze vorm haalt hij zeker de halve finale.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Ik zal jou met Davy bij moeten houden. Wat denk je dat hij gaat doen dit toernooi?

Misschien heeft Davy nog ergens een weddenschapje uitstaan..... :wink:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Steppie en Djoko gaan zo meteen beginnen.
Eens even gekeken naar de H2H:

2006 Rotterdam
The Netherlands Hard Q Stepanek 7-5 4-6 7-6(2)

2006 Zagreb
Croatia Carpet R16 Djokovic 6-3 6-4

Radek is stug, maar Novak moet dit toch in 3 of 4 sets kunnen winnen.
Hup Novak.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
novak natuurlijk erg veel progressie geboekt...die komt echt niet meer in de problemen tegen stepanek hoor
Reply
Na een rampzalige tennisdag gister, hoop ik vandaag op betere tijden! Ik heb niet veel vertrouwen in Stepanek. Waarschijnlijk wordt er gehakt van hem gemaakt, maar hopen kan altijd!

Hup Radek!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gewoon Novak in 3 lijkt me. Steppie is niet in topvorm deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Gewoon Novak in 3 lijkt me. Steppie is niet in topvorm deze week.

[gay]
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Gewoon Novak in 3 lijkt me. Steppie is niet in topvorm deze week.

[gay]
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Gewoon Novak in 3 lijkt me. Steppie is niet in topvorm deze week.

[gay]
[baby]
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Na een rampzalige tennisdag gister, hoop ik vandaag op betere tijden! Ik heb niet veel vertrouwen in Stepanek. Waarschijnlijk wordt er gehakt van hem gemaakt, maar hopen kan altijd!

Hup Radek!!
Geen Dkokovic voor Haggemans! das pas lef...daar is blake niet nemen een grapje bij.
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Gewoon Novak in 3 lijkt me. Steppie is niet in topvorm deze week.

[gay]
[baby]

:lol: :lol: Wat een geweldige smiley.
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Na een rampzalige tennisdag gister, hoop ik vandaag op betere tijden! Ik heb niet veel vertrouwen in Stepanek. Waarschijnlijk wordt er gehakt van hem gemaakt, maar hopen kan altijd!

Hup Radek!!
Geen Dkokovic voor Haggemans! das pas lef...daar is blake niet nemen een grapje bij.

Hewitt, Steppie en Potro in dat gedeelte!
Als Djoko er nu niet uitvliegt, gebeurt dat tegen Potro of Hewitt
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:lol:

Hup Berrer. Breng me die 15 punten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
*3-2 Gulbis :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: