The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Laser...
#1
Net gebeld door de politie. Ben door de lasergun betrapt, 40 km te hard en heb daarna het stopteken schijnbaar genegeerd.....

:| :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#2
Tripplexxx Wrote:Net gebeld door de politie. Ben door de lasergun betrapt, 40 km te hard en heb daarna het stopteken schijnbaar genegeerd.....

:| :|

dus 2x niet opgelet :lol:

wel kut voor je ... weet je al wat de schade gaat worden ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#3
Dat word brommen XXX :wink:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#4
Tripplexxx Wrote:Net gebeld door de politie. Ben door de lasergun betrapt, 40 km te hard en heb daarna het stopteken schijnbaar genegeerd.....

:| :|

Jij was toch ook degeen die een tijd terug in de kreukels lag na een auto-ongeluk? Pas nou toch es op! :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
Tripplexxx Wrote:Net gebeld door de politie. Ben door de lasergun betrapt, 40 km te hard en heb daarna het stopteken schijnbaar genegeerd.....

:| :|
:nono:
:wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#6
40km te hard, en aangezien ze niet op de snelweg laseren maar alleen op provinciale wegen...kon dat rap richting de 500-750 eutjes oplopen....en het negeren van een stopteken is ook 100 oid...
Dat word geen poker voor Triple deze maand
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
Depor Wrote:40km te hard, en aangezien ze niet op de snelweg laseren maar alleen op provinciale wegen...kon dat rap richting de 500-750 eutjes oplopen....en het negeren van een stopteken is ook 100 oid...
Dat word geen poker voor Triple deze maand
Da's een hele viezerik idd!!!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#8
Mooi kut voor je Tripple.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#9
Depor Wrote:40km te hard, en aangezien ze niet op de snelweg laseren maar alleen op provinciale wegen...kon dat rap richting de 500-750 eutjes oplopen....en het negeren van een stopteken is ook 100 oid...
Dat wordt geen poker voor Triple deze maand

Of juist wel om dit geintje te vergoeden.

Maar ehh... Eerst in de kreukels liggen en dan nu dit? Zoals Treesong al zei; oppassen!
Reply
#10
En dat is gebaseerd op dat je niet eerder dit soort overtredingen hebt begaan, anders kan je gewoon voorkomen..........
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Nou, volgens mij gaat het allemaal wel meevallen. Dat van het stopteken zet hij er niet bij en na correctie reed ik 37 te hard. Ik heb 2 keer een bekeuring gehad van 50 euro ofzo, dus een verleden heb ik niet.

Volgens die agent moet ik op een bekeuring rekenen van rond de 200 foepies. Laat het 250 zijn, dan mag ik m'n handjes dichtknijpen. #-o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#12
Tripplexxx Wrote:Nou, volgens mij gaat het allemaal wel meevallen. Volgens die agent moet ik op een bekeuring rekenen van rond de 200 foepies. Laat het 250 zijn, dan mag ik m'n handjes dichtknijpen. #-o

Dan nog, weet je hoeveel bakken bier je daar voor kunt kopen......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#13
Vret Mien Gras Wrote:
Tripplexxx Wrote:Nou, volgens mij gaat het allemaal wel meevallen. Volgens die agent moet ik op een bekeuring rekenen van rond de 200 foepies. Laat het 250 zijn, dan mag ik m'n handjes dichtknijpen. #-o

Dan nog, weet je hoeveel bakken bier je daar voor kunt kopen......

En hoeveel softshell crabs! :eten:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Wat is de maximumsnelheid ter plaatse?
May The Schwartz Be With You
Reply
#15
Vret Mien Gras Wrote:
Tripplexxx Wrote:Nou, volgens mij gaat het allemaal wel meevallen. Volgens die agent moet ik op een bekeuring rekenen van rond de 200 foepies. Laat het 250 zijn, dan mag ik m'n handjes dichtknijpen. #-o

Dan nog, weet je hoeveel bakken bier je daar voor kunt kopen......
Weet je hoeveel bakken bier je hiervoor kunt kopen #-o
]
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#16
Zet ff neer hoe hard je mocht, hoe hard je reed en of het binnen of buiten de bebouwde kom was.
Als het een autosnelweg is kost het je €198,- bij alle andere soort wegen hang je big time
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Binnen de bebouwde kom
Categorie 1: motorvoertuigen, bromfietsen, invalidenvoertuigen met motor, brommobielen, landbouwtrekkers en motorvoertuigen met beperkte snelheid.

Categorie 2: vrachtauto's, autobussen en motorvoertuigen met aanhangwagen.
Categorie 1 2
overschrijding tot en met 4 km/h € 16,00
overschrijding met 5 km/h € 20,00
overschrijding met 6 km/h € 23,00
overschrijding met 7 km/h € 27,00
overschrijding met 8 km/h € 30,00
overschrijding met 9 km/h € 34,00
overschrijding met 10 km/h € 39,00
overschrijding met 11 km/h € 43,00
overschrijding met 12 km/h € 48,00
overschrijding met 13 km/h € 53,00
overschrijding met 14 km/h € 58,00
overschrijding met 15 km/h € 63,00
overschrijding met 16 km/h € 69,00
overschrijding met 17 km/h € 75,00
overschrijding met 18 km/h € 81,00
overschrijding met 19 km/h € 87,00
overschrijding met 20 km/h € 93,00
overschrijding met 21 km/h € 100,00
overschrijding met 22 km/h € 107,00
overschrijding met 23 km/h € 114,00
overschrijding met 24 km/h € 121,00
overschrijding met 25 km/h € 129,00
overschrijding met 26 km/h € 137,00
overschrijding met 27 km/h € 145,00
overschrijding met 28 km/h € 153,00
overschrijding met 29 km/h € 161,00
overschrijding met 30 km/h € 170,00
overschrijding van 31 tot 35 km/h € 200,00
overschrijding van 35 tot 40 km/h € 250,00
overschrijding van 40 tot 45 km/h € 300,00
overschrijding van 45 tot 50 km/h € 360,00
overschrijding van 50 tot 55 km/h € 430,00
overschrijding van 55 tot 60 km/h € 500,00
overschrijding van 60 tot 65 km/h € 580,00
overschrijding van 65 tot 70 km/h € 660,00
overschrijding van meer dan 69 km/h Dagvaarding
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#18
hmmm ik dacht dat boven de 30km/u bepaald werd door justitie...
Boven de 50 ben je standaard je rijbewijs kwijt iig voor bepaalde tijd.
Reply
#19
Dat lijstje klopt van geen kant....


Tarieven snelheidsovertredingen


U heeft aangegeven:

U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
U reed binnen de bebouwde kom.
U reed met een snelheid van 120 km/u.
De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 80 km/u.
U heeft de maximumsnelheid dus met 40 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 36 km/u.

Het boetebedrag:

Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: vaststelling door het Openbaar Ministerie op basis van een individuele beslissing.
Dezelfde overtreding op de autosnelweg: € 198,-.


Boven de 50km/h gepakt worden met een laser is direct rijbewijs kwijt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#20
Quote:overschrijding met 8 km/h € 30,00
overschrijding met 9 km/h € 34,00
overschrijding met 10 km/h € 39,00
overschrijding met 11 km/h € 43,00
overschrijding met 12 km/h € 48,00
overschrijding met 13 km/h € 53,00
overschrijding met 14 km/h € 58,00
overschrijding met 15 km/h € 63,00

Sinds mijn nieuwe auto 3 weken terug heb ik bovenstaande al op de deur gekregen... al meer bekeuringen dan ik in heel mijn leven heb... Icon_evil

Maar Tripplexxx maakt wel heel bont!
Wie dit leest is gek
Reply
#21
Kleine Jan Wrote:
Quote:overschrijding met 8 km/h € 30,00
overschrijding met 9 km/h € 34,00
overschrijding met 10 km/h € 39,00
overschrijding met 11 km/h € 43,00
overschrijding met 12 km/h € 48,00
overschrijding met 13 km/h € 53,00
overschrijding met 14 km/h € 58,00
overschrijding met 15 km/h € 63,00

Sinds mijn nieuwe auto 3 weken terug heb ik bovenstaande al op de deur gekregen... al meer bekeuringen dan ik in heel mijn leven heb... Icon_evil

Maar Tripplexxx maakt wel heel bont!
Hoe krijg je dat voor mekaar op je driewielertje, KJ ? :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#22
de nieuwe Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Quote:overschrijding met 8 km/h € 30,00
overschrijding met 9 km/h € 34,00
overschrijding met 10 km/h € 39,00
overschrijding met 11 km/h € 43,00
overschrijding met 12 km/h € 48,00
overschrijding met 13 km/h € 53,00
overschrijding met 14 km/h € 58,00
overschrijding met 15 km/h € 63,00

Sinds mijn nieuwe auto 3 weken terug heb ik bovenstaande al op de deur gekregen... al meer bekeuringen dan ik in heel mijn leven heb... Icon_evil

Maar Tripplexxx maakt wel heel bont!
Hoe krijg je dat voor mekaar op je driewielertje, KJ ? :wink:

Omdat mijn driewielertje een zwart scheurmonster is :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
#23
Jezus, 120 binnen de bebouwde kom :| #-o
Ben ik even blij dat ik, of iemand die mij lief is, niet bij jou in de buurt woon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Die boetes moeten veel hoger zijn. Icon_twisted
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#25
Ad Wim Wrote:Jezus, 120 binnen de bebouwde kom :| #-o
Ben ik even blij dat ik, of iemand die mij lief is, niet bij jou in de buurt woon...

Ad heeft zijn rijbewijs nog niet (heb je dat wel Ad inleveren die handel!), anders had je wel geweten dat de bebouwde kom wat anders dan een woonwijk is.
Genoeg 80km wegen binnen de bebouwde kom...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#26
Hebben ze ook gezegd wanner het word uitgezonden bij Blik op de weg en Wegmisbruikers?
Wie dit leest is gek
Reply
#27
Iemand op de hoogte van de boetes in Frankrijk en Belgie? :oops:

In Frankrijk geflitst op een 110 km stuk terwijl ik mijn cruise control nog op 130 had staan #-o . In Belgie geflitst met 130 terwijl ik 120 mocht. Moest nog ff wennen aan de nieuwe max. snelheid. Hoop dat het meevalt, maar heb nog redelijk geluk gehad aangezien ik in Frankrijk flinke stukken 150 heb geknard.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
Die boetes hoef je niet te betalen, ze vinden je toch niet :wink:
Bangkok resident.
Reply
#29
Een verhaal van vorig jaar. Een 24 jarige inwoner van Tiel reed met 130 door de bebouwde kom van zijn stad. Hij is veroordeeld tot een half jaar gevangenisstraf, waarvan 2 maanden voorwaardelijk.
Om het dit soort mongolen af te leren, lijkt me dat een goed begin!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#30
Ekslem Wrote:Iemand op de hoogte van de boetes in Frankrijk en Belgie? :oops:

In Frankrijk geflitst op een 110 km stuk terwijl ik mijn cruise control nog op 130 had staan #-o . In Belgie geflitst met 130 terwijl ik 120 mocht. Moest nog ff wennen aan de nieuwe max. snelheid. Hoop dat het meevalt, maar heb nog redelijk geluk gehad aangezien ik in Frankrijk flinke stukken 150 heb geknard.
frankrijk stuurt ze niet door...tenzij boven de ik dacht 40 te hard.
Reply


Forum Jump: