The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Acda moet op de TL?
You do not have permission to vote in this poll.
Ja, want dan vangen we nog wat voor m, hij gaat toch weg aan t einde van het seizoen
86.67%
13 86.67%
Nee, want dit seizoen hebben we ze echt nog nodig
13.33%
2 13.33%
Total 15 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Acda (en Bostoen) op TL?
#31
T00L Wrote:Mac, kun je Vietjes van dit forum weren?
Het was hier rustig, tot meneer weer zo nodig een opmerking moet maken...

Dat is het probleem juist hier......af en toe te rustig.
Wil me er eigenlijk niet mee bemoeien( doe het toch), maar dit keer was het Legion die olie op het vuur gooide.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#32
Adder Wrote:
T00L Wrote:Mac, kun je Vietjes van dit forum weren?
Het was hier rustig, tot meneer weer zo nodig een opmerking moet maken...

Dat is het probleem juist hier......af en toe te rustig.
Wil me er eigenlijk niet mee bemoeien( doe het toch), maar dit keer was het Legion die olie op het vuur gooide.

Da's waar. Maar als er geen vuur is, kun je zoveel olie gooien als je wilt, maar zal er niks gebeuren....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
Mee eens. Gedeeltelijk. Zeg nou eerlijk. Is de opmerking van Legion normaal op mijn vraag? De intentie was een geintje en vervolgens komt er een reactie met een paardepik in een mond. Dat vinden jullie normaal? Dus de onrust geheel aan mij toeschrijven zullen jullie als weldenkende forummers toch echt als unfair gaan beschouwen. Mukkus gaat vervolgens in de ordinairheid van Legio mee en krijgt vervolgens, geheel terecht, van mij een veeg uit den pan. Het zou prettig zijn als jullie daar ook eens over nadachten. Ik weet zeker; dat kunnen jullie.

Want, wat is er zo raar aan de vraag (ik geef toe dat de geschiedenis niet geheel zuiver is) "Mag ik ook mijn mening geven?". De reactie die daarop volgt zou geen van jullie pikken.

I rest my case en ben er weer vandoor.

Groeten Vietjes
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#34
Wie ben jij eigenlijk?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
Mukkus Wrote:Wie ben jij eigenlijk?

Vietjes, AkkeVietjes, Grafbek, Paardepik. Wie jij maar wilt die ik ben.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#36
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:Wie ben jij eigenlijk?

Vietjes, AkkeVietjes, Grafbek, Paardepik. Wie jij maar wilt die ik ben.

Ken ik allemaal niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
@ Vietjes: je weet dondersgoed dat, wat voor opmerking je hierover ook maakt, deze altijd verkeerd zal vallen. Probeer dan es zo verstandig te worden/blijven om gewoon niet te reageren als het over Mukkus/Legion gaat...

@Adder: liever te rustig hier, dan weer pagina's vol met gezeik tussen Mukkus/Legion-Vietjes
Reply
#38
T00L Wrote:@Adder: liever te rustig hier, dan weer pagina's vol met gezeik tussen Mukkus/Legion-Vietjes

Dat hoeft ook helemaal niet te gebeuren. Forummers die niet meedoen met Footstar hoeven zich hier helemaal niet te vertonen en zich ermee te bemoeien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Vietjes Wrote:Mee eens. Gedeeltelijk. Zeg nou eerlijk. Is de opmerking van Legion normaal op mijn vraag? De intentie was een geintje en vervolgens komt er een reactie met een paardepik in een mond. Dat vinden jullie normaal? Dus de onrust geheel aan mij toeschrijven zullen jullie als weldenkende forummers toch echt als unfair gaan beschouwen. Mukkus gaat vervolgens in de ordinairheid van Legio mee en krijgt vervolgens, geheel terecht, van mij een veeg uit den pan. Het zou prettig zijn als jullie daar ook eens over nadachten. Ik weet zeker; dat kunnen jullie.

Want, wat is er zo raar aan de vraag (ik geef toe dat de geschiedenis niet geheel zuiver is) "Mag ik ook mijn mening geven?". De reactie die daarop volgt zou geen van jullie pikken.

I rest my case en ben er weer vandoor.

Groeten Vietjes

Wat ben je toch een zielig figuur. Misschien moeten we je maar opgeven als donor bij de Nationale Postcode Loterij zodat je van heel Nederland wat steun kan ontvangen.
De opmerking van mijn kant is inderdaad niet normaal. Gezien de voorgeschiedenis is hij echter volstrekt normaal. En dat jij hapt is weer erg verrassend :hap:.
Beste forummers kunnen jullie hier eens goed over nadenken? Ik heb gelijk hoor en niet Vietjes. Ik weet dat jullie kunnen nadenken. Alvast bedankt. cry
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#40
T00L Wrote:@ Vietjes: je weet dondersgoed dat, wat voor opmerking je hierover ook maakt, deze altijd verkeerd zal vallen. Probeer dan es zo verstandig te worden/blijven om gewoon niet te reageren als het over Mukkus/Legion gaat...

@Adder: liever te rustig hier, dan weer pagina's vol met gezeik tussen Mukkus/Legion-Vietjes

Je hebt helemaal gelijk T00L maar ook verstandige mensen doen wel eens onverstandige dingen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#41
He, daar hebben we Gordon ook weer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Komen we nog voor 0 op de TL? :wink:

Bostoen en Acda zijn eruit, we gaan naar een buitenlandse topper:

loon: 6000 per week
assist: 1000
wedstrijdbonus: 1000
contract 2 jaar
en de huisvestingskosten worden betaald.

Succes in de 2e divisie!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
Succes man!
Reply
#44
naar waar gaan jullie?
Reply
#45
Birger Wrote:naar waar gaan jullie?

buitenland.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Het was mij ook een waar genoegen beste mensen van FC CT.
Het is jammer om te zien dat FC CT naar grote waarschijnlijkheid gaat degraden. Begin van het seizoen stonden we nog bovenaan, de laatste wedstrijden wordt alles verloren :-k. Misschien omdat niet de juiste mensen in het veld staan de laatste weken? Misschien is het toeval, dat kan ook.
Het doet mij in ieder geval goed dat de Klop en LL bij jullie weg zijn. Nu kunnen jullie volgend seizoen lekker met de neuzen 1 kant op terug naar de eredivisie gaan. Veel succes.


Inmiddels speel ik natuurlijk al weken lang met AGT aangevinkt. Ik nodig jullie allemaal uit om de eerste wedstrijd van het komende seizoen eens naar Bostoen en Acda te komen kijken. Kijken wat ze nou echt waard zijn.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#47
Klop is er nog hoor Wink.
Jij ook succes!
ik denk in roemenie
Reply
#48
kooltje Wrote:Klop is er nog hoor Wink.
Jij ook succes!
ik denk in roemenie

Klop2 is een ander verhaal. Succes ouwe. Wink.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#49
Mukkus Wrote:
Birger Wrote:naar waar gaan jullie?

buitenland.

je weet toch dat een plaats in België zo noemt? :p
Reply
#50
Birger Wrote:
Mukkus Wrote:
Birger Wrote:naar waar gaan jullie?

buitenland.

je weet toch dat een plaats in België zo noemt? :p

Ja, daar gaan we ook heen! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Legion Wrote:Het doet mij in ieder geval goed dat de Klop en LL bij jullie weg zijn. Nu kunnen jullie volgend seizoen lekker met de neuzen 1 kant op terug naar de eredivisie gaan. Veel succes.

Lol, ik lees het forum weer eens en zie dit bericht. Hoe ging dat spreekwoord van bord en kop ook alweer? :lol: :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#52
Lamme Lennie Wrote:
Legion Wrote:Het doet mij in ieder geval goed dat de Klop en LL bij jullie weg zijn. Nu kunnen jullie volgend seizoen lekker met de neuzen 1 kant op terug naar de eredivisie gaan. Veel succes.

Lol, ik lees het forum weer eens en zie dit bericht. Hoe ging dat spreekwoord van bord en kop ook alweer? :lol: :lol:

cry
Dat spreekwoord gaat zo: Beter 1 muts in de hand, dan de lucht van 10
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#53
Legion Wrote:Het was mij ook een waar genoegen beste mensen van FC CT.
Het is jammer om te zien dat FC CT naar grote waarschijnlijkheid gaat degraden. Begin van het seizoen stonden we nog bovenaan, de laatste wedstrijden wordt alles verloren :-k. Misschien omdat niet de juiste mensen in het veld staan de laatste weken? Misschien is het toeval, dat kan ook.
Het doet mij in ieder geval goed dat de Klop en LL bij jullie weg zijn. Nu kunnen jullie volgend seizoen lekker met de neuzen 1 kant op terug naar de eredivisie gaan. Veel succes.


Inmiddels speel ik natuurlijk al weken lang met AGT aangevinkt. Ik nodig jullie allemaal uit om de eerste wedstrijd van het komende seizoen eens naar Bostoen en Acda te komen kijken. Kijken wat ze nou echt waard zijn.

leuk hoor dat je dat nu zegt. Dan had ik je afgelopen week ook niet laten invallen tegen YBA.

Maar goed, veel plezier in het buitenland.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#54
dat had je kunnen weten/zien adder..maar het kan nog steeds
Reply
#55
Legion Wrote:Inmiddels speel ik natuurlijk al weken lang met AGT aangevinkt. Ik nodig jullie allemaal uit om de eerste wedstrijd van het komende seizoen eens naar Bostoen en Acda te komen kijken. Kijken wat ze nou echt waard zijn.

Volgens mij hebben we nooit aan de kwaliteiten van jullie als speler getwijfeld. En weten we dondersgoed wat jullie waard waren. Alleen laatste weken konden jullie vaak niet spelen ivm de strenge fitness-eis. En jullie bewuste keuze om vol voor de training te gaan.
Reply
#56
kooltje Wrote:dat had je kunnen weten/zien adder..

Ook bij deze wedstrijd?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www3.footstar.org/relatorio.asp?jogo_id=42933&pID=5">http://www3.footstar.org/relatorio.asp? ... 2933&pID=5</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
Acda had zijn woord gegeven dat hij gewoon vol zou spelen.
Bostoen hield al weken zijn mond dicht. Ik vind het gewoon wat zwakjes van Bostoen om nu te zeggen dat hij al weken AGT aan had staan.

Maar ik zeg er al teveel over nu. Ik ben er klaar mee, dus nogmaals veel plezier daar.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#58
Adder Wrote:Acda had zijn woord gegeven dat hij gewoon vol zou spelen.
Bostoen hield al weken zijn mond dicht. Ik vind het gewoon wat zwakjes van Bostoen om nu te zeggen dat hij al weken AGT aan had staan.

Maar ik zeg er al teveel over nu. Ik ben er klaar mee, dus nogmaals veel plezier daar.

Ik heb volgens mij laatst nog gepost dat ik hem uit zou zetten als ik in de basis zou staan. Dat is de laatste weken niet gebeurd. Misschien door fitness maar die is altijd boven de 90 geweest. Ivm mijn vakantie misschien niet altijd boven de 95 maar dat kon ik van afstand ook niet regelen.
Nu lijkt het alsof ik dit opzettelijk heb gedaan, wat absoluut niet het geval is.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#59
Acda stond voor 100.000 euro op de TL.

Ik had mijn keuze al gemaakt en vertrek transfervrij na dit seizoen.
Alle 13 clubs die bereid waren die ton voor mij te betalen, zijn derhalve afgewezen.

Paar weken geleden heb ik jullie da kans gegevens om Acda op TL te zetten, om nog wat te ontvangen......nu was het te laat om nog wat geld te incasseren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
your point being?
Reply


Forum Jump: