The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Loting CL: vanavond om 18.00 uur
#61
PSV wordt gewoon weer 2e.
Bangkok resident.
Reply
#62
Laatste wedstrijd PSV - Inter. Hopen dat die Milanezen dan al geplaatst zijn.... Zou anders wel eens een hele mooie pot kunnen gaan worden in Eindhoven!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#63
Ekslem Wrote:Laatste wedstrijd PSV - Inter. Hopen dat die Milanezen dan al geplaatst zijn.... Zou anders wel eens een hele mooie pot kunnen gaan worden in Eindhoven!

In Milaan moet stiekem ook wat te halen zijn:

Quote:Burdisso is voor 6 wedstrijden geschorst(dus de gehele groepsfase) naar aanleiding van de ongeregeldheden vorig seizoen tegen Valencia, Maicon voor 3, Ivan Cordoba 2, en Cruz ook voor 2 wedstrijden. Dus missen ze alle vier Inter - PSV.


Quote:De Telegraaf meldt dat de aanvallers van PSV opgelucht kunnen ademhalen. De spijkerharde verdediger Marco Materazzi van Inter ontbreekt in het eerste duel tussen de Eindhovenaren en Inter Milan. Hij heeft een zware blessure opgelopen aan zijn bovenbeen en zal enkele maanden uitgeschakeld zijn, zo werd gisteren bekend.
Reply
#64
Depor Wrote:In tegenstelling tot wat mede forummers ga ik altijd voor de Nederlandse club, dus hup! PSV

Oh, een UEFA Cup finale tusen Ajax en AZ zou ik prima vinden hoor.. der is voor PSV toch niks meer te winnen (nog bedankt voor de Koef) als NL-clubs het slecht doen. Als jullie het goed doen houden we tenminste de 2e CL-plek vast. Hup Ajax! Icon_twisted
Reply
#65
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Psv wordt gewoon 3 of 4 in deze poule...

Ik denk het ook, helaas.

Helaas ook geen leuke uitclub waar ik heen zou willen.

Moskou ? Mooie stad lijkt me...

Overigens zou ik het heerlijk vinden als psv nu alles met 10-0 verliest, enkel om die paar debielen hier die dat Ajax ook altijd toewensen in Europees opzicht....

Net als dat ik het heerlijk vind voor Waf en consorten dat die gare kakkerlakjes europa niet inmogen, of dat ze uitgeschakeld worden etc...
Reply
#66
Fabian Wrote:Net als dat ik het heerlijk vind voor Waf en consorten dat die gare kakkerlakjes europa niet inmogen, of dat ze uitgeschakeld worden etc...

cry

[Image: 4435.jpg]
Reply
#67
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Psv wordt gewoon 3 of 4 in deze poule...

Ik denk het ook, helaas.

Helaas ook geen leuke uitclub waar ik heen zou willen.

Moskou ? Mooie stad lijkt me...

Overigens zou ik het heerlijk vinden als psv nu alles met 10-0 verliest, enkel om die paar debielen hier die dat Ajax ook altijd toewensen in Europees opzicht....

Net als dat ik het heerlijk vind voor Waf en consorten dat die gare kakkerlakjes europa niet inmogen, of dat ze uitgeschakeld worden etc...

Moskou is te koud. Had er toevallig afgelopen weekend over met iemand die er regelmatig komt en die vond het wel een mooie stad, maar niet echt 'gezellig'.

Ik zie mezelf trouwens wel staan op het rooie plein met een pilsje in mijn klauwen :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#68
Ekslem Wrote:Moskou is te koud.

[gay]

Ekslem Wrote:niet echt 'gezellig'.

[gay]

Ekslem Wrote:Ik zie mezelf trouwens wel staan op het rooie plein met een pilsje in mijn klauwen :lol:

[gay]

WODKA! :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#69
Hoest relnicht
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
waf Wrote:
Fabian Wrote:Net als dat ik het heerlijk vind voor Waf en consorten dat die gare kakkerlakjes europa niet inmogen, of dat ze uitgeschakeld worden etc...

cry

[Image: 4435.jpg]

Ach beter uitgeschakeld worden voor de CL, dan 9e worden in de competitie, toch woefje ? :lol:
Reply
#71
je probeert iemand dood te gooien met een spons, fabmans, je kunt echt beter ophouden en van de kast komen.
Reply
#72
waf Wrote:je kunt echt beter ophouden en uit de kast komen.

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#73
waf Wrote:je probeert iemand dood te gooien met een spons, fabmans, je kunt echt beter ophouden en van de kast komen.

:lol:
Reply
#74
waf Wrote:je probeert iemand dood te gooien met een spons, fabmans, je kunt echt beter ophouden en van de kast komen.

Als je lang en hard genoeg blijft gooien met een natte spons moet het lukken..... :wink:
Reply
#75
Fabian Wrote:natte spons

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Niet ongunstig voor PSV. Die Akinfeev kan aardig keepen en Daniel Carvalho is zo'n beetje de enige bekende naam van Moskou.
--
CSKA tegen PSV nog zonder Akinfejev en Carvalho
05/09/2007 21:56

CSKA Moskou, tegenstander van PSV in de groepsfase van de Champions League, hoopt snel weer een beroep te kunnen doen op Igor Akinfejev, Daniel Carvalho en Chidi Odiah.

Het drietal is al lange tijd uit de roulatie met blessures. Voor doelman Akinfejev en aanvaller Daniel Carvalho komt het openingsduel met PSV in Eindhoven op 19 september nog te vroeg. Beiden herstellen echter voorspoedig van ernstige knieblessures en kunnen waarschijnlijk een deel van de groepsfase van de Champions League meemaken.

Coach Valeri Gazzajev kan tegen PSV waarschijnlijk wél al beschikken over verdediger Odiah. De Nigeriaan kan op korte termijn zijn rentree maken voor de Moskovieten.
Reply


Forum Jump: