The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het grote pull topic
=D>
Deze spelers pull je? Ik zie nl. dat je geen jeugdteam hebt.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:=D>
Deze spelers pull je? Ik zie nl. dat je geen jeugdteam hebt.....
Heb hem inderdaad gepulled. Jeugdteam kost me net te veel tijd en heb me daar nooit echt in verdiept. Pullen blijft voor mij toch het leukste. Zoals je ziet gaat het mij aardig af dit seizoen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Als ik jouw lijst van gepullden zo zie.....die heb ik in nog geen 10 seizoenen gepulled. Ik verdien nu juist veel meer met het jeugdteam....
Speciale taktiek? Vaste tijd van pullen ofzo? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
een hele vette pull Anti... Dacht dat die van Bumme de pull vh jaar/seizoen zou zijn, maar die van jou is gewoon nog beter Smile =D>
The great old Ludwig von...
Reply
Jemig, Anti! Ik pull al anderhalf seizoen volkomen niets! Het is je echter van harte gegund, hoor Wink.
Reply
Mukkus Wrote:Als ik jouw lijst van gepullden zo zie.....die heb ik in nog geen 10 seizoenen gepulled. Ik verdien nu juist veel meer met het jeugdteam....
Speciale taktiek? Vaste tijd van pullen ofzo? :wink:
Geen specifieke taktiek. Geen vaste tijd. Gewoon dom op de knop rammen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Bakke Wrote:Jemig, Anti! Ik pull al anderhalf seizoen volkomen niets! Het is je echter van harte gegund, hoor Wink.
Er is geen pijl aan te trekken aan het pullen. Heb ook seizoenen lang prut gepulled. Afgelopen seizoen kwam de ommekeer. In totaal 11 verkoopbare pulls met een opbrengst van iets meer dan 1M. Dit seizoen al 3x goed gepulled. Hopelijk zal dit bij jou ook gebeuren.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
:-" :-" :-" :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bakke Wrote:Ik meld me als geïnteresseerde, Bumme! Ik wacht af hoe hoog de bidwar oploopt (en of ik vanwege het tijdsverschil (-7 uur) in de gelegenheid ben mee te bieden) en waag een poging Wink.


Leuk! Zie dat hij nu op €299.000 staat. Deadline ligt morgen op 20:00 uur.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Over fijne jeugdpulls gesproken. Kom net deze tegen op de transferlijst.. :eeeek:

Quote:Guillermo Guevara 3 000 000 € (Kamuolio virtuozai)

Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider redelijk in vorm.
Leeftijd: 17 jaar (26 dagen)
TSI: 2 030
Specialiteit: Snel

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Deadline: 10-06-2009 04:24
Reply
heb echt al veel leukere gezien hoor Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
3Mio is erg veel geld voor zo'n speler. Relatief lage TSI ook.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
zeker in combinatie met al conditie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
jawel, maar ik begrijp wel dat ie dat vraagt, sommige gasten geven echt alles voor een verse jeugdpull
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:jawel, maar ik begrijp wel dat ie dat vraagt, sommige gasten geven echt alles voor een verse jeugdpull

Zo vers, vind ik hem niet met zijn 17 jaar én 26 dagen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
met vers bedoelde ik meer dat ie nog geen training heeft gehad en rechtstreeks uit de jeugdopleiding komt
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:met vers bedoelde ik meer dat ie nog geen training heeft gehad en rechtstreeks uit de jeugdopleiding komt

Daar twijfel ik toch aan. Standaard komen jeugdspelers met zwak conditie uit de jeugdopleiding. Deze heeft al een keurige matige conditie....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:
Bakke Wrote:Ik meld me als geïnteresseerde, Bumme! Ik wacht af hoe hoog de bidwar oploopt (en of ik vanwege het tijdsverschil (-7 uur) in de gelegenheid ben mee te bieden) en waag een poging Wink.


Leuk! Zie dat hij nu op €299.000 staat. Deadline ligt morgen op 20:00 uur.

Ik wil 'm graag hebben, maar ben nu al 25 minuten verwikkeld in een bidwar... en wordt er een beetje moe van. Ik plaats nog één bod en anders houdt het op. Heb ik in ieder geval de prijs wat voor je opgedreven Wink.
Reply
Is voor €509.000 verkocht, toch weer 25 weken gratis pullen......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik zag het ja, lekker is dat. Mijn laatste bod was 489k...
Reply
nice Bumme, kun je je nu al iets meer verplaatsen in gitter die in hamburg zo ontzettend graag op zondagmorgen ff een computer wilde zoeken om een pull te doen...
The great old Ludwig von...
Reply
Bumme Wrote:Is voor €509.000 verkocht, toch weer 25 weken gratis pullen......
Dat zijn altijd leuke meevallers. Mijn speler is eruit gegaan voor 550k. Helaas wel aan een divisie X team uit Spanje, die volgens mij niets traint.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
gittermaster Wrote:nice Bumme, kun je je nu al iets meer verplaatsen in gitter die in hamburg zo ontzettend graag op zondagmorgen ff een computer wilde zoeken om een pull te doen...

Nee, sorry dat gaat mijn pet nog altijd te boven en blijf ik ongezond vinden :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Antidote Wrote:
Bumme Wrote:Is voor €509.000 verkocht, toch weer 25 weken gratis pullen......
Dat zijn altijd leuke meevallers. Mijn speler is eruit gegaan voor 550k. Helaas wel aan een divisie X team uit Spanje, die volgens mij niets traint.

K kon niet online zijn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Deze week stuk minder maar wel verkoopbaar:

Wilbert Carstens (249162256)
17 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 10-09-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.


Eigenaar: Bummeltown FC (sinds 14-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 370 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: zwak
Vleugelspel: goed
Passen: zwak
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
prima verkoopbaar, levert ook wel een paar ton op denk ik...
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Commentaar van de scout
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Vurnon Bussink en hij is 15 jaar. (en 50 dagen)

Deze speler is matig in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Ik train verdedigen en zal hem hierin mee laten draaien, vervolgens train in in mijn oefenwedstrijd keepen om te zien of er iets over zijn potentie wordt gezegd... 15 en 50 dagen is dat een U20-potentieel?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hangt er vanaf wat zijn max is met keepen...Zal toch minstens goed moeten zijn. Dan kun je zijn spelhervatting ook nog trainen.
Reply
Na 3 pulls met goed als hoofdstat en vooral na de pull van afgelopen week, had ik verwacht een tijdje niets vruchtbaar meer te pullen. Dus ik dacht lekker dom op de knop rammen en hopelijk heb ik een aanvulling voor het reserve team.

En wat gebeurd mij nou!!!

Quote:Gerlof Corstjens (249184876)
17 jaar en 59 dagen, redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 2 510
Loon: 670 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
tering jantje... Het is niet eerlijk..... Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: