The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Europese invasie 2007-2008
#1
Hallo voetbalnoobs,

Ik wil jullie even op de hoogte brengen van de grootste club van Turkije en binnenkort wederom de grootste club van Europa. Galatasaray heeft namelijk de ultieme voetbalselectie samengesteld om op korte termijn alle prijzen in de wacht te slepen. Hopelijk zullen wij in onze pad naar de finale ook een aantal Nederlandse club loten, zodat wij deze mogen vernederen en vernietigen. Galatasaray heeft op dit moment de beste technische staf en spelersselectie sinds jaren! De beste supporters hadden we al.. dit maakt de ultieme combinatie compleet.

Aan het hoofd van het team staat Karlheinz Feldkamp. Hij zal de discipline van het team bewaken en ons leiden naar de titels. Onze wereldaankoop Lincoln heeft de regie in handen. Een speler als Lincoln is minimaal 5 maten te groot voor de nederlandse comptitie. De fans van Schalke hebben nog steeds zelfmoordneigingen omdat wij hun beste speler hebben weggekaapt. Onze andere topaankoop is Tobias Linderoth van FC Kopenhagen. Ja inderdaad dit was de man of the match toen hij een hoofdrol had in de uitschakeling van Ajax. Dit jaar zal hij wederom een hoofdrol hebben in de uitschakeling van Ajax als jullie het genoegen hebben om tegen ons te loten.

Verder beschikken we over topmiddenvelders als Sabri, Hasan Sas en Ayhan. Liverpool fans zijn nog steeds lyrisch over deze spelers. Wereldtalent Arda (zoek maar op youtube) heeft aanbiedingen van verschillende topteams gewijgerd omdat hij al bij het beste team speelt.

Onze verdediging zal geen steken laten vallen met spelers als Rigobert Song (Predator) en Servet Cetin (Frankenstein). Daarnaast neemt onze linksback Volkan vrije trappen waar Roberto Carlos nog jaloers van zou worden.

Voorin zal Hakan Sukur blijven doen wat hij altijd al doet .. namelijk scoren, scoren en scoren..

Alsof dit niet genoeg is hebben we ook Shabani Nonda aan kunnen trekken. Hij zal bij GS wederom uitgroeien tot een kandidaat voor de gouden schoen.

Wees slim en vestig geen hoop op jullie Nederlandse clubjes uit de Mickey Mouse competitie. Galatasaray is oppermachtig en zal deze clubs 1 voor 1 verslinden. Aan het einde van het seizoen zullen mensen over de hele wereld in shirtjes lopen van Galatasaray i.p.v. Real Madrid/ Chelsea/Milan enz..

You know it is so !
Reply
#2
een turk die dronken is..zie je niet vaak :lol:
Reply
#3
Xtragaap4de Nou is het niet leuk meer Bor
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#4
:lol: , vind het wel grappig. Succes in de UC iig :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Misschien moet ik alvast zo'n galatassenassi shirt gaan aanschaffen bij fangadgets Idea
Bangkok resident.
Reply
#6
Quote:Hopelijk zullen wij in onze pad .......

stelletje paddenneukers :razz: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#7
'gewijgerd' moet zijn 'geweigerd'.
May The Schwartz Be With You
Reply
#8
DENIZ Wrote:Wereldtalent Arda (zoek maar op youtube)

Je bedoelt zeker Acda?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
En de Munnik?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#10
Quote:Voorin zal Hakan Sukur blijven doen wat hij altijd al doet .. namelijk scoren, scoren en scoren..

Even kijken wat deze 36-jarige het laatste seizoen gepresteerd heeft:

Quote:2006/07 Galatasaray 26 4 Turkije

scoren, scoren, scoren???? Inderdaad het laatste seizoen 4 keer. :lol:

Maar je spreekt ook over een aanwinst:

Quote:Alsof dit niet genoeg is hebben we ook Shabani Nonda aan kunnen trekken. Hij zal bij GS wederom uitgroeien tot een kandidaat voor de gouden schoen.

dat is inderdaad weer schrikken:

Quote:2005/06 AS Roma 15 4 Serie A
2006/07 Blackburn Rovers 25 7 Premiership

ik ben bang dat niemand jou serieus neemt Bor :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#11
Hallo onwetende Bredanaar,

ik adviseer je verder te kijken dan het gehucht wat Breda genoemd is. Pas dan zou je de levende legende Hakan Sukur het respect geven dat hij verdient. De stier van de Bosborus speelde vorig jaar het gehele seizoen met een blessure. Hij heeft gewacht tot het einde van het seizoen op geopereerd te worden. Nu is hij echter weer zoals vanouds. Hij heeft 5 doelpunten gemaakt in de EK-kwalificatie, en 3 doelpunten uit 4 wedstrijden in de competitie. Daarnaast heeft hij ook al in de UEFA-cup een beauty gemaakt -> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=d9GrU504ZzE">http://www.youtube.com/watch?v=d9GrU504ZzE</a><!-- m -->
Ik kan niet wachten tot hij de Nederlandse clubs uit de Uefa cup-toernooi zal schieten. Dit seizoen zal hij minimaal 20 doelpunten maken.

Shabani Nonda is altijd een kandidaat om topscorer te worden. In 2004/05 brak hij zijn been. Hij is nu volledig hersteld. Vorig seizoen speelde hij in dienst Van Benny Mc Carthy. Blackburn was erg tevreden over zijn progressie na zijn blessure en wilde hem overnemen van AS Roma. Maar zoals altijd was Galatasaray de concurrentie weer te slim af. Nonda zal zijn impact maken net zoals hij Monaco naar de finale van de CL loodste.

Met deze spitsen zullen we Europa gaan veroveren. De Nederlandse clubs hebben geen spitsen van hoge kwaliteit. Het verschil met Galatasaray is te groot.

You know it is so !
Reply
#12
DENIZ Wrote:Hallo onwetende Bredanaar,

ik adviseer je verder te kijken dan het gehucht wat Breda genoemd is.

You know it is so !

:lol: Undecided =D>

Briljant gewoon cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Flikker op lelijke stink-Turk!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Zie ik Deniz daar ook dansen?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM">http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
Tripplexxx Wrote:Flikker op lelijke stink-Turk!

Ik zie trouwens ineens dat ik me hier schuldig maak aan een dubbel pleonasme....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#16
DENIZ Wrote:De stier van de Bosborus
watte?
En dat geweldige Galatasadinges speelt niet eens Champions League? :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#17
Quote:Hallo onwetende blablabla......

Wahahahaha hij is leuk :lol:

Deze stukjes bewaar ik wel. Hopelijk reageer je nu eens wel als ik bezorgd naar je gezondheid informeer wanneer dat hele gala-tasje-graai voor de zoveelste keer al heel snel verzuipt :razz: :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#18
Bredanaar Wrote:Hopelijk reageer je nu eens wel als ik bezorgd naar je gezondheid informeer wanneer dat hele gala-tasje-graai voor de zoveelste keer al heel snel verzuipt :razz: :lol:

Dan is het een hetze tegen Galatasary door de scheidsrechter / UEFA / FIFA.

Champions League-loting:

Groep A
Liverpool (Eng)
FC Porto (Por)
Olympique Marseille (Fra)
Besiktas (Tur)

Groep B
Chelsea (Eng)
Valencia CF (Spa)
Schalke 04 (Dui)
Rosenborg (Noo)

Groep C
Real Madrid (Spa)
Werder Bremen (Dui)
Lazio (Ita)
Olympiakos (Gri)

Groep D
AC Milan (Ita)
Benfica (Por)
Celtic (Sch)
Sjachtar Donetsk (Oek)

Groep E
FC Barcelona (Spa)
Olympique Lyon (Fra)
VfB Stuttgart (Dui)
Glasgow Rangers (Sch)

Groep F
Manchester United (Eng)
AS Roma (Ita)
Sporting CP (Por)
Dynamo Kiev (Oek)

Groep G
Internazionale (Ita)
PSV (Ned)
CSKA Moskou (Rus)
Fenerbahçe (Tur)

Groep H
Arsenal (Eng)
Sevilla (Spa)
Steaua Boekarest (Roe)
Slavia Praag (Tsj)

Dan stuurt de turkse bond 2 amateurclubs ipv dat machtige Galatasaray!
Die verrekte corrupte bond ook!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Beste Dennis,

Dat Galataseray een eredevisie waardig team heeft, daar ben ik het wel met je eens.
Maar om te zeggen dat ze heel Europa gaan veroveren, moeten ze toch andere kwaliteiten hebben. Misschien hebben ze deze ook wel, een stier uit de Bosporus zal zeker enig angst in de benen geven, zeker bij mij. Een oude Duitser aan de macht van dit groepje ongeregeld zal ook impact geven, daarnaast een Viking die Amsterdammers de stuipen op het lijf weet te jagen zal ik als Brabander ook wel enigszins van onder de indruk zijn. Maar als je begint te schermen met namen die mijn lokale Turkse pizzaboer zelfs aan het lachen krijgt als Hasan Sas, dan moet ik je toch teleurstellen. Gala gaat het niet redden in Europa en zal zich niet hoeven inspannen tegen een Nederlandse ploeg. Of je moet op Raemon Sluiter lijken, dan kan je nog een Portugese hoer schaken.
What, me worry?
Reply
#20
Quote:In 2004/05 brak hij zijn been. Hij is nu volledig hersteld.

3 jaar om te herstellen van een gebroken poot???

\Big Grin/
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#21
Hallo nietsnutten,

Ik adviseer jullie om jullie horizon te verbreden en ook op competities te richten die het niveau van Disneyland overschrijden. Ik begrijp uit veel reacties dat jullie de ware kracht van de leeuwen van cimbom niet kennen.

Een talent als Arda Turan kom je op de Nederlandse velden niet tegen. Als er dan ook 1 persoon is die 30% haalt van Arda's niveau wordt hij in Nederland dan ook meteen verkocht om vervolgens te falen in het buitenland. Galatasaray heeft de kracht om talenten op te leiden, te behouden en aan te trekken. Wie nieuwsgierig is geworden kan hier kijken naar Arda Turan:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=abBjI_Fq77M">http://www.youtube.com/watch?v=abBjI_Fq77M</a><!-- m --> Zulke spelers komen jullie niet tegen in de Mickey Mouse competitie.

Daarnaast wil ik jullie op de hoogte brengen van recente ontwikkelingen. Galatasaray heeft namelijk mega-talent Özer Hurmaci voor volgend seizoen weten vast te leggen. Spelers als Cristiano Ronaldo en Quaresma zijn niets in vergelijking met het grootste Turkse talent. Zie hier wat hij in petto heeft: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=oRlY6MZXNAo">http://www.youtube.com/watch?v=oRlY6MZXNAo</a><!-- m -->

Deze spelers zullen een grote rol hebben in de toekomstige 'Holland chainsaw massacre'. De nederlandse clubjes zijn niet opgewassen tegen zulk groot geschut van Galatasaray. We zijn niet onder de indruk van titulaire talenten zoals Drenthe en Jan Klaasen Huntelaar. De vele talenten van Galatasaray zullen de komende 5 jaar gaan domineren.

You know it is so!
Reply
#22
klik hier -> [gay]
Reply
#23
Hallo DENIZ,

Eindelijk iemand met wat gezond voetbalverstand op dit forum. Je geeft nuttige informatie over het Galatasaray van dit seizoen en beschikt duidelijk over veel kennis van het turkse voetbal. Wat verwacht jij van Besiktas en Fenerbahce in de CL dit seizoen? Hebben ze voldoende kwaliteit om de 2e ronde te halen? Kun jij daar als Galatasaray-er een objectieve mening over geven?
Reply
#24
DENIZ Wrote:Hallo voetbalnoobs,

Ik wil jullie even op de hoogte brengen van de grootste club van Turkije en binnenkort wederom de grootste club van Europa.

Wederom de grootste van Europa? Wanneer was de eerste keer dan? :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#25
Hallo Dommel,

jullie zijn langzaam maar uiteindelijk zal iedereen Galatasaray het respect geven dat wij verdienen. Je hebt het over 2 andere clubs in Istanbul maar deze mogen niet eens in de schaduw staan van Galatasaray. Er zijn 2 grote teams in Istanbul, dit zijn Galatasaray en het jeugdelftal van Galatasaray.

Besiktas en Fenerbahce hebben geen kans om te overleven in de Champions League. Ze hebben een zeer matige spelersselectie en technische staf. Buitenlandse clubs komen niet graag naar Turkije. Dit komt alleen door de successen van Galatasaray in eigen huis en de hel die de supporters creëren in de Ali Sami Yen stadion.

Deze clubs zullen roemloos uit het toernooi geschopt worden door de andere ingedeelde ploegen. Ook van de andere ploegen in de Champions League zijn wij niet onder de indruk. Galatasaray zal dit jaar het mooiste voetbal aan Europa laten zien. Daarnaast zullen we wederom laten zien hoe je als fan je team hoort aan te moedigen.

You know it is so !
Reply
#26
Quote:Daarnaast zullen we wederom laten zien hoe je als fan je team hoort aan te moedigen.
dat heb ik al vaker gehoord ja: door constant met zijn allen te fluiten wanneer de tegenstanders balbezit hebben. Helaas voor jou is dit dus vaak zo'n 60% van de speeltijd. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#27
DENIZ Wrote:Hallo Dommel,

jullie zijn langzaam maar uiteindelijk zal iedereen Galatasaray het respect geven dat wij verdienen. Je hebt het over 2 andere clubs in Istanbul maar deze mogen niet eens in de schaduw staan van Galatasaray. Er zijn 2 grote teams in Istanbul, dit zijn Galatasaray en het jeugdelftal van Galatasaray.

Besiktas en Fenerbahce hebben geen kans om te overleven in de Champions League. Ze hebben een zeer matige spelersselectie en technische staf. Buitenlandse clubs komen niet graag naar Turkije. Dit komt alleen door de successen van Galatasaray in eigen huis en de hel die de supporters creëren in de Ali Sami Yen stadion.

Deze clubs zullen roemloos uit het toernooi geschopt worden door de andere ingedeelde ploegen. Ook van de andere ploegen in de Champions League zijn wij niet onder de indruk. Galatasaray zal dit jaar het mooiste voetbal aan Europa laten zien. Daarnaast zullen we wederom laten zien hoe je als fan je team hoort aan te moedigen.

You know it is so !

[baby]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Aangezien de NL-se clubs niks zijn en Fenerbahce het niet gaat redden, zal ik mijn geld eens gaan zetten op Inter en CSKA
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Das makkelijk verdienen zo, Ekslem. :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#30
Real Madrid wint de CL you know it is so!
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: