The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spelhervattingen (nieuwe ME)
#1
Overtredingen worden dus ingevoerd komend seizoen, dat betekent dus dat de coach spelers kan toewijzen om penalties, vrije trappen en corners te nemen. Aangezien je hier als speler bepaalde skills voor nodig hebt kunnen we deze taken mss nu al verdelen zodat deze skills voor de invoering van de nieuwe matchengine

Vrije Trap KORT: Scoren + Techniek
Penalties: Scoren + Techniek
Vrije Trap LANG: Afstandsschoten + Techniek
Vrije Trap ZONE: Voorzetten
Corners: Voorzetten

Ik heb als winger zijnde al de nodige training op voorzetten, ik zal deze skill de komende weken extra aandacht geven zodat ik volgend seizoen in aanmerking kom voor de vrije trappen ZONE en corners.
Reply
#2
Cas kan geen van allen.
Dan maar proberen zo weinig mogelijk overtredingen te maken.
What, me worry?
Reply
#3
Devlin Wrote:Overtredingen worden dus ingevoerd komend seizoen, dat betekent dus dat de coach spelers kan toewijzen om penalties, vrije trappen en corners te nemen. Aangezien je hier als speler bepaalde skills voor nodig hebt kunnen we deze taken mss nu al verdelen zodat deze skills voor de invoering van de nieuwe matchengine

Vrije Trap KORT: Scoren + Techniek Segeren/boxel/berg
Penalties: Scoren + Techniek idem
Vrije Trap LANG: Afstandsschoten + Techniek Lips/berg/seger
Vrije Trap ZONE: Voorzetten Ijper/leede
Corners: Voorzetten idem

Ik heb als winger zijnde al de nodige training op voorzetten, ik zal deze skill de komende weken extra aandacht geven zodat ik volgend seizoen in aanmerking kom voor de vrije trappen ZONE en corners.

Probeer wel zoveel mogelijk de TT te volgen, want dat is het gewoon het beste.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#4
die voorzetten en corners kunnen we voorlopig wel negeren, aangezien de hoogste rating voor koppen wel 5 is.
Reply
#5
T00L Wrote:die voorzetten en corners kunnen we voorlopig wel negeren, aangezien de hoogste rating voor koppen wel 5 is.

Dit kan defensief dan nog wel een probleem op gaan leveren. ff de oefenwedstrijd afwachten. En kijken hoeveel corners er vallen. Zijn dat er veel dan moeten verdedigers in ieder geval wat koppen gaan trainen.
Reply
#6
Forever Wrote:
T00L Wrote:die voorzetten en corners kunnen we voorlopig wel negeren, aangezien de hoogste rating voor koppen wel 5 is.

Dit kan defensief dan nog wel een probleem op gaan leveren. ff de oefenwedstrijd afwachten. En kijken hoeveel corners er vallen. Zijn dat er veel dan moeten verdedigers in ieder geval wat koppen gaan trainen.

Dan zal er ook wel een tt met koppen gemaakt worden, als dat idd een probleem wordt.
Waarom bestaat een week niet uit 14 dagen? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
ik zou het niet afwachten en de teamtraining helemaal vol proppen met koppen training... techniek kan dan wel belangrijker zijn, daarvoor hebben we ook al hogere ratings
Reply
#8
Zo belangrijk gaat koppen nu ook weer niet zijn..
Kijk ff na hoe hoog jullie gemiddelde op spelinzicht en positiespel staat.. dat gaat immers wél belangrijk worden
Reply
#9
Birger Wrote:Zo belangrijk gaat koppen nu ook weer niet zijn..
Kijk ff na hoe hoog jullie gemiddelde op spelinzicht en positiespel staat.. dat gaat immers wél belangrijk worden


spelinzicht zit wel op niveau. positiespel kunnen zeker onze spitsen nog wel aan werken. En ook de verdedigers Souer en Onstein.

Als ik naar de omschrijving van deze 2 skills kijk dan begrijp ik wel waarom ze belangrijk zijn. Ze hebben te maken met het anticiperen van je speler en de grootte van het gebied waarop hij reageert.
Reply
#10
Birger Wrote:Zo belangrijk gaat koppen nu ook weer niet zijn..
Kijk ff na hoe hoog jullie gemiddelde op spelinzicht en positiespel staat.. dat gaat immers wél belangrijk worden

Ben benieuwd naar hoeveel standaardsituaties er in wedstrijd gaan komen. Hebben zij een relatief hoog aandeel in het creeren van kansen en het maken van goals. Dan kan koppen wel belangrijk zijn. Maar heb daar geen beeld van. Dus wilde graag ff de oefenwedstrijd afwachten.
Reply
#11
Forever Wrote:
Birger Wrote:Zo belangrijk gaat koppen nu ook weer niet zijn..
Kijk ff na hoe hoog jullie gemiddelde op spelinzicht en positiespel staat.. dat gaat immers wél belangrijk worden


spelinzicht zit wel op niveau. positiespel kunnen zeker onze spitsen nog wel aan werken. En ook de verdedigers Souer en Onstein.

en Jelle, en Jonas, en Wiebe, en en en Wink
qua spelinzicht kunnen Slips, Jelle en de spitsen flink aan de slag
Reply
#12
Het iig koppen trainen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#13
nieuwe individuele orders kunnen worden ingesteld!
Reply
#14
Wie neemt nu de vrije trappen + pingels??
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: