The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Afwezigen CL
#31
Riise haakt af bij Liverpool, Aurélio terug
17/09/2007 12:21

Liverpool reist zonder John Arne Riise af naar Porto, waar dinsdag het eerste Champions League-duel wacht.

Riise is onvoldoende hersteld van een liesblessure, waarmee de Noorse middenvelder terugkeerde van interlandverplichtingen. Zaterdag ontbrak hij ook al in het competitietreffen met Portsmouth (0-0).

Fabio Aurélio maakt zijn rentree in de selectie van Liverpool. Voor de Braziliaanse verdediger is dat het sluitstuk op een revalidatie van bijna een half jaar. In april scheurde hij in de Champions League-kwartfinale tegen PSV een achillespees.

'Het is goed nieuws dat er weer bij is', meldt manager Rafael Benítez, die Mohamed Sissoko en Harry Kewell niet meeneemt naar Porto. 'Hij heeft hard gewerkt aan zijn herstel en kan een bruikbare toevoeging zijn.'
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#32
Quote:AS Roma enkele weken zonder Cassetti
25/09/2007 09:31

AS Roma is Marco Cassetti drie weken kwijt. De rechtsback moest zondag al na een half uur van het veld tijdens de topper tegen Juventus.

Cassetti kampt met een blessure aan zijn linkerdijbeen. Hij zal drie weken niet in actie kunnen komen voor de Giallorossi. Dit seizoen kwam de dertigjarige verdediger alle vier competitieduels in actie.

Coach Luciano Spalletti zag maandag een andere verdediger terugkeren tijdens de training. Christian Panucci is hersteld van een spierverrekking. De international had twee competitieduels en de Champions League-wedstrijd tegen Dinamo Kiev gemist.

Quote:Virus kost Nasri CL-wedstrijd tegen Liverpool
24/09/2007 20:29

Op woensdag 3 oktober is Samir Nasri niet van de partij als 'zijn' Olympique Marseille het opneemt tegen Liverpool. Een virus speelt hem parten.

Nasri ligt sinds zaterdag ter observatie in het ziekenhuis met een virus dat griep en hersenvliesontsteking veroorzaakt. Tot het einde van de week moet hij blijven.

Desondanks verwacht Olympique Marseille dat de spelmaker over tien dagen de training kan hervatten. Maar voor het Champions League-duel met Liverpool is Nasri al afgeschreven.

Quote:Baumann ook in uitpuilende ziekenboeg Werder
24/09/2007 18:55

Blessureleed blijft Werder Bremen achtervolgen. Aanvoerder Frank Baumann moet voorlopig ook toekijken.

Ondanks de klachten in zijn linkerknie speelde Baumann het duel met VfB Stuttgart uit. Baumi verbeet de pijn die hem na een botsing met Yildiray Bastürk ten deel was gevallen. Maar de verrekte knieband dwingt hem toch tot een pauze.

Baumann verwacht zes weken nodig te hebben voor zijn herstel. 'In de eerste week moet ik rustig aan doen', zegt de middenvelder op de website van Werder. 'Daarna kan ik voorzichtig beginnen met de revalidatie.'

Naast Baumann kan trainer Thomas Schaaf dinsdag in het Bundesligaduel met VfL Wolfsburg geen beroep doen op de geblesseerden Pierre Wome, Sebastian Boenisch, Clemens Fritz, Aaron Hunt, Torsten Frings, Tim Borowski, Ivan Klasnic en Carlos Alberto.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Mogelijk afwezig...

Quote:Nakamura twijfelgeval bij Celtic
25 september 2007


Celtic vreest Shunsuke Nakamura volgende week woensdag te moeten missen in de Champions League-wedstrijd tegen AC Milan. De Japanse international liet afgelopen zondag al het competitieduel bij Hibernian schieten vanwege knieklachten.


"De clubarts zei me dat het twee tot drie weken zal duren voordat ik weer volledig fit ben", aldus Nakamura in The Times. "Als het mogelijk is, wil ik graag tegen Milan spelen. We moeten afwachten. Het is alleen pijnlijk als ik de bal met veel kracht wil schieten."

De middenvelder beschadigde zijn linkerknie tijdens de ontmoeting met Spartak Moskou in de derde voorronde van de Champions League.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Quote:Enzo Maresca is het duel met Espanyol niet ongeschonden doorgekomen. De Italiaanse middenvelder mist waarschijnlijk het vervolg van Sevilla in de Champions League.

Een spierblessure in zijn rechterbeen houdt Maresca zeker een week aan de kant. Daardoor mist hij niet alleen de competitiewedstrijd tegen Real Zaragoza, maar ook het Champions League-duel met Slavia Praag.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#35
Quote:Coach Frank Rijkaard will be unable to count on Gianluca Zambrotta for FC Barcelona's next two UEFA Champions League outings after the Italy full-back pulled his thigh muscle in a league victory on Wednesday.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#36
Quote:Vleeswond kost Hleb CL-duel met Steaua
01 oktober 2007


Arsenal moet het dinsdag, in de Champions League-uitwedstrijd tegen Steaua Boekarest, hoogstwaarschijnlijk stellen zonder Aleksandr Hleb. De Wit-Rus liep afgelopen weken tegen West Ham een forse blessure aan zijn been op.


Hleb werd vol geraakt door de voet van Mark Noble, met een lelijke vleeswond als gevolg. "De blessure is niet heel ernstig, maar zijn been ziet er niet uit. Het is helemaal rood en gehavend, van zijn knie tot zijn tenen. Of Alex dinsdag kan spelen? Ik denk het niet, aangezien hij op dit moment niet eens kan lopen", zegt Arsenal-manager Arsene Wenger op de officiële website van zijn club.

Arsenal won haar eerste CL-wedstrijd van het seizoen met 3-0 van Sevilla.

Quote:Ronaldinho inzetbaar tegen Stuttgart
30 september 2007


Frank Rijkaard heeft Ronaldinho opgenomen in zijn selectie voor de Champions Leaguewedstrijd tegen VfB Stuttgart. De Braziliaan, die tobt met zijn vorm en de nodige kritiek kreeg te verwerken, ontbrak de laatste drie competitieduels tegen Sevilla, Zaragoza en Levante. De club zelf gaf als reden een spierblessure op.


Zonder Ronaldinho won Barcelona zaterdag met 4-1 van Levante.

Quote:Yaya Touré vier weken uit roulatie
30 september 2007


De blessure van Yaya Touré blijkt ernstiger dan verwacht. De 24-jarige Ivoriaanse middenvelder van FC Barcelona staat vier weken buiten spel met een dijbeenblessure, opgelopen in het met 4-1 gewonnen uitduel bij Levante.


Touré, die deze zomer voor negen miljoen euro overkwam van AS Monaco, werd zondag onderzocht in een ziekenhuis. Daaruit bleek dat hij naar verwachting een maand moet herstellen.

Er is ook goed nieuws voor trainer Frank Rijkaard. .Ronaldinho en Rafael Marquez lijken te zijn hersteld van hun blessures. Ze zijn door Rijkaard opgenomen in de selectie voor het Champions League-duel tegen Stuttgart aanstaande dinsdag

Quote:Ibrahimovic en Dacourt onzeker voor PSV
30 september 2007


Het is onzeker of Inter dinsdag tegen PSV in de Champions League kan aantreden met Zlatan Ibrahimovic en Olivier Dacourt. Beide spelers raakten zaterdag tegen AS Roma (1-4 zege) geblesseerd.


Oud-Ajacied Ibrahimovic heeft last van een wreefblessure. Dacourt kampt met een kwetsuur aan zijn lies.

Weet iemand trouwens hoe het met Adriano van Inter is?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
Quote:Perrotta en Aquilani onzeker voor Man Utd-Roma

AS Roma kan dinsdag tegen Manchester United vermoedelijk niet beschikken over Alberto Aquilani en Simone Perrotta. Daarnaast doen Marco Cassetti, Marco Andreolli en Rodrigo Taddei zeker niet mee.

Perrotta (foto) kon zaterdag het duel met Internazionale niet uitspelen. Kort voor tijd moest hij het veld dan ook verlaten. "We kijken nu of dat met een spierblessure te maken heeft of dat het gewoon kramp was", zegt trainer Luciano Spaletti.

"Aquilani kon zaterdag niet eens op de bank zitten. Ik heb er ook een hard hoofd in dat hij dinsdag wel meedoet", vervolgt de oefenmeester.

Quote:Dida niet tegen Celtic
AC Milan zal het komende week in de Champions League tegen Celtic moeten stellen zonder Dida. De Braziliaanse sluitpost heeft te kampen met een schouderblessure.

Dida moet vandaag tegen Catania ook al toekijken vanaf de tribune. Zeljko Kalac, de oud-doelman van onder meer Roda JC, neemt zijn plek hoogstwaarschijnlijk in.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#38
Van der Sar ruled out of Roma tie

Manchester United will be without goalkeeper Edwin van der Sar for the Champions League visit of Roma.

The Dutchman suffered a toe injury in the 1-0 Premier League win against Birmingham and was immediately ruled out of Tuesday's Old Trafford tie.

Van der Sar, who is set to undergo a series of precautionary scans, will be replaced by Poland's Tomasz Kuszczak.
Reply
#39
Ekslem Wrote:Weet iemand trouwens hoe het met Adriano van Inter is?

Hij is gewoon fit, alleen heeft Inter hem niet ingeschreven voor de CL dus hij mag niet spelen.
Reply
#40
UIteraard wordt Cordoba m'n aanvoerder cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#41
Treesong Wrote:UIteraard wordt Cordoba m'n aanvoerder cry

Dan weet je zkeer dat je nul punten haalt :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:UIteraard wordt Cordoba m'n aanvoerder cry

Dan weet je zkeer dat je nul punten haalt :razz:

:oops:

Ach, tis verder om het even welke Inter verdediger ik neerzet Xtragaap4de

Hoewel.... met Samuel heb ik een 0-team! :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#43
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:UIteraard wordt Cordoba m'n aanvoerder cry

Dan weet je zkeer dat je nul punten haalt :razz:

:oops:

Ach, tis verder om het even welke Inter verdediger ik neerzet Xtragaap4de

1 van de 4 PSV spitsen frommelt er vast wel 1tje in tegen het eind als Inter al ruim voorstaat, achterin ligt de kwestbaarheid. Ik ben bang voor een 4-1 ofzo. Icon_evil
Reply
#44
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:UIteraard wordt Cordoba m'n aanvoerder cry

Dan weet je zkeer dat je nul punten haalt :razz:

:oops:

Ach, tis verder om het even welke Inter verdediger ik neerzet Xtragaap4de

1 van de 4 PSV spitsen frommelt er vast wel 1tje in tegen het eind als Inter al ruim voorstaat, achterin ligt de kwestbaarheid. Ik ben bang voor een 4-1 ofzo. Icon_evil


[Image: epi_kin_na.jpg]-K [Image: blog-dekken.jpg]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#45
zijn er eigenlijk al ergens voorlopige opstellingen te vinden?
Wie dit leest is gek
Reply
#46
EJR Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:UIteraard wordt Cordoba m'n aanvoerder cry

Dan weet je zkeer dat je nul punten haalt :razz:

:oops:

Ach, tis verder om het even welke Inter verdediger ik neerzet Xtragaap4de

1 van de 4 PSV spitsen frommelt er vast wel 1tje in tegen het eind als Inter al ruim voorstaat, achterin ligt de kwestbaarheid. Ik ben bang voor een 4-1 ofzo. Icon_evil


[Image: epi_kin_na.jpg]-K [Image: blog-dekken.jpg]

Ja idd, ik verwacht eigenlijk een 1-4 na een 0-4 ruststand geven we Simons, Gomes en Salcido rust! Hakkuh
Reply
#47
Echt een supertip van SD: Gallas :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
#48
wie keept er bij porto? helton of nuno?
Reply
#49
kooltje Wrote:wie keept er bij porto? helton of nuno?

Je moet wel on-topic blijven... dus kan je beter vragen..

wie is er afwezig bij Porto? Helton of nuno?
Wie dit leest is gek
Reply
#50
wie is er afwezig bij Porto? Helton of nuno?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Mukkus Wrote:wie is er afwezig bij Porto? Helton of nuno?

ik weet het niet.
Wie dit leest is gek
Reply
#52
Ajax.
Reply
#53
Peter Wrote:Ajax.

:notfunny:
Reply
#54
Quote:Culina na kijkoperatie drie weken uit de roulatie
09 oktober 2007


Jason Culina is voorlopig niet inzetbaar. De Australische middenvelder van PSV heeft dinsdag een kijkoperatie aan zijn knie ondergaan en zal ongeveer drie weken nodig hebben om hiervan te herstellen. Culina had een klein scheurtje in zijn buitenmeniscus en is daar aan geholpen door middel van arthroscopie.


"Hij had al een tijdje last en we wisten wat er aan de hand was. Omdat hij steeds weer een dikke knie kreeg hebben we nu de kijkoperatie uitgevoerd. Jason zal er volgens verwachting een kleine drie weken voor nodig hebben om weer klaar te zijn", zegt clubarts Cees-Rein van den Hoogenband op de website van PSV.

Culina mist onder meer de CL-wedstrijd in Eindhoven tegen Fenerbahçe.

Damned, 1 van PSVs beste spelers de laatste weken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
Quote:AC Milan kan de komende twee duels in de Champions League niet op Dida rekenen. De tuchtcommissie van de UEFA heeft de Braziliaanse doelman geschorst voor zijn stukje amateurtoneel tegen Celtic in Glasgow.

In het met 2-1 verloren treffen maakte Dida zich belachelijk voor het oplettende oog van de camera's. Een Schotse fan betrad het veld en gaf Dida treiterend een tikje op de borst na de winnende goal van Celtic. Dida achtervolgde hem even maar stortte daarna theatraal ter aarde.

De UEFA had al aangekondigd dat ook spelers zich dienen te houden aan fair play en zich loyaal, integer en sportief behoren te gedragen. Een straf van twee duels is volgens de tuchtcommissie op z'n plaats.

Celtic komt weg met een geldstraf van ruim 35 duizend euro. De helft daarvan moet nu worden betaald en de andere helft als er opnieuw fans het veld betreden de komende twee jaar.

zo terecht.

hoewel, als een het een franse keeper was geweest was celtic voor 3 jaar geschorst en als het een feyenoordsupporter was geweest die dit geflikt had waren wij voor 5 jaar het bokje geweest en had dida een bos bloemen gekregen voor de schrik.
Reply
#56
waf Wrote:
Quote:AC Milan kan de komende twee duels in de Champions League niet op Dida rekenen. De tuchtcommissie van de UEFA heeft de Braziliaanse doelman geschorst voor zijn stukje amateurtoneel tegen Celtic in Glasgow.

In het met 2-1 verloren treffen maakte Dida zich belachelijk voor het oplettende oog van de camera's. Een Schotse fan betrad het veld en gaf Dida treiterend een tikje op de borst na de winnende goal van Celtic. Dida achtervolgde hem even maar stortte daarna theatraal ter aarde.

De UEFA had al aangekondigd dat ook spelers zich dienen te houden aan fair play en zich loyaal, integer en sportief behoren te gedragen. Een straf van twee duels is volgens de tuchtcommissie op z'n plaats.

Celtic komt weg met een geldstraf van ruim 35 duizend euro. De helft daarvan moet nu worden betaald en de andere helft als er opnieuw fans het veld betreden de komende twee jaar.

zo terecht.

hoewel, als een het een franse keeper was geweest was celtic voor 3 jaar geschorst en als het een feyenoordsupporter was geweest die dit geflikt had waren wij voor 5 jaar het bokje geweest en had dida een bos bloemen gekregen voor de schrik.

Wat ben je toch ook een zielig en gefrustreerd jochie. Eén ding moet ik je nageven, je hebt wel de juiste club uitgekozen om te supprteren. Past precies bij je!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#57
kuiper Wrote:
waf Wrote:
Quote:AC Milan kan de komende twee duels in de Champions League niet op Dida rekenen. De tuchtcommissie van de UEFA heeft de Braziliaanse doelman geschorst voor zijn stukje amateurtoneel tegen Celtic in Glasgow.

In het met 2-1 verloren treffen maakte Dida zich belachelijk voor het oplettende oog van de camera's. Een Schotse fan betrad het veld en gaf Dida treiterend een tikje op de borst na de winnende goal van Celtic. Dida achtervolgde hem even maar stortte daarna theatraal ter aarde.

De UEFA had al aangekondigd dat ook spelers zich dienen te houden aan fair play en zich loyaal, integer en sportief behoren te gedragen. Een straf van twee duels is volgens de tuchtcommissie op z'n plaats.

Celtic komt weg met een geldstraf van ruim 35 duizend euro. De helft daarvan moet nu worden betaald en de andere helft als er opnieuw fans het veld betreden de komende twee jaar.

zo terecht.

hoewel, als een het een franse keeper was geweest was celtic voor 3 jaar geschorst en als het een feyenoordsupporter was geweest die dit geflikt had waren wij voor 5 jaar het bokje geweest en had dida een bos bloemen gekregen voor de schrik.

Wat ben je toch ook een zielig en gefrustreerd jochie. Eén ding moet ik je nageven, je hebt wel de juiste club uitgekozen om te supprteren. Past precies bij je!!

zeg, domme teringprovinciaal, als jij niet in de gaten hebt dat ik met deze opmerking louter wil aanstippen dat de uefa in mijn ogen in het algemeen bepaald niet consequent is met straffen (en dat ik dat voor de bevestiging van het beeld dat de infantielen en boekhouders onder ons van mij hebben mijn opmerking met graagte overgiet met een feyenoord-sausje), teringtiefstraalt dan in godsnaam op of houd je irritante jambek en kruip in het hoekje van je hunebed.

jezus christus, hoe oud was je ook alweer? 39 jaar? en je hebt echt het beoordelingsvermogen van een poffertje. :roll:
Reply
#58
Ben je ongesteld waf? :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
Ik vind het wel een mooi opgebouwde scheldkanonnade... mooie ouverture, uitstekend crescendo... alleen voor het coda had ik een ander woord gebruikt dan 'poffertje' [gay]

Maar al met al: Goed geconstrueerd! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#60
waf Wrote:
kuiper Wrote:
waf Wrote:
Quote:AC Milan kan de komende twee duels in de Champions League niet op Dida rekenen. De tuchtcommissie van de UEFA heeft de Braziliaanse doelman geschorst voor zijn stukje amateurtoneel tegen Celtic in Glasgow.

In het met 2-1 verloren treffen maakte Dida zich belachelijk voor het oplettende oog van de camera's. Een Schotse fan betrad het veld en gaf Dida treiterend een tikje op de borst na de winnende goal van Celtic. Dida achtervolgde hem even maar stortte daarna theatraal ter aarde.

De UEFA had al aangekondigd dat ook spelers zich dienen te houden aan fair play en zich loyaal, integer en sportief behoren te gedragen. Een straf van twee duels is volgens de tuchtcommissie op z'n plaats.

Celtic komt weg met een geldstraf van ruim 35 duizend euro. De helft daarvan moet nu worden betaald en de andere helft als er opnieuw fans het veld betreden de komende twee jaar.

zo terecht.

hoewel, als een het een franse keeper was geweest was celtic voor 3 jaar geschorst en als het een feyenoordsupporter was geweest die dit geflikt had waren wij voor 5 jaar het bokje geweest en had dida een bos bloemen gekregen voor de schrik.

Wat ben je toch ook een zielig en gefrustreerd jochie. Eén ding moet ik je nageven, je hebt wel de juiste club uitgekozen om te supprteren. Past precies bij je!!

zeg, domme teringprovinciaal, als jij niet in de gaten hebt dat ik met deze opmerking louter wil aanstippen dat de uefa in mijn ogen in het algemeen bepaald niet consequent is met straffen (en dat ik dat voor de bevestiging van het beeld dat de infantielen en boekhouders onder ons van mij hebben mijn opmerking met graagte overgiet met een feyenoord-sausje), teringtiefstraalt dan in godsnaam op of houd je irritante jambek en kruip in het hoekje van je hunebed.

jezus christus, hoe oud was je ook alweer? 39 jaar? en je hebt echt het beoordelingsvermogen van een poffertje. :roll:

Vraag ik mij alleen af wat die boekhouders er mee te maken hebben, laat hen er gewoon buiten, pannenkoek!

Verder sluit ik me aan bij Treesong.
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply


Forum Jump: