The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Individuele Orders (ME2)
#1
Het lijkt mij goed om een topic te hebben waarin iedere speler aangeeft met welke individule orders gaat spelen. En waarom. En hoe je ze gaat testen. Misschien kunnen gelijkwaardige spelers dit in samenhang doen.

Ik trap wel af.

Levi de Wit:
Gaat ivm het staminaverlies nu ook voor keepers in de oefenwedstrijden vermoeidheid vermijden.
Passing type/Distribution (GKs): Lang. Dit ivm met mijn lage vaardiheid in uitgooien. Op deze manier wil ik voorkomen dat als ik in de fout ga, ik niet gelijk een aanvaller 1op1 op me af krijg.
Positie bij het voorzetten: normaal. Eerst ff kijken hoe de standaardinstelling werkt. Ik wil in ieder geval op de lijn blijven ook graag testen. Want ik verwacht dat ik door mijn lage snelheid (uitkomen) te traag uit ga komen om voorzetten te vangen. En vrewacht door een combi van reflexen/lenigheid een betere lijnkeeper te zijn.

Dit zijn mijn instellingen voor de 1ste oefenwedstrijd.
Heb verder geen individuele orders aangepast. Vraag me ook af hoe ver de andere ook werken voor keepers. Kan me bij voorkeurszijde (passing) nog wel wat voor stellen. Kan dit afhankelijk van onze tactiek nog wel instellen.
Reply
#2
't lijkt me verstandiger dat er door Adder (evt met hulp van anderen) aangegeven wordt welke orders wie moet hebben, zodat die orders op elkaar afgestemd kunnen worden. we kunnen wel met z'n 11-en aangeven dat we bij een corner aanvallend bij de 1e paal staan, maar dat schiet natuurlijk niet op.

hetzelfde met hoe de keeper/verdediging reageert op voorzetten, jij hebt dan misschien 'maar' 4 voor uitkomen, onze verdedigers kunnen ook niet koppen dus is het misschien wel verstandiger dat keeper toch probeert die bal te onderscheppen. blijkt die order niet te werken, dan kun je altijd nog 'op de lijn' proberen.
Reply
#3
Het is een goed idee om de afstemming en coordinatie door Adder te laten doen.

Maar dan kan dit topic nog gebruikt worden door de individuele spelers om na te denken over welke orders zij geschikt vinden. Een overzicht van welke orders een speler denkt te gaan gebruiken en waarom. Dat kan verhelderend zijn en weer meer kennis van het spel opleveren.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#4
Ik prefereer te spelen met "schiet vaker van afstand" uiteraard vanwege die skill die bij mij relatief hoog staat. Verder maakt t me weinig uit, "maak meer gebruik van korte passes" heb ik ook aan nu.
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Forever Wrote:Het is een goed idee om de afstemming en coordinatie door Adder te laten doen.

Maar dan kan dit topic nog gebruikt worden door de individuele spelers om na te denken over welke orders zij geschikt vinden. Een overzicht van welke orders een speler denkt te gaan gebruiken en waarom. Dat kan verhelderend zijn en weer meer kennis van het spel opleveren.

Ben ik het helemaal mee eens, alleen dan nog een stapje verder. Dus niet alleen de orders, maar ook de tactiek erbij... Het lijkt mij voor Adder tenminste best handig als ie van ons diverse tactieken aangereikt krijgt en daaruit de tactiek kiest die het meest aansluit bij zijn ideeen...
Reply
#6
Heb shoot from distance, run from marker (kan niet koppen dus kan beter vrij staan) met corners ben ik nergens in de buurt te vinden (kan niet koppen)
Free kicks, heb ik op shoot, AVG aan, run towards the are met crosses aan. Als ik scoor, dans ik Smile Heb curve balls aan staan (ff uitzoeken welke skill je daar nodig voor hebt.) De rest is standaard
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#7
ik moet nog hard gaan werken ook.....
Ik probeer deze week wel mijn zienswijze er tegen aan te gooien.
Ik wil wel met 343 gaan beginnen, want ondanks de laatste winst, 352 was niet echt een succes de laatste weken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
best lastig tot nu toe zeg.

spelmaker weet ik nog niet. Word DMC of AMC.
vleugels wil ik iig aanvallend en dribbelend. Lips idd van afstand knallen
Aangezien we korte pass trainen en iedereen wel een bodempje heb daarmee, gaan we iig kort tikken.
Bij een voorsprong houden we de bal vast.
De Wit,perfect dat je lange ballen invoert, want dat ging nog wel eens mis bij de vorige sim.

Verdedigend bij een corner:Ed Meerte normale positie, Jelle normale positie, Lucas ook. Lucas moet snelheid gaan trainen aub. Als je het niet wilt ook goed, dan doe ik het en blijf ik ballen wachten. 1e paal doe ik wel, 2e paal Lips. De rest zone

Aanvallend: 1e paal Lucas, 2e paal Cas. Zone Onno en Giel. de rest heeft hier niets te zoeken dus orgineel. Misschien dat Hot Lips een afvallende bal er in knalt.

vrijetrap: schiet
penalty: zoek het uit.... :wink:
voorkeur passing: ik wil het liefst via de zijkanten aanvallen.
voorzetten: liefst achterlijn
manier voorzet: geen idee
manier doelpunt: met alle toeters en bellen.
effectballen: is voor homo's. Zo hard mogelijk.
hardheid tackles: zo hard mogelijk.


Corner links: ijp
corner rechts: Leede
vrije trap links, rechts en 1e pingel : Joep
2e : Lucas
3e Onno
4e : Jelle
5e Ed raket.


EDIT: waarschijnlijk is dit veel te aanvallend, maar ik wil Woensdag dat dus wel zien.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk.....

EDIT nog maar een keer.....

Na Woensdag ga ik waarschijnlijk toch 352 ballen.
GK Born/de Wit
DL Poel
DC Souer
DR Oosterhuis
DMC Meerte
DMC Klop?
ML ijp
MR Leede
AMC Lips
FC Onno
FC Lucas

Wissel D(MC); Onstein
wissel AMC: Boer
wissel FC : Joep
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Adder, wat vond je van de opstelling die ik vanmorgen neergezet heb? Dus met 1 spits, maar 3 aanvallende middenvelders?

wist alleen niet zeker of dat wel mag zo, als DM en AM meetellen als middenvelder zouden we er 6 hebben
Reply
#10
Ik weet zo even niet wat het koppen voorin is, maar het heeft toch weinig zin om voorzetten te spelen als niemand kan koppen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#11
Depor Wrote:Ik weet zo even niet wat het koppen voorin is, maar het heeft toch weinig zin om voorzetten te spelen als niemand kan koppen?

Dan geven we maar lage ballen voor.
Na Woensdag weet ik ook meer, want dan heb ik de nieuwe sim gezien.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
T00L Wrote:Adder, wat vond je van de opstelling die ik vanmorgen neergezet heb? Dus met 1 spits, maar 3 aanvallende middenvelders?

wist alleen niet zeker of dat wel mag zo, als DM en AM meetellen als middenvelder zouden we er 6 hebben

3 AMC heb ik niet gezien wel 2. Vond ik ook wel aardig die opstelling, maar bij die 352 staan we heel goed verdeeld over het hele veld.( de bekende 3-hoekjes...)
Van Woensdag wil ik zien of het zin heeft om puur over de vleugels aan te vallen. Is dat niets, dan word het kort tikken door het midden met een 352 opstelling
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
Adder Wrote:Corner links: ijp
corner rechts: Leede
vrije trap links, rechts en 1e pingel : Joep
2e : Lucas
3e Onno
4e : Jelle
5e Ed raket.

Ik zou een linkspoot geen vrije trap met rechts laten nemen. Neem tenminste aan dat je dat zo moet zien. Ook lijkt het me logischer om Henk in dit rijtje op te nemen, dan mezelf. Van grotere afstand geldt nl de skill afstandschieten. Om die reden zou ik jezelf ook boven Lucas neerzetten bijvoorbeeld. Jij hebt dan wel iets mindere ratings voor scoren/techniek, maar wel weer 7 voor afstandschoten terwijl Lucas daar 0 voor heeft.

Wat betreft je gebruikte tactiek, ziet er op zich goed uit zo alleen denk ik dat we op deze manier teveel man voor de bal hebben.
Aangezien je aangeeft over de vleugel te willen spelen, heb ik de horizontale spreiding (aanvallend) wat omhoog gezet zodat we het veld breed houden.

Als spelmaker zou ik standaard de Klop doen. Korte pass, spelinzicht, positiespel en techniek zijn allen goed ontwikkeld en dat zijn volgens mij precies de skills die je voor die positie nodig hebt.
Reply
#14
kan er een screenshot komen van de opstelling? ben wel benieuwd.
Reply
#15
Mac Wrote:kan er een screenshot komen van de opstelling? ben wel benieuwd.

je kan nog inloggen bij Tool, want er is niets veranderd. Dat soort shit snap ik allemaal niet.

Tool, dat 1 /tm 5 is alleen pingels.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
maak ik vanavond wel ff Mac
Reply
#17
Individuele orders van IJperen:

Quote:Schiet van afstand: Nee
Schiet in plaats van de bal voor te zetten: Nee
Houd de bal vast: Bij een voorsprong
Passing type/Distribution (GKs): Kort
Dribbelen/Trukendoos: Regelmatig
Vermijd vermoeidheid: Nee
Verdedigende positie bij hoekschoppen: Zone
Positie bij aanvallende hoekschoppen: Origineel
Vrije trappen actie: Gemengd
Penaltie voorkeur: Willekeurig
Hoge pressing: Normaal
Voorkeurszijde (passing): Zijkanten (voorkeur)
Voorzetten vanaf: Achterlijn
Manier van voorzetten: Normaal
Beweging: Normaal
Speel de bal de ruimte in: Normaal
Probeer weg te komen van je mandekker: Normaal
Ren naar het midden bij een voorzet: Normaal
Manier waarop een goal gevierd wordt: Willekeurig Ren naar de
Probeer effectballen: Nee
Hardheid van tackles: Normaal
Speel de bal naar voren: Normaal
Positie bij voorzetten (GK): Normaal
Weg met die bal!!: Normaal

Is het goed zo?
Reply
#18
El Parasito Wrote:Individuele orders van IJperen:

Quote:Voorkeurszijde (passing): Zijkanten (voorkeur)
Manier van voorzetten: Normaal
Beweging: Normaal
Speel de bal de ruimte in: Normaal
Probeer weg te komen van je mandekker: Normaal
Hardheid van tackles: Normaal

Is het goed zo?

Deze heb ik anders:

Voorkeurszijde (passing): normaal (aangezien wij zelf al op de vleugel staan zullen we waarschijnlijk zelfs vaker naar het centrum moeten passen.
Manier van voorzetten: Lager (omdat de spitsen niet kunnen koppen)
Beweging: Voorwaarts in het veld (het is de bedoeling dat we rushes maken langs de lijn)
Speel de bal de ruimte in: Vaak (proberen of dat werkt)
Probeer weg te komen van je mandekker: Ja (scheelt weer kans op een tackle neem ik aan?)
Hardheid van tackles: Hard (De hardheid van een tackle bepaalt of je een tackle wint of verliest. Daarnaast zal voor een harde tackle sneller gefloten worden (vrije trap, kaart en in de toekomst ook blessures).
Reply
#19
Dit heb ik nu...

Schiet van afstand: Ja
Schiet in plaats van de bal voor te zetten: Ja
Houd de bal vast: Nooit
Passing type/Distribution (GKs): Kort
Dribbelen/Trukendoos: Normaal
Vermijd vermoeidheid: Nee
Verdedigende positie bij hoekschoppen: Origineel
Positie bij aanvallende hoekschoppen: Origineel
Vrije trappen actie: Gemengd
Penaltie voorkeur: Willekeurig
Hoge pressing: Normaal
Voorkeurszijde (passing): Normaal
Voorzetten vanaf: Gemengd
Manier van voorzetten: Normaal
Beweging: Vooruit het veld in
Speel de bal de ruimte in: Normaal
Probeer weg te komen van je mandekker: Normaal
Ren naar het midden bij een voorzet: Normaal
Manier waarop een goal gevierd wordt: Roep je teamgenoten erbij
Probeer effectballen: Ja
Hardheid van tackles: Normaal
Speel de bal naar voren: Normaal
Positie bij voorzetten (GK): Normaal
Weg met die bal!!: Normaal
The great old Ludwig von...
Reply
#20
Gitter, verdedigend zone aanklikken aub.
Ik blijf effectballen voor homo's vinden en we spelen met messen in onze schoenen, dus:

HARDE TACKLES graag.

en ik was nog iets vergeten. Degene met hoog kracht moeten bij pressing sterk aanvinken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#21
Mac, ga jij nog snelheid trainen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#22
nee ik volg vol teamtraining. als ik snelheid ga trainen wil ik ook weer dribbling erbij trainen omdat ik er imo dan alleen volledig gebruik van kan maken.
Reply
#23
Adder Wrote:Gitter, verdedigend zone aanklikken aub.
Ik blijf effectballen voor homo's vinden en we spelen met messen in onze schoenen, dus:

HARDE TACKLES graag.

en ik was nog iets vergeten. Degene met hoog kracht moeten bij pressing sterk aanvinken.

Zone; oke
effect; Tja weet niet dacht met schiet van afstand misschien hier baat bij te kunnen hebben.
Wat is hoog kracht? Vanaf 8?
The great old Ludwig von...
Reply
#24
Lips, je hoort bij corners bij de 2e paal te staan volgens de coach :p
Voorkeurszijde passing zou ik naar de zijkanten doen, aangezien Adder over de vleugels wil spelen

mijn orders:

Individuele Orders
Schiet van afstand: Nee
Schiet in plaats van de bal voor te zetten: Nee
Houd de bal vast: Nooit
Passing type/Distribution (GKs): Kort
Dribbelen/Trukendoos: Voorkom
Vermijd vermoeidheid: Nee
Verdedigende positie bij hoekschoppen: Zone
Positie bij aanvallende hoekschoppen: Origineel
Vrije trappen actie: Pass (voorkeur)
Penaltie voorkeur: Altijd zijkanten
Hoge pressing: Normaal
Voorkeurszijde (passing): Zijkanten (voorkeur)
Voorzetten vanaf: Gemengd
Manier van voorzetten: Lager
Beweging: Achteruit
Speel de bal de ruimte in: Regelmatig
Probeer weg te komen van je mandekker: Nee
Ren naar het midden bij een voorzet: Nee
Manier waarop een goal gevierd wordt: Roep je teamgenoten erbij
Probeer effectballen: Nee
Hardheid van tackles: Hard
Speel de bal naar voren: Regelmatig
Positie bij voorzetten (GK): Normaal
Weg met die bal!!: Normaal
Reply
#25
gittermaster Wrote:
Adder Wrote:Gitter, verdedigend zone aanklikken aub.
Ik blijf effectballen voor homo's vinden en we spelen met messen in onze schoenen, dus:

HARDE TACKLES graag.

en ik was nog iets vergeten. Degene met hoog kracht moeten bij pressing sterk aanvinken.

Zone; oke
effect; Tja weet niet dacht met schiet van afstand misschien hier baat bij te kunnen hebben.
Wat is hoog kracht? Vanaf 8?

hoger dan 5 of zo. de tegenstander(s) hebben dit amper getraind, dus daar moeten ij ons voordeel mee pakken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Tool, foutje van mij idd met Lips.

Mac, prima dan ga ik wel voor snelheid en voorin ballen wachten.
Ga jij of Depor 1 dagje koppen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#27
Heb de aanpassingen doorgevoerd; behalve harde tackles. Dat lijkt me afhankelijk van de positie of niet?
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Quote:Lips, je hoort bij corners bij de 2e paal te staan volgens de coach
2e paal; ook goed Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#29
maara uuh, 2e paal als ik AMC sta? Is dat wel verstandig?
The great old Ludwig von...
Reply
#30
gittermaster Wrote:Heb de aanpassingen doorgevoerd; behalve harde tackles. Dat lijkt me afhankelijk van de positie of niet?

iedereen harde tackles. We schoppen die klanten gewoon de wedstrijd uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: