The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




12/09/2007 FC Barca vs FC CT
#1
GK Levi
DC poel
DC souer
DC cas
DMC Meerte
ML ijp
MR Jelle
AMC Lips
FC Onno
FC Joep
FC Lucas

kan niet meer copy/paste doen bij de opstelling. Geen reserves dit keer in de basis, omdat ik wil kijken wat de sim doet. Wel komen ze als wissels er in.

61' - - - Sjaak Born Levi de Wit
61' - - - Didier Onstein Giel van de Poel
61' - - - Bart Topcu Wiebe van IJperen
61' - - - Dario de Lange Wilfred Souer
61' - - - Eddy Kloppenberg Ed van Meerte Janse
61' - - - Jonas Boer Henk Lips
61' - - - Ricky Louwerens Jelle de Leede


Iedereen ff 1x niet AGT aan zetten aub.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Adder Wrote:GK Levi
DC poel
DC souer
DC cas
DMC Meerte
ML ijp
MR Jelle
AMC Lips
FC Onno
FC Joep
FC Lucas

kan niet meer copy/paste doen bij de opstelling. Geen reserves dit keer in de basis, omdat ik wil kijken wat de sim doet. Wel komen ze als wissels er in.

61' - - - Sjaak Born Levi de Wit
61' - - - Didier Onstein Giel van de Poel
61' - - - Bart Topcu Wiebe van IJperen
61' - - - Dario de Lange Wilfred Souer
61' - - - Eddy Kloppenberg Ed van Meerte Janse
61' - - - Jonas Boer Henk Lips
61' - - - Ricky Louwerens Jelle de Leede


Iedereen ff 1x niet AGT aan zetten aub.

Ik protesteer :letitallout: ik weiger nog te trainen :letitallout: Wie zegt dat Levi de basisspeler is en ik louter nog maar reserve mag spelen... Grote onzin ! Ik eis een transfer !!



Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#3
Zo krijg jij geen eten.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#4
Quote:47': Giel van de Poel probeert met een aantal schijnbewegingen voorbij Daan Bergkamp te gaan.
47': Giel van de Poel probeert met een aantal mooie bewegingen langs Daan Bergkamp te komen maar een tackle was voldoende om de bal te veroveren.

Wat de f*ck doe ik!?! :eeeek: IO staat echt uit.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#5
Nr. 12 Wrote:
Quote:47': Giel van de Poel probeert met een aantal schijnbewegingen voorbij Daan Bergkamp te gaan.
47': Giel van de Poel probeert met een aantal mooie bewegingen langs Daan Bergkamp te komen maar een tackle was voldoende om de bal te veroveren.

Wat de f*ck doe ik!?! :eeeek: IO staat echt uit.

We hebben nog weinig ervaring. En dan functioneren IO's minder goed.
Reply
#6
61': Substitution for FC CT. Ricky Louwerens enters for the place of Jelle de Leede.
61': Substitution for FC CT. Jonas Boer enters for the place of Henk Lips.
61': Substitution for FC CT. Eddy Kloppenberg enters for the place of Ed van Meerte Janse.
61': Substitution for FC CT. Dario de Lange enters for the place of Wilfred Souer.
61': Substitution for FC CT. Bart Topcu enters for the place of Wiebe van IJperen.
61': Substitution for FC CT. Didier Onstein enters for the place of Giel van de Poel.
61': Substitution for FC CT. Sjaak Born enters for the place of Levi de Wit.

:waf:
Reply
#7
Quote:82': Joep Segeren lijkt vandaag onder zijn kunnen te spelen, jammer.. het is toch echt een goede speler!

Hahaha, een goede speler! :Big Grin :Big Grin :Big Grin
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#8
Nr. 12 Wrote:
Quote:82': Joep Segeren lijkt vandaag onder zijn kunnen te spelen, jammer.. het is toch echt een goede speler!

hmm... is er dan iets van vorm in dit spel ? :-k
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#9
Slechte cijfers zeg! Helemaal als iedereen inderdaad AGT uit had staan...
The great old Ludwig von...
Reply
#10
't was me ook een bagger wedstrijd, niet te zuinig.
wat betreft de IO's,

Probeer weg te komen van je mandekker: Nee

wordt iig heel erg letterlijk genomen. volgens mij ben ik geen moment bij mn directe tegenstander weggeweest, ook niet als de bal op mij ingespeeld werd.
Reply
#11
hoop trouwens dat onze spitsen wel wat beter gaan mikken, stonden diverse malen akelig vrij in de 16 en dan nog op de keeper/over schieten Wink
Reply
#12
Sorry gasten, AGT aan staan, zie je ook meteen kolere....
Moet zowiezo even kijken naar hoe alles nu staat, voor iemand 0 dribbelen heeft probeert Joepje wel erg vaak iemand uit te spelen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#13
ik heb gekeken en het was idd bagger. lange pass komt niet 1x aan, dus iedereen kort tikkenb( ook verdedigers).
bal springt continu van de voeten, dus iedereen moet techniek trainen. Snelheid vind ik toch ook weer een stuk belangrijker(regelmatig ballen in de diepte worden er gespeeld). Tackle en dribbel zijn nog steeds belangrijk. Koppen heb ik niet gezien. Lips liep veel v. Segeren in de weg. Meerte pakte wel veel ballen op het middenveld. Wat Tool al zei, veel koppeltjes op het veld. Verdediging deed aan totaal voetbal. Ik had het 12-4-2 zo neergezet. Maar ze besloten zelf 4-2-12 te voetballen.

Conclusie: vind er niet heel veel veranderd, ze zullen ongetwijfeld nog wat gaan doen daaraan. Ik verwacht wel weinig goals, want er zit weinig kracht achter de schoten.

Volgende pot ga ik zeker 352 spelen, met een LB en een RB. 2 DMC en een AMC.
Ik hoop dat iedereen dit leest en dat iedereen korte pass aanzet en voorkeur op normaal zet.
Misschien als Tool tijd heeft dat hij de wedstrijd ook (nog) een keer bekijkt en zijn bevindingen hier ook kan neerzetten.

in principe wordt dit de opstelling:

gk Sjaak
dl poel
dc souer
dr onstein
dmc Klop
dmc meerte
ml ijp
mr leede
amc boer
fc onno
fc lucas
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
AGT en dribbel aan :| foutje van Joep...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#15
de 1e comp wedstrijd is pas over anderhalve week, dus we hebben nog een wedstrijd de tijd om te experimenteren. ook spelen we de eerste 2 competitie wedstrijden tegen bot teams, dus eigenlijk hebben we dan nog 4 extra wedstrijden de tijd.

ik zou dus niet nu al een opstelling + basis gaan bepalen, want misschien spelen die volgende week nog veel slechter. zal 1 dezer dagen de wedstrijd nog een keer in z'n geheel bekijken.
Reply
#16
Ik kan niet veel veranderen, qua basis. Ik heb buiten de keepers, 13 redelijk gelijkwaardige spelers voor 10 plekken. Dus er staat niets definitiefs vast.
Alleen geef ik nu al de opstelling aan, zodat degenen fit aan de wedstrijd kunnen beginnen.
Dus het is zeker niet dat ik Joep, Cas en Hot Lips slachtoffer.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
maar waarom zou je dat nu al doen als we over anderhalve week pas spelen?
Reply
#18
T00L Wrote:maar waarom zou je dat nu al doen als we over anderhalve week pas spelen?

omdat ik Woensdag eerst nog ga oefenen tegen barca( of een ander team)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#19
Adder Wrote:ik heb gekeken en het was idd bagger. lange pass komt niet 1x aan, dus iedereen kort tikkenb( ook verdedigers).
bal springt continu van de voeten, dus iedereen moet techniek trainen. Snelheid vind ik toch ook weer een stuk belangrijker(regelmatig ballen in de diepte worden er gespeeld). Tackle en dribbel zijn nog steeds belangrijk. Koppen heb ik niet gezien. Lips liep veel v. Segeren in de weg. Meerte pakte wel veel ballen op het middenveld. Wat Tool al zei, veel koppeltjes op het veld. Verdediging deed aan totaal voetbal. Ik had het 12-4-2 zo neergezet. Maar ze besloten zelf 4-2-12 te voetballen.

Conclusie: vind er niet heel veel veranderd, ze zullen ongetwijfeld nog wat gaan doen daaraan. Ik verwacht wel weinig goals, want er zit weinig kracht achter de schoten.

Volgende pot ga ik zeker 352 spelen, met een LB en een RB. 2 DMC en een AMC.
Ik hoop dat iedereen dit leest en dat iedereen korte pass aanzet en voorkeur op normaal zet.
Misschien als Tool tijd heeft dat hij de wedstrijd ook (nog) een keer bekijkt en zijn bevindingen hier ook kan neerzetten.

in principe wordt dit de opstelling:

gk Sjaak
dl poel
dc souer
dr onstein
dmc Klop
dmc meerte
ml ijp
mr leede
amc boer
fc onno
fc lucas

Ik had bij beweging "vooruit" staan. Als het zo is dat ik Joep in de weg loop, ga ik dit de volgende wedstrijd uitzetten, zou denk ik goed zijn als ik dan iig speelminuten krijg om te kijken of dit effect heeft.
Ik denk ook dat er collectief iets niet goed is gegaan gezien de cijfers.
Ik vraag me af of tackelen "hard" er iets mee te maken heeft, maar ik heb de wedstrijd niet gezien, dus weet t niet, het is alleen het enige waarvan ik me kan bedenken dat het iets is wat we collectief aan hebben.
The great old Ludwig von...
Reply
#20
ik heb ook even de wedstrijd bekeken.

- Lips liep idd te ver vooruit waardoor er een gat viel achter de spitsen. meerte jansen wist dit redelijk op te vangen maar er stonden gewoon teveel man voorin zeker met vleugelspelers erbij.
- We hebben een paar grote kansen gekregen die we raar genoeg overschoten. Weinig schoten op doel. (techniek??)
- Opstellingen bij dode spelmomenten leken me vrij goed!

Als ik de wedstrijd zo bekijk lijkt de trainingsweg die we hebben ingeslagen met techniek en korte passes een goeie! Lijken me 2 punten waar we goed vooruitgang op kunnen boeken met zn allen en ook iets waar we echt betere resultaten mee kunnen gaan boeken.

hier trouwens een screenshot van de opstelling..mogelijkheden lijken beetje op die van CM

[Image: opstellingrd0.jpg]

ps. tackelen hard had er volgens mij niks mee te maken er werden bijna geen overtredingen gemaakt
Reply
#21
Als er veel wordt naast geschoten dan heeft dat te maken met de techniek. Zo staat het in de regels. Dus het lijkt me goed om daarop extra te trainen. Zeker als je ziet hoeveel kansen je krijgt.

Joep heeft wel de meeste techniek, maar schoot ook evenveel naast. Maar hij heeft een moreel van lik-mijn-vestje. Dus dat kan daar nog weleens aan liggen.
Wordt moreel nog gereset? Want hoe lager je moreel is hoe lastiger je hem omhoog krijgt. Zijn teamrol klopt wel redelijk met zijn spelminuten? Aantal goodies mag nog wel omhoog. Alleen een telefoon zal niet echt werken. En anders maar heel vaak thuisblijven om zo de maximale moreelbonus te krijgen. Want als je een 3 in een officiele wedstrijd krijgt, wil ik niet weten hoeveel dat je moreel doet inzakken.
Reply
#22
Had AGT aan en dribbelen + passeren aan (met 0 op dribbelen) verder zal ik mijn best doen om ff aan me moreel te werken
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: