The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Quiz a Go-Go (laatste vragen 25-10 11;25 uur)
#1
Regelmatig zal ik hier een paar actuele voetbalvragen plaatsen. Deze vragen kunnen op te zoeken zijn maar kunnen ook te maken hebben met beelden die zijn uitgezonden op televisie oid.

Degene die als eerste alle goede antwoorden per PB stuurt is de winnaar en krijgt 10 punten, de nummer twee krijgt 7 punten, nummer drie krijgt 5 punten, nummer 4 krijgt 3 punten en inzender 5 krijgt 1 punt.

De eerste vragen hadden betrekking op de weekvraag van Sportdreams:

Niet zo gek lang geleden was er nog een coach die zich bijna in dit rijtje kon scharen. Helaas voor hem verloor zijn ploeg in de finale.

-Welke coach was dit?
-Met welke clubs won hij de Europa Cup I / Champions League?
-In welk stadion speelde hij de verloren Championsleague finale als coach?
-Met welke club werd hij als speler wel landskampioen maar won hij geen Europacup / CL.

Inmiddels heb ik van een aantal personen antwoorden binnen en is de winnaar bekend: de eerste 10 punten gaan naar Kwiet.

Waf, Voyou en Matador hadden alle drie vraag vier fout (sorry waf) en hebben dus nog tijd om het goede antwoord in te sturen.

Edit 25-10: De punten voor de eerste ronde zijn verdeeld:

1 Kwiet 10 punten
2 waf 7 punten (met excuses van de organisatie)
3 Fred Naaigaren 5 punten
4 Matador 3 punten
5 Bierteam 1 punt
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Zeer leuk initiatief Bumme.

Ik heb een mogelijke oplossing ingestuurd.
Reply
#3
Heren,

Weer een paar (4) nieuwe vragen.

Dit weekend was er de topper PSV-Ajax. Theo Lucius was niet van de partij vanwege een blessure. Wel zat hij gister aan tafel bij RTL 5. Eerder deze week was Theo ook al te gast in een TV programma in welk programma was dit en wie presenteert dit programma?

Oscar Moens had zich de terugkeer in Alkmaar heel anders voorgesteld dan nog in de eerste helft met rood naar de kleedkamer te moeten vertrekken. Ook Michael Reiziger speelde tegen zijn oude club niet de volle negentig minuten uit noem nog een speler die voor zijn huidige club dit weekend wel in de basis stond tegen een vereniging waarvoor hij zelf ook ooit op het hoogste niveau is uitgekomen maar niet het eindsignaal heeft gehaald.

Pires en Henry probeerde dit weekend de penalty "Cruyff-Olsen" na te doen maar dit liep uit op een kolderieke bedoeling. De penalty die gemist werd was toegekend na een overtreding op welke Arsenal speler?

Als laatste een vraag over scorende keepers; ooit scoorde Jan van Grinsven een belangrijke goal voor Den Bosch door een corner binnen te schieten (koppen?). Het kan echter nog beter: noem de keeper die ooit bij van Grinsven wist te scoren door een uittrap in een keer in het doel te schieten.

Inzendingen uitsluitend per PB
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
Deze is goed te doen!
Reply
#5
Ik weet die eerste vraag niet.
Reply
#6
Fred Naaigaren Wrote:Ik weet die eerste vraag niet.

dat was de makkelijkste.... jammer dat ik steeds deze quiz mis.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#7
Hoezo mis?
Je bent er toch redelijk vlot bij.
Reply
#8
Fred Naaigaren Wrote:Hoezo mis?
Je bent er toch redelijk vlot bij.

20 minuten na dat de quiz was begonnen.... ik ga natuurlijk voor de eerste plek en dan moet je er vanaf minuut 1 bij zijn. Ik wist alle vragen, alleen die van de keeper moest ik even opzoeken.
Ik moet hier wat vaker kijken.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#9
Davydoff Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Hoezo mis?
Je bent er toch redelijk vlot bij.

20 minuten na dat de quiz was begonnen.... ik ga natuurlijk voor de eerste plek en dan moet je er vanaf minuut 1 bij zijn. Ik wist alle vragen, alleen die van de keeper moest ik even opzoeken.
Ik moet hier wat vaker kijken.

Om het voor iedereen leuk te houden een vriendelijk verzoek om geen hints en/of opzoekmogelijkheden te plaatsen........
laat de opzoekers zelf maar bedenken op wat ze gaan zoeken.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
eitje :wink:
Economists do it with models...
Reply
#11
Bumme Wrote:
Davydoff Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Hoezo mis?
Je bent er toch redelijk vlot bij.

20 minuten na dat de quiz was begonnen.... ik ga natuurlijk voor de eerste plek en dan moet je er vanaf minuut 1 bij zijn. Ik wist alle vragen, alleen die van de keeper moest ik even opzoeken.
Ik moet hier wat vaker kijken.

Om het voor iedereen leuk te houden een vriendelijk verzoek om geen hints en/of opzoekmogelijkheden te plaatsen........
laat de opzoekers zelf maar bedenken op wat ze gaan zoeken.......

excuus!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#12
Thanks en geen probleem.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
wanner komt de volgende kwis
Economists do it with models...
Reply
#14
HT-Moker Wrote:wanneer komt de volgende kwis

Morgen, overmorgen, volgende week?
Wie zal het zeggen, een quiz a go go komt altijd onaangekondigd.....
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
Ik heb een navel.
Economists do it with models...
Reply
#16
Bumme Wrote:
HT-Moker Wrote:wanneer komt de volgende kwis

Morgen, overmorgen, volgende week?
Wie zal het zeggen, een quiz a go go komt altijd onaangekondigd.....

precies! Ik krijg nu ook weer de kriebels! :wink:

Leuke vragen trouwens, bumme.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#17
Dank, eerste twee edities gebruikt om niveau een beetje te testen. Zal het de volgende keer een beetje lastiger maken.

Het tijdstip van plaatsing kan ook eens veranderen om de avond-forummers ook een kans te geven.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Uitslag Quiz-A-Go-Go 2

1 Bierteam 10 punten (11:37 uur waren alle juiste antwoorden binnen)
2 Fred 7 punten (11:46 uur)
3 Davydoff 5 punten (11:54 uur)
4 Moker HT 3 punten (12:48 uur)
5 Ekslem 1 punt (15:40 uur was het laatste goede antwoord binnen)

Matador had vrij snel een inzending met drie goede antwoorden maar heeft tot op heden geen juist antwoord op vraag 1 ingestuurd en grijpt dus naast de punten.

--------
Stand na ronde 2:

1 Fred Naaigaren 12 punten
2 Bierteam 11 punten
3 Kwiet 10 punten
4 waf 7 punten
5 Davydoff 5 punten
6 Matador 3 punten
6 Moker HT 3 punt
8 Ekslem 1 punt
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#19
Hoppa, eerste punt in de pocket =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Khad geluk dat ik er op tijd bij was en die aflevering van Mooi weer de Leeuw had gezien, de rest vd vragen was ook goed te doen! Ik kijk alweer uit naar de volgende quiz en hoop er dan weer op tijd bij te zijn! Leuk initiatief Bumme!
Reply
#21
[Image: eusa_whistle.gif]
Reply
#22
Heb al weer een paar leuke vragen bedacht maar wacht nog heel even met plaatsen.................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#23
Bumme Wrote:Heb al weer een paar leuke vragen bedacht maar wacht nog heel even met plaatsen.................

Hoe lang nog :razz:
Reply
#24
Ik zit al klaar.....
Reply
#25
*ontkent te loeren*
Economists do it with models...
Reply
#26
Bumme, iedereen is aan het discussieren over Marokkaanse nederlanders, plaats snel die vragen! :razz:
Reply
#27
Kan je vergeten! Bumme wil de avondforummers ook een kans geven, dus niet alleen de stumpers die de hele dag op het werk zitten te forummen en kansloze studenten die zowiezo de hele dag niets doen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#28
harry_bierdop Wrote:Kan je vergeten! Bumme wil de avondforummers ook een kans geven, dus niet alleen de stumpers die de hele dag op het werk zitten te forummen en kansloze studenten die zowiezo de hele dag niets doen :wink:

Ik doe geen mededelingen over het tijdstip waarop ik de vragen plaats maar je bent met deze opmerking helemaal warm Harry.
Speciaal voor Moker: ook vanavond plaats ik ze nog niet, je kan dus met een gerust hart suikerfeest vieren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#29
Dat wordt dus vannacht :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#30
Vanavond stappen dus als Bumme ze dan rond een een uur of 4 erop zet, zit ik goed.

Haha, alleen dan de vragen nog :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: