The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD-Cup seizoen 15
Uitslagen ronde 3:

Poule A:
Sjeffer Utd - Holbytlan 3 - 2
Himmelsblå IF - The ButtKickers 0 - 8

Poule B:
Haastige Spoed - Riverside United 6 - 0
Bokken FC - Dublin Bay Packers 1 - 2

Poule C:
Xyon United - FC Adder Amsterdam 1 - 2
FC Kralingen - NR12EU 3 - 3

Poule Y:
FC Blue Boys - Zo lam als een balletje 2 - 0
Jansoe United - FC MHOKDH 2 - 2

Poule Z:
de kooltjes - Dredevils 1 - 4
Fc Multiculto - FC De Flierefluiters.tk 1 - 1
Reply
Sjeffer Wrote:Uitslagen ronde 3:

Poule A:
Sjeffer Utd - Holbytlan 3 - 2
Himmelsblå IF - The ButtKickers 0 - 8

Poule B:
Haastige Spoed - Riverside United 6 - 0
Bokken FC - Dublin Bay Packers 1 - 2

Poule C:
Xyon United - FC Adder Amsterdam 1 - 2
FC Kralingen - NR12EU 3 - 3

Poule Y:
FC Blue Boys - Zo lam als een balletje 2 - 0
Jansoe United - FC MHOKDH 2 - 2

Poule Z:
de kooltjes - Dredevils 1 - 4
Fc Multiculto - FC De Flierefluiters.tk 1 - 1

Ben ik nu door? Lijkt me wel toch? :Big Grin
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Dat wordt een revange Sjefke Icon_twisted
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
In de finale dan toch? Als het goed is speel je nu tegen Adder (= beste poulewinnaar). Zal even de standen updaten.
Reply
Sjeffer Wrote:In de finale dan toch? Als het goed is speel je nu tegen Adder (= beste poulewinnaar). Zal even de standen updaten.

Ik had het ook ff verkeerd begrepen....had forever al uitgedaagd.
Maar heb hem al weer ingetrokken.
Ik wacht wel ff af tot morgen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
En de conclusies na de 3e speelronde:

- Poule A is voor mij, Poule C is voor Adder, beiden met drie zeges naar de halve finales.
- Poule B gaat op doelsaldo naar Forever na een inmaakpot tegen El Parasito, ook Haastige Spoed dus door ten koste van Herman.
- De beste nummer 2 is idd Vietjes na de inmaakpot tegen het "Kut-team" ( :wink: ) van Bakke. Herman vist op doelsaldo wederom achter het net, helaas!

De semis zijn dus als volgt: de beste poulewinnaar Adder tegen de beste nummer twee Vietjes, en de twee overige poulewinnaars Sjeffer en Forever tegen elkaar.

In de CT-Cup Poule Y was EB al zeker van de halve finales, en hij bereikte deze zelfs zonder tegentreffer =D> . Ad Wim en Jansoe speelden gelijk, en op basis van doelsaldo plaatst Ad Wim zich als nummer 2.

In Poule Z won Dre zijn match en speelde Fabian gelijk, waardoor Dre daar poulewinnaar werd.

Halve finales CT-Cup zijn dan ook als volgt: EB tegen Fabian, en Dre tegen Ad Wim.

Bij het regelen van je halve finale: DENK AAN BEKERREGELS!!!


Nog een toevoeging voor volgend seizoen: de twee slechtste nummers 4 uit de SD-Cup degraderen naar de CT-Cup (als ze volgend jaar weer meedoen tenminste). Dit zijn Bakke en Fred. Helaas kerels, volgende keer beter.
Reply
Sjeffer Wrote:3-2 winst. :Big Grin

Vietjes, net als vorig jaar, als beste nr.2 naar de halve finales na een monsterzege van 0-8 op Bakke

Forever en Adder de andere halve finalisten zo snel te zien. Zal zometeen alles verwerken, eerst even eten enzo.

Feli Sjeffer, ik denk dat mijn derde keeper toch wat teveel uit vorm was om die 3 armzalige schoten van jou tegen te houden.
Reply
Zelfvertrouwen: compleet overdreven

Altijd handig tijdens de SD-Cup. :Big Grin Zondag dus beter weer winnen.
Reply
Tja, niks aan te doen. Drie kansloze nederlagen :lol:, de competitie had dit seizoen nu eens écht de voorrang. Vandaag was wel héél erg, de grootste nederlaag ooit in vriendschappelijk verband. Alleen mijn nederlaag in de beker, enkele seizoenen geleden, was groter (10-0). Een ieder die de volgende ronde gehaald heeft; gefeliciteerd! Een ieder die het nét niet haalde; jammer, volgende keer beter! Fred; tot volgend seizoen hè Wink :lol: !
Reply
Tot volgend seizoen weer Bakke!
What, me worry?
Reply
Adder gefeliciteerd met het winnen van de poule. Nu verwacht ik wel dat je de cup gaat binnen halen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Succes in de volgende ronde Dre!

Ik verwacht toch een duidelijke overwinning voor je...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm. ik had dus mijn A team op gesteld!?! Was niet de bedoeling. Ik heb meerdere malen mijn opstelling bekekenen, maar dit was mijn niet opgevallen. #-o
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Ad Wim Wrote:Succes in de volgende ronde Dre!

Ik verwacht toch een duidelijke overwinning voor je...

Thanks jij ook succes gewenst.

En niks is zeker in de CUP Wink
Insane life.
Reply
Sjeffer Wrote:En de conclusies na de 3e speelronde:

- Poule A is voor mij, Poule C is voor Adder, beiden met drie zeges naar de halve finales.
- Poule B gaat op doelsaldo naar Forever na een inmaakpot tegen El Parasito, ook Haastige Spoed dus door ten koste van Herman.
- De beste nummer 2 is idd Vietjes na de inmaakpot tegen het "Kut-team" ( :wink: ) van Bakke. Herman vist op doelsaldo wederom achter het net, helaas!

De semis zijn dus als volgt: de beste poulewinnaar Adder tegen de beste nummer twee Vietjes, en de twee overige poulewinnaars Sjeffer en Forever tegen elkaar.

In de CT-Cup Poule Y was EB al zeker van de halve finales, en hij bereikte deze zelfs zonder tegentreffer =D> . Ad Wim en Jansoe speelden gelijk, en op basis van doelsaldo plaatst Ad Wim zich als nummer 2.

In Poule Z won Dre zijn match en speelde Fabian gelijk, waardoor Dre daar poulewinnaar werd.

Halve finales CT-Cup zijn dan ook als volgt: EB tegen Fabian, en Dre tegen Ad Wim.

Bij het regelen van je halve finale: DENK AAN BEKERREGELS!!!


Nog een toevoeging voor volgend seizoen: de twee slechtste nummers 4 uit de SD-Cup degraderen naar de CT-Cup (als ze volgend jaar weer meedoen tenminste). Dit zijn Bakke en Fred. Helaas kerels, volgende keer beter.

Ik begrijp hier echt geen reet van. Twee keer, twee keer winnen en NIET DOOR (2x). Ongelooflijk.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Duidelijker kan ik het niet melden Herman... Van de 12 teams kunnen er nou eenmaal maar vier naar de halve finales :|

Doet het minder pijn als ik zeg dat het mij ook een keer is overkomen? (ik meen twee seizoenen geleden).
Reply
De mannen staan al te trappelen Adder Icon_twisted
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Herman2608 Wrote:
Sjeffer Wrote:En de conclusies na de 3e speelronde:

- Poule A is voor mij, Poule C is voor Adder, beiden met drie zeges naar de halve finales.
- Poule B gaat op doelsaldo naar Forever na een inmaakpot tegen El Parasito, ook Haastige Spoed dus door ten koste van Herman.
- De beste nummer 2 is idd Vietjes na de inmaakpot tegen het "Kut-team" ( :wink: ) van Bakke. Herman vist op doelsaldo wederom achter het net, helaas!

De semis zijn dus als volgt: de beste poulewinnaar Adder tegen de beste nummer twee Vietjes, en de twee overige poulewinnaars Sjeffer en Forever tegen elkaar.

In de CT-Cup Poule Y was EB al zeker van de halve finales, en hij bereikte deze zelfs zonder tegentreffer =D> . Ad Wim en Jansoe speelden gelijk, en op basis van doelsaldo plaatst Ad Wim zich als nummer 2.

In Poule Z won Dre zijn match en speelde Fabian gelijk, waardoor Dre daar poulewinnaar werd.

Halve finales CT-Cup zijn dan ook als volgt: EB tegen Fabian, en Dre tegen Ad Wim.

Bij het regelen van je halve finale: DENK AAN BEKERREGELS!!!


Nog een toevoeging voor volgend seizoen: de twee slechtste nummers 4 uit de SD-Cup degraderen naar de CT-Cup (als ze volgend jaar weer meedoen tenminste). Dit zijn Bakke en Fred. Helaas kerels, volgende keer beter.

Ik begrijp hier echt geen reet van. Twee keer, twee keer winnen en NIET DOOR (2x). Ongelooflijk.
Dat had ik vorig seizoen ook.
Reply
:roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
EB Sports Wrote:
Herman2608 Wrote:NIET DOOR
Dat had ik vorig seizoen ook.

EB, dat heb jij elk seizoen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Sjeffer Wrote:Duidelijker kan ik het niet melden Herman... Van de 12 teams kunnen er nou eenmaal maar vier naar de halve finales :|

Doet het minder pijn als ik zeg dat het mij ook een keer is overkomen? (ik meen twee seizoenen geleden).

Ben inmiddels over de teleurstelling heen.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Had je maar meer moeten scoren :o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zo, opstelling staat. Extreem overdreven zelfvertrouwen, maar na de MOTS van zondag wel een geïrriteerde TS.

Succes Forever! Ben benieuwd of Tonny Bandsma (TSI 152.000) op de vleugel staat of dat je jongere talenten in de basis zullen starten.
Reply
Succes Dre!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjeffer Wrote:Zo, opstelling staat. Extreem overdreven zelfvertrouwen, maar na de MOTS van zondag wel een geïrriteerde TS.

Succes Forever! Ben benieuwd of Tonny Bandsma (TSI 152.000) op de vleugel staat of dat je jongere talenten in de basis zullen starten.

Jij ook succes.

Hij staat op de vleugel. Samen met een talentje.

Heb een wat betere teamgeest, verwacht dat ik in ieder geval wel een briljant middenveld ga halen.
Reply
ik stond 2-0 voor, maar inmiddels 2-1 vlak voor rust...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-1 achter en 68% bbz voor Forever, het was weer leuk dit seizoen. :lol:

De andere drie potjes zijn gelukkig wat spannender.
Reply
En ik sta in de finale na een 4-2 winst :eeeek: :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Ad Wim, Forever en Adder!

EB en Fabian zijn nog met de verlengingen bezig, dus nog even geduld voor de tweede CT-Cup finalist.
Reply
Ook ik ben door in de wedstrijd waar ik de strafschoppenserie voor de eerste keer in mijn Hattrick-carrière succesvol afsloot. Het werd 4-1.
Reply


Forum Jump: