The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - CSKA Moskou
#61
Voyou Wrote:Hakkuh Hakkuh Gewoon 3 punten in de tas, goed of slecht voetbal maakt geen ene ruk uit!
Dat klopt, zeker in de CL. Dachten meer mensen er maar zo over wat betreft het Nederlands Elftal en hun kwalificatie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
CL en toppers is het meestal minder tam dan gister vind ik. Maar jij zit dus op West. Dat ze er daar ook eens een keer achter gaan staan!

Da costa was niet slecht, maar het is wel een omhoog gevallen eikel. Was vooral met zijn haar en zijn shirtje dat niet vies mocht worden bezig en zag er weer erg nonchalant uit.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#63
Gewoon een goede prestatie neergezet, 3 punten in je eerste thuiswedstrijd is meteen een goede stap richting de volgende ronde, in dat licht is de overwinning van Fener wel weer 'klote'....
Reply
#64
Ekslem Wrote:Ik vond het erg slecht gister. Op TV kwam het dus ook zo over. Alcides drama, da Costa is een omhoog gevallen eikel.

Culina is overigens prima bruikbaar. Loopt veel en is degelijk.

Sfeer in het stadion vond ik ook wat tam. En er is geen ole ole ole Dany Koevermans gezongen.
Overwinning van Fen. is idd kaas.

Had je poep in je oren? Ik heb de TV zelfs zachter gezet omdat ik het gewoon te triest vond. Arme Leonardo 2.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#65
Iig ook een ander nummer voor hem wat beter te pruimen was.

Whooooooooowhoooooooooo

Ik zal wel zijn wezen zeiken bij dat ole ole :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
Wat een schijtmazzel hadden ze in de laatste minuten zeg... Maar verder maakt dat natuurlijk geen hol uit, 3 punten is 3 punten..

Feli 2 alle psv supporters...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#67
Jansoe Wrote:Wat een schijtmazzel hadden ze in de laatste minuten zeg... Maar verder maakt dat natuurlijk geen hol uit, 3 punten is 3 punten..

Feli 2 alle psv supporters (behalve Peter uiteraard)...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#68
Ekslem Wrote:Iig ook een ander nummer voor hem wat beter te pruimen was.

Whooooooooowhoooooooooo

Ik zal wel zijn wezen zeiken bij dat ole ole :razz:

Ben je 4x wezen pissen dan? :p Voorheen was het Koné, Koné, Koné, Koné.. Koné, Koné, Koné, Koné.. sjalalalalaalalalaala... nu is dat Koné, Koné dus Olé Olé geworden en op dat sjalalaalalala past precies Dan-ny Koe-ver-mans, Dan-ny Koe-ver-mans. Je hebt m vast wel een keer gehoord hoor.

Sfeer was idd niet geweldig, maarja 1e duel pas, geen aansprekende tegenstander, ruk spel 1e helft. Misschien zijn we de laatste jaren wel zo erg verwend in Eindhoven dat dit soort potjes minder gaan leven.. 2e helft waren zowel het spel als de sfeer al beter.
Reply
#69
Dan zal ik wel teveel drank in mijn mik gehad hebben. Was dat ole ole ja? Muf :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
waf Wrote:
Peter Wrote:(1e keer dat ik iemand heb gezien die Alcides eruit kon sprinten).

met bal! (dus ik geloof niet dat er niet meer zijn die sneller zijn dan alshites).

Ze zijn er vast wel, maar iig niet in de PSV-selectie en ook bij tegenstanders heb ik ze nog niet ondekt. Rommedahl denk ik net. Helaas is rennen het enige dat Alcides heel goed kan. Dead
Reply
#71
Ekslem Wrote:Da costa was niet slecht, maar het is wel een omhoog gevallen eikel. Was vooral met zijn haar en zijn shirtje dat niet vies mocht worden bezig en zag er weer erg nonchalant uit.

Helemaal mee eens, maar tegen Feyenoord zie ik hem toch graag als mandekker van Makaay in de basis.. in dat soort duels (toppers en CL) schakelt hij moeiteloos een spits uit en is hij betrouwbaarder dan Addo. Zodra de tegenstand echter wat minder is voelt hij zich te goed, raakt hij zijn concentratie kwijt, wordt hij laconiek, lui, arrogant en maakt hij de meest domme beginnersfouten. Zonde, in potentie is het een topper maar het lijkt er zo nooit uit te komen.
Reply
#72
Ekslem Wrote:CL en toppers is het meestal minder tam dan gister vind ik. Maar jij zit dus op West. Dat ze er daar ook eens een keer achter gaan staan!

Da costa was niet slecht, maar het is wel een omhoog gevallen eikel. Was vooral met zijn haar en zijn shirtje dat niet vies mocht worden bezig en zag er weer erg nonchalant uit.

Klopt, en op West is de sfeer natuurlijk sowieso een stuk minder, wordt alleen gezongen als Oost begint.

Haarbandje was een beetje jammer ja, hij begint ook een beetje vadsig te worden.
Reply


Forum Jump: