The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Feyenoord
#61
=D> =D> =D>
Wie dit leest is gek
Reply
#62
Bocaloca Wrote:Een eigen goal van Perez dan zeker :razz:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#63
Mooi wark!!! =D>
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#64
ONWIJS irritant dit :letitallout:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#65
Hakkuh
Reply
#66
goa Wrote:ONWIJS irritant dit :letitallout:
:puh:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#67
4-0, ben benieuwd hoe Feyenoord hiermee omgaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Mooi voor Koef en Perez, scoren tegen Feyenoord. =D>
Reply
#69
Afgelopen. Kijk, dat zijn weer van die weken, 1-0 tegen Vitesse, 2-1 tegen CSKA en 4-0 tegen Feyenoord. =D>
Reply
#70
Staan ze in R'dam ook weer met de benen op de grond
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#71
"PSV is na 8 jaar nu echt afgeschreven zonder Cocu en Alex"
"Feyenoord is titelkandidaat"
"Bij PSV is het resultaat heilig en het spel saai en vaak slecht"
"Nu zonder Afellay gaat PSV het echt zwaar krijgen"
"De verdediging is een gatenkaas"

FU FU FU

Geweldige pot voetbal gezien. Farfan weergaloos (en dat met nauwelijks wedstrijdritme!), Perez bijna net zo goed, Lazovic ongelukkig.. als hij zijn 100% kansen ook had gemaakt was de score veel hoger uitgevallen. 4-0 is zeer zeker niet geflatteerd al speelde Feyenoord ongetwijfeld zijn zwakste pot van het seizoen (?!). Eerste halfuur was aftasten van beide kanten zonder betere ploeg, daarna schakelde PSV bij en was Feyenoord echt nergens meer met de backs Lucius en de Cler als negatieve uitschieters. Positief bij Feyenoord vond ik de Guzman, die had wat leuke acties en van Sahin kun je ook zien dat hij een hele grote kan worden, verder echt een en al treurnis. Waarom had van Marwijk Makaay bijvoorbeeld niet opgesteld? Hij kon er trouwens ook weinig aan doen dat hij geen ballen kreeg natuurlijk.

Met 3-0 bij rust is het natuurlijk gespeeld, maar het grootste verschil tussen Feyenoord en PSV (beiden misten ze 2 potentiele basisspelers) werd na rust duidelijk. PSV brengt de Koef (geweldige invalbeurt weer. Koelbloedig voor de goal en weer een doelpunt, maar het meest positieve is nog dat hij echt geen seconde stilstaat.. continu jagen op de verdedigers en de keeper.. enkele keren met succes. Met de Koef in de spits kan geen verdediger rustig opbouwen) en Aissati terwijl Feyenoord bij wissels op dezelfde posities is aangewezen op Mols en Buijs. Feyenoord kon mij tegen Liverpool nauwelijks bekoren, na knappe zeges op Utrecht en Roda dacht ik (op basis van samenvattingen en misschien ook wel op basis van dat gehype vanuit de media) echt dat Feyenoord beter was gaan spelen en absoluut een titelkandidaat was, maar dit leek nergens naar. Vorig seizoen vond ik ze nog beter in Eindhoven.

Hoop voor Feyenoord dat dit een incident was, want op deze manier zijn ze echt geen titelkandidaat. Zo'n middenveld met 5 vlieggewichtjes komt gewoon tekort in harde duels en aangezien ze de komende weken nog veel lastige uitduels hebben kunnen ze hun borst natmaken; die ploegen hebben ook gezien dat je Feyenoord met fel spel kunt afbluffen. Hopelijk valt het iig mee met de blessure van Hofland. Ongelukkig duel met de Koef (die meteen zijn excuses aanbood) en ging onder luid applaus van zo'n 34.500 man (enkele Feyenoordfans waren al weg, verder staande ovatie) naar de kleedkamer. Sad

Afsluitend nog een applausje voor Culina.. zowel tegen Moskou als vandaag al het vuile (loop)werk opgeknapt en hij zat als stoorzender overal tussen waardoor Makaay onbereikbaar was. Echt geweldig werk! =D>
Reply
#72
Feli Boeren
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#73
Zoals Perez zelf wel zegt: "CL en nu topper tegen Feyenoord zijn toch wel de wedstrijdjes die een beetje leuk zijn om te spelen."

Ik ben benieuwd hoe gemotiveerd hij aan de start staat tegen de kleine clubjes de komende weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Feli PSV'ers, heb op Radio 1 meegeluisterd, moet echt geweldig voetbal geweest zijn van voornamelijk Perez. (Dat we die hebben laten gaan :|)
En tot nu bewijst Koeman dat hij het stokje van Hiddink prima aan het overnemen is daar in Eihoven.
Aan de andere kant, zeiden we vorig jaar ook (net als dat ze de afgelopen 5 jaar elk jaar worden afgeschreven) en toen was hij aan het einde van het seizoen bijna ontslagen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#75
Boeiend.. als Perez er niks van bakt halen we toch gewoon de Koef, Aissati of Bakkal van de bank? (Eindelijk na jaren een fatsoenlijke bank in Eindhoven ik kan er maar niet over uit. Wink) Voorlopig is hij iig weer zeker van zijn plek.. 3 schitterende goals in 2 topwedstrijden! Die van woensdag was nog het makkelijkst en minst mooi.

NAC uit volgende week is traditioneel lastig, vorig seizoen 1x dik onderuit en 1x een gelukkig gelijkspelletje. Daarna 2 makkies thuis om op adem te komen.

Wat een gezeur trouwens op Feyenoordsite's over een onterecht afgekeurde goal van Makaay bij 0-0. De scheids floot meteen voor hands van Hofs, PSV stopte met spelen en Makaay tikte de bal nog even binnen. Als de scheids niet had gefloten had hij ook nooit gescoord. :roll:
Reply
#76
Peter wat ben jij een verschrikkelijke sukkel!!!!

Alrijd indekken en nu een grote bek. O.a. oude quotes terughalen. Op zich niets mis mee als je daar je eigen gelijk mee zou halen, maar dat doe je niet echt.

Ikzelf ben heel erg blij met de overwinning en had 4-0 vantevoren nietverwacht. Het is overigens wel heel terecht!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#77
Ad Wim Wrote:Zoals Perez zelf wel zegt: "CL en nu topper tegen Feyenoord zijn toch wel de wedstrijdjes die een beetje leuk zijn om te spelen."

Ik ben benieuwd hoe gemotiveerd hij aan de start staat tegen de kleine clubjes de komende weken...

Ik snap je frustratie over het feit dat hij niet meer bij Ajax speelt, maar dit is gewoon pure onzin..... :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#78
@Ekslem -> Ik had zelf ook barweinig vertrouwen in de PSV-defensie, die FU 's zijn ook niet tegen anderen hier op het forum gericht maar tegen alle criticasters (waaronder ikzelf) waar PSV met fantastisch voetbal mee heeft afgerekend. Het heeft dan ook totaal niks te maken met gelijk halen.. ik had niet eens gelijk over dit PSV. :p Hoef mn gelijk hier niet zo nodig te halen, heb vaak een andere mening ja.. so be it.
Reply
#79
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Zoals Perez zelf wel zegt: "CL en nu topper tegen Feyenoord zijn toch wel de wedstrijdjes die een beetje leuk zijn om te spelen."

Ik ben benieuwd hoe gemotiveerd hij aan de start staat tegen de kleine clubjes de komende weken...

Ik snap je frustratie over het feit dat hij niet meer bij Ajax speelt, maar dit is gewoon pure onzin..... :roll:
Hoe kan het nou nu al onzin zijn? Dat moeten we nog maar zien. Bovendien zeg ik helemaal niet dat ik denk dat hij niet gemotiveerd aan de start zal staan... :roll:

En ik ben niet gefrustreerd dat hij niet meer bij Ajax speelt, ik ben gefrustreerd dat Ajax hem voor een appel en een ei naar zijn grootste concurrent heeft laten gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Peter Wrote:@Ekslem -> Ik had zelf ook barweinig vertrouwen in de PSV-defensie, die FU 's zijn ook niet tegen anderen hier op het forum gericht maar tegen alle criticasters (waaronder ikzelf) waar PSV met fantastisch voetbal mee heeft afgerekend. Het heeft dan ook totaal niks te maken met gelijk halen.. ik had niet eens gelijk over dit PSV. :p Hoef mn gelijk hier niet zo nodig te halen, heb vaak een andere mening ja.. so be it.

whatever
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
Peter Wrote:@Ekslem -> Ik had zelf ook barweinig vertrouwen in de PSV-defensie, die FU 's zijn ook niet tegen anderen hier op het forum gericht maar tegen alle criticasters (waaronder ikzelf) waar PSV met fantastisch voetbal mee heeft afgerekend. Het heeft dan ook totaal niks te maken met gelijk halen.. ik had niet eens gelijk over dit PSV. :p Hoef mn gelijk hier niet zo nodig te halen, heb vaak een andere mening ja.. so be it.

Peter woon je niet toevallig in Amsterdam?

Wat een gezever, nu een beetje je gelijk proberen te halen terwijl je er zelf ook geen barst vertrouwen in had en je Perez liever kwijt dan rijk was...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#82
Ach, ik hou nog maar even een slag om de arm. Het gaat nu goed, maar vorig jaar had PSV ook een goede start. Het is allemaal zo fucking betrekkelijk.

De defensie staat goed idd, maar ik heb m'n twijfels over de matige backs Kromkamp en Zonneveld. Addo doet het erg goed en dat verrast me eigenlijk niet. Salcido is een toppertje. Bij blessures in de defensie wordt PSV echter flink wat zwakker. DaCosta vind ik een zwaar overschatte speler en van Alcides word ik niet warm of koud.

Middenveld zit goed in elkaar, goede bank ook. Aanvallend zit natuurlijk de kracht met stuk voor stuk toppertjes.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#83
zoals ik vanmorgen op deze super sunday al zei, niks aan 't handje wat er ook gebeurd, ondanks dat dit 't minst goede scenario is. alleen az lijkt voorlopig afgehaakt met 3 concurrenten op meer dan 5 punten.

goeie overwinning van psv, feyenoord is nog niet zover als psv, geen schande natuurlijk. ajax weer efficient als je de media moet geloven. Stekel verhult de vorm waar ajax in verkeert een beetje. ze winnen nu wedstrijden die ze eigenlijk niet verdienen te winnen.

altijd leuk om louis zo even te zien met zijn rooie kop.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Prima weekend zo, in Rotterdam zijn ze weer terug op aarde en PSV gaat het echt nog heel lastig krijgen, komen in mijn eigen echt kwaliteit tekort en hebben een beroerde trainer.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#85
:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Bumme Wrote:Prima weekend zo, in Rotterdam zijn ze weer terug op aarde en PSV gaat het echt nog heel lastig krijgen, komen in mijn eigen echt kwaliteit tekort en hebben een beroerde trainer.

PSV krijgt het al veel seizoenen heel lastig! Kwaliteit achterin ben ik met je eens. Ik ben het helemaal met je eens dat ze een beroerde trainerd hebben!

Ajax heeft opt middenveld te weinig kwaliteit. Ben benieuwd....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#87
Verdiende overwinning voor PSV. Wat speelde Hofland een dramatische pot zeg. Vond dat Feyenoord nog aardig wat kansen kreeg net als CSKA afgelopen week. Goed dat de spelers nu even weten dat ze er nog lang niet zijn.
Mooi betoog trouwens Ekslem.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#88
Hofland als linkspoot op rechts in het centrum. Is hem niet helemaal aan te rekenenen vind ik. PSV zette daar goed druk op!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#89
Depor Wrote:
Peter Wrote:@Ekslem -> Ik had zelf ook barweinig vertrouwen in de PSV-defensie, die FU 's zijn ook niet tegen anderen hier op het forum gericht maar tegen alle criticasters (waaronder ikzelf) waar PSV met fantastisch voetbal mee heeft afgerekend. Het heeft dan ook totaal niks te maken met gelijk halen.. ik had niet eens gelijk over dit PSV. :p Hoef mn gelijk hier niet zo nodig te halen, heb vaak een andere mening ja.. so be it.

Peter woon je niet toevallig in Amsterdam?

Wat een gezever, nu een beetje je gelijk proberen te halen terwijl je er zelf ook geen barst vertrouwen in had en je Perez liever kwijt dan rijk was...

Zoals ik al zei, niet ik maar Ronald Koeman en PSV hebben hun gelijk gehaald, oa ten opzichte van mij. Ik had dit nooit verwacht en ben zwaar onder de indruk.
Reply
#90
Tripplexxx Wrote:Ach, ik hou nog maar even een slag om de arm. Het gaat nu goed, maar vorig jaar had PSV ook een goede start. Het is allemaal zo fucking betrekkelijk.

De defensie staat goed idd, maar ik heb m'n twijfels over de matige backs Kromkamp en Zonneveld. Addo doet het erg goed en dat verrast me eigenlijk niet. Salcido is een toppertje. Bij blessures in de defensie wordt PSV echter flink wat zwakker. DaCosta vind ik een zwaar overschatte speler en van Alcides word ik niet warm of koud.

Middenveld zit goed in elkaar, goede bank ook. Aanvallend zit natuurlijk de kracht met stuk voor stuk toppertjes.

Let op Dirk Marcellis! Volgens 'vaste' trainingbezoekers staat hij echt geweldig te spelen op trainingen en bij jong PSV en is het een kwestie van tijd voordat hij 1 van de backposities definitief voor zich opeist.
Reply


Forum Jump: